10°   dziś 9°   jutro
Piątek, 19 kwietnia Adolf, Tymon, Włodzimierz, Konrad, Leon, Leonia, Tytus

Kolizja z udziałem policjanta-winnego wskaże sąd

Opublikowano 28.09.2011 16:01:42 Zaktualizowano 05.09.2018 11:35:57 top
62 16831

Limanowa. Dziś przed godziną 15. w Limanowej doszło do kolizji dwóch samochodów. Wersje kierowców dotyczące przyczyn są rozbieżne.

Dziś przed godziną 15. w obrębie skrzyżowania ulicy Krakowskiej i Fabrycznej doszło do kolizji dwóch samochodów, volkswagena i skody. Tym ostatnim kierował będący po cywilu policjant.

- Wyjeżdżałem z ulicy Fabrycznej i chciałem jechać w stronę centrum Limanowej, w tym czasie w tył samochodu uderzył jadący za mną inny pojazd - mówi kierowca volkswagena podróżujący z trzema pasażerami, którzy potwierdzają jego wersje.

Z takim przebiegiem zdarzenia nie zgadza się kierowca skody - policjant po cywilu, który twierdzi, że volkswagen cofnął w jego samochód.

Zobacz również:

Żaden z kierowców na miejscu nie przyznał się do spowodowania kolizji. Sprawa trafi teraz do sądu, który orzeknie o winie.

W zdarzeniu nikomu nic się nie stało.

Komentarze (62)

konto usunięte
2011-09-28 16:12:16
0 0

każdemu się może zdarzyć ale policjantowi no wstyd!!!!!!!

Odpowiedz
keszel
2011-09-28 16:38:33
0 0
jak koledzy mogą wlepić mandat policjantowi po cywilnemu .Trzy patrole drogówki w obronie kolegi to kpina a jak korek na skrzyżowaniu to nie ma wtedy nikogo z drogówki skandal !!!!!!!!!
Odpowiedz
mateoWRC
2011-09-28 16:44:30
0 0
A widział ktoś kiedyś winnego policjanta? :P
Szybko sprawa zostanie umorzona
Odpowiedz
konto usunięte
2011-09-28 17:27:34
0 0
jaki kraj Taka policja sami mówią jak mamy jeździć a jeżdżą brawurowo z reszta na szczęście policjant niema immunitetu wiec dosięgnie i jego sprawiedliwość
Odpowiedz
Crash
2011-09-28 17:45:32
0 0
Hehehe, to już nie pierwsza taka sprawa tego rajdowca, nie uczy się na własnych błędach. Tak to bywa jak się nie dorasta do odpowiednich zachowań społecznych. Szkoda, że tacy ludzie pracują w Policji.
Odpowiedz
malgorzata40
2011-09-28 17:52:43
0 0
Pan TOP (Toporkiewicz) piszący ten news tez nie jest wporządku!!!!
Czemu nie dał Pan zdjecia całych samochoów, miejsca zdarzenia itp????
Czyżby koledzy z 'drogówki' zabronili? czy może zagrozili, że nie będą dawać cunków co do wypadków itp?
Czemu segreguej Pan ludzi?? Przy wypadkach cywilów nie raz jest kilka fotek z różnych pozycji!!! Tu chcemy tego samego...
Proszę o odpowiedz!!!
Odpowiedz
tupolew
2011-09-28 18:18:13
0 0
Policja nad prawem wjeżdża w tył samochodu na skrzyżowaniu i twierdzi że to samochud jadący przed nim w niego wjechał ( wstyd i hańba ) Przecież policjant nie może być winny!!!
Odpowiedz
top
2011-09-28 19:02:08
0 0
malgorzata40: ależ oczywiście, że zabronili, ale wiesz czego? Nie tak dodania zdjęć jak z poważnego wypadku, lecz w ogóle pisania o tej sprawie. Teraz się boje jeździć przez Limanową, chyba przesiądę się na rolki.... Ech... ręce opadają.
Odpowiedz
zdzisek
2011-09-28 19:10:37
0 0
Zabronili nie zabronili, ale swoja droga marne to zdjecie. Czy to zdjecie uzyskane od 'kogos'? Nie ma jakis lepszych fotografii? Daloby to lepszy obraz sytuacji. Ciezko wygrac z policja sprawe sadowa, ktos napisal ze pojawily sie trzy radiowozy, wiec i swiadkow bedzie duzo:-). Kiedys mialem sprawe sadowa za jazde bez pasow. Swoja droga jechalem bez nich, ale policjant ktory mnie zatrzymal byl sam przy drodze, kolega siedzial w radiowozie. Na rozprawie obydwaj powiedzieli ze widzieli jak jechalem bez pasow. Sokoli wzrok he he he
Odpowiedz
tupolew
2011-09-28 19:12:26
0 0
Malgorzata 40 popieram Cię w 100%, czyżby nie było bezstronnych dziennikarzy??? a może aparat się zacią przy trzech radiowozach i jeszcze jeden pan policjant po cywilnemu, to prawie jak jakaś akcja na terrorystów!!!
Odpowiedz
top
2011-09-28 19:14:14
0 0

zdzisek ale co pokazać? skrzyzowanie, czy samochod z wgniecionym zderzakiem i bez tablicy rejestracyjnej? ok dodam.
Sprawa bedzie ciekawa, zobaczymy jak jutro oficjalnie skomentuje ja rzecznik policji.

