Baner
22°   dziś 16°   jutro
Poniedziałek, 06 maja Filip, Judyta, Jan, Jakub, Benita

Nie chcą przyjąć? Nieprecyzyjna informacja

Opublikowano 14.02.2014 13:50:38 Zaktualizowano 05.09.2018 08:20:31 top
48 9658

Limanowa. Dziś na konwencie Wójtów i Burmistrzów Powiatu Limanowskiego podana została informacja, że szpitale krakowskie nie chcą przyjąć 38-letniego mężczyzny, który został poważnie ranny w dzisiejszym wypadku w Olszówce. Władze szpitala informację teraz precyzują - przyjęcie będzie po kolejnych wynikach badań.

Dziś w Limanowej odbywał się Konwent Wójtów i Burmistrzów Powiatu Limanowskiego. W jego trakcie Marcin Radzięta - dyrektor Szpitala Powiatowego w Limanowej oraz Jan Puchała - starosta powiatu poinformowali obecnych na konwencie o 'problemie' z transportem do któregoś z krakowskich szpitali mężczyzny z wypadku w Olszówce, który w krytycznym stanie trafił dziś rano do limanowskiego szpitala.

Samorządowcy będący na konwencie zwrócili się do nas z prośbą o interwencję, by mężczyzna został przyjęty do Krakowa. Od starosty i dyrektora szpitala mieli oni usłyszeć informację, że śmigłowiec czeka na sygnał, a żaden z krakowskich szpitali nie chce ofiary wypadku przyjąć, bo... boją się, że pacjent umrze na stole. - Brak słów. Jeśli media tego skandalicznego zachowania nie nagłośnią i nie napiętnują, ten młody człowiek umrze - stwierdził jeden z samorządowców.

Jak się okazuje informacje podane na konwencie nie były precyzyjne. Mariusz Bobula, zastępca dyrektora ds. lecznictwa limanowskiego szpitala tłumaczy, że mężczyzna nie został przewieziony do Krakowa, gdyż w limanowskim szpitalu trwa jego diagnostyka. Ma ona wykazać do którego szpitala ofiara wypadku zostanie wysłana. - Ustaliliśmy zasady postępowania i po wynikach przeprowadzonych badań będziemy się kontaktować z danym szpitalem - mówi Mariusz Bobula.

Limanowscy lekarze robią wszystko aby życie mężczyzny uratować. Jego stan określają jednak jako bardzo ciężki. Obecnie przebywa na oddziale Intensywnej Terapii.

(Aktualizacja 17:23)

Komentarze (48)

robotnik
2014-02-14 14:12:42
0 0
Też mi news... najważniejsze żeby człowiekowi pomóc!
Odpowiedz
antymon
2014-02-14 14:53:43
0 0
'zwrócili się do nas z prośbą o interwencję'

a na czym ta interwencja miałaby polegać?

osobiście limanowa.in zawiezie poszkodowanego pod jeden z SOR w Krakowie?
Odpowiedz
1234567
2014-02-14 15:00:50
0 0
najważniejsze są procedury, zwykły pacjent jest odsunięty na drugi plan, ale gdyby na jego miejscu znalazłby się np. wojewoda lub poseł, to czy byłby wtedy problem, w którym szpitalu go umieścić?
Odpowiedz
namoR
2014-02-14 15:12:42
0 0
Teraz juz wiem, iz 'tajemniczymi' informatorami portalu sa 'lokalni samorzadowcy', ktorzy nawet podczas konwentu Wojtow i Burmistrzow ciezko 'pracuja'...

Wiem rowniez juz teraz, ze imiona i nazwiska tych samorzadowcow ktorzy 'biegna' po pomoc dla ciezko rannego pacjenta z 'nieprecyzyjnymi informacjami' do limanowa.in jest rowniez tajemnica...


