12°   dziś 16°   jutro
Piątek, 26 kwietnia Marzena, Klaudiusz, Maria, Marcelina, Ryszard

Magda Gessler pomogła w Tymbarku?

Opublikowano 02.11.2012 07:14:23 Zaktualizowano 05.09.2018 10:42:32 jaca
59 38208

Wczoraj na antenie TVN został wyemitowany odcinek popularnego programu 'Kuchenne rewolucje'. Czy z „Zajazdu Pod Jodłową Górą” wyparował weselny klimat? Według Magdy Gessler w tymbarskiej restauracji musi być swojsko i lokalnie.

Nagrania wyemitowanego odcinka odbyły się już w sierpniu w Zajeździe pod Jodłową Górą w Tymbarku. Do programu „Kuchenne rewolucje” zgłaszają się właściciele restauracji mający problemy z odpowiednim utrzymaniem lokalu. Wówczas z pomocą przybywa znana polska restauratorka Magda Gessler. W ciągu zaledwie czterech dni stara się wyciągnąć dany lokal z tarapatów. Po pomoc Magdy Gessler zgłaszają się restauracje z całej Polski.
Właściciele „Zajazdu Pod Jodłową Górą” mimo pięknego wyglądu lokalu i dobrego jedzenia narzekali na niewielką ilość klientów. Dlatego zdecydowali się na zgłoszenie udziału do programu „Kuchenne rewolucje”. Magda Gessler w czasie degustacji dań miała kilka uwag, ale generalnie była zadowolona. Zastanawiała się więc o co chodzi? Miła obsługa, dobre jedzenie, eleganckie wnętrze lokalu, a klientów niewielu.

Magda Gessler zleciła właścicielom wprowadzenie zmian w wyglądzie budynku. - Zewnętrznie wygląda to jak lata sześćdziesiąte, co może być modne w mieście ale nie tutaj – mówiła Magda Gessler tuż po przyjeździe na temat „Zajazdu Pod Jodłową Górą”.

Znana restauratorka odwiedziła wójta gminy Tymbark, Lecha Nowaka. Pytała o opinię na temat działalności Zajazdu Pod Jodłową Górą. Lech Nowak przypomniał czasy, gdy przed laty w budynku restauracji organizowane były dyskoteki, które nie cieszyły się dobrą opinią. - W małym środowisku chodzenie do restauracji nie jest do końca dobrze postrzegane – stwierdził Lech Nowak. – Na przykład niektórzy twierdzą, że jak ktoś jada w restauracji to widocznie mu się w domu źle układa.

Magda Gessler odwiedziła również Koło Gospodyń Wiejskich w Zawadce, które później swoje regionalne wyroby udostępniło w tymbarskiej restauracji. Pod względem kulinarnym i wystroju wnętrza „Zajazd Pod Jodłową Górą” został bowiem przystosowany do regionalnych zwyczajów i tradycji.

- Musimy stworzyć swojski klimat bez dyskoteki – mówiła do właścicieli lokalu Magda Gessler. - Albo pałac dla pięciu, albo knajpa dla wszystkich.
Efekt wprowadzonych zmian ekipa programu „Kuchenne rewolucje” sprawdziła sześć tygodni później. Właściciele „Zajazdu Pod Jodłową Górą” podkreślili, że mają znacznie więcej klientów i są zadowoleni z wprowadzonych zmian. - Droga do sukcesu jest trudna, ale właściciele bardzo się starają – podsumowała Magda Gessler.

Zobacz również:

Komentarze (59)

