Baner
22°   dziś 20°   jutro
Wtorek, 30 kwietnia Marian, Katarzyna, Ludwik, Pius, Donata, Balladyna, Lilia

Nowa odpowiedź starosty

Opublikowano 21.01.2013 07:59:07 Zaktualizowano 05.09.2018 10:34:22 top
38 10414

Limanowa. Starosta w odpowiedzi do nas zmienił zdanie na temat braku zaproszenia go przez władze miasta i gminy Limanowa przed kamery TVP podczas ostatniego finału WOŚP.

Przypomnijmy, że starosta Jan Puchała, jak mówił w ubiegłym tygodniu, był zaskoczony i było mu przykro, że podczas finału WOŚP w Limanowej nie został zaproszony przez władze miasta i gminy do wystąpienia przed kamerami TVP. O sprawie pisaliśmy wczoraj w artykule 'Zazdrość, zawiść, czy przeoczenie'

- Myślę, że jest trochę przykro, z tego względu, że mieli się czym poszczycić, pokazać, że właśnie w Limanowej urzęduje starosta, który zdobył 'Człowieka Polskiego Samorządu', że to Powiat Limanowski jest najlepiej zarządzanym powiatem w Polsce - mówił starosta w wywiadzie dla TV28. - Myślę, że albo przez zapomnienie, albo niedopatrzenie, bo jestem zaskoczony. Zawsze do wszystkich wspólnych imprez, inwestycji, tak dokładamy do Dni Limanowej się finansowo, dokładamy do Kół Gospodyń Wiejskich, które organizuje gmina Limanowa, czy Złaz na Paproci. Ja nie wiem czy po prostu jest to zazdrość i taka nieuzasadniona zawiść, czy po prostu przeoczenie. Trzeba by było zapytać burmistrza i wójta, dlaczego po raz pierwszy organizują coś bez starosty. Z tym się nie spotkałem, myślę, że to powinno być skomentowane w odpowiedni sposób, ponieważ zgoda buduje, niezgoda rujnuje.

Dziś z samego rana, kilka minut po rozpoczęciu pracy, Biuro Promocji, Kultury i Turystyki Starostwa Powiatowego w Limanowej odpisało nam na zadane w ubiegłym tygodniu pytania.

Starostę pytaliśmy jak ocenia i odbiera sytuację z ostatniego finału WOŚP w Limanowej, podczas którego przed kamerami wystąpili samorządowcy z miasta i gminy Limanowa, a on został pominięty oraz co według starosty było powodem takiej sytuacji.

- Uważam, że Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy to naprawdę wspaniała akcja, którą corocznie osobiście wspieram finansowo, ale także popieram jej organizację - odpowiada nam starosta. - Bardzo się cieszę, że jest organizowana także na terenie naszego powiatu. Szkoda tylko, że podczas organizacji ostatniej akcję WOŚP przez Gminę i Miasto Limanowa nie zostały włączone, także pozostałe samorządy lokalne z naszego powiatu. Myślę, że wtedy, udałoby się uzyskać jeszcze lepszy efekt zarówno finansowy jak i promocyjny. Absolutnie nie odbieram organizacji tej akcji przez dwa samorządy, jako celowego odsunięcia. Myślę, że bardzo ważną kwestią jest to, że samorządy zaczęły dostrzegać, że razem można osiągnąć znacznie więcej, bo jak wiadomo „współpraca buduje, a niezgoda rujnuje”. Uważam, że samorząd - Powiatu Limanowskiego, może być przykładem współpracy z samorządami lokalnymi. Corocznie włączamy się w organizację i w finansowanie uroczystości, imprez i akcji charytatywnych na terenie gmin naszego powiatu. Zawsze podkreślam, że moim nadrzędnym celem jako Starosty Limanowskiego było i jest łączenie wszystkich samorządów dla dobra mieszkańców, co uważam niejednokrotnie już udowodniłem.