Powaznie rannemu mezczyznie zycze jak najszybszego powrotu do zdrowia.
Odpowiedz
namoR
2014-02-14 15:32:36
0 0
@TOP
Btw, ciekawy jestem ilu tych samorzadowcow zwrocilo sie do Ciebie o pomoc i interwencje relacjonujac te rozmowy 'na zywo'.

Z artykulu wynika, ze wszyscy bedacy obecni na tym konwencie.

Na przyszlosc zycze troche wiecej rzetelnosci w przekazywaniu 'newsow'.
PS
Przez ostatnie miesiace widzialem mala poprawe na tym portalu w wyborze informacji, rodzaju publikacji itp...
ale wrzucajac dzisiaj takie nic nie znaczace info dla lokalnej spolecznosci, nie bylo strzalem w dziesiatke.

Oczywiscie zawsze moge sie mylic, poniewaz to nie jest moje podworko.

Milego dnia.
Odpowiedz
bearchen
2014-02-14 15:56:52
0 0
Nic z tego artykulu nie rozumiem.
Jakis tam samorzadowiec zwrocil sie do redakcji o pomoc/interwencje.
Ale w czym przepraszam bardzo? Na czym ta interwencja ma polegac?
Ktos mi to wytlumaczy?
Jedyna istotna informacja to to, ze lekarze robia co moga zeby pacjentowi zycie ratowac. Mam nadzieje, ze sie uda i wroci szybko do zdrowia.
Darowala bym sobie roztrzasanie i robienie sensacji z powodu 'rzekomo wypowiedzianych slow', ktore redakcja w zaden sposob nie potwierdzila.

Powrotu do zdrowia szybkiego. Niezaleznie czy w Krk czy w Limanowej. Oby wszystko skonczylo sie dobrze.
Odpowiedz
antymon
2014-02-14 16:12:09
0 0
@Bearchen ale czego TY śmiesz nie rozumieć?!?
Przecież od zawsze wiadomo, że jedyną skuteczną interwencję może zrobić limanowa.in.
Wszelkie najtrudniejsze sprawy i kłopoty Samorządowców są ostatecznie załatwiane przez portal po prośbie o interwencję.
Sama 'prośba' urasta już do pewnej określonej formy ceremoniału.
Wyobraź sobie, że nie zawsze taka 'Prośba' jest wysłuchana.
'Prośba' musi mieć odpowiednią oprawę.
'Prośba' i 'Interwencja' są prawie jak dostąpienie łaski zbawienia.
Bearchen, wstyd, że TY jeszcze o tym nie wiesz!
Przecież prawie Bogowie z Olimpu zstąpili bo jest i 'Prośba' i 'Interwencja'. Cóż za łaska!

:) :) :)
Odpowiedz
bearchen
2014-02-14 16:40:48
0 0
@antymon
Nie drwij. Media to czwarta wladza :)
Jeszcze sie redakcja zbuntuje, samorzadowcy obraza.
Nie wyobrazam sobie dalszego rozwoju powiatu bez 'interwencji portalowych'
Odpowiedz
narciarz123
2014-02-14 18:39:01
0 0
czytać się nie da.
Odpowiedz
namoR
2014-02-14 18:44:05
0 0
Panie Redaktorze!
Jestem zbulserwowany aktualizacja tej publikacji. Jak moze ktorykolwiek z samorzadowcow wypowiadacc takie slowa:

'...Jeśli media tego skandalicznego zachowania nie nagłośnią i nie napiętnują, ten młody człowiek umrze ...'

Lekarze robia wszystko co w ich mocy, aby ratowac zycie przygniecionego czlowieka, a tu jakis samorzadowiec, ktory uwaza sie za Boga i juz wie, kto, kiedy i gdzie umrze...

To przechodzi ludzkie pojecie, aby takie slowa byly wypowiadane przez kogokolwiek i na dodatek serwowane w takich publikacjach tutaj.

Z calego serca zycze, aby lekarzom w Limanowej czy Krakowie udalo sie uratowc zycie temu mlodemu czlowiekowi, ktory jest w krytycznym stanie na oddziale Intensywnej Terapii.

