Baner
14°   dziś 18°   jutro
Czwartek, 28 marca Aniela, Sykstus, Joanna, Antoni, Sonia

Opóźnienie w oświetleniu Rynku

Opublikowano 14.12.2011 00:03:19 Zaktualizowano 05.09.2018 11:22:01 top
65 10936

Limanowa. Zbliża się połowa grudnia, a na limanowskim Rynku nocą wciąż choinki nie są oświetlone. Problemem wg burmistrza są uzgodnienia.

W poprzednich latach choinka na Rynku świeciła już w pierwszych dniach grudnia. Tym razem choinka, którą zamontowano w ubiegły wtorek wciąż nie jest oświetlona, tak jak i pozostałe drzewa na Rynku.
Jedyny akcent na płycie sugerujący, iż Święta już niebawem, to buzodrom (Powiat Limanowski), który został wyposażony w świąteczne ozdoby.

- Był problem z zamieszczeniem nowych ozdób na słupach oświetlenia ulicznego, które są własnością zakładu energetycznego – wyjaśnia Wacław Zoń, zastępca burmistrza miasta Limanowa.

Oświetlenie ma zostać włączone w tym tygodniu. - Robimy jednak wszystko, aby w tym tygodniu oświetlenie zostało uruchomione - dodaje burmistrz.

Zobacz również:

(Aktualizacja 9:29 14 XII 2011)

Komentarze (65)

bolek
2011-12-14 00:08:42
0 0
Ciężki wstyd jak to wszystko wygląda .... szczególnie choinka z tym łańcuchem ...... zdejmijcie te pseudo ozdoby bo szkoda sobie wstydu robić !!!
Odpowiedz
staruch
2011-12-14 00:14:53
0 0
Wstyd to kraść
Odpowiedz
terorist
2011-12-14 01:27:19
0 0
O cholera to świąt w tym roku nie będzie...
A tak swoją drogą to moim zdaniem bardzo dobrze, że wystąpiły te opóźnienia. Trochę normalności nie zaszkodzi. Bo gdzie to święta zaczynać w połowie listopada? A co do buzodromu i jego przystrojenia to dziwi mnie fakt, że nasze genialne osobistości ze starostwa nie wpadły na pomysł aby każdej nocy buzodrom jakoś ładnie oświetlać na kilka kolorów.
Odpowiedz
juzek
2011-12-14 02:02:24
0 0
Jeszcze ogrodzona tymi barierkami - jakby ktoś się naoglądał za dużo powtórek ze stanu wojennego czy co? Może jeszcze dodać tam drut kolczaty i tabliczki zakaz wstępu ...
Odpowiedz
namoR
2011-12-14 02:51:59
0 0
@juzek
Wydaje mi sie ze choinka kolo ktorej przejdzie tysiace osob jest ogrodzona z przyczyn biezpieczenstwa. Nikt z nas nie chce uslyszec w czasie swiat wiadomosci o dziecku ktore zostalo np.porazone pradem podczas zabawy 'kabelkami i swiatelkami' przy choince na rynku.
Piekna, ozdobiona, wysoka i oswietlona choinka otoczona bialymi barierkami w niczym mi nie przypomina stanu wojennego...........
Odpowiedz
konto usunięte
2011-12-14 07:48:47
0 0
terorist masz racje obojętnie jaka jest tego przyczyna to trwa ADWENT a choinki NASZYM zwyczajem ubiera się na ŚWIĘTA BOŻEGO NARODZENIA.
Odpowiedz
wis
2011-12-14 07:51:42
0 0
wstyd,wstyd,no ale jak oszczędzać to na całego!tu nawet bieduś znalazł kąsek!ani bąbki na tej choince-dziwne,pamietacie w tamtym roku choinkę i oswietlenia na rynku!wstyd