Komentarze (38)

MAJA12
2013-01-21 08:29:33
0 0
To nasz Pan Starosta zmienia zadanie jak SKARPETKI.
Jak tu z takim człowiekiem współpracować.
Odpowiedz
marlehill
2013-01-21 08:59:46
0 0
Ja obywatel, również dokładam do wszystkich imprez, więc moja nieobecność w TV jest rażącym niedopatrzeniem a nawet dyskryminacją....
Odpowiedz
romcio1985
2013-01-21 09:05:54
0 0
a może w TV jakoś przedstawiono wypowiedź wyrwaną z kontekstu. Albo rozmowa toczona była pod innym kątem a potem wypowiedź przedstawiona w całkiem innym kontekście. Takie rzeczy niestety się zdarzają. Trudno powiedzieć bo starosta do tego się nie odniósł. A to dziwne bo różnice w wypowiedziach jest kolosalna i to niezbyt dobrze świadczy o staroście.
Odpowiedz
HenrykV
2013-01-21 09:22:14
0 0
ciekawe co na to ten internetowy cham, który wczoraj tak pluł jadem, jak za starych czasów. Brawo Panie Starosto, słusznie Pan zmienił zdanie i przyznał do błędu. Okazał się Pan normalnym człowiekiem. I jeszcze jedno - niech Pan naprawdę zwolni z obowiązków tego gościa, który rozwala każdą dyskusję i niszczy Pana normalny wizerunek w mediach, nie tylko na tym portalu
Odpowiedz
romcio1985
2013-01-21 09:30:10
0 0
o właśnie, miałem jeszcze dodać to co napisał HenrykV. Starosta powinien przede wszystkim zrobić jakieś 'dochodzenie':), kto kryje się za tymi nikami, które niby cały czas bronią starostę, ale robią to tak nieudolnie i z takim jadem, że tylko nakręcają dyskusję i podgrzewają negatywne nastawienie wobec starosty.
Odpowiedz
Doradca
2013-01-21 09:41:39
0 0
- Tylko krowa nie zmienia poglądów – tak mówił Pan Michał Krupiński gdy pytano o to, dlaczego jeszcze 5 lat wcześniej wspierał kampanię parlamentarną Unii Wolności a w tych czasach uznawany był jako cudowne dziecko PIS .

Wzorce jak najbardziej warte naśladowania.
Oby tylko ten pozytywny przykład nie został zaprzepaszczony przez uznającego się za najmądrzejszego, wykształconego, wszystko wiedzącego, zmieniającego nicki jednego w wielu osobach, siejącego nienawiść .
Wczoraj Pan Burmistrz dowiedział się że „nachlapał się przy korycie” mam nadzieję, że wiemniepowiem za to Pana Burmistrza przeprosi i że to ten komentarz przepełnił czarę goryczy.

Trzeba mieć nadzieję i wierzyć, że zmienia się nastawienie Pana Starosty i będzie tylko lepiej.