Wielka prosba na przyszlosc do Redakcji.
Bardzo prosze, PRZESTANCIE zbijac liczby odwiedzin i klikniec w tym portalu, na powaznych ludzkich tragediach!!!

EOT
Odpowiedz
Dagi
2014-02-14 18:44:29
0 0
Mężczyzna po wypadku godz.3:40 w krytycznym stanie, trafia do tutejszego szpitala, a lekarze go diagnozują godz.13:50/ten art/ i czekają na kolejne wyniki badań, by ustalić do którego szpitala pacjenta przetransportować. Natomiast pensjonariuszka z DPS w Rabie Niżnej po wypadku natychmiast została przetransportowana śmigłowcem LPR do szpitala w Krakowie. Wydaje mi się, iż coś tu nie tak, oby przeżył i doczekał fachowej pomocy.
Dla niektórych najważniejsze jest to, że któryś samorządowiec zwrócił się o interwencję.
Odpowiedz
forfiter
2014-02-14 18:55:27
0 0
Chyba samorządowcy jakoś nie wierzą w rzetelność tej diagnostyki.
Odpowiedz
antymon
2014-02-14 19:43:36
0 0
Może Panie Top należy podpisać tego zatroskanego samorządowca żeby uwiarygodnić te aktualizacje? Bo takie zdanie jak mówi ten Anonim to każdy może sobie napisać. Od kiedy to Samorzadowcy pracując za nasze podatki są anonimowi? To jakaś nowość! A ta interwencja po prośbie co zmieniła poza nabijaniem kiesy portalu po ilości kliknięć? Jakoś realnie limanowa in dowiozła poszkodowanego bliżej Krakowa? Panie Dani. Naoglądał się Pan Leśnej Góry i Housa. Jeśli pacjent jest krytyczny to nikt go transportować nie może. Mniej seriali a więcej myślenia.
Odpowiedz
Dagi
2014-02-14 19:56:14
0 0
@antymon Po pierwsze lekarze nie twierdzą, że pacjent nie nadaje się do transportu śmigłowcem, lecz, że go diagnozują i czekają na kolejne wyniki badań, by ustalić do którego szpitala go przetransportować, po drugie, to już na miejsce wypadku powinno się wezwać pogotowie lotnicze, bo stan był krytyczny. Czy uważasz, iż transport karetką był bardziej bezpieczny dla poszkodowanego, jak śmigłowiec?
Odpowiedz
antymon
2014-02-14 20:03:34
0 0
Dagi. Zapewne ludzie udzielający pomocy poszkodowanemu znają się na tym co robią i ponoszą pełną odpowiedzialność za swoje decyzje. Wybacz ale nie będe polemizował z domorosłymi ekspertami w każdej dziedzinie. Przestań snuć domysły i wymyślać filozofie. Są specjaliści, jest szpital. Wiedzą co robią zapewne a takie eksperckie wypociny mają tylko podbijać tanią sensacyjkę aby statystyka rosła i kiesa się napełniała. Typowe zarabianie na nieszczęściu. Więc zero polemiki z opowiadaniem wziętym z chmur.
Odpowiedz
narciarz123
2014-02-14 20:18:42
0 0
nie chcą przyjąć- wyciągnąć konsekwencje.
Odpowiedz
Dagi
2014-02-14 20:48:07
0 0
@ antymon A po jakiego licha Ty tu piszesz, jeżeli tak się martwisz, że statystyka rośnie i kiesa się napełnia, a cóż to mądrego Ty tu wnosisz?
A w takim przypadku filozofii nie potrzeba.
Odpowiedz
konto usunięte
2014-02-14 21:05:42
0 0
A to w limanowskim szpitalu doktorów ni ma , czemusz go nie ratuja ino do Krakowa łodsyłajom?
Odpowiedz
top
2014-02-14 21:21:15
0 0
@bearchen: słowa z tekstu zostały potwierdzone przez dyrektora szpitala, jeszcze przed jego publikacją, a są one 'lekką' ich wersją.
@antymon: Ty dobrze zdajesz sobie sprawę na czym interwencje polegają.