isabell
2012-11-02 10:17:05
0 0
PÓŁ ROKU TEMU BYŁM TAM NA ZAMKNIETEJ IMPREZIE RODZINNEJ I UWAŻAM ,ŻE JEDZENIE MAJĄ PYSZNE.DAWNO TAK DOBRZE I SMACZNIE NIE JADŁAM JAK TAM.WEDŁUG MNIE PROBLEM TKWI W LOKALIZACJI,BO KOMU Z LIMANOWEJ SIE CHCE JECHAĆ NA OBIAD DO TYMARKU.A W SAMYM TYMBARK ILU TYCH LUDZI JEST,KTÓRYCH SATAĆ NA OBIADY W KNAJPIE?A JEŚLI CHODZI O EMISJE PROGRAMU TO BYŁO BARDZO ELEGANCKO!NAWET OSMIELĘ SIĘ STWIERDZIC,ŻE NUDNO,BO ZAWSZE U GESLERKI KTOŚ BECZY,KTOŚ SIĘ KŁUCI-TO ZNÓW PEŁNO SYFU W KUCHNI(IDZIE SIĘ POŚMIAĆ)A TU PEŁEN PROFESJONALIZM-GRATULUJĘ I ŻYCZE TŁUMÓW W RESTAURACJI!!!
Odpowiedz
konto usunięte
2012-11-02 10:18:35
0 0
http://limanowa.in/wydarzenia;kuchenne-rewolucje-ostra-jazda-w-tymbarku,11645.html
Link żeby nie pisać jeszcze raz tego samego. Uważam że w tych komentarzach jest dużo racji.
Odpowiedz
hekate
2012-11-02 10:25:00
0 0
A ja uparcie jak w poprzednim artykule: ' łyse pały' z Krakowa w ustach wójta - to nie brzmi dumnie.
Odpowiedz
subiekt
2012-11-02 12:01:56
0 0
Nie przypuszczałem że Pan Mecenas jest tak dobrym kierowcą górskim.
Cześć i chwała.
Program mógł się podobać,byłem tam po programie jedzenie znakomite z dużą kulturą podane.
Życzę sukcesów właścicielom.
Odpowiedz
subiekt
2012-11-02 12:02:27
0 0
Nie przypuszczałem że Pan Mecenas jest tak dobrym kierowcą górskim.
Cześć i chwała.
Program mógł się podobać,byłem tam po programie jedzenie znakomite z dużą kulturą podane.
Życzę sukcesów właścicielom.
Odpowiedz
mikimik
2012-11-02 12:19:43
0 0
Brawo dla właścicieli. Na tle innych lokali ten w Tymbarku wypadł znakomicie!!! Czysto, prowadzony przez osoby absolutnie zaangażowane, uśmiechnięte, dobre jedzenie.

Tymbark może być dumny z takiego miejsca. Oby się rozwijało i trzymało poziom jakości potraw a korzyść będzie dla wszystkich.

Do właścicieli:
Koniecznie reklama na górnej trasie tak żeby zachęcała do zjazdu i odkrycia tego miejsca. Mocno za was trzymam kciuki, mam nadzieję, że pokonacie lokalne 'tarcia' i dacie radę mocno się rozwijać. Brawo!
Odpowiedz
kamien
2012-11-02 13:03:00
0 0
badziewna na knajpa ja pierdu jak sie kelner osmieszyl wiesniak, nie wiedzial skad pochodzi gulasz, zreszta w zupie gulaszowej nie bylo deka miesa, a moze wystarczylo aby zupa stala kolo miesa! CUD
Odpowiedz
konto usunięte
2012-11-02 13:29:35
0 0
Trzeba wiedzieć że gulasz pochodzi z kotła.
Odpowiedz
olka3155
2012-11-02 13:57:23
0 0
Byłam tam jeszcze przed Gesslerką i tam jest bardzo dobre jedzenie! byłam też po Magdzie Gesler i jest to samo bardzo dobre jedzenie ! ale dalej nie ma tam nikogo!
Odpowiedz
Spokojny
2012-11-02 14:17:45
0 0
No a teraz Kraków ruszy na Łopień na czym się da. Czas pożegnać się ze szlakami. Ale jak wolno to wolno. Terenówki i quady rozwala szlaki.
Odpowiedz
staruch
2012-11-02 14:52:42
0 0
kryzys jest, kto ma pieniadze na jedzenie w restauracjach? młodych nie ma , zarabiaja kase na obczyznie ,a reszta raz na rok wyjatkowo sie wybierze, w czasie kryzysu tylko % sie sprzedaja dobrze i regularnie. Bardziej pub by tam lepisze profity dawał, niemniej jednak po emisji programu moze cos sie ruszy. Swietna reklama
Odpowiedz
konto usunięte
2012-11-02 15:36:38
0 0
co za buraki tam pracuja poprostu wstyd chodzic gdzie indziej w limanowej i sie chwalic ze z jakas tam baba gotowali i w tv byli smiech:DDDd
Odpowiedz
kamien
2012-11-02 17:33:56
0 0
buraki? eee to wsioki nażelowane a te laski kufffa jakie brzydkie masakra ie dziwie sie ze ruchu nie ma wygladem odstraszaja ! janusz tez jakis taki dziwny w tych oczach ale to w koncu tymbarcany nigdy urodziwi nie byli
Odpowiedz
aniolek
2012-11-02 17:43:15
0 0
Dobrego lokalu nie trzeba reklamować, w wielu miejscach świata małe słynące z czegoś lokale (a to pyszne jedzenie, a to inne regionalne ciekawostki) nie mają żadnych reklam jak ktoś raz tam trafił to poleca znajomym. Znajomi jada tam nieraz bocznymi drogami bo warto .

