10°   dziś 9°   jutro
Piątek, 19 kwietnia Adolf, Tymon, Włodzimierz, Konrad, Leon, Leonia, Tytus

Nielegalne nocne wyścigi

Opublikowano 30.03.2013 01:28:00 Zaktualizowano 05.09.2018 10:26:29 top
87 24575

Stara Wieś. Wczoraj wieczorem w Starej Wsi młodzieńcy chcieli zabawić się kierowców wyścigowych, tyle, że na publicznych i otwartych drogach. Wyścigów odbyło się tylko kilka, bo na miejsce przyjechała policja. Na szczęście nikomu nic się nie stało.

Wczoraj około godziny 22. na Starą Wieś przyjechało kilkadziesiąt samochodów (głównie bmw, audi) na limanowskich, krakowskich i nowosądeckich tablicach rejestracyjnych. Za „kółkiem” siedzieli bardzo młodzi kierowcy.

Celem ich była organizacja nielegalnych wyścigów, nie tylko drogą powiatową Stara Wieś-Przełęcz pod Ostrą (w czerwcu na zamkniętej drodze będzie rozgrywany Wyścig Górski), ale i bocznymi bardzo wąskimi drogami, które w wielu miejscach były oblodzone.

Na drodze dojazdowej do Starej Wsi kierowcy nie startujący w danym momencie w 'wyścigu', obserwowali i informowali kolegów, czy nie nadjeżdża policja.

- Startujący zakładają się o kilkaset złotych kto pierwszy dojedzie z punktu „a” do punktu „b” - mówi jeden z naszych rozmówców.

„Wyścigi” rozpoczęto, ale szybko zostały przerwane, bo na Starą Wieś pojechał patrol policji, który skontrolował po drodze kilka samochodów. Wówczas reszta kierowców czekających na parkingu przy kościele i szkole zaczęła się rozjeżdżać.

Na szczęście w trakcie wczorajszej „zabawy” nikomu nic się nie stało. Jak się okazuje, tego typu 'wyścigi' organizowane były już nie pierwszy raz.

Do sprawy będziemy powracać.

Przeczytaj także 'Czterech kierowców ukaranych mandatami'

(Aktualizacja 8:44)

Komentarze (87)