Odpowiedz
Doradca
2011-12-14 08:05:38
0 0
Wstyd zaprawdę wstyd. Ten kiczowaty łańcuch na samotnie stojącej choince nie pasuje w żaden sposób.
Czy ktoś robi sobie przysłowiowe jaja.
Może niech wyjdą Panowie Burmistrzowie na rynek i zobaczą jak to wygląda, a Pan Asystent z drabinką niech ściągnie ten kicz.
Na poszczególnych wsiach jest normalniej.
Żadnej wyobraźni- dziadostwo.
Odpowiedz
gosc1262
2011-12-14 08:51:54
0 0
'terorist' W pełni się z Tobą zgadzam...to wszystko powinno stać tydzień przed świętami a nie miesiąc wcześniej bo święta tracą cały swój urok. Jak tak dalej pójdzie to choinki będą stały cały rok
Odpowiedz
lim28
2011-12-14 08:53:05
0 0
TOP, po skrócie słowa według nie należy stawiać kropki, ponieważ skrót konczy się ostatnią literą skracanego wyrazu:) przesyłam pozdrowienia. A co do choinki, nie czepiajcie się - u Was w domu już sie pali:)?
Odpowiedz
Doradca
2011-12-14 09:11:43
0 0
Proponuję w formie oszczędności zrobić żywą szopkę pod tą choinką najlepiej poprosić Pana Staszka ze swoim zwierzyńcem będzie Biednie ale będzie.
'Robimy jednak wszystko, aby w tym tygodniu oświetlenie zostało uruchomione - dodaje burmistrz.'
Trochę późno nie uważa Pan Panie Burmistrzu.
Odpowiedz
top
2011-12-14 09:32:05
0 0
@lim28: oczywiście masz rację :) dzięki za zwrócenie uwagi. pozdr.
Odpowiedz
evo
2011-12-14 10:04:18
0 0
Bardzo dobrze że nie udało się oświetlić, choinkę ubiera się w Wigilię (na rynku najwyżej parę dni wcześniej), w listopadzie to w super i hipermarketach z wiadomych przyczyn.
Odpowiedz
znany
2011-12-14 10:38:43
0 0
Przecież oświetlenie uliczne Miasto przejęło już bardzo dawno temu i jest własnością komunalną w 100%, niezależnie przy której drodze, czy placu się znajduje. Natomiast jest odwrotnie niż mówi Pan Zastępca, to Miasto zleciło obsługę oświetlenia Energetyce i za to płaci. Albo piszący pomylił się, albo Pan Zoń opowiada farma zon(i)e. :)
Odpowiedz
cheffos
2011-12-14 11:10:17
0 0
Oświetlenie jest już zamontowane na choince, więc dziwi mnie zdanie: 'Robimy jednak wszystko, aby w tym tygodniu oświetlenie zostało uruchomione'; to znaczy, że tak ciężko włączyć wtyczkę do gniazdka, czy że przedłużacz nie starczył? Chyba że ma się pojawić więcej ozdóbek i chcą uruchomić wszystko na raz, no to rozumiem. Sam fakt, że się jeszcze nie świeci, nie martwi mnie nic a nic. Też się tu zgadzam z terorist'em.
Odpowiedz
crusader
2011-12-14 11:39:02
0 0
nie tak szybko, jeszcze nie widzialem w telewizji reklamy z ciezarowka Coca Coli
Odpowiedz
oioioi
2011-12-14 11:54:14
0 0
czemu mnie to nie dziwi, ze to w limanowej...
Odpowiedz
Doradca
2011-12-14 15:29:21
0 0
Dziady część II :
Ciemno wszędzie, głucho wszędzie,
Co to będzie, co to będzie?