Tutaj nie ma czego polecić znajomym więc trzeba wywalać pieniądze na reklamy.
Odpowiedz
truskawka321
2012-11-02 17:46:57
0 0
Byłam tam cos zjesc po rewolucji, wnetrze bardzo przutylne, jedzenie bardzo dobre. Kelner bardzo miły i usmiechniety.
Uważam, że to bardzo dobrze, iż promuje się nasze regiony w ten sposób.
To nie lada wyczyn pokazać sie przed całą polską w programie gdzie prowadząca miesza wszystkich na początku z błotem.
Osobiscie gratuluję odwagi i życzę powodzenia w biznesie:)
Odpowiedz
bearchen
2012-11-02 18:04:30
0 0
@12, @13
'Nie-burak' zabral glos, a Mister World mu wtoruje.
Pasjonujaca wymiana komentarzy, typowa dla dwoch ograniczonych intelektualnie osobnikow.
Odpowiedz
kary123
2012-11-02 18:14:12
0 0
kiedy te sery sprzedaja ..... sciema i fuks M.G.ze akurat trafila na sprzedaz .. tylko nikt nic nie kupowal ... tlymy ludzi tam sa tylko ich nikt nie widzi....
Odpowiedz
namoR
2012-11-02 18:17:45
0 0
Drodzy Panstwo!
Wlasciciele 'Zajazdu Pod Jodłową Górą” poprosili o pomoc nie bez powodu, tak wiec odpowiadajac na pytanie zawarte w tytule tej publikacji 'Magda Gessler pomogla w Tymbarku?'...powiem tak: Nikt jeszcze nie zna odpowiedzi. Czy Pani Gessler pomogla tej restauracji?... to sie okaze w ciagu wielu kolejnych miesiecy i lat...na pewno sukces zalezy nie tylko od wlascicieli, ale rowniez od wielu turystow i mieszkancow powiatu limanowskiego.
Czy bedziemy teraz czesciej odwiedzac ta slynna na caly kraj restauracje?....tego tez nikt w tej chwili nie wie.
Ja przy najblizszej okazji na pewno tam pojde na wspolny obiadzik czy kolacyjke z rodzinka.Jak widac, reklama poszla w swiat....
Wlascicielom i calej zalodze zycze duzo cierpliwosci, wielu glodnych klientow i powodzienia po (mam nadzieje) udanej rewolucji!
Odpowiedz
konto usunięte
2012-11-02 19:06:32
0 0
INNA LOKALIZACJA TO ROZWIĄZANIE!
A Gesller DOBRA REKLAMA DLA TYMBARKU,
PEWNO ZAKŁAD SIE CIESZY Z DARMOWEJ
LEKRAMY SOCZKÓW TYMBARK! A JEDNO CIEKAWE
CZY JUZ JABŁKA SIE ZBIERA W SIERPNIU
BO BYŁO POKAZANE ILE TO JABŁEK SIE
W WOZI DO ZAKŁADU.
Odpowiedz
konto usunięte
2012-11-02 19:07:49
0 0
PROGRAM KRĘCONY W SIERPNIU!
Odpowiedz
heavenshallburn
2012-11-02 20:02:43
0 0
Reklama poszła w świat.....
cytuje:
'W małym środowisku chodzenie do restauracji nie jest do końca dobrze postrzegane – stwierdził Lech Nowak. – Na przykład niektórzy twierdzą, że jak ktoś jada w restauracji to widocznie mu się w domu źle układa.'

Ten oszołom zrobił piękną reklamę nie tylko dla Tymbarku ale i dla całej okolicy.

Według wójta Tymbarku tutejsi mieszkańcy to tępi zaściankowi obywatele ciemnogrodu co to z nowinkami są na bakier.
Pomyśl gościu kilka razy zanim coś powiesz.
Może powód jest zupełnie inny, może to nie staroświeckość i zdziwaczenie mieszkańców jak ty to sugerujesz. Ale żeby na to wpaść trzeba by uruchomić szare komórki.