antoni
2013-03-30 01:31:26
0 0
a to wszystko synowie lekarzy itp z starej wsi i Słopnic oraz Limanowej..... ;/ a rodzice śpią spokojnie... masakra jednym słowem ;/
Odpowiedz
lulek123
2013-03-30 02:18:20
0 0
Co chłopcy Need For Speeda wam sie zachciało , nie macie czym a chcecie sie scigać , szkoda ze szkoda .
Odpowiedz
ktos123
2013-03-30 06:31:38
0 0
@lulek123 - jak to nie maja czym przeciez przyjechali audi i bmw haha i mysla ze im wszytsko wolno.
Odpowiedz
misiek33
2013-03-30 07:06:39
0 0
a moze szkoda ze zaden z cwaniaków amatorów nie zginoł... reszta wtedy bez policjii by sie szybko rozjezdzali.
Odpowiedz
konto usunięte
2013-03-30 07:21:21
0 0
no i po tradycji .... na ten rok ;)
Odpowiedz
alim
2013-03-30 07:37:12
0 0
Policja musiała ich źle zrozumieć, to taka nowa forma drogi krzyżowej.
Odpowiedz
colo
2013-03-30 07:59:06
0 0
Wcale się nie dziwię że młodzi kierowcy organizują sobie takie wyścigi bo w Limanowej już nie ma nic związanego z motoryzacją tak jak dawniej były organizowane KJS-y i Tuning Show ale z drugiej strony wyścigi na takiej drodze i na dodatek miejscami oblodzonej to głupota.
Odpowiedz
konto usunięte
2013-03-30 08:02:50
0 0
Aleście wszyscy święci!
Jak młodzież siedzi pod sklepem i chleje to OK jest?
A gdzie się mają ścigać, gdzie te specjalne tory i place?
Nie ulega wątpliwości że źle zrobili, ale wybrali taki teren, by nikt postronny nie ucierpiał.
Słyszałem opinię, że z południa polski pochodzą najlepsi rajdowi kierowcy.
A gdzie oni się tego nauczyli?
Odpowiedz
explorer
2013-03-30 08:10:53
0 0
Do YARO , nie wiem czy dobrze ale cie popieram w 100% , i czy ktos wie kiedy odbędą sie wyscigi kolejne ? Tylko pytanie czy 4x4 też może brac udział. Jak cos to bym sie wpisał nawet za pare tysięcy. Na pare stówek nie zabardzo sie łapie. Zaczynam od 5.000 tyś. jakos trzeba go zasilic bo 4.6 litra troszke łyka. Dajcie znac jak cos.
Odpowiedz
zabawny
2013-03-30 08:16:29
0 0
'Niedobre policjanty' zamiast zamknąć wyścig, mogli zamknąć drogę i pozwolić się pozabiać.:)))
Odpowiedz
jendreczek
2013-03-30 08:17:34
0 0
W podobnej stylistycznie formie jak początek artykułu miałam kiedyś wypisany mandat. Tak że spokojnie można stwierdzić że niemniejszy portal schodzi na psy :-)Wesołych świat.
Odpowiedz
srad
2013-03-30 08:25:01
0 0
Minus dla AMK Limanowa za brak organizacji od jakiegoś czasu imprez typu KJS . Rozumiem , że wyscig z cyklu GSMP to duża impreza jak na Limanowa , ale w między czasie można było by zorganizować KJS . Najlepiej w jakims innym miejscu niż 'rafineria' czy plac targowy pod kościołem w Sowlinach bo stan nawieszchni jest tam tragiczny .
Odpowiedz
SALWADORE
2013-03-30 08:40:56
0 0
@srad proszę wskazać lokalizację plac a AMK chętnie zorganizuje nie jeden a kilka imprez typu KJS.Minusem właśnie jest brak miejsc na taką imprezę pozdrawiam .
Odpowiedz
Imhoteph
2013-03-30 08:46:48
0 0
brakowało jeszcze golfów 3 ze szmatami na masce :)
Odpowiedz
srad
2013-03-30 08:53:01
0 0
W NS podczas tego typu imprez zamykana jest część alei Piłsudskiego. Proponuje dogadać się z władzami miasta i spróbować u nas coś podobnego zrobić . Zresztą sytuacje takie już miały miejsce . Może na ul. Kopernika można było by zorganizować podobna imprezę , dużo miejsca , asfalt nowy , rondo .
Odpowiedz
krzychu12
2013-03-30 08:54:04
0 0
A są znane jakieś wyniki tych zawodów kto jakie miejsce ma i co wygrał z drugiej strony portalowi limanowa in naprawdę brakuje tematów na święta pozdrawiam rajdowców i życzę wesołych świąt
Odpowiedz
tygrysek
2013-03-30 09:10:56
0 0
@srad - nawet nie wiesz o czym piszesz-Sącz ma wiele dróg które można zamkąć:) i nic sie nie będzie działo-proszę spróbój idz do włodarzy limanowej i zapytaj o zamknięcie np.Kopernika i np. M.B.Bolesnej zobaczysz co usłyszysz:))
Odpowiedz
antoni
2013-03-30 09:17:53
0 0
SALWADORE - gmina Słopnice chętnie zamknie kawałek drogi pod KJS, wystarczy iść spytać załatwić... ale siedząc pisząc komentarze na pewno tego nie ogarniecie... Ruszyć pupy do pracy a nie tylko wyścig wyścig wyścig. Impreza dla grubych ryb ehhh a młodzież i KJS ? Dawniej kilka razy w roku się chciało wam coś robić, dopóki nie oragneliście wyścigu górskiego ? a nie taka prawda?
Odpowiedz
enter
2013-03-30 09:20:08
0 0
puknijcie się w głowę!
Odpowiedz
pawlosi1
2013-03-30 09:25:12
0 0
@explorer- Oczywiście, że praktycznie każdym samochodem możesz startować, ale w przypadku GSMP to nie takie łatwe, musisz odpowiednie go przygotować(klatka itd)
Co do KJS i innych takich no niestety w naszym rejonie marnie z tym. Ale też nie ma miejsca na to. Może chociaż jakby rajd krakowski powrócił na limanowskie okolice jak to parę lat temu było. Dla mnie samo GSMP to taka impreza co mi rekompensuje brak czegoś innego. Jest tak grubo, że łoohoo :D
Jeżeli nie interesujecie się samochodami to może warto by było być bardziej obiektywistycznym i wyobrazić sobie jak to może być będąc nimi. No gdzie chłopaki mają jeździć. Artykuł jest tak napisany, że wygląda jakby rozbijali się po zakrętach. Nie wiem kto jechał, ale myślę, że coś tam oleju w głowie mogą mieć i wiedzą, że naginając limity może się to źle skończyć.
Podsyłam jeszcze ten filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=nvJ6Y-cwiGM
A któż to tak pędzi?
No odpowiedz znacie. Mogę się założyć, że chłopaki w większości szybciej nie jechali. A zachowując ostrożność można się fajnie bawić jak na filmiku powyżej.
Odpowiedz
konto usunięte
2013-03-30 09:38:51
0 0