Reszty nawet nie komentuje, bo ręce opadają jak potrafią niektóre osoby odwracać kota ogonem.
Odpowiedz
HenrykV
2014-02-14 21:31:24
0 0
szeryf prawie eurodeputowany znowu chciał błysnąć przed wójtami - tym razem to krakowskie szpitale miały robić za 'czarnego luda' z którym trzeba walczyć.

A wyszła mała kompromitacja. Rewolwerowiec zapomniał, że są procedury - ciekawe jakie miny mają teraz wójtowie, których zrobiono pięknie w konia. Nie pierwszy i nie ostatni raz
Odpowiedz
Doradca
2014-02-14 21:39:27
0 0
Nie rozumiem, czym jesteście tak oburzeni?.

Tym, że samorządowcy byli zaskoczeni, bo jakiś nieokreślony Szpital odmówił przyjęcia, ponieważ „boją się, że pacjent umrze na stole”?.

To, że byli oburzeni to chyba nie na Szpital w Limanowej a na jakiś tam Szpital w Krakowie.

@ namoR to tylko dobrze świadczy o Samorządowcach.

Ty już Ich nie ustawiaj po kątach.

To, co tu napisaliście można skwitować tak „ z jednej strony pomagajcie a z drugiej, po co to robicie”

Jeżeli ma się ktoś tłumaczyć to Szpital w Krakowie, który odmówił przyjęcia albo ktoś, kto to „ukwiecił”
.
@ antymon nie przesadzaj.
Odpowiedz
blizniak
2014-02-14 21:56:35
0 0
no właśnie spoko czym tu się oburzać 13,50-3,40=12godz.10min. No i noc była w miedzy czasie.
Odpowiedz
bearchen
2014-02-15 00:07:45
0 0
' W jego trakcie Marcin Radzięta - dyrektor Szpitala Powiatowego w Limanowej oraz Jan Puchała - starosta powiatu poinformowali obecnych na konwencie o 'problemie' z transportem do któregoś z krakowskich szpitali mężczyzny z wypadku w Olszówce'

Problem z transportem oznacza dla mnie jedno. Brak karetki albo smiglowca.

Nastepne:

' Od starosty i dyrektora szpitala mieli oni usłyszeć informację, że śmigłowiec czeka na sygnał, a żaden z krakowskich szpitali nie chce ofiary wypadku przyjąć,'

Jak sie ma ta pierwsza informacja do drugiej?

3. Cala sytuacje wyjasnia zastepca dyrektora nie DYREKTOR!

'Mariusz Bobula, zastępca dyrektora ds. lecznictwa limanowskiego szpitala tłumaczy, że mężczyzna nie został przewieziony do Krakowa, gdyż w limanowskim szpitalu trwa jego diagnostyka. Ma ona wykazać do którego szpitala ofiara wypadku zostanie wysłana.'

Z powyzszego wynika, iz w ogole w takim razie nie brano jeszcze pod uwage transportu pacjenta zanim go odpowiednio nie zdiagnozuja.
Tego nie rozumiem Panie Toporkiewicz. Tego.

Precyzyjnosc i rzetelnosc to podstawa dziennikarska. Zapewne to Pan wie, jeszcze niech Pan zacznie stosowac!

Jeszcze jedno.
Byl Pan na tym konwencie czy nie byl Pan?

Samorzadowcy niech sie zaczna zajmowac uzdrawianiem gospodarki lokalnej.
Od leczenia ludzi sa lekarze. A Ci jak Pan zaznaczyl robia wszystko co w ich mocy, zeby pomoc poszkodowanemu.