Po takiej reklamie żadna osoba która wie co to jest honor nie wstąpi do tego lokalu.
Odpowiedz
pascale1221
2012-11-02 20:14:50
0 0
kamień i lukas270788 -wasze kretyńskie komentarze twierdzą o waszym kompletnym debiliźmie i wieśniactwu . pewnie mieszkacie w podłopieniu lub zawadce
WSTYD
Odpowiedz
Doradca
2012-11-02 21:09:34
0 0
@ heavenshallburn ' Po takiej reklamie żadna osoba, która wie, co to jest honor nie wstąpi do tego lokalu'

Hm, ja się wybieram, jestem zdecydowany zapewne i ja nie wiem, co to jest honor.

Pan Wójt, powiedział tak jak jest.
Daj przykład, że tak nie jest. W małej społeczności takiej jak Tymbark, Dobra, Jodłownik czy innej w całym powiecie, wybranie się do restauracji jest równoznaczne z komentarzami typu „w głowach się tym młodym przewraca restauracji się im zachciewa” lub 'a ten to, co żony w domu nie ma'
Zjedzony obiad z przyjaciółmi komentowany jest w dużo ostrzejszych słowach.

Trzeba się zastanowić czy Pan Wójt przypadkiem nie powiedział prawdy, niestety nasza mentalność jest taka, jaka jest i takimi komentarzami tego nie zmienimy.
Odpowiedz
bearchen
2012-11-02 21:17:21
0 0
Jest dokladnie tak jak pisze @Doradca.
Odpowiedz
bearchen
2012-11-02 21:17:25
0 0
Jest dokladnie tak jak pisze @Doradca.
Odpowiedz
MAREK18
2012-11-02 21:26:05
0 0
@pascale1221 Wiec twierdzisz ze w Podłopieniu czy Zawadce sa wieśniacy i debile ?
To jestes w błędzie moze w twojej wiosce tak jest ale nie tu znam wiele osob z Podłopienia i sa to fajni ludzie !

Zastanow sie 2 razy zanim cos napiszesz bo mozesz kogos obrazic !!
Odpowiedz
forfiter
2012-11-02 21:27:57
0 0
Prawda jest taka że grubo ponad tysiąc razy przejeżdżałem obok tego lokalu nigdy tam nie wstępując i nie wiedząc nawet jaką nosi nazwę.

A dzisiaj już wiem, wiem jak jest w środku, kto jest właścicielem i że można tam zjeść nienajgorzej.
I podobnie zdecydowana większość z Was.
Jest to dowód że idea zaproszenia M.G. z ekipą miała sens, bo chociaż nie miała tam ona zbyt wiele do roboty
to jednak reklama poszła w kraj, o tym lokalu jest głośno a tego mu właśnie brakowało.
I nawet tutaj komentując jedni chwalą drudzy ganią a spirala reklamy się nakręca
dzięki czemu lokal nie padnie a będzie miał coraz nowych klientów ktorzy pójdą tam choćby z czystej ciekawości.

I to dobrze rokuje bo parę osób dzięki temu zachowa pracę.
Odpowiedz
heavenshallburn
2012-11-02 21:33:57
0 0
Doradca, To Ty napisałeś że masz taką mentalność.....
Przykro że tacy ludzie jak ty obgadują innych że idą do 'restauracji', zachowujesz się jak plotkara.
Żal.
Ja jak Pan wójt napisał nie jestem dziadem ze wsi co to nic nie widział i nigdzie nie był, każdy sądzi według siebie.
On jak i ty obrażacie mnie, mnie sobie możecie obrażać, nie zależy mi.
Gorsze jest to że uważacie się w domyśle za elitę a reszta okolicznych mieszkańców według was to dziady.