Tak dla sprostowania. W domniemanym wyścigu, do którego nie doszło, bo ci '30-letni :) nastolatkowie' wiedzą, iż przy tak tragicznych warunkach atmosferycznych nie będzie możliwe 'szarżowanie' :). Ci dorośli nastolatkowie, to chłopcy ze zwykłych rodzin pracujący cały rok poza granicami naszej 'Pięknej i miodem płynącej Polski... :)
Szparka:)

Odpowiedz
pawlosi1
2013-03-30 09:41:08
0 0
Ps. Najbliższy 'tor', a mianowicie Kielce prawie 200 km od nas.
Ps2. Średnia prędkość na filmiku co dałem wyżej to ok 115 km/h.
Odpowiedz
top
2013-03-30 09:48:46
0 0
@pawlosi1: weź poprawkę na jedną rzecz, czyli przyspieszenie materiału;)
Może warto się zgłosić do AMK i porozmawiać z nimi o wspólnym zorganizowaniu imprezy, która będzie zabezpieczona?
Odpowiedz
konto usunięte
2013-03-30 10:06:21
0 0
Ja mam lepszy pomysł.

Zrobić większą pulę i wyścig niech się odbywa powiedzmy od Zgorzelca do Kolonii - nikt nawet nie zauważy, że ktokolwiek się 'ściga' ;) .
Odpowiedz
BOTTOM
2013-03-30 10:09:35
0 0
http://highlanders.limanowa.pl/obrazki/nfs_limanowa.jpg
Odpowiedz
mlodziezowo
2013-03-30 10:11:53
0 0

TOP w tym artykule wykazałeś się hipokryzją! Opisujesz nielegalne wyścigi czyli łamanie przepisów drogowych. Rzadko bywam w Limanowej ale mam to szczęście, że dość często spotykam Cię jak jedziesz autem i zawsze ze słuchawką przyklejoną do ucha! Jak dla mnie jest to również łamanie przepisów i to nawet bardziej niebezpieczne niż opisane przez Ciebie nielegalne wyścigi. Jak dla mnie skupiony kierowca na oblodzonej nawierzchni 'pędzący' 60 km/h w nocy powoduje mniejsze niebezpieczeństwo niż właśnie Ty, rozkojarzony rozmową telefoniczną. Jako 'dziennikarz' zdajesz sobie chyba sprawę, że jesteś obserwowany, a mimo wszystko arogancko jeździsz rozmawiając przez telefon. Daj sobie siana z opisywaniem tego typu sytuacji drogowych jeżeli sam masz coś na sumieniu.

Odpowiedz
abranet2
2013-03-30 10:13:30
0 0
@pawlosi1 ja myślę ze ty oprócz krytyki nie potrafisz nic zrobić śledzę twoje wypowiedzi zauważyłem że stałeś się wysokiej klasy specjalistą od sportów samochodowych ,krytykowałeś organizatora za ostatni wyścig wytykałeś błędy jakie popełnił w tym miejscu zacytuje znanego klasyka /skąd tyle mądrości w tak małej główce/ zamiast krytykować może warto zgłosić się do AMK i wspólnie pomóż zorganizować kolejną imprezę samochodową jak to sugeruje /TOP/
Odpowiedz
misiek33
2013-03-30 10:13:56
0 0
to jezeli odpowiedzialni kierowcy urzadzaja sobie wyscigi miedzy normalnymi urzytkownikami to gdzie ich rozsadek?i nikt tutaj nie napisze ze robia to z rozwaga bo ile wypadków powoduja tacy rajdowcy bo niby co maja audi i bmw ...? troche rozumu ludzie.
Odpowiedz
mario814
2013-03-30 10:17:52
0 0
pewnie takie coś tam jezdziło http://www.motowiocha.pl/725/Tuning_po_amerykansku
Odpowiedz
konto usunięte
2013-03-30 10:19:20
0 0
Mlodziezowo - Tak, tak ...
Masz rację Top może rozmawiać przez telefon, a wyścigów nie można organizować - cóż za niesprawiedliwość!

I w dodatku nasza miejscowa Policja przymyka oczy na te poważne wykroczenia - straszne.

___________________KAPUŚ_________________________
Odpowiedz
Doradca
2013-03-30 10:24:00
0 0
Niejeden Tatuś z Mamusią będą mieli Wesołe Święta, bo „ niby dorosłe dziecko” zasiądzie przy wielkanocnym śniadaniu razem ze wszystkimi, nim leżeć na intensywnej terapii lub urazówce.

Za to Policji należy się szacunek i podziękowania.

Oblodzenie dróg wczorajszego wieczoru było duże. Więc nie piszcie, że było to mądre posunięcie.