A najwazniejsze i tak w tym wszystkim jest to, zeby owy poszkodowany jak najszybciej wrocil do zdrowia.
Dobranoc.
Odpowiedz
namoR
2014-02-15 00:17:48
0 0
@TOP
Jezeli Ty, jako Redaktor Naczelny opinie i krytyke od czytelnikow odbierasz jako odwracanie kota ogonem, zamiast wyjasnic kilka spraw piszesz, ze rece Ci opadaja, w takim razie ja nie mam nic wiecej do powiedzenia pod ta publikacja.

Mialem nadzieje, ze cos sie poprawi z tym portalem, niestety chyba sie mylilem. Ale ja mam nadal cierpliwosc i wierze ze bedzie lepiej ;)

Szkoda, ze hierarchia wartosci wielu mediow w dzisiejszych czasach jest czesto jakos dziwnie poukladana w naszej Ojczyznie i nie tylko...

Dobrej nocy.
Odpowiedz
top
2014-02-15 00:30:12
0 0
@bearchen:
1,2 - jest to wyjaśnione w kolejnych zdaniach tekstu, ale i wcześniej w tytule i leadzie.
3 - nie dyrektor, a jego zastępca, gdyż do niego po 'precyzyjne' informacje odesłał nas koniec końców dyrektor główny z którym rozmawialiśmy przed publikacją tego materiału.

PS
Nawet nie wiesz ile osób ta 'nieprecyzyjna' informacja (nie lekarzy) z konwentu (o braku zgody na przyjęcie w Krakowie) postawiła na nogi, ludzi którzy chcieli temu mężczyźnie po prostu pomóc, wiedząc, że liczy się każda chwila.

Dla mnie EOT.
Odpowiedz
Doradca
2014-02-15 01:47:13
0 0
Przeczytajcie, co jest napisane, bo moim zdaniem zganiliście już wszystkich począwszy od Redaktora skończywszy na Samorządowcach.

Zastanówcie się czego Wy chcecie?.

Że tak zapytam gdyby to dotyczyło kogoś z Waszych bliskich lub znajomych bądź też mieszkańca Waszej Gminy też byście tak ostro reagowali omalże nakazując pozostawić w świętym spokoju tego pacjenta w Limanowskim Szpitalu gdzie nie ma np. Neurochirurgii, Neurologii Gastroenterologii, Hepatologii, Nefrologii?.

Przy urazach wielonarządowych, po wypadkach Ci specjaliści i sprzęt są nieodzowni.

Szpitale Powiatowe takich oddziałów nie mają tym zajmują się Szpitale Kliniczne a te najbliższe są w Krakowie.

@ bearchen „Samorzadowcy niech sie zaczna zajmowac uzdrawianiem gospodarki lokalnej.
Od leczenia ludzi sa lekarze. A Ci jak Pan zaznaczyl robia wszystko co w ich mocy, zeby pomoc poszkodowanemu.”

Co niby źle zrobili. Konkretnie, co?.

@ namoR piszesz o hierarchii wartości mediów.

Z raportu Freedom House wynika, że dramatycznie pogorszyła się sytuacji wolnych mediów w Grecji , Egipcie, Białorusi, Kubie, Gwinei Równikowej, Erytrei, Iranie, Korei Północnej, Turkmenistanie , Uzbekistan i Chinach.
14 proc. mieszkańców świata żyje w krajach gdzie panuje wolność prasy. 43 % światowej populacji żyje w krajach, gdzie jest częściowa wolność prasy, a kolejne 43 % w krajach bez wolności mediów.
Najlepiej jest w Norwegia, Szwecja, Belgia, Finlandia i Holandia.

Polskę notuje się na 47 miejscu z 63 krajów które cieszą się wolnością mediów.

Z łaski swojej nie odbieraj nam tego .

Milo pozdrawiam. Dobrej Nocy.
Odpowiedz
CUDNA
2014-02-15 04:27:09
0 0
Czemu poszkodowany w wypadku ma cierpieć i czekać na powolną śmierć - zalegalizować eutanazję nie będzie problemu w takich przypadkach.