Pamiętajmy i my wszyscy o zmienionych trochę ale mających to samo znaczenie słowach „współpraca buduje, a niezgoda rujnuje” pamiętając o pierwszym „zgoda buduje a niezgoda rujnuje”.
Odpowiedz
marlehill
2013-01-21 09:43:06
0 0
brawo; Henryk i romcio
Odpowiedz
zabawny
2013-01-21 10:02:23
0 0
'było i jest łączenie wszystkich samorządów dla dobra mieszkańców, co uważam niejednokrotnie już udowodniłem.'<- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - ->Klej Super Glue lub Cyjanopan, mocno i szybko łączy, najlepiej sprawdzić na starych butach. Klej który zdobył wiele wyróżnień, jest doceniany przez użytkowników.
OSTRZEŻENIE:
Produkt drażniący.
Skleja skórę i powieki w ciągu kilku sekund.
Podrażnia układ nerwowy.
W razie zetchnięcia się z klejem, należy udać się do lekarza specjalisty.
Odpowiedz
wiemniepowiem
2013-01-21 10:15:11
0 0
Gdy Ty i Tobie podobni rzucaliscie błotem i pomyjami po Staroście, to bylo dobrze. Jak się wam ktoś dobrał do skóry, to jest źle? Wtedy o swoich grzechach już zapomnieli? Przecież to tymi metodami chcielibyście wykończyć Starostę.Nagle się okazało, ze jak Wam przetrzepał ktos zadek, to jest źle? Teraz za duzo tracicie? Dlatego zwrot i pokazywanie, ze Starosta jednak jest dobr? Zbliżyć się, uśpić instynkty q potem przed wyborami wrócić do starych metod i wbić nóż w plecy? Boli to, że ktoś Was punktuje i pokazuje inny obraz Jedynej Słusznej Władzy? Nagle Ryba stała się nieskutecznym narzędziem propagandy? Bo na Tubie mozna jednak stracić? Początki końca wielkiej milosci z Tuba?
Odpowiedz
tuskkaczor
2013-01-21 10:55:23
0 0
Z całałym szacunkiem do Pana Starosty
'nie musi pan łączyć żadnych samorządów,bo ONE SOBIE TEGO NIE ŻYCZĄ.Przecież Gmina Limanowa nie chce połączenia z Miastem Limanowa.Podobnie jest ze Mszaną.Starosta ma realizować zadania powiatu,a oprócz tego może i powinien koordynować wspólne działania samorządów w celu realizacji wspólnych zadań wynikających z ustawy i potrzeb .PANIE STAROSTO-MY NIE CHCEMY ŁĄCZENIA TYLKO MĄDREGO I POWAŻNEGO STAROSTY!
Odpowiedz
tuskkaczor
2013-01-21 11:02:44
0 0
Zmiana stanowiska w powyższej sprawie wskazuje,że Wami jest coś nie tak.W tak błachej sprawie jak powyżej,obrażać się,siać niezgodę to kompromitacja Urzędu Starosty!
Odpowiedz
wiemniepowiem
2013-01-21 11:09:42
0 0
Starosta mo zdaniem bardzo dobrze realizuje wszelkie swoje zadania i obowiązki. Brak tematów i chęć pisania w stylu: Wałęsa ma kłopot z żona, bo był sam w kościele. Powodują, że ludzie są karmieni wizjami konfliktu, sporow. Czy to jest klucz? Lepiej może nqpisać coś merytorycznie nowego a nie pisać o plotkach, tym kto się lubi, jaką mq to społecznie wagę? Żadna i nic poza tanią sensacyjną szmirą....
Odpowiedz
Doradca
2013-01-21 11:13:49
0 0
@ wiem wypowiadasz się prywatnie czy wspomagasz Biuro Promocji, Kultury i Turystyki Starostwa Powiatowego w Limanowej?.

Promocja to żadna o kulturze nie wspominając pozostaje turystyka.
Pospaceruj po korytarzu. Może ochłoniesz. Po wczorajszych występach i dzisiejszej przesłanej informacji w imieniu Pana Starosty twoje dalsze ujadanie ma się nijak do napisanych i wypowiadanych słów:
1.„zgoda buduje a niezgoda rujnuje”.
2.„współpraca buduje, a niezgoda rujnuje”

Opamiętaj się.
Odpowiedz
tuskkaczor
2013-01-21 11:22:49
0 0
A żdnych wspónych inicjatyw nie realizujecie a jeżi tak to ze 'złym 'w waszej ocenie Burmistrzem Miasta Limanowa.Reszta współpracy to wydawanie pieniędzy podatników na imprezy,któe Wasze 'elity'przerabiają' na kampanie sukcesu i propagandy.Na tym polega wasze'łączenie samorządów'
Odpowiedz
Gaga
2013-01-21 11:45:35
0 0

Panie/Pani wiemniepowiem,proszę zamilknij,bo to jest poprostu żenujące,sądzę że nie wszystkich interesują jakieś swoiste towarzysko-polityczne rozgrywki.Proszę sobie zrobić transparent ze swoimi poglądami/żalami/i ruszyć w Limanową. Zastanawiam się jak wygląda pański dzień pracy,bo trzeba dużo czasu pośwęcić na tak rozbudowane wypowiedzi. Wyluzujcie panowie, ten świat nie jest taki zły, jak niektorzy próbują go przedstawiać. Pozdrawiam.