Przykro że wśród nas są tacy ludzie...
Odpowiedz
forfiter
2012-11-02 21:48:23
0 0
Myślę że tu nikt nie zamierza nikogo obrazić, to co stwierdził wójt jest pewnym uproszczeniem, ale tak to funkcjonuje w naszej rzeczywistości: nie chodzimy do restauracji bo to wynika z naszej praktyczności, mamy w domu obiad i kolację.
Wypad do restauracji traktuje się czysto okazjonalnie.
I trzeba sobie z tego zdawać sprawę, także decydując się na uruchomienie takiego biznesu,
czyli najpierw definiujemy target i dostosowujemy profil działalności a nie na odwrót.
Odpowiedz
optymistka
2012-11-02 21:49:14
0 0
@forfiter dokładnie tak! nie ważne czy dobrze mówią, czy źle ważne, żeby gadali!!! w pewnym lokalu niedaleko( swoja drogą mają tam super jedzenie) motto brzmi - „Jeżeli Państwu się u nas podobało, proszę powiedzieć o nas swoim przyjaciołom. Jeżeli kuchnia Państwu nie odpowiada, prosimy polecić nas swoim wrogom'... i biznes im się całkiem nieźle kręci :)- pozdrawiam panią Krysie :)
Odpowiedz
Doradca
2012-11-02 21:54:44
0 0
@ heavenshallburn przeczytaj to, co napisałem i nie gorączkuj się. To Ty obraziłeś Tych, którzy wybierają się do tego lokalu zarzucając im brak honoru.

Cytowałeś Pana Wójta ''W małym środowisku chodzenie do restauracji nie jest do końca dobrze postrzegane – stwierdził Lech Nowak. – Na przykład niektórzy twierdzą, że jak ktoś jada w restauracji to widocznie mu się w domu źle układa.'

Gdzie tu Pan Wójt powiedział o 'dziadach ze wsi'?
Czy Ty przypadkiem nie chcesz przypisać Panu Wójtowi niewypowiedzianych epitetów?.
Odpowiedz
heavenshallburn
2012-11-02 22:03:12
0 0
Tylko to uproszczenie ma negatywny oddźwięk, brzmi to tak:
„Dowodzę bandą idiotów z wsi na południu Polski, te wieśniaki zakazują swoim bliskim chodzić do restauracji, bo tacy są niedouczeni”.

Niech do was dotrze, że wielu ludzi tutaj mieszkających są absolwentami wyższych uczelni a Ci, którzy nie kształcili się dalej nie są tempymi idiotami oni rozkręcają własne interesy, lub po prostu uczciwie pracują.


Zadałem sobie trud i zasięgłem informacji wiele osób chodzi do innych lokali w Tymbarku, bo tam jest zawsze otwarte, nie zamyka się lokalu o 19:00, nikt nikogo nie wygania.

Jak ktoś ma iść do lokalu zagadki, a może otwarte, a może nie - to woli iść od razu do miejsca które jest pewne.

Czy końcu ktoś uruchomi szare komórki?
Odpowiedz
heavenshallburn
2012-11-02 22:07:58
0 0
„W małym środowisku chodzenie do restauracji nie jest do końca dobrze postrzegane” – czyli osoby tutaj mieszkające nie są do końca,…… to taka wieś... przepraszam że tutaj mieszkam...

Ja nie chce nikomu nic przypisać, sami przypisujecie sobie pogardę dla zwykłych zjadaczy chleba.
Odpowiedz
forfiter
2012-11-02 22:15:48
0 0
Ja tu nie zamierzam występować w charakterze obrońcy wójta, ale nie sądzę by jego motywem do ubiegania się o to stanowisko (w wyborach bezpośrednich zresztą)było stanąć na czele 'bandy idiotów'.
Przyjęcie p.Gessler w Urzędzie to chyba też przejaw dbałości o promocję miejscowości czy gminy.
Nie zawsze wszystko wypadnie w 100% idealnie.
A czy np. Ty też jesteś absolwentem wyższej uczelni ?
Bo piszesz np. 'tempy' albo 'zasięgłem' ?
Odpowiedz
forfiter
2012-11-02 22:19:40
0 0
„W małym środowisku chodzenie do restauracji nie jest do końca dobrze postrzegane” - to oznacza ni mniej ni więcej że chodzenie do restauracji jest dobrze postrzegane !
Tylko nie do końca.
Odpowiedz
heavenshallburn
2012-11-02 22:24:51
0 0
Nie ważne czy jestem absolwentem czy nie, tutaj nie chodzi czy ktoś napisał 'tempy' albo 'zasięgłem'. Nie odwracaj uwagi od sprawy.

Przyjęcie pani z telewizji to zapewne dbałość o promocję, tak zgadzam się. Tylko jest pytanie czy to od niesie zamierzony skutek, bo ta ustawka to dla ludzi myślących anty skutek.
To jest sztuczne wyreżyserowane, nikt tego nie lubi.