'w limanowskim szpitalu trwa jego diagnostyka.'
Będą precyzyjnie wiedzieć jaka będzie przyczyna zgonu.

Boże zmiłuj się nad nim, amen.
Odpowiedz
HenrykV
2014-02-15 08:05:34
0 0
Brawa, brawa dla dyżurnych przybocznych z zagranicznych krain.

Za odwracanie rzeczywistości - jak to było? nikt mi nie udowodni, że białe jest białe, a czarne jest czarne??

Panie redaktorze - trzeba walić wprost bo jak się chce delikatnie to pretorianie wszystko przerobią i jeszcze nierzetelność zarzucą.

A sens tego artykułu jest prosty - władca się wyrwał jak Filip z konopii z nieprawdziwą informacją, narobił zamieszania, żeby pokazać się jako mąż stanu i zapowiedzieć, że po Brukseli będzie inaczej, a podwładni najpierw zdębieli, a potem ostroźnie musieli jakoś cały bałagan wyprostować.

Co Pan na to, Panie @namoR, rycerzu 'etyki'????
Odpowiedz
HenrykV
2014-02-15 08:17:05
0 0
I jeszcze jedno, czy człowiek rozgłaszającą tą nieprawdziwą jak się okazało wiadomość, nasz władca, znajdzie tyle w sobie odwagi, żeby przeprosić rodzinę??

Przecież oni z wiadomości, że żaden krakowski szpital nie chce przyjąć ich krewnego wyciągnęli taki wniosek, jaki wyciągnąłby każdy z nas - że stan jest już tak beznadziejny, że pomocy nie da się udzielić.

Jakbyście się, szanowni Państwo, czuli, gdyby to było o członku waszej rodziny???

Brawa dla dr Bobuli, że nie bał się przekazać prawdziwej informacji, uspokoić rodziny, przy okazji kompromitując naszego Oświeconego.
Odpowiedz
konto usunięte
2014-02-15 08:27:14
0 0
@namoR
Ośmieszasz sie Pan.Po prostu lej namuR!!!
Odpowiedz
antymon
2014-02-15 08:35:00
0 0
Ohoho!
Heniu V robi już politykę.
Idą wybory to 'cza' smarować!
Nic dziwnego, bo robiliście już politykę na trumnach to co tam stan krytyczny.
Chyba zwrócę się z 'Prośbą' o 'Interwencję'.
Może moja prośba zostanie wysłuchana?
Odpowiedz
HenrykV
2014-02-15 08:49:44
0 0
@antymon - a jest inna wersja tej historii?? Przecież jasno z artykułu wynika, że to Starosta narobił zamieszania i wprowadził wójtów w błąd. Nie uważasz, że najpierw powinien chociaż spróbować ustalić jak jest naprawdę?? Gdyby chciał temu pacjentowi pomóc zamiast szukać rozgłosu i sławy to sam wziąłby za telefon i zadzwoniłby do chociaż JEDNEGO krakowskiego szpitala. Przecież chwali się, że jest osobą wpływową. Spróbował???? Wątpię, przecież celem było zrobienie wrażenia na wójtach.

Niestety to Twój bohater chciał sobie przy tej okazji zrobić PR i reklamę.
Co będzie następne?? może konferencja o służbie zdrowia??? Przed objęciem mandatu w Brukseli i po
Odpowiedz
antymon
2014-02-15 09:00:35
0 0
'Prosba' i 'Interwencja' na pewno zostały wysłuchane i pomogły.
Co tam Starosta ma się równać z instytucją wysłuchanej 'Prośby' i 'Interwencji'
Heniu V raczysz sobie żartować?!?