Pochwalcie się w domu, jacy jesteście mądrzy.
Odpowiedz
EZZIO
2013-03-30 10:24:41
0 0
@EXPLORER, mam nadzieje że nie masz na myśli samochodu terenowego, bo na takich rajdach to mógłbyś im co najwyżej pizze dowozić takim samochodem (za mały moment i za mało kucy) na off road też się nie nadajesz bo po twoich przechwałkach wnioskuje że jesteś raczej kierowcą bulwarowym. No i jeszcze pomyśl co by powiedział tata gdybyś mu fure strzaskał.
Odpowiedz
konto usunięte
2013-03-30 10:24:54
0 0
Chłopaki mają 'pasje' i lubią się ścigać adrenalina etc. a tu widzę spina na całego i większości wypowiadają się ludzie którzy chyba nigdy na czymś takim nie byli... a jak zwykle znają się na wszystkim najlepiej. :)
Odpowiedz
top
2013-03-30 10:29:01
0 0

@mlodziezowo: wyobraź sobie, że mandat za rozmowę przez telefon podczas jazdy mam na swoim koncie.

Odpowiedz
Doradca
2013-03-30 10:46:28
0 0
http://www.strefakierowcy.pl/category/144,zestawy-g-onnomlwi-ce


Dla Pana Redaktora ;)
Odpowiedz
srad
2013-03-30 10:52:15
0 0
@tygrysek - Nie byłem pytać więc nie wiem , ale czy ktoś z AMK po remoncie tej drogi był z takim zapytaniem do naszych władz? . Założenie z góry ,że się nie da jest super ;) Miałem podać tylko przykład gdzie mojim zdaniem mogło by to się odbyć , wersja z Słopnicami tez pasuje . Możliwości jest wiele .
Odpowiedz
Spokojny
2013-03-30 10:54:04
0 0
Ci którzy bronią tych debili są tak samo porypani. W razie wypadku powinni być sadzeni jako współwinni bo takim postępowaniem zachęcają rozwijania nadmiernej prędkości zagrażającej życiu nie kierujących (ich sprawa) ale postronnych osób.
Odpowiedz
konto usunięte
2013-03-30 11:28:55
0 0
Żal mi takich ludzi jak spokojny... Jak łatwo przychodzi mu osądzanie, siedząc zapewne całe życie w ciepłych bamboszach przed monitorami i czerpiąc wiadomości podsuwane przez media.
Ja też śledzę ten portal i co widzę w wiadomościach?
Jedno gigantyczne pasmo nieszczęść przez gorzałę! I gra wszystko! Jak u małolata znajdą suchy listek zakazanej rośliny to na 3 lata, a jak się narąbie i narozrabia że wstyd mówić i ludzie cierpią to OK. Społecznie akceptowane.
Tu chłopaki swoją kasę ładują z pasją w swoje bryki, mają jakąś pasję. Gdzieś musza się wyjeździć, wskażcie miejsce?
Zapewne jakby pili to ludzie typu spokojnego by spokojnie spali.
Żeby nie było że całkowicie popieram, po prostu rozumiem ich.
Dodajmy, że jakoś tam starali się chyba zabezpieczyć teren i jakoś nie słyszę o ofiarach.
Jestem też pod wrażeniem skuteczności organów, widzę duży postęp w skuteczności od czasów fabrycznej:)
Odpowiedz
NFS
2013-03-30 11:31:34
0 0
Nielegalne wyscigi odbywaja sie tylko w wielki piatek pozdro........uczestnik
Odpowiedz
kadett
2013-03-30 11:43:15
0 0
Nie dziwie sie czemu wybrali tąka a nie inna trase, a tak poza tym to gdzies juz slyszalem o tym wielkim piątku.
Niektorzy ludzie tu piszą tak jakby nigdy wieczorem nie jechali przez Ostrą. jak jest sucho to praktycznie codzien są tam jacyś sciganci a od czasu wieksze lub mniejsze zorganizowane grupy. A przez kogo wiecej wypadków? przez PIJANYCH kierowcow! artykuł i niektore komentarze są poprostu smieszne typu: 'ja wiem wszystko choc tam praktycznie nigdy nie jezdze'
Odpowiedz
unn
2013-03-30 11:53:10
0 0
hahaha! TOP bardzo dziekuje za poprawienie humoru, chyba lepszej bajki nie slyszalem :) POZDRO uczestnik :D
Odpowiedz
Doradca
2013-03-30 12:15:03
0 0
A tak to się nie raz kończy:

http://www.se.pl/wydarzenia/kronika-kryminalna/warszawa-Niemal-zgineli-w-nielegalnym-wyscigu-na-ul-Poleczki_170642.html

http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,35063,11748206,Wypadek_podczas_nielegalnych_wyscigow__19_latka_nie.html

