Baner Baner
10°   dziś 9°   jutro
Sobota, 20 kwietnia Czesław, Agnieszka, Marian, Czech

Pięciu kandydatów do fotela burmistrza Limanowej

Opublikowano 28.10.2010 08:44:05 Zaktualizowano 05.09.2018 12:06:07 top
58 10205

PKW podała listę kandydatów na burmistrza Limanowej. W debacie na antenie Radia Kraków brało udział 4, wczoraj doszedł do nich kolejny.

O stanowisko burmistrza miasta Limanowa ubiegać się będą:

Władysław Józef Bieda (52 lata, wykształcenie wyższe) z KWW Limanowska Wspólnota Samorządowa, nie należy do partii polityczne.Miejsce zamieszkania Stara Wieś.

Grzegorz Janusz Biedroń (48 lat, wykształcenie wyższe) z KW Prawo i Sprawiedliwość, członek Prawa i Sprawiedliwości. Miejsce zamieszkania Limanowa.

Zobacz również:

Józef Kowalczyk (59 lat, wykształcenie wyższe) KWW Wspólny Powiat, członek Sojuszu Lewicy Demokratycznej. Miejsce zamieszkania Pisarzowa.

Ryszard Jan Kulma (59 lat, wykształcenie średnie) KWW "O lepsze jutro), nie należy do partii politycznej. Miejsce zamieszkania Limanowa.

Marian Wójtowicz (57 lat, wykształcenie wyższe) KW Platforma Obywatelska RP, członek Platformy Obywatelskiej Rzeczypospolitej Polskiej. Miejsce zamieszkania Limanowa.

Źródło danych: PKW

Komentarze (58)