Podajcie mi garść kądzieli,
Zapalam ją; wy z pośpiechem,
Skoro płomyk w górę strzeli,
Pędźcie go z lekkim oddechem.
O tak, o tak, daléj, daléj,
Niech się na powietrzu spali.
Odpowiedz
q100sz
2011-12-14 17:48:50
0 0
właśnie-dookoła rynku mogłaby jeżdzić cięzarówka z coca colą i wtedy byłby idealny moment na inaugurację oświetlenia
Odpowiedz
konto usunięte
2011-12-14 18:16:16
0 0
Ale tragedia,żeby część z Was się z tego powodu nie posrała.Choinka jest ,a oświetlenie będzie i skończcie pisać pierdoły.
Odpowiedz
abdulwisimulaha
2011-12-14 18:58:12
0 0
kicius- tak jak piszesz.
A TY panie lim 28 - też nie miałeś się do czego dopierd***ć tylko do kropki, sam jesteś kropnięty. Ja sobie postawie(przed .i za i. a nawet nad i)według. mnie.zajmij.się. czymś.pożyteczniejszym.koniec.kropka...
Odpowiedz
anilec
2011-12-14 19:39:29
0 0
'Był problem z zamieszczeniem nowych ozdób na słupach oświetlenia ulicznego, które są własnością zakładu energetycznego'
Czy energetyka żąda zapłaty za dzierżawę słupów pod oświetlenie świąteczne? leżeli tak to pytam: ile zakład energetyczny płaci za dzierżawę gruntu na którym stoją lampy.
Oświećcie mnie co do szczegółów, ponieważ pomyślę że ZE jest francowatym monopolistą!!!
Odpowiedz
Spokojny
2011-12-14 19:53:43
0 0
Bardzo ładnie ubrany jest Gdów (zreszta jak co roku) a jezeli Limanowa ma zrobic cos jak rok temu to moze faktycznie szkoda prądu.
Odpowiedz
format5
2011-12-14 20:13:09
0 0
Ma świecić od wigilii do MB Gromnicznej, a starosta świeci za nasze, ja płacę podatki nie na rozpustę.
Odpowiedz
znany
2011-12-14 20:37:56
0 0
Anilec, przeczytaj sobie wpis 14, słupy - latarnie oświetleniowe w koło Rynku są własnością Miasta!!!
Odpowiedz
baca
2011-12-14 20:52:37
0 0
Znany !. Skąd Ty to wiesz nawet o oświetleniu - czyje jest co. W energetyce pracujesz czy co ????
Odpowiedz
Doradca
2011-12-14 21:08:14
0 0
No to Pan Zoń opowiada farma Zonie. Jak tak można. Latarnie są własnością Miasta, Pan znany ma na ten temat sprawdzone wiadomości i proszę Panie Burmistrzu nam kitu nie wciskać.
Pan Starosta pięknie ustroił buzodrom od razu widać rękę gospodarza, nigdzie tak nie ma żeby podzielić rynek na powiatowy i miejski. Takie rzeczy tylko u nas. Nie było to jak za Panów Czeczótki i Kulmy. Przynajmniej przez 2 miesiące oświecano nas na rynku a teraz?.
Tylko Bieda i Bieda.
Odpowiedz
znany
2011-12-14 21:10:13
0 0
Wszystkie samorządy gminne przejęły oświetlenie, na to była ustawa, tym bardziej, że przecież te latarnie stawiało-finansowało Miasto! Ja wszystko wiem:) Byłem wtedy w samorządzie. Miasto owszem korzysta ze słupów, ale tych od linii energetycznych jak np. na ul. Kościuszki, od Ogrodowej w górę. Dlatego też teraz wszystkie inwestycje dot oświetlenia Miasta, są inwestycjami komunalnymi, np. Krakowska, rondo na Wesołej itp.
Odpowiedz
baca
2011-12-14 21:13:16
0 0
Znany - musisz jednak wrócić jeszcze raz do rady miasta i się podszkolić w tym temacie.
WSTYD. !!!!!!!!
Odpowiedz
znany
2011-12-14 21:16:40
0 0
Miasto ma umowę z energetyką na remont i konserwację oświetlenia, ale duża inwestycja z zapoprzedniej kadencji, jaką była wymiana lamp na energooszczędne, to już inwestycja miejska. Na to były nawet pieniądze pozyskane z zewnątrz, czego o obecnych władzach nie można powiedzieć, niestety.
Odpowiedz
baca
2011-12-14 21:23:12
0 0
Znany - skończ Pan wstydu oszczędź.
Odpowiedz
znany
2011-12-14 21:26:27
0 0
Nie masz racji, robaczku :)))) Słupy w około Rynku nigdy nie były własnością Energetyki!!!
Odpowiedz
Doradca
2011-12-14 21:34:18
0 0
Coś w tym jest Panie znany. Wszędzie się świeci a w Limanowej nie.
Odpowiedz
znany
2011-12-14 21:35:58
0 0