http://www.fakt.pl/smierc-podczas-nielegalnego-wyscigu,artykuly,70743,1.html
Odpowiedz
pawlosi1
2013-03-30 12:46:59
0 0
@TOP dużo nie przyspieszyłeś, bo będąc na ostrej widziałem jak jedziesz i nie było to 40 km/h.
Po drugie pojada mi się Twoja jazda po prostu pokazuje, że jadąc szybko można jechać bezpiecznie też dla innych.
@abranet2 chyba krytyka jest dobrze widziana zawsze, bo wtedy wiemy co zmienić, a po drugie często nadmieniam na różnych forach, że AMK Limanowa robi robotę. Chyba, że wszyscy się tu mamy kochać i słowa nie powiedzieć. Bo przecież było idealnie. Ostatnio mimo wielu starań parę rzeczy nie wypaliło niestety, w tym roku będzie lepiej jestem pewien.
A to, że chłopakom nie pomagam przy organizacji jest spowodowane młodym wiekiem oraz tym, że nie mam tam żadnych znajomych, a samemu trochę nie fajnie pojawiać się na spotkaniach i wgl. Nigdzie też nie pisze, że jestem znawcą, jak ktoś tak pomyślał, przepraszam bardzo, ale po prostu od paru lat interesuję się sportami motorowymi i jak ktoś tutaj leci z takim artykułem to czy nie mam prawa skomentować i czy to nie jest na miejscu?
Odpowiedz
pawlosi1
2013-03-30 12:53:17
0 0
Ja do Was na luzie, a wy na mnie jedziecie.
Więc nie będę się już nigdy wypowiadał, niech się wypowiadają osoby co z motosportem mają związek tylko w jeden czerwcowy weekend lub obejrzeli relację LOTOSa na tvp1 z WRC.
Odpowiedz
Doradca
2013-03-30 13:00:25
0 0
@ pawlosi1 masz pełne prawo pisać komentarze.
'Artykuł jest tak napisany, że wygląda jakby rozbijali się po zakrętach' :)
Moim zdanie tam są zakręty jeżeli Twoim nie, musisz mnie to tego przekonać :)
Odpowiedz
Doradca
2013-03-30 13:02:03
0 0
Wiesz ja nigdy za kierownicą nie siedziałem :)
Odpowiedz
konto usunięte
2013-03-30 13:52:28
0 0
Doradca@ zupełnie tak jak moja teściowa.
Odpowiedz
rkrducati
2013-03-30 14:03:27
0 0
Dzień Dobry
Pan Redaktor powinien się zająć pisaniem powieści sensacyjno-kryminalnych lub czegoś z pogranicza fantastyki naukowej gdyż z relacjonowania rzeczywistości jest troszkę słaby. W książce mógłby bardziej rozwinąć swój talent i jeszcze bardziej rozwinąć swoją wyimaganowaną wizje limanowskiego półświadka. Moim zdaniem powinien jak najszybciej zakończyć swoją prace w mediach za podawanie nie potwierdzonych a wręcz wysanych z palca informacji oderwanych od rzeczywistości.
Drogi Doradco dlaczego w tobie tyle jadu i agresji.
Odpowiedz
rkrducati
2013-03-30 14:06:29
0 0
Maniek16 jeżeli chodzi o tradycje:
http://www.youtube.com/watch?v=PH1BCq1cl8M
Odpowiedz
berik23
2013-03-30 14:20:16
0 0
@Pawlosi1 masz racje nie wypowiadaj się więcej na te tematy sportowe bo piszesz nieprawdę i w ten sposób obrażasz wielu ludzi którzy przygotowują taką imprezę, co do twojego młodego wieku nic nie stoi na przeszkodzie żebyś się zapisał do Klubu i działał razem, tam większość jest młodych działaczy.Jeżeli chodzi ci oto że nie masz tam znajomych to się mylisz,twoje wypowiedzi powodują że masz coraz więcej fanów.
Odpowiedz
joseppe16
2013-03-30 14:26:11
0 0
a pan TOP wczoraj przetargał wtedy 140 km/h koło kościoła fiatem stilo kombi.. A pisze takie żeczy brawo :D lulek123 nawet nie wiesz jakie samochody jezdza to sie nie odzywaj, i wcale nie synowie lekarzy tylko zwykli chłopacy z umiejetnościami..
Odpowiedz
rkrducati
2013-03-30 14:40:51
0 0
Witam Kuzynie jak zdrowie??
Odpowiedz
pawlosi1
2013-03-30 14:59:22
0 0
@berik23 =>PW
Odpowiedz
ABS0LLUT
2013-03-30 15:01:22
0 0
Chłopcy (bo na Panów trzeba sobie zasłużyć), złamaliście prawo, w dodatku narażając zdrowie i życie swoje oraz innych - i to nie podlega dyskusji.