konto usunięte
2010-10-28 09:40:57
0 0
Józef Kowalczyk (59 lat, wykształcenie wyższe) KWW Wspólny Powiat, członek Sojuszu Lewicy Demokratycznej. Miejsce zamieszkania Pisarzowa. To najlepszy Kandydat szkoda że nie jestem z Limanowej ale mam znajomych i rodzinę i będę namawiał do głosowania właśnie na tę kandydaturę.
Odpowiedz
konto usunięte
2010-10-28 10:04:08
0 0
Znam Pana Józefa - pracowaliśmy razem , nie jest powiązany z klanami limanowskimi i ma odwagę do działania - wygra tak jak Kwaśniewski :-) bo ludzie mają dość tych co już byli ... Powodzenia Panie Józefie
Odpowiedz
Fever
2010-10-28 10:06:13
0 0
Pan Grzegorz Biedroń jak mi się wydaje, kiedyś aktywnie uczestniczył w szeregach PO, a dzisiaj widzimy go w szeregach KW PiS. Jakieś niestabilne poglądy reprezentuje ten pan no i cech przywódczych też nie posiada.
Odpowiedz
romcio1985
2010-10-28 10:22:10
0 0
Kowalczyk jest z SLD, czyli partii która m.in. jest za aborcją. To trochę razi po oczach.
Odpowiedz
Fever
2010-10-28 10:47:42
0 0
romcio1985, na szczeblu lokalnym głosuje się na danego człowieka, któremu przyjdzie działać w hermetycznym i wysublimowanym środowisku. Powinniśmy go raczej oceniać po tym co może zdziałać właśnie dla środowiska lokalnego, bo na kwestię ustawodawczą on nie będzie miał wpływu i powiem szczerze nie powinno się tu liczyć czy kandydat jest z PO, PiS, SLD czy nie zrzeszony, ale powinny się liczyć jego cechy osobiste, które mogą dla naszego terenu dużo wygrać, lub stracić bardzo wiele. Chodzi o pomysł na rządzenie.
Odpowiedz
romcio1985
2010-10-28 10:56:04
0 0
Fever masz raję, ale nie do końca. Same członkostwo w SLD jest jakąś informacją dla wyborców. O tym jakie poglądy może mieć ów kandydat. Jak dla mnie SLD przy nazwisku Kowalczyka jest niezbyt fajne.
Odpowiedz
fuks44
2010-10-28 11:01:15
0 0
Pewnie przy nazwisku Kowalczyk lepsze było by PIS
Odpowiedz
poplo
2010-10-28 11:04:30
0 0
Brawo Panie Jozefie! Nareszcie moze cos sie zmieni na lepsze w Limanowej
Odpowiedz
poplo
2010-10-28 11:07:39
0 0
POWODZENIA!!!
Odpowiedz
konto usunięte
2010-10-28 11:12:36
0 0
mam dylemat teraz..ech..
Odpowiedz
juzek
2010-10-28 11:12:43
0 0
Kulma, jako jedyny bez wykształcenia wyższego - odpada. Kowalczyka też znam z niezbyt rozwojowego działania.
Odpowiedz
Fever
2010-10-28 11:13:35
0 0
Kolejny raz widzę ze zaczyna się ' choroba Polska'. Zamiast merytorycznie rozmawiać o kandydatach, co który może dobrego i pożytecznego zrobić i który ma lepsze predyspozycje do rządzenia, to zaczyna się dyskusja typu bo ten z PiS bo tamten z PO a tamten to wcale nie wiadomo skąd. Nie o to chodzi. Zastanówmy się na kogo warto oddać nasze cenne głosy, które będą reprezentowane przez danego kandydata. Rozpocząłem myśl o panu Grzegorzu Biedroniu, bo w tej chwili wydaje mi się chwiejny poglądowo, więc nie widzę go jako burmistrza, który w połowie kadencji stwierdzi, że jakoś bliżej mu do innych założeń i będzie sterował miastem jak chwiejną łodzią. Rozpocznijmy dyskusję merytoryczną o danych kandydatach ich osiągnięciach i możliwościach.
Odpowiedz
Gargamel
2010-10-28 11:26:10
0 0
fever Jak ty to nazwałes 'merytoryczne rozmawiać' Powiedz mi taką rzecz co przez te okrągłe cztery lata Czeczótka zrobił jak był na stanowisku burmistrza Teraz robi wszystko bo pali się grunt pod nogami. Tylko bedzie tak: Przez cztery lata nic burmistrz nie robi tylko dopiero jak konczy mu sie kadencja
Odpowiedz
qba
2010-10-28 11:26:33
0 0