PS.
co do motywu, fajnie rządzić takimi, co muszą dawać haracz a w zamian nie mają kompletnie nic.
Darzę sympatią wójta, ale to co powiedział to kompromitacja.
Odpowiedz
forfiter
2012-11-02 22:33:42
0 0
Widzisz, reżyseria sama w sobie powoduje pewną sztuczność
a kamery dodatkową sztywność ludzi do niej nieprzywykłych.

Ale nawet gdyby to roztrząsać do rana to nic nie zmieni,
czas pokaże jakie to odniesie skutki...
Odpowiedz
Spokojny
2012-11-02 22:42:41
0 0
Program był taki sobie, ale komentarze mnie rozbroiły. W imię ojczyzny , honoru .... ludzie co z wami. To było o źle idącym biznesie i trochę reklamy właściciele sobie zrobili ot i tyle. A całkowicie rozłożył mnie komentarz @kamien 'janusz tez jakis taki dziwny w tych oczach ale to w koncu tymbarcany nigdy urodziwi nie byli' no to teraz czas na inny program hehehehehehe
Odpowiedz
heavenshallburn
2012-11-02 22:44:58
0 0
Dobra reżyseria nie powinna powodować sztuczności. Ludzie nie przywykli do kamery tak jak ja mogliby się zagubić przed nią.
Ale tutaj nie chodzi o zachowanie się ludzi ale o planową ustawkę co każdy chcący to zobaczyć widzi.

Jakie to odniesie skutki tego nikt nie wie jak zauważył namoR, do tej pory zamykanie lokalu o dowolnej porze i traktowanie klientów jak intruzów nie przyniosło żadnego skutku.
Odpowiedz
konto usunięte
2012-11-02 23:49:15
0 0
życzę Im w tych czasach ( nie ciekawych zresztą ) dużo, dużo wytrwałości - bo jest naprawdę ciężko . A lokalizacja ? to prawda nie za dobra , a jest ona połową sukcesu czego dalej szczerze życzę pozdrawia i dobranoc .
Odpowiedz
konto usunięte
2012-11-02 23:51:44
0 0
pascale1221 nie okreslaj kogos jak nie znasz ja tylko dalem fakt ze wystapil w telewizji i cwaniaka struga co on to sie nie nauczyl i innych bedzie pouczal bu haha i nie jestem z zadnych tych stron
Odpowiedz
forfiter
2012-11-03 00:05:29
0 0
W takim programie nie ma miejsca na dobrą reżyserię, jest określony schemat, program ma sie sprzedać i sprzedać reklamy oraz produkty lokowane zapewniając jak największą oglądalność, czyli wg założeń najlepiej by na początku było trzęsienie ziemi a później napięcie wzrastało, jak u Hitchcocka.
No ale w programach o gotowaniu takich reżyserów się nie zatrudnia, zresztą tu reżyseruje głównie M.G. i ona zna sie na kuchni i PR trochę też a na reżyserce mniej.