Pisanie z patosem o wzniosłych ideach wolności oraz umiłowaniu sportu - kpina i dzieciniada.

Narażać swoje życie to zwykły debilizm, ala narażać życie inych... sami sobie odpowiedzcie.

Oto właśnie powstała nowa forma stopniowania przymiotnika *odważny*.

Ps. Fajnie, że publicznie przyznajecie się do swojej głupoty. Mam nadzieję, że ktoś wystąpi o Wasze dane.

Nie pozdrawiam.
Odpowiedz
lulek123
2013-03-30 15:02:50
0 0

No dobra niech jeżdzą Audi a6 3.0tdi itp , jest moc , ale co taki młody ma w głowie , nie powiem bo młodsi kierowcy mają lepszy refleks niż starsi i jeżdzą lepiej ale w głowie ***, też byłem młody jeździło sie szybko również było czym , ale wiesz dopóki systemy które sa w samochodzie ABS, ESP , ASR , quattro , itd , działają na młodego kierowce , wtedy myśli ze nic mu nie grozi i może zapierniczać i właśnie to ich gubi , wiem o czym mówię i to jest oparte na doświadczeniu , ale panowie nie lepiej odłożyć troche grosza zostać przez miesiąc w domu żadnych imprez i zrobić sobie wypad na tor ? wam sie zdaje ze drogo , ale jak przyjdzie zapłacić mandaty to wszystko sie wyrówna , tyle ode mnie może choć jeden z tych kierowców przeczyta i wywnioskuje , kuźwa ma racje jeźdźmy do poznania .

Odpowiedz
STA95
2013-03-30 15:32:38
0 0
rkrducati Jestem z Tobą, chłop dobrze gada. Co to za wymyślanie dodatkowych historii, dobrze że od razu nie ścigali się z sejfem i rozwalali radiowozów jak w szybkich i wściekłych,o ile się nie mylę to szanowny TOP tam był i po jego jeździe wychodziło na to że chyba też uczestniczył w 'wyścigu'
Odpowiedz
konto usunięte
2013-03-30 15:37:56
0 0
Dają przykład
http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-goralski-poscig-za-policjantami-lamiacymi-przepisy,nId,597489
Odpowiedz
rkrducati
2013-03-30 15:45:14
0 0
A już chyba wiem kto napisał scenariusze do serii 'Bujdy na Resorach'
http://www.youtube.com/watch?v=k6SBxrEVTJU
Odpowiedz
konto usunięte
2013-03-30 15:49:07
0 0
Inny przykład
http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-pijany-komendant-policji-wjechal-na-znak-drogowy-zostal-odwo,nId,950046
Odpowiedz
Spokojny
2013-03-30 15:51:59
0 0
Yaro niestety mylisz się pracuje jako kierowca i widziałem jak IDIOCI uprawiający brawurawą jazdę zabijają spokojnie idących czy jadących. A ty swoim posterowaniem, akceptacją dzikich idiotycznych rajdów jesteś współwinny. Ja mam pozwolenie na broń i lubię sobie postrzelać ale nie robię tego w lesie czy miedzy domami.
Odpowiedz
Spokojny
2013-03-30 16:00:24
0 0
Yaro i jeszcze jedno nie gdybaj co niby ludzie mojego typu robią i myślą to ci tez nie wychodzi.

'Tu chłopaki swoją kasę ładują z pasją w swoje bryki, mają jakąś pasję. Gdzieś musza się wyjeździć, wskażcie miejsce? '
Prosze wskaże ci , PRZED TWOIM DOMEM pasi
Odpowiedz
top
2013-03-30 16:27:13
0 0

Nie uczestniczyłem w tym 'czymś'. Przyjechałem tam koło północy, wówczas policjanci kontrolowali kolejne samochody. Na resztę bzdurnych zaczepek nie będę odpowiadał.

Informacje, które są w artykule pochodzą od osób, które tam były od początku i to obserwowały. Taki proceder im się nie spodobał. Rozmawiałem jeszcze teraz i powtórnie potwierdzają, że były zakłady o kilkaset złotych. To, że nie wszyscy którzy tam byli o zakładach wiedzą, no cóż... pewnie się nigdy o tym nie dowiedzą, bo nie zostali jak to określono 'wtajemniczeni'.

Jeśli macie inną wersję całej sytuacji, to chętnie o tym przeczytamy wszyscy.

Szalała tam już kiedyś grupa 'ścigaczy', ale po pewnej akcji szybko zaprzestali tego i mam nadzieję, że tu też się tak skończy - bez ofiar.