Pytanie do administracji strony: Czy będą jakieś debaty z oficjalnymi już kandydatami? Być może też transmitowane na Limanowa.in? Zdaje się że gdzieś przemknęło że po zatwierdzeniu listy przez PKW będzie taka debata, stąd moje pytanie. Bo np. w debacie Radia Kraków brało udział tylko 4 kandydatów a teraz mamy pięciu. Poza tym, na żywo to zawsze lepiej wyrobić sobie zdanie niż z relacji.
Odpowiedz
top
2010-10-28 11:30:20
0 0
Tak, beda. Planujemy zrobic z kandydatami na burmistrza dwie debaty przed I tura, a przed II sie zobaczy... Nie wiemy jeszcze, czy uda sie to zrobic na zywo dla wszystkich uzytkownikow portalu, gdyz koszty transmisji dla kilkuset, albo i wiecej osob sa duze. Prawdopodobnie liczba ogladajacych na zywo bedzie ograniczona do 100, 150, ale pozniej calosc debaty bedzie wrzucona na serwer, by mogli ogladnac ja wszyscy.
Odpowiedz
Fever
2010-10-28 11:36:18
0 0
Gargamel tak przewrotnie i dla rozluźnienia atmosfery, jeden znany poseł raz powiedział, że nie ważne jak się zaczyna, ale ważne jak się kończy hehehe. Mówię przewrotnie bo właśnie w wyborze burmistrza nie o to chodzi. Należy zastanowić się nad kandydatem który będzie działał przez cały czas. Myślę,że pan Czeczótka jest spalony jako działacz polityczny. Mamy więc wzór kogo nie wybierać, ale teraz zastanówmy się czy mamy możliwość wybrać kogoś kto będzie prezentował odmienną stronę. Niestety dużego i szalonego wyboru nie mamy. Liczyłem na pojawienie się jakieś świeżości, no ale niestety.
Odpowiedz
konto usunięte
2010-10-28 11:48:07
0 0
Gdzie się trzech bije tam czwarty korzysta Józek mówiłem Ci że będzie dobrze tylko ja nie miałem tyle cywilnej odwagi żeby pójść z Tobą ramię w ramię ale na moje wsparcie możesz liczyć niech się w tej Limanowej coś dzieje bo Jej Mieszkańcy są tego warci.
Odpowiedz
limonovion
2010-10-28 12:17:54
0 0
romcio1985 a co ty na to gdyby Kowalczyk np: remontował buzodrom to też zapewne by go dyskwalifikowało w Twoich oczach natomiast jak tym buzodromem zajął się Puchała to zapewne jest 'dobra robota'... jak ktoś z boku się przygląda Waszemu rozumowaniu to ma ubaw po prostu. Wiesz że kiedyś kobiety chodziły tylko w spódnicach, i jak pierwsze ubrały spodnie to zaraz Kościół postawił im czoła bo to dla niego już było coś jest nie moralne -dzisiaj już standard,ale jak spiętego opata z nauczycielką przywieziono do szpitala to.Kosciół nabrał... wody w usta...chyba wody świeconej...bo jak swojego skrytykować, swój zawsze przecie święty...
Odpowiedz
BOTTOM
2010-10-28 12:18:11
0 0
Debata jest bardzo potrzebna. O ile zawsze widziałem na kogo głosować, albo przynajmniej na kogo na pewno nie, te teraz jestem całkowicie zdezorientowany. Gdyby taka debata pojawiła się na limanowa.in na pewno by Nam to pomogło.
Odpowiedz
abranet2
2010-10-28 12:29:30
0 0
Bardzo dobrze Józiu że się zdecydowałeś znam twoje poglądy i trochę możesz pozmieniać w tej Limanowej , lubisz sport a zwłaszcza samochodowy i to też bardzo dobrze. Myślę że wygrana jest prawie pewna.
Odpowiedz
Fever
2010-10-28 12:29:37
0 0
Limonovion trochę spokojniej. Romcio1985 wyraził pogląd, że nie zgadza się z polityką SLD, ty możesz nie zgadzać się z polityką PiS i etc i wszystko ok. Tylko co to daje dalej Limanowej, bo uważam, że nic. Zgadzam się, że debata to świetny pomysł, bo moglibyśmy na żywca zabrać się za kandydatów. Tylko taka debata musi być dobrze przygotowana, żeby nie skończyło się wnioskami że PiS nienawidzi PO, z SLD nie chce znać wszystkich pozostałych, bo to w dalszym ciągu nic nie da Limanowej. Uważam że i tak wielkim sukcesem jest możliwość zorganizowania debaty, czego nie można było zrealizować w latach poprzednich.
Odpowiedz
konto usunięte
2010-10-28 12:53:48
0 0