To w gruncie rzeczy celebrytka.
Ale przy okazji tego całego show jak komuś tu u nas sie poprawi choć trochę to dobrze.
Odpowiedz
BOSS7X
2012-11-03 00:23:03
0 0
ZGADZAM SIE W 100% ZE WYPOWIEDZ WÓJTA TYMBARKU TO POKAZANIE JEGO PRAWDZIWIE TRAGICZNEGO POZIOMU INTELEKTU A TYM SAMYM SPOSOBEM NIE MOZE LICZYC NA REELEKCJE SPOŁECZNOŚCI TYMBARSKIEJ. A Z DRUGIEJ STRONY OBRAZIŁ WSZYSTKICH ŁYSYCH (CZYT.ŁYSYCH PAŁ) I JAKI NAJAZD Z KRAKOWA (PEWNIE HUSARII;-D) HA HA W JAKIM WIEKU ZATRZYMAL SIE? HMMM PEWNIE W 18... A PO 3 MOZE SIE SPODZIEWAĆ ODWIEDZIN PANÓW W SKÓRZANYCH KURTKACH PODRÓŻUJĄCYCH BMW (CZYT. 'MAFIA Z KRK') KTÓRZY ZAOFERUJĄ POSTAWĘ WISIELCA DLA WÓJTA(CZYT.BEDZIE WYBÓR NOWEGO WOJTA PRZEZ NAGŁĄ ŚMIERĆ POPRZEDNIEGO....
POZDRO DLA WSZYSTKICH LYSYCH I CZYT
Odpowiedz
BOSS7X
2012-11-03 00:39:54
0 0
I NAPRAWDE WIELKI SZACUNEK ZA ODWAGĘ DLA CAŁEJ EKIPY Z RESTAURACJI ZE PODJELI SIE TRUDU ZABAWIANIA CAŁEJ POLSKI. JA OSOBIŚCIE NIGDY NIE STANĄŁBYM PRZED KAMERA ZEBY UDZIELAC WYWIADU A CO DOPIERO JAK SA KAMERY I TRZEBA OBSLUZYC M.GESSLER-CELEBRYTKE KTORA POSIADA PONAD 20 RESTAURACJI.I TAK JAK POWIEDZIAŁ PAN KRZYSZTOF TO OGROMNY STRES A W STRESIE ROBI SIE ROZNE DZIWNE RZECZY NP.TRACI SIE PAMIEC... HEH ;-) A TAK NAWIASEM NA TEMAT TEGO PANA KRZYSZYTOFA KRĄŻY POGŁOSKA PO TYMBARKU ZE BYL JEJ SZOFEREM I SPAL U NIEJ W DOMU TO PRAWDA?! WIECIE COS NA TEN TEMAT...?
Odpowiedz
ABS0LLUT
2012-11-03 00:59:14
0 0
@BOSS7: Następnym razem wyłącz CapsLocka, proszę.
Odpowiedz
Kaczmarek
2012-11-03 02:57:37
0 0
Z całym szacunkiem dla redakcji - kiedy zobaczyłem kolejny artykuł o tym samym głupawym programiku na TVN, pomyślałem, że chyba tylko fani hisotryjek typu 'mama Madzi' będą jeszcze to przeżywać. Tutaj proszę jakie zaskoczenie.Ile nowych nicków się uaktywniło, ile nowych problemów można stworzyć :) Forfiter ma całkowitą rację - tu chodzi tylko o promocję. Nie rozumiem obrażania obsługi i wójta za wszelką cenę. Każdemu się zdarzyło w stresie palnąć głupotę, ale w podanych cytatach nie widzę niczego co mogłoby komuś zaszkodzić. Poziom pseudo-argumentacji oraz wyimaginowanych dopowiedzeń co niektórych, świadczy tylko o was, drodzy użytkownicy.
Odpowiedz
heavenshallburn
2012-11-03 08:54:30
0 0
To prawda ujawniło się kilka nowych ników, co ciekawe to niki osób piszących jacy to ludzie w tymbarku nie są małomiasteczkowi itd.