Wszystko jest fajnie, ale do czasu. W przypadku gdyby doszło do wypadku i ktoś został ranny, nie mówiąc już gdyby zginął, to ciekawe gdzie wtedy byliby 'obrońcy nocnej rozrywki', bo komentarze byłyby zgoła inne 'policja wiedziała, ale nic nie zrobiła'.


Jeśli w/w informacja jest nieprawdziwa, to odsyłam do oficjalnej wypowiedzi rzecznika policji, która jest jednoznaczna (chyba, że policja sobie to wymyśliła):

http://limanowa.in/wydarzenia/news;czterech-kierowcow-ukaranych-mandatami,13254.html

Odpowiedz
4x4
2013-03-30 17:20:55
0 0
@pawlosi1 ale pojechałeś po bandzie na bank berik23 odpisze na PW on nie wie co to PW A TY ZATO ZNAWCA MOTORYZACJI HE HE .
Odpowiedz
STA95
2013-03-30 17:26:20
0 0
Imhoteph a Ty czym jeździsz,nabijasz sie że Stara Wieś i Golfa brakowało, że u Ciebie na wiosce tak jest to nie znaczy że na Starej Wsi.
Odpowiedz
rkrducati
2013-03-30 17:50:31
0 0
Określenie w tym 'czymś' jest bardzo na miejscu bo to wyścigu absolutnie nie przypomina.
Pierwszego Maja 2012 roku policja zatrzymała kierowce Ducati i rzekomo rzecznik policji poinformował że wielokrotnie przekraczał linie podwójną ciągła i kilka innych bez podstawnych zarzutów i wtedy wieszałem psy na limanowskiej policji ale byłem w błedzie za co przepraszam.
Nie zdaje sobie Pan sprawy jakim potęznym narzędziem są media.
Dziękuje za możliwość wypowiedzenia się,peuntując z nikim szarpać się nie będe.
Odpowiedz
STA95
2013-03-30 18:01:50
0 0
Niech każdy zauważy jedną rzecz a głównie TOP. Chodzi o filmik gdzie TOP pokazuje przygotowaną trase do wyścigu górskiego przepraszam, czy jazda była przepisowa chyba nie? I mi raczej nie podchodzą opowieść w stylu przyśpieszony filmik bo tylko naprawdę nie liczni uwierzą.Jak już mi wiadomo od lat takie rzeczy się dzieją nikomu nic sie nie stało,no ale media media. TO tyle kto wie jak było wczoraj i nie wierzy tutaj tym historiom wielki szacunek, kto w to wierzy...przepraszam ja straciłem zaufanie do'Limanowa.in'. A kierowce ducati pozdrawiam trzymaj się!!
Odpowiedz
rkrducati
2013-03-30 18:06:10
0 0
Nawzajem Radek jestem
Odpowiedz
STR2013
2013-03-30 18:12:40
0 0
TOP właśnie z którymi osobami rozmawiałeś na temat tego 'czegoś' to oni byli właśnie nie wtajemniczeni, nigdy nikt o żadnych pieniądzach nawet nie wspomniał. Robisz wielki szum z niczego bo taka jest prawda, wszystkie złe komentarze odnoszą się do twojego spaniałego materiału w którym może jest 1% prawdy, a złe komentarze wypisują ci co sie na twoim materiale opierają, ani jeden z nich nie byL na miejscu a maja naj więcej do powiedzenia. Co odnośnie do tych mandatów to wszystkie były wypisane za brak gaśnicy albo trójkąta po 50 zł
Odpowiedz
puma23
2013-03-30 18:14:21
0 0
heh :) jakby nie było, głośno jest :D o to chyba chodziło ! i mafia też była :D Poza okolicznymi wozami Pruszków też był :D !
Odpowiedz
puma23
2013-03-30 18:17:42
0 0
tak naprawdę to było spotkanie ludzi na wyższym stopniu : Pruszków, NS, Kraków, Kalifornia, załatwili co mieli załatwić i sobie pojechali :P a reszta szum robiła :P :D:D
Młodzi się nie nudzą :D
Odpowiedz
konto usunięte
2013-03-30 18:33:14
0 0
rkrducati na dniach będzie rocznica nie wiem jak ty ale może by coś nie coś hehe ...
Odpowiedz
rkrducati
2013-03-30 18:51:24
0 0
Ale ty jesteś chytry na wódke a jak przyjdzie co do czego???
Odpowiedz
Doradca
2013-03-30 19:17:28
0 0
'Więc nauczymy się sami - na złość
Spróbujemy, może uda się to,
Rozpoczniemy od początku nasz kurs.
Przekonamy się czy twardy ten mur'