Nie drażni was to że kulma wisi na zbyt wielu plakatach wyborczych prawie w każdym sklepie?? To już jest przegięcie tak pchac się do władzy:( A kowalczyka nie poprę bo tak jak już było napisane SLD jest za aborcją. A skoro dany kandydat nalezy do jakieś partii to i podziela jej program i zgadza się z nim inaczej by z owej partii wystąpił. Nikt mu nie każe być w SLD. NAJLEPSZYM KANDYDATEM NADAL PAN BIERDOŃ!!!!!!
Odpowiedz
Fever
2010-10-28 13:01:08
0 0
Cóż znam pana Biedronia jeszcze jako nauczyciela i uważam że nie jest on typem osoby która powinna się znajdować na stanowisku burmistrza. Z czasów kiedy działał jako członek PO,... no cóż typ karierowicza, jak widać działa teraz w ramach PiS.
Odpowiedz
Ktosik
2010-10-28 13:28:21
0 0
Mam pytanie:o kandydatach na burmistrza coć jest pisane a co z pozostałymi miastami i kandydatami na burmistrzów wójtów czy będzie jakaś dyskusja merytoryczna na Limanowa in,tylko nie taka jak na lim28,bo na takie coś to szkoda czasu.
Odpowiedz
Ktosik
2010-10-28 13:28:25
0 0
Mam pytanie:o kandydatach na burmistrza coć jest pisane a co z pozostałymi miastami i kandydatami na burmistrzów wójtów czy będzie jakaś dyskusja merytoryczna na Limanowa in,tylko nie taka jak na lim28,bo na takie coś to szkoda czasu.
Odpowiedz
Ktosik
2010-10-28 13:28:41
0 0
Mam pytanie:o kandydatach na burmistrza coć jest pisane a co z pozostałymi miastami i kandydatami na burmistrzów wójtów czy będzie jakaś dyskusja merytoryczna na Limanowa in,tylko nie taka jak na lim28,bo na takie coś to szkoda czasu.
Odpowiedz
wino69
2010-10-28 14:27:33
0 0
Józef Kowalczyk to powinien startować w kastingu na KACZORA DONALDA nie na burmistrza.Zagnojenia hali na Z.Augusta to Ci nigdy nie wybaczę
Odpowiedz
wino69
2010-10-28 14:28:53
0 0
DOŚĆ KACZORÓW W LIMANOWEJ
Odpowiedz
top
2010-10-28 14:48:18
0 0
@Ktosik: listy pozostalych kandydatow podamy juz wkrótce w nowym serwisie portalu 'wybory'. Natomiast co do debat to w planach mamy oprocz Limanowej, to Tymbark, Laskowa, Dobrą i gminę Mszana, tylko zobaczymy czy starczy nam czasu i sil.
Odpowiedz
zorro
2010-10-28 14:59:24
0 0
Jak dla mnie tylko Pan Bieda jest dobrym kandydatem. Pan Biedroń już był burmistrzem i nic wielkiego nie zdziałał. Z kolei Pan Kowalczyk jest z SLD co mnie od razu odrzuca...
Odpowiedz
znany
2010-10-28 17:23:21
0 0
Śmieszą mnie komentarze typu „fajny chłop”, dobry sąsiad, gdybyśmy mogli to byśmy na niego głosowali, itp. Przy wyborze należy się natomiast kierować merytoryczną oceną kandydata. Nowy burmistrz jak przyjdzie do swojego gabinetu w Urzędzie, zastanie na biurku z jednej strony spore długi, a z drugiej ogromnie rozbudzone oczekiwania nas mieszkańców, co do poprawy wizerunku Miasta, zwiększenia ilości miejsc pracy, poprawy warunków życia, bazy sportowej, kulturalnej, rekreacyjnej i turystycznej. Pieniędzy na realizację tego wszystkiego, tutaj w Limanowej nie znajdzie. Potrzebny jest zdecydowanie lepszy lobbing składanych wniosków o środki zewnętrzne. Artykuł TOPa publikowany wyżej, potwierdza, że takiego działania obecnych włodarzy Miasta nie ma. Jak się przyjrzymy wszystkim kandydatom, to zdecydowanie największe gwarancje daje Pan Radny Wojewódzki Grzegorz Biedroń. Po pierwsze jest w najlepszym wieku, jest wyważony, konkretny, zna doskonale mechanizmy rządzące kierowaniem środków unijnych w Województwie. Zna ponadto problematykę samorządową i potrzeby Limanowej. Ma pośród dobrych znajomych, posłów krajowych i do PE. Ostatnia debata pokazało, co nawet potwierdzili jego oponenci, że zaprezentował się zdecydowanie najlepiej, mimo bardzo ograniczonego czasu jakim dysponowali kandydaci. Jeżeli tutaj mają nastąpić zmiany, Limanowa ma wreszcie wykorzystać szansę jaką daje wejście do UE, to powinniśmy wybierać kierując się pragmatyzmem, odłożyć na bok uprzedzenia i emocje. Winniśmy to sobie i naszym dzieciom