Oczywiście że tutaj chodzi tylko o reklamę, krytykę wywołuje tylko sytuacja w której reklama przeradza się w anty reklamę.
Zleceniodawcy liczą tylko że do lokalu będą walić ludzie bo kiedyś tam była telewizja.

Ja też nie rozumiem obrażania obsługi, to czy się ktoś zająknął abo skrzywił to zarzuty poniżej pasa i świadczą o osobie komentującej.

A Wójt sam się obraził, oczywiście że w stresie można coś przekręcić ale nie wygłaszać teorii spiskowych o mieszkańcach Tymbarku, o osobach które wójt reprezentuje.
Parę osób też zrobiło z siebie błaznów w programie.

Jak widać wielu wniebowziętym faktem wizyty telewizji nie przeszkadza nic, mamy się kochać i dziękować że ktoś raczył powiedzieć jacy to jesteśmy małomiasteczkowi i w ogóle tutejsi mieszkańcy są jakby z Polski kategorii B.

Oczywiście też dobrze życzę lokalowi, należy jednak pamiętać że lokal omijany jest z powodu atmosfery jak w kostnicy.

ps.
Czy wójt lub odpowiednie służby złożą zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa? Chodzi o poruszanie się na terenie lasów pojazdami spalinowymi, czego dowody w programie.
Odpowiedz
Doradca
2012-11-03 09:10:04
0 0
@ heavenshallburn poczytaj sobie własne wpisy bo obecnie sam sobie zaczynasz przeczyć.
Odpowiedz
konto usunięte
2012-11-03 10:30:37
0 0
Dobra restauracja powinna mieć stałych klientów a przyjezdni mogą być bonusem. Wiadomo że ten lokal nie stoi przy drodze krajowej nr 28 ale na uboczu więc błędem jest liczenie na rzesze zgłodniałych kierowców i ich pasażerów. Zgadzam się że dobra restauracja nie potrzebuje reklamy i tak było za czasów 'Paproci' - byli stali bywalcy - co prawda nie z tej ligi co teraz ale to właśnie oni zapewniali stały dopływ gotówki.
Odpowiedz
heavenshallburn
2012-11-03 10:34:02
0 0
Gdzie te sprzeczności?
Odpowiedz
isabell
2012-11-03 11:29:57
0 0
Jak to czytam to mi was ludzie żal!Takie buractwo z was bije ,że szok!Jeden z drugi przed kamerą by sie w gacie zlał ze strachu , ale oceniać innych to tak pięnie jest!Właśnie wychodzi z nas ta piękna Polska zazdrosc i zawiść.Jeden drugiemu tylko zazdrości i tylko krytykować umie!Tak czysto wyszło i smacznie to chyba dobrze świadczy o naszym regionie,ale nie trzeba zgnoic , bo oni maja knajpę i byli w telewizji a to przecież nienormalne u nas!Jeszcze raz życzę powodzenia i zjawie się na jakis obiadzik w najblizszym czasie!!
Odpowiedz
heavenshallburn
2012-11-03 11:47:29
0 0
I kolejny raz się dowiedziałem że tutaj mieszka 'buractwo', które sika na widok kamery i zazdrości każdemu kto ma 'knajpę' i był 'w telewizji' bo to 'przecież nienormalne u nas'.


Nikt nikomu nie zazdrości posiadania lokalu w czasach w których restauracje z tradycjami padają.
Też nikt nie zazdrości pokazania się przed kamerą, wielu z tutejszych mieszkańców miało ku temu okazję tyle że to nie były telewizyjne brukowce z dużą oglądalnością.

Komentarze stojące w opozycji do lansowanej polityki sukcesu nie mają na celu zawistnego zniszczenia tego zajazdu.
Odpowiedz
konto usunięte
2012-11-03 16:41:31
0 0
Ludzie się karmią tym co Ci nie wyszło, a smucą tym co się udało. Śmierć hejterom.

A co do lokalu to życzę powodzenia!
Odpowiedz
arhama
2012-11-03 18:03:16
0 0
Najlepiej sprawdzic samemu, co uczyniliśmy dzisiejszym popołudniem :) Owszem wygląd przytulny , ale tylko na jednej sali , druga w poprzednim wystroju . Pozdnaliśmy siłę mediów , bo o wolny stolik było trudno . Obsługa bardzo miła, ale nie do konca profesjonalna . Ale niestety z kolei nadmiar gości nie wyszedł na dobre :( Nie było niektórych pozycji z karty Menu Magdy Gesler. Na zamówienie czekaliśmy ok godziny i 'biedny' kelner dwoił sie i troił ,ale i tak nie dawał rady , mylił zamówienia, nie orientował sie czy wszystko juz podał. Jedzenie bez zarzutu, ale też bez 'szału' . Ceny ok. Podsumowując myślę , ze czesc gości skuszonych 'KULINARNYMI REWOLUCJAMI' jednak nie uzna tego miejsca za swoje ulubione :( Ale życzę właścicielom dużo wytrwałości , bo szkoda byłoby nie wykorzystać obecnej popularnośći .
Odpowiedz
elwirka
2012-11-05 20:51:14
0 0
http://www.gazetakrakowska.pl/artykul/691087,kuchenne-rewolucje-gessler-na-lopieniu-nie-wszyscy-sie,id,t.html
Odpowiedz
Doradca
2012-11-05 21:18:14
0 0
@ elwirka 'Polskapresse sp. z.o.o informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie Gazetakrakowska.pl podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.
Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej'
Odpowiedz
Doradca
2012-11-05 21:24:18
0 0
'pani tass' będzie zadowolona. Taki błąd :)
Odpowiedz
konto usunięte
2012-11-06 07:41:42
0 0
Co do zakazu wjeżdżania samochodami na Łopień to jest on tylko na papierze. 2 miesiące temu wchodzę sobie z psem na tą piękną górę a tu z dołu jadą 2 quady. Straż leśna jest chyba tylko na pokaz w pojedynczych egzemplarzach.
Odpowiedz
konto usunięte
2012-11-22 09:08:31
0 0
Do @isabell:
Takie są zasady programów telewizyjnych że zamieszanie i przekleństwa przykryte 'piiiip' muszą żeby było ciekawiej. Lokalizacja jest zła - idealna to okolice drogi nr 28.
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Magda Gessler pomogła w Tymbarku?"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na kontakt@limanowa.in