Odpowiedz
Rudy102
2013-01-21 12:16:03
0 0
Jednak Pan Starosta jest liderem wśród liderów.
Odpowiedz
tuskkaczor
2013-01-21 12:22:00
0 0
Wiesz @Gaga masz rację,nie warto,życie,kochajmy życie.Ale ktoś musi rzec parę słów prawdy 'NAWIEDZONYM XXI WIEKU'
Odpowiedz
misiek33
2013-01-21 12:24:32
0 0
tylko nie mówcie ze pan staroata przeczytał wiersz SAMOCHWAŁA ...? wstyd zeby przez cały weeked musiał ktos pisac nowe oswiadczenie panu staroscie.
Odpowiedz
Rudy102
2013-01-21 12:39:26
0 0
Ja uważam że nie zaproszenie Pana Starosty to granda w biały dzień.
Pan Starosta to najlepszy wizerunek naszej Ziemi Limanowskiej.
Odpowiedz
Rudy102
2013-01-21 12:58:13
0 0
Już to wczesniej pisałem:
'Cudze chwalicie,swego nie znacie,sami nie wiecie co posiadacie.'
Odpowiedz
kitek
2013-01-21 14:11:21
0 0
Tyle bólu,żalu ,że Starosta nie był zaproszony. Ja też nie byłem i nie płacze. i nie jest mi żal, a co on z innej gliny. A CZLONKOWIE ZARZADU POWIATU TEŻ NIE BYLI PROSZE PODAJCIE IM KONTO WOŚP TO WPŁACĄ WIELKĄ SUME.
Odpowiedz
P36
2013-01-21 15:16:01
0 0
ś.p. WOŚP w Limanowej umarł - był rock and roll i niezła jazda... teraz jest lansowanie się pierdzistołków na stanowiskach w TV... koniec pewnej ery...
Odpowiedz
kitek
2013-01-21 16:17:21
0 0
@ tuskkaczor do komentarza 10 masz 101% racji Pozdrawiam
Odpowiedz
kitek
2013-01-21 16:22:15
0 0
Od głodu ,ognia ,wojny Broń nas Panie Boże i od Takich samorzadowców co tylko przed kamerami chcą się pokazać
Odpowiedz
forfiter
2013-01-21 17:52:26
0 0
Chyba należy zadzwonić do Owsiaka,
niech powtórzy ten finał w trybie pilnym
w tą lub w przyszłą niedzielę
bo tutaj nie wszyscy dali radę załapać się przed kamery.
Odpowiedz
forfiter
2013-01-21 17:56:42
0 0
W przeciwnym razie Sąd Najwyższy stwierdzi nieważność
XXI Finału WOŚP.
Odpowiedz
Nowalski
2013-01-21 18:20:04
0 0
Poziom problemu zawarty w artykule, równy poziomowi komentarzy pod nim. Bardzo szanuję dziennikarzy, ale tych, którzy są profesjonalni. Powodzenia.
Odpowiedz
dyrygent
2013-01-21 18:20:58
0 0
Panie Starosto przegon Pan tych wszystkich nieudaczników którzy na panskich plecach robiá swoje prywatne kariery.
WSpomnisz Pan mojá radé gdy przestaniesz by Starostá i zobaczysz jak szybko sié Pana wyrzekná.
Jest jeszcze na to czas zeby wrócic do normalnosci
Odpowiedz
tytus
2013-01-21 19:53:35
0 0
Proponuje stworzyć komisje śledczą ,Antoni Macierewicz coś ostatnio nie ma zajęcia.Parodia..... w jakim kraju my żyjemy?Pozdrawiam.
Odpowiedz
ABS0LLUT
2013-01-21 22:58:19
0 0

Muszę stanąć w obronie Pana Starosty, skoro wychodzi to opacznie tym, którzy niby chcą Mu pomóc za wszelką cenę.