Odpowiedz
mariusz88
2010-10-28 17:30:11
0 0
ja glosuje na Pana Mariana Wójtowicza chodzilem do medyka gdzie on jest dyrektorem i wiem co moze zdzialac... Mieciu zegnaj :)
Odpowiedz
zorro
2010-10-28 17:30:30
0 0
'znany' ale Biedroń już był i jakoś nic znacząco nie zmienił. Niesądzisz? Bieda ponadto jest bezpartyjny i to, że Biedroń jest z Pisu napewno nie pomoże mu w pozyskiwaniu środków z Warszawy. Bo jakoś poseł Janczyk nie pomógł Panu Czeczótce w pozyskaniu kasy na remont 28.
Odpowiedz
konto usunięte
2010-10-28 17:41:16
0 0
A mnie zastanawia dlaczego Pan Kowalczyk tak późno ogłosił chęć kandydowania.Czyżby się wystraszył debaty zorganizowanej przez Radio Kraków albo nie miał zbyt wiele do powiedzenia? A tak na marginesie co do komentarzy,że Pan Biedroń był kiedyś związany z PO. Mnie to wcale nie dziwi,że jest teraz członkiem innej partii, bo to co PO obiecywała, a to jak wyglądają jej rządy,to szkoda gadać.Trzy lata zmarnowane..
Odpowiedz
gocha
2010-10-28 18:20:15
0 0
Masz rację WERA z maleńką poprawką, piąty kandydat był owszem - ale w kawiarni obok i debata zupełnie go nie interesowała. Przecież gdyby dobro Limanowej leżałoby mu na sercu to powinien tam być!
Odpowiedz
znany
2010-10-28 18:29:30
0 0
Zorro, Pan Biedroń był tylko połowę kadencji, bo wtedy w trakcie kadencji Miasto oddzieliło się od Gminy, zastał długi i musiał wszystko organizować od nowa. Wtedy rada wybrała Pana Juszczaka, ale On zrezygnował, potem dopiero wybrano Pana Biedronia. Czasu miał mało, ale potrafił jednak pozostawić na koniec kadencji Miasto bez długów. Było to blisko 20 lat temu, Pan Biedroń nie miał wtedy jeszcze 30-stu lat. Przywoływanie takich rzeczy bez znajomości historii jest co najmniej nie przyzwoite. Jeżeli ktoś zna Pana Juszczaka, a On się wtedy wystraszył sytuacji w Mieście, to ocena negatywna Pana Biedronia jest bardzo nie na miejscu.
Odpowiedz
OSA
2010-10-28 19:12:41
0 0
Owszem śodki zewnętrzne trzeba ściągać ile się da, ale głównie istotną rzeczą są własne środki. Bardzo mnie ciekawi jakie możliwości widzą kandydaci na Bumistrza i na radnych, by pieniążków było więcej w budżecie, a wtedy będzie więcej na różnego typu inwestycje.
Odpowiedz
Janek64
2010-10-28 19:20:40
0 0
Przecież w gminach gdzie stawia się na rozwój turystyki nie będzie się zabiegać o strefy ekonomiczne przecież głupio budować fabrykę w sąsiedztwie gospodarstwa agroturystycznego.
Odpowiedz
konto usunięte
2010-10-28 19:23:03
0 0
Janek oni własną matkę sprzedadzą ..aby dopiąc swego !!!
Odpowiedz
zorro
2010-10-28 19:32:45
0 0
Chciałem zwrócić uwagę na to 'znany', że miasto też ma teraz długi... A Pan Bieda gdy był Starostą też nie miał łatwej sytuacji, a zrobił wiele.
Odpowiedz
konto usunięte
2010-10-28 19:48:47
0 0
OSA - twoje zdanie poraża głupotą!
Odpowiedz
konto usunięte
2010-10-28 19:54:55
0 0
'Ryszard Jan Kulma' dalej 'O lepsze jutro' - noooo, no... pozostaje jeszcze pytanie, o czyje 'lepsze jutro' ten Pan chce się zatroszczyć? Przypuszczam, że krąg nie przekracza członków KKK i nie wybiega poza granice właścicieli kamienic w rynku.
Odpowiedz
tajgerwuds
2010-10-28 20:02:45
0 0
@znany - pod twoim tekstem zabrakło tylko podpisu: ODDAJCIE NA MNIE GŁOS! Grzegorz Biedroń
Odpowiedz
OSA
2010-10-28 20:05:43
0 0
sznaj43 głupich pytań nie ma - są głupie odpowiedzi.
Odpowiedz
konto usunięte
2010-10-28 20:08:23
0 0
to co jestes za sprzedaża mająku miasta czy raczej za wprowadzeniem podatku od psów??? Bo mam wrażenie że nie wiesz o co zapytałeś.
Odpowiedz
OSA