Politykuj dalej w swoim chocholim tańcu.
Odpowiedz
Doriska
2014-02-15 09:14:04
0 0
@antymon- daj sobie już spokój...
Prawdy nikt się nie dowie bo 'Pies psu ogona nie urwie, chociażby chciał!!!'
Niestety spędziłam w Limanowskich murach szpitalnych 2 tygodnie... Nie mogę powiedzieć nic dobrego o oddziale internistycznym, to zwykła umieralnia! A Chodorowski gdyby głupota miała tylko skrzydła- fruwałby jak gołębica!
Co do dr Mariusza Bobuli- jest on dobrym lekarzem, nie ulega to wątpliwości, ale niestety broni swoich kolegów, dlatego nigdy do mediów nie wypowie się źle o nich, gdyby nawet popełnili karygodny błąd!
Co do samego poszkodowanego- mam nadzieję ze wróci do zdrowia, moim zdaniem od razu trzeba było wezwać LPR bo stan tego wymagał, no ale...
Odpowiedz
HenrykV
2014-02-15 09:18:03
0 0
@antymon - no po prostu cię nie poznaję. Tak bardzo chcialeś wyjaśniać sprawę kolizji wiceburmistrza, choć przecież tam nie chodziło o życie ludzkie. Prawie komisję śledczą chciałeś powoływać.
A tutaj stać cię tylko na aluzje o 'interwencji'?

tak, sprawa wymaga interwencji - dlaczego o stanie zdrowia pacjenta szpitala wypowiada się starosta?
dlaczego wprowadził wójtów w błąd?
czy zainterweniował a jakimkolwiek szpitalu w Krakowie?
co zrobił, żeby temu pacjentowi pomóc?
czy przeprosił za zamieszanie??
czy po całym zdarzenie w ogóle zainteresował się stanem zdrowia tego pacjenta??

'Proszę' o 'interwencję' w powyższych tematach. Chodzi o osobę publiczną, więc sprawa musi być wyjaśniona. Czy redakcja nie powinna na ten temat zrobić do najmniej kilku artykułów??? Tu nie chodzi o pogiętą blachę na zderzaku, tu chodzi o życie człowieka.
Odpowiedz
antymon
2014-02-15 09:18:50
0 0
Temat Szpitala bez komentarza Doriski jest tematem straconym!

Dziękujemy, że nam dowartościowałaś ten temat sobą i nie będzie on stracony!

Miło, że spędzasz czas w 'murach'.
Spędzasz też w okowach swojej świadomości?
Odpowiedz
antymon
2014-02-15 09:24:40
0 0
Tańcz, Heniu V, tańcz.
Politykuj, smaruj.
Książkowy chocholi taniec nam pokazujesz.
Szkoda tylko, że nikt poza Tobą muzyki nie słyszy.

Komisję? Heniu V!
Chyba sobie uczestników tej polemiki pomyliłeś.

Udaj się pod w/w artykuł i sprawdź kto żąda wyjaśnienia zachowania Pana Zonia podczas wspomnianej przez Ciebie kolizji?

Niby też osoba publiczna jest(chyba).
Odpowiedz
HenrykV
2014-02-15 09:27:46
0 0
@antymon - coś ci przypomnę:
'Myślę, że po takiej fali komentarzy i informacji [...]limanowa in napisze kilka artykułów. Przedstawi rację każdej ze stron oraz zweryfikuje informacje [...]. Widać jak na dłoni, że sytuacja była bardzo kontrowersyjna i na pewno możemy liczyć na dziennikarską rzetelność oraz pełną informacje na temat tego zdarzenia i wszelkich okoliczności. Portal na pewno nie będzie stronniczo zamiatał spraw pod dywan.'
to nie cytat z Katona, tylko z 'antymona'
Odpowiedz
Doriska
2014-02-15 09:36:28
0 0
@Henryk- prawdy nikt się nie dowie, bo w żywe oczy bedą kłamać redakcje ze było tak i siak... ten szpital nadaje sie do opisania, a zwłaszcza interna... Dużo mozna by się na ten temat wypowiedzieć...
Odpowiedz
Doriska
2014-02-15 09:41:52
0 0
Najlepiej zadzwonić do Krakowskich szpitali i tam redakcji udzielą informacji jaka była prawda... czy chcieli przyjać czy też nie...
Odpowiedz
antymon
2014-02-15 10:07:24
0 0
@Doriska masz racje!
Musisz w tej sprawie uruchomić rzeczona tutaj instytucję 'Prośby' i 'Interwencji'!
Musisz zapoznać się z kanonem celebracji tych dwóch szczególnych łask.
W momencie gdy nastąpi zejście z Olimpu szanownej Redakcji zachowaj powagę i nie patrz w oczy bóstwa.