No to złam takiego jednego słupa, a zobaczysz kto Cię obciąży.:))
Odpowiedz
baca
2011-12-14 21:37:51
0 0
Znany - nie brnij dalej i nie próbuj łamać słupa !!!!!!!!!!
Odpowiedz
Doradca
2011-12-14 21:38:45
0 0
A kto wydawał pozwolenia na wieszanie plakatów wyborczych energetyka czy miasto?.
Odpowiedz
Doradca
2011-12-14 21:40:31
0 0
Pytam bo nie wiem a drogą dedukcji możemy dojść do prawdy.
Odpowiedz
baca
2011-12-14 21:40:41
0 0
Trzeba zapytać w energetyce
Odpowiedz
Doradca
2011-12-14 21:42:39
0 0
Trzeba zapytać tych co takie pozwolenia uzyskiwali.
Myślę, że Pan znany wie.
Odpowiedz
baca
2011-12-14 21:44:04
0 0
No właśnie - proszę udzielić wyczerpującej odpowiedzi.
Odpowiedz
znany
2011-12-14 21:54:12
0 0
Przecież napisałem, że oświetlenie jest też na słupach gdzie jest sieć energetyczna. a poza tym są w Mieście słupy sieciowe na których nie ma lamp, ale są również słupy które służą wyłącznie do oświetlenia i co do nich ma mieć niby energetyka? Nieporozumienie jest najprawdopodobniej stąd, że MZGKiM nie ma elektryków z odpowiednimi uprawnieniami SEP i Miasto zleciło ten montaż energetyce, zresztą na 2 słupach dzisiaj takie ozdoby już wisiały. Są to takie srebrne obręcze na których wiszą lampki
Odpowiedz
znany
2011-12-14 21:58:59
0 0
Poza tym co innego jest własność, a co innego zlecona obsługa, nieprawdaż!? Być może w ramach umowy z energetyką jest utrzymanie we właściwym stanie nie tylko lamp, ale i słupów, nie mniej słupy są własnością Miasta, te od oświetlenia i to wszystkie w całym Mieście.
Odpowiedz
Doradca
2011-12-14 22:05:56
0 0
A to na których słupach wisiały? No tak, pewno na tych powiatowych :) .
Pomieszało się Panu Panie znany ale niech tam. Święta idą dobrze, że po telefonie do przyjaciela dowiedział się Pan jak to było z pozwoleniami na wieszanie plakatów wyborczych.
Było nie było proponuję ściepę na aniołki na miejską choinkę. Kiczowaty łańcuch z gwiazdą wisi brak aniołków. Przecież nie będziemy wieszać byle czego.:)
Odpowiedz
znany
2011-12-14 22:10:59
0 0
Naucz się czytać, teraz nie ma już ani krajowych, ani wojewódzkich, ani powiatowych, wszystkie są miejskie, na to była ustawa, wszyscy przekazali, jakieś 7-8 lat temu Miastu, tam wyżej o tym napisałem! UFFF!
Odpowiedz
Doradca
2011-12-14 22:14:02
0 0
Ja funduję nagrodę za kicz. Niech się przyzna ten kto to wymyślił.
Burmistrz powinien przyznać jeszcze premię za to, że pozwolił ktoś sobie na wystawienie tego czegoś na widok publiczny. Nie piszcie tylko proszę, że wymyślił to ktoś z Urzędu .
Odpowiedz
znany
2011-12-14 22:18:00
0 0
Pewnie, że nie Burmistrz, a od czego Ma Pana Asystenta? A może? Co dwóch to nie jeden. :)
Odpowiedz
Doradca
2011-12-14 22:22:34
0 0
Umiem czytać Panie znany i jest Pan w błędzie.
Wiem też, że z tymi słupami jest nie tak do końca jak Pan pisze.
Widzę że wystawiono Pana Burmistrza na pośmiewisko. Teraz niech się przyzna ten co to zrobił. Taki łańcuszek to na drzewko przed domem a nie w Rynku Miasta. Zobaczcie sobie łańcuch przed „WOLIMEXEM” . Taki przynajmniej powinien tam wisieć.
Odpowiedz
znany
2011-12-14 22:28:33
0 0
Skoro nie wiesz, to nie pisz:)))
Odpowiedz
cheffos
2011-12-14 22:30:09
0 0
W sumie choinka jaka by nie była, zawsze będzie kiczem. Ale czy to źle?
Odpowiedz
znany
2011-12-14 22:34:20
0 0
A to dlaczego? Dlaczego choinka nie może być dziełem sztuki? Co to jakaś poprawność artystyczna takie uogólnione osądy? Rozpisać konkurs, to zobaczycie jaka naprawdę może być? No ta to nawet kiczem nie jest, to nie podobne do niczego.
Odpowiedz
Doradca
2011-12-14 22:35:52
0 0