http://www.youtube.com/watch?v=2Ke9wJUOQGs
Odpowiedz
konto usunięte
2013-03-30 19:27:10
0 0
Litra mam nie straszne mi pragnienie
Odpowiedz
rkrducati
2013-03-30 19:51:50
0 0
Ej jakbym ja miał litra wtedy.
Odpowiedz
rkrducati
2013-03-30 19:53:17
0 0
doradco znam
Odpowiedz
rkrducati
2013-03-30 20:36:50
0 0
http://allegro.pl/yamaha-thunderace-r1-fazer-hayabusa-i3137893869.html
Odpowiedz
STR2013
2013-03-31 03:48:21
0 0
a co sie stało z chłopakiem w srebrnym Passacie że w tym roku sie nie pokazał, bo on był zawsze bez konkurencyjny (było na co popatrzeć).
Odpowiedz
Koczoladka
2013-03-31 08:30:45
0 0
STR2013 masz rację chłopak z srebrnego Passata był bezkonkurencyjny.:) Może Go jeszcze kiedyś zobaczymy, raczej już nie za kierownicą srebrnego Passata.:)
Niech mu prasa lekką będzie! :)
Odpowiedz
hondacrf450
2013-03-31 10:16:42
0 0
Pan redaktor lepiej niech nie wypisuje bzdur jak nie wie.Chyba za dużo się na oglądał nfs.Połowa tych ludzi którzy komentują wgl nie wiedza co tam sie działo a piszą takie głupstwa. To nie był żaden nielegalny wyścig tylko co roczna tradycja i kręcenie bączków, i na pewno nie za pieniądze bo tu nikogo nie stać.I nie porównujcie tego do wyścigu górskiego.Uczestnik!
Odpowiedz
Doradca
2013-03-31 10:26:09
0 0
@ hondacrf450 'To nie był żaden nielegalny wyścig tylko co roczna tradycja i kręcenie bączków' akurat:)


„Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej.”
- Albert Einstein
Odpowiedz
hondacrf450
2013-03-31 10:36:06
0 0
'Doradca' Podejrzewam że nie było cie tam wiec nie wiesz co tam się działo.A ludzie na słuchali się plotek i teraz gadają że bóg wie co tam się działo.Byłem tam od 22 do 1 w nocy i dobrze wiem kto tam był i co się działo.
Odpowiedz
Fuentez
2013-03-31 11:31:09
0 0
W przyszłym tygodniu 5.04.2013 zapraszamy na nielegalne wyścigi rydwanów konnych, w kategorii dwóch oraz jednego konia. Proponujemy kategorie Open, w które udział mogą brać pojazdy zasilane alternatywnymi źródłami energii.
Odpowiedz
rkrducati
2013-03-31 12:12:27
0 0
Lejcie Fuentezowi mądrze prawi.
W zeszły piątek odbyła się coroczna driftowa impreza z cyklu NFS LIMANOWA
załączam film z wyczynami zwycięscy który nadal nie odebrał nagrody głównej (10 kubików śniegu z pożar)
http://www.youtube.com/watch?v=9lYB-Ws6jFY
Odpowiedz
konto usunięte
2013-04-01 09:59:35
0 0
witam ile wpisowe ?? można startowac drabiniakiem ?? bo niestety rydwan rozwaliłem na ostatnim nielegalnym wyścigu

Doradca: 'To smutne, że głupcy są tak pewni siebie, a ludzie mądrzy tak pełni wątpliwości.'

Bertrand Russell
Odpowiedz
sapcio
2013-04-01 12:57:14
0 0
Witam juz nie wytrzymałem czytając te komentarze po prostu śmiech na sali :P:D wyścigi ?? za pieniądze ??:P:D:D:D ale beka .Chyba nikt piszących w komentarzach nie widział co sie działo a co najważniejsze tam nie był .... wiec po jakiego ciorta sie wypowiada pan redaktor posłuchał kogoś kto sb cos wymyślił :P:D .Bo napewno nikt sie nie scigał i w poprzednich Latach tez nikt sie nie scigał... jeszcze za pieniądze chyba sie ktos za duzo filmów na ogladał :D:D PS ta tapeta NFS Limanowa ??? to nie było w limanowej tylko na Starej Wsi :D Pozdrawiam i zapraszam za rok na te wymyslone pseudo wyścigi za pieniądze :D
Odpowiedz
saleen22
2013-04-09 16:29:27
0 0
panowie i panie zapraszam do mnie na wyscigi na kase,,,na ( Fl) jest jazda nie ztej ziemi,,,kontrola nad wszystkim,,,ale tylko na kase jak ktos chce namiary prosze na pv,,,ja mam saleena,,,jak ktos moze przeszkoczyc ocean goraco zapraszam,,,(tylko kasa),,,,,pozdr
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Nielegalne nocne wyścigi"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na kontakt@limanowa.in