Heniu V, no i zacytowałeś.
A portal temat pociągnął?

Widzisz o rzekomych słowach na Konwencie powstała cała epopeja a na temat rzekomego zachowania Pana Zonia ciiiiszzzaaaa.

Tylko niewierni czytelnicy opisali co nieco w komentarzach.
Czytelnicy chyba nie wyznający zasady 'Prośby' i boskiej 'Interwencji'.

Miłego dnia.
Odpowiedz
Doriska
2014-02-15 10:10:55
0 0
@antymon- obyś wiedział że tak zrobie i opiszę ten szpital a szczególnie oddział wewnętrzny... Niech wszyscy wiedzą że trzeba go omijać szerokim łukiem a jezeli już do niego się trafi to tylko prosic o miłosierdzie Boże...
Odpowiedz
antymon
2014-02-15 10:19:01
0 0
@Doriska a pisz i opisuj, masz rację!

Tylko, kurde, tak sobie myślę co zrobisz jak w końcu ktoś się weźmie i opisze Ciebie?

Bo pewnie i Szpital będzie przymykał oko na Twoją twórczość do czasu.

Gorzej jak się wezmą za bronienie swojego imienia formalnie.

No nic.

Pisz dzielnie i walcz z okowami.
Odpowiedz
bearchen
2014-02-15 10:25:38
0 0
Zadam jeszcze jedno pytanie w tym temacie?
Czy cos dzieki tej interwencji sie zmienilo?

Poza tym, ze wywolala zamieszanie?

Zmienilo sie czy nie?
Odpowiedz
HenrykV
2014-02-15 10:26:06
0 0
@antymon - epopeja??? zaledwie jeden ostrożny artykuł. O wypadku też był jeden - tracisz poczucie proporcji??? może jednak odniesiesz się do moich pytań, przecież prawda jest najważniejsza
Odpowiedz
Doriska
2014-02-15 10:26:33
0 0
@antymonku- w poniedziałek bede miała pełną dokumentację medyczną, wówczas złożę wniosek do prokuratury i artykuł pojawi sie na jednych ze znanych portali. Zobaczymy jak się wypowie dyrektor, z pewnością będzie bronił swoich owieczek...
Odpowiedz
antymon
2014-02-15 10:46:23
0 0
Heniu V. Jeden ostrożny i oparty na Anonimowej 'Prośbie' o 'Interwencję'.

Cytując klasyka:

'Jedno w artykule a resztę w komentarzach się dopisze'

Myślę, że licząc na obiektywizm, po tylu mniej anonimowych wypowiedziach w sprawie rzekomych słów pana Zonia też powstanie skromniutki artykuł Heniu V?

@Bearchen
Ty znowu swoje!
Ile razy trzeba Tobie przypominać, że liczy się sam fakt 'Prośby' i 'Interwencji'.
Śmiesz pytać o jakieś efekty?!?
Osz...TY niewierna.
;)
Miłego dnia wszystkim.
Odpowiedz
Doriska
2014-02-17 18:46:09
0 0
@TOP- co z poszkodowanym? czy przewieźli go do Krakowa czy może nadal leży w Limanowskim szpitalu?
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Nie chcą przyjąć? Nieprecyzyjna informacja"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na kontakt@limanowa.in