Pytania zadawane przez Redaktora TV28 były bardzo tendencyjne i sugerowały odpowiedź, na co w chwili zaskoczenia łatwo się złapać i automatycznie przytaknąć w emocjach, rozwijając myśl pytającego jako swoją. Gdyby pytania były wcześniej skonsultowane, to odpowiedzi też byłyby przygotowane, a wtedy trudno mówić o zaskoczeniu i przypadkowym, emocjonalnym lapsusie słownym, wymagającym późniejszego sprostowania/doprecyzowania.

Oj, nieładnie Panie Redaktorze TV28 próbować Tak zmanipulować i skłócić Pana Starostę z Panami Burmistrzem i Wójtem, ale mimo takich zagrywek Oni się nie dadzą, w myśl zasady *zgoda buduje, niezgoda rujnuje*.

Odpowiedz
Doradca
2013-01-21 23:44:04
0 0
@ ABS0LLUT że też nikt wcześniej tego nie zauważył.

Oglądając wywiady Panów Wójtów też zauważyłem jedno bardzo tendencyjne pytanie mniek więcej takiej treści:

„jak Pan ocenia relacje ze starostwem powiatowym w Limanowej, bo jak wiemy niektóre samorządy nie chcą iść w tym kierunku”

Ciekawe skąd Pan Redaktor ma takie informacje?.
Odpowiedz
Doradca
2013-01-21 23:48:31
0 0
Zgoda buduje a niezgoda rujnuje chciałoby się rzec Panie Redaktorze.
Odpowiedz
ABS0LLUT
2013-01-21 23:50:26
0 0

@Doradco, nie zwróciłem na to wcześniej uwagi, ale skoro Pan Redaktor powiedział *jak wiemy* (używając liczby mnogiej), to oznacza, że WIE o tym (ma takie przekonanie) jeszcze ktoś inny, inspirujący Pana Redaktora, ale nie Pan Starosta, bo przecież gdyby wiedzieli oni obaj, to pytanie i ten jakże spontaniczny wywiad nie miałyby sensu, nieprawdaż?

Odpowiedz
Doradca
2013-01-22 00:07:39
0 0
Nie zabrakło tematów samorządowych i pytań o przyszłość dotyczącą chociażby kandydowania w następnych wyborach.

Tak na wszelki wypadek ABS0LLUT czy żeby sprawdzić co w trawie piszczy ?.

Bo „współpraca buduje, a niezgoda rujnuje”.
Odpowiedz
ABS0LLUT
2013-01-22 00:30:40
0 0

@Doradco, nieprzypadkowo Pan Starosta zestawił najpierw antagonistycznie zgodę z niezgodą, by później przeciwstawić współpracę z tą drugą (niezgodą), gdyż jako światły Mąż Stanu chciał zapewne dać wszystkim Burmistrzom i Wójtom do zrozumienia, że oczywistym jest, iż nie zawsze trzeba się we wszystkich kwestiach zgadzać, by móc skutecznie współpracować, nie bacząc na podszepty *życzliwych* wmawiających wszystkim, że brak pełnej zgody we wszystkich kwestiach jest znakiem równości dla niemożności (owocnej dla ogółu) współpracy.

Ma łeb i klasę ten nasz Pan Starosta. :)

Odpowiedz
Doradca
2013-01-22 00:44:16
0 0
To nie podlega żadnej wątpliwości.

Wierzę, że bedzie dobrze. W końcu komu mamy wierzyć jak nie Panu Staroście.

Dobrej Nocy.
Odpowiedz
wieminiepowiem1
2013-01-22 14:13:56
0 0
Przepraszam, że nie odpowiadam ale sie okazało że jakieś euro obowiązuje w Europie i że niby ja mam sie tym zająć, żeby to euro było... to trudne jest i nowe bo znam się jedynie na chorobach paznokci
Odpowiedz
02127
2013-01-22 22:28:15
0 0
zmieńcie panowie temat ,bo to już nudne
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Nowa odpowiedź starosty"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na kontakt@limanowa.in