2010-10-28 20:18:58
0 0
ani za tym, ani za tym i dobrze wiem o co pytam.
Odpowiedz
konto usunięte
2010-10-28 20:22:07
0 0
to co miałes na mysli zadając to pytanie, no jakiejś tam odpowiedzi się chyba spodziewałeś jak mówisz ze wiesz o co zapytałeś hmm?
Odpowiedz
chmurka
2010-10-28 20:33:40
0 0
Czy może mnie ktoś poinformować,kto to jest Józef Kowalczyk,czym się zajmuje, gdzie pracuje i dlaczego w ostatniej chwili się pojawił i jaki ma związek z Limanową?
Odpowiedz
OSA
2010-10-28 20:39:33
0 0
sznaj43- oczywiście, że spodziewam się odpowiedzi.
Odpowiedz
sens
2010-10-28 21:22:38
0 0
tajgerwuds ... napisał: ODDAJCIE NA MNIE GŁOS! Grzegorz Biedroń... w całej rozciągłości się z tym zgadzam !!! bo warto zagłosować na P. Biedronia - ale znany nim nie jest. Wystarczy dokładnie przeczytać tekst obywatelski o ' Chrześniaku Pana Prezydenta'.
Odpowiedz
oskarczan
2010-10-28 22:00:47
0 0
Pierwszy z PiS-u , drugi z Pisarzowej , trzeciego nie znam. Panie Marianie ma pan mój głos , pozdro.
Odpowiedz
znany
2010-10-28 22:13:40
0 0
Ja nie jestem Panem Biedroniem! Osa, to właśnie Pan Poseł Janczyk, a nikt inny jeździł do Warszawy z Burmistrzem, a potem do Krakowa i to co zostało już zrobione na terenie Limanowej i będzie kontynuowane w przyszłym roku przez KDDKiA jest wyłączną zasługą Pana Posła Janczyka. Ja już o tym, gdzieś pisałem. Nie wszyscy urzędnicy, niezależnie od szczebla, którzy decydują o wielu sprawach, również dotacjach i konkretnych inwestycjach są sympatykami np. Platformy. Najczęściej pracują dłużej niż trwa jakaś kadencja polityków. Jeżeli załatwi się możliwość rozmowy, a takiej możliwości burmistrz, czy wójt nie mają, bo ich jest zbyt dożo, to jest bardzo duża szansa na potrzebne inwestycje. Przecież wcześniej trzeba określić cel wizyty, no i nie przyjmuje się delegacji po to tylko, by powiedzieć 'nie'. To jest ten skuteczny lobbing o którym pisałem, ale najlepiej gdy wybrany Burmistrz ma kolegów polityków wyższego szczebla, a najlepiej posłów. Pan Bieda, z całym szacunkiem, nie jest znany ani w Krakowie, ani w Warszawie.
Odpowiedz
znany
2010-10-28 22:19:04
0 0
Bardzo przepraszam, tam wyżej ma być, zamiast Osa, Zorro.
Odpowiedz
konto usunięte
2010-10-28 22:54:35
0 0
To kanał nie ma na kogo głosowac, trzeba olac te wybory!!!!!!!!!!! A tak naprawdę wybory powinny byc co 2 lata wtenczas może by coś robili!!!!
Odpowiedz
konto usunięte
2010-10-28 22:56:28
0 0
a dlaczego na kartach do głosowania nie ma pustego miejsca gdzie niezadowoleni wyborcy mogliby wpisywac swój głos jako sprzeciw wobec wszystkich kandydatów?????
Odpowiedz
konto usunięte
2010-10-29 09:01:49
0 0
@sznaj43, do '45': o jakim majątku miasta piszesz? Przecież to, co miasto posiadało, na przestrzeni ostatnich lat zostało już dawno upłynnione. Ciekaw jestem, gdzie zainwestowano tą zdobytą fortunę. W KLI raczej nie, bo miasto wygląda gorzej i jest bardziej zdegradowane a niżeli za czasów komuny.
Odpowiedz
limonovion
2010-10-29 15:02:11
0 0
skorpion13 słuszne spostrzeżenie, ja też w limanowej jakiegoś postępu w pełnym tego słowa znaczeniu nie zauważam, ulice co za komuny zrobiono to połatali jak np ul. Kopernika i zaczynają takie roszady na stanowiskach sobie teraz urządzać żeby za daleko się od 'koryta' nie odsuwać...
Odpowiedz
kot
2010-10-31 19:42:13
0 0
Najbardziej odpowiedzialną osobą z w/w wg.mnie to pan Józef Kowalczyk.Czas na zmiany.Przy takich długach jakie pozostawia obecna ekipa,żaden następca nie podskoczy.
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Pięciu kandydatów do fotela burmistrza Limanowej"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na kontakt@limanowa.in