Gdybym wiedział to bym nie pisał. Gdybym ja był Urzędnikiem, to nie pozwoliłbym sobie w życiu na takie traktowanie przełożonego. Bo nikt nie powie że zrobił to „ktoś” tylko wszyscy pomyślą że to był pomysł Burmistrza.
Koszulkę z napisem kicz roku 2011 dla pomysłodawcy. Wstyd .
Odpowiedz
baca
2011-12-14 22:40:16
0 0
Panie Znany powtórzę to jeszcze raz !!!
- skończ Pan wstydu oszczędź.
Co do słupów to proponuję jutro się dowiedz u Pana Burmistrza czyje są i napisz wyjaśnisz nam tutaj.
A swoja droga to Radny 2-kadencje i z wiedzą na bakier !!!!!!!
Odpowiedz
anilec
2011-12-14 22:44:15
0 0
A takie świecidełka to, czy nie wymagają zgody PINB, haha!
Odpowiedz
znany
2011-12-14 22:44:17
0 0
Daremny trud, szkoda słów, czołem!
Odpowiedz
anilec
2011-12-14 22:48:49
0 0
Co Ci tak znany ciężko na sercu, a tak bobrze Ci 'bajki szły'
Odpowiedz
cheffos
2011-12-14 22:54:20
0 0
Chinka jak choinka. Typowa z typowym łańcuchem. Teraz prezentuje się marnie, bo nie świeci jeszcze. Oceniał będę jak zaświeci. Poza tym jakoś nie pamiętam, żeby w innych latach były mniej kiczowate.
Odpowiedz
karol27
2011-12-14 23:01:33
0 0
Włodarze miasta zajmują się prywatyzacja stołówek,a oświetlenie miasta maja gdzieś.Lepiej aby miasto nie było oświetlone,bo przez lata dekoracje wykonuje ta sama osoba.Dlaczego nie ma przetargu na dekoracje miasta,bo ten Pan z dekoracjami cofnął się do XIX wieku.Limanowa jest najgorzej udekorowana ze wszystkich miast i gmin w woj.małopolskim,wstyd Panie burmistrz.
Odpowiedz
cheffos
2011-12-14 23:06:51
0 0
A kim jest ta osoba?
Odpowiedz
Doradca
2011-12-14 23:21:10
0 0
Ta na naszym rynku jest z końca XVIII wieku a ogrodzenie koło niej nie ma określonego pochodzenia i nie wpisane jest w żadną tradycję. Daremny trud. Trzeba było ten łańcuch zarzucić na te chore świerki.
Odpowiedz
cheffos
2011-12-14 23:33:18
0 0
Szczerze powiedziawszy, jak tak narzekacie na tę choinkę, to dopiero teraz zaczynam patrzeć na nią nieco krytycznie. Trochę się jednak dziwię. No choinka. Przyzwyczajonym poprzednimi latami, by nie stawiać wymagań w tym względzie. Ma stać i świecić. Coś w tym jest.
Odpowiedz
klon
2011-12-14 23:39:33
0 0
Dlaczego centrum'Buzodronu' nie oświetla Powiat to się należy Limanowej jak psu buda.
Odpowiedz
abdulwisimulaha
2011-12-15 00:03:43
0 0
Zamiast pieprzyć trzy po trzy, może by się zebrać po parę groszy i pod hasłem :internauci Limanowa in.' ozdoba miejskiej choinki, zamiast godzina przed komp. To właśnie przy ozdobie choinki za zebraną kasę a wtedy nie my będziemy krytykować, lecz my będziemy krytykowani.
Oczywiście nie zachwycił mnie wygląd tej obecnej...ale jak się niema co się lubi to się lubi co się ma.
Odpowiedz
BurmistrzB
2011-12-15 21:11:35
0 0
Spokojnie nie nerwowo choinka i inne ozdoby będą zaświecone, gwarantuję , że będzie więcej niż w tamtym roku. Ale święta jeszcze się nie zaczęły.
Odpowiedz
BurmistrzB
2011-12-15 21:18:25
0 0
Jeżeli zaś chodzi o własność lamp to te w Rynku są własnością Energetyki.
1150 lamp w mieście jest własnością Energetyki, a 280 jest własnością miasta. Na wieszanie czego kolwiek na lampach Energetyki trzeba mieć od nich zgodę i najczęściej trzeba za to zapłacić.
Oczywiście zgodnie z ustawą miasto płaci energetyce za utrzymanie i konserawcję ich lamp, a lampy miejskie obs ługiwane sa przez zakład elektryczny na zlecenie miasta. Miasto również płaci za energię elektryczną od wszystkich lamp.
Odpowiedz
zolza
2011-12-16 20:10:39
0 0
Panie burmistrzu nasze dziewczynki już niemogą doczekać się tej pięknej choinki gdy będzie oświetlona.Ale na inne ozdoby też czekamy!!!
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Opóźnienie w oświetleniu Rynku"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na kontakt@limanowa.in