Odpowiedz
zdzisek
2011-09-28 19:18:37
0 0
Top spoko. Cos z wiekszej odleglosci. Bo zaczne popierac Malgorzate:-) w innych wypadkach wrzucasz po kilka fotek. Luuuzzzz
Odpowiedz
top
2011-09-28 19:29:05
0 0
Musisz zacząć ;)
Odpowiedz
konto usunięte
2011-09-28 19:32:36
0 0
Boże, to zdjęcie jest epickie, jakby Skoda wąchała pupe VW hahahha xD
Odpowiedz
bukiet
2011-09-28 19:33:45
0 0
Jak na policjanta to bardzo głupie wytłumaczenie : cofał:czy na pewno był trzeźwy , teraz trzeba uważać bo po Limanowej co nie którzy w czasie jazdy cofają a policja za bardzo nie uważa....
Odpowiedz
elvis29
2011-09-28 19:34:52
0 0
Ciekawe jak mozna cofac na drodze i po co zwlaszcza na ruchliwej drodze
Odpowiedz
tupolew
2011-09-28 19:37:08
0 0
Skoda nie jest wcale uszkodzona po co ten policjant wzywał wsparcie kolegów ( hciał wyciągnąć jakąś kasę od poszkodowanego ) powinni się nim zająć CBA. Myślę że program uwaga też by śię tom sprawą zainteresował. Poczekamy na wyniki.
Odpowiedz
DXi12
2011-09-28 19:37:37
0 0
Wiadomo o którego policjanta chodzi G. (mamusia pracowała w policji za biurkiem)! A Szanowna Pani M*******a z Tymbarku też ma taką Skodę ;)
Odpowiedz
Janpan
2011-09-28 19:53:18
0 0
Ale piekno ta skoda...
Odpowiedz
bukiet
2011-09-28 20:01:08
0 0
czy chociaż byli trzeźwi , mam nadzieje że pan policjant na pewno tak bo jak by nie , zawsze bywali trzeźwi no powiedzmy ,,
Odpowiedz
LimE
2011-09-28 20:06:30
0 0
Czytając to przypomniał mi się taki kawał:
Jedzie dziadek maluchem przez miasto 30 km/h.
200 m przed światłami zapala się czerwone.
Dziadek powoli hamuje.
Nagle wyprzedza go beemka z piskiem i staje przed maluchem.
Dziadek w szoku uderza w tył bmw.
Maluch do kasacji a na bmw 4 ryski.
Z bmw wysiada dwóch uczesanych na łyso i mówią do dziadka:
- Co dziadzia bmw skasowałeś, kasę masz?
- Nie.
- A dzieci albo wnuki mają kasę?
- Mają
- To masz tu komóreczkę i dzwoń.
5 min później zajeżdżają dwie bmw.
Wysiada ośmiu takich jak tych dwóch i mówią:
- Co dziadek, przywalili cofając?
Odpowiedz
Ratownik
2011-09-28 20:20:03
0 0
Nie no zdecydowanie zdjecia zrobiono stronniczo. W.Cz. Pan redaktor powinien zamieścić szkic miejsca kolizji, zdjęcia z przodu, tyłu, obu boków, oraz z lotu ptaka. Ponadto jakas animowana komputerowa symulacja byłaby jak najbardziej na miejscu
Odpowiedz
malgorzata40
2011-09-28 20:26:16
0 0
dzieki Panie TOP :)
a czy na roli można się przesiąść? hmmm zastanawiające stwierdzenie :P
pozdrawiam :D
Odpowiedz
malgorzata40
2011-09-28 20:29:54
0 0
a co stwierdzi jutro rzecznik policji??
że pan w golfie jechał na wstecznym przez 300 metrów z prędkością 40 km/h a pan policjant zajechał mu drogę swoim prywatnym autem, chcąc spełnić obywatelski obowiazęk i ratować wszystkich ludzi dookoła :p
a zjechały sie trzy radiowozy, bo ścigały rzeczonego golfa bo ten uciekał przed pościgiem po wcześniejszym nie zatrzymaniu się do kontroli!! I kierowca był pijany i pod wpływem narkotyków a w bagażniku mieli 100l nielegalnego alkoholu i 50km marihuany :P
i dla sprawcy kolizji pana policjanta przeznaczona jest nagroda, za ucjęcie niebezpiecznego przestępcy!!! :p
pomnik mu postawić!!! zamiast buzodromu :P
Odpowiedz
malgorzata40
2011-09-28 20:30:38
0 0
a skoda nie ma widocznych zniszczeń 'bo to twarde autka są' :P
Odpowiedz
gonta20
2011-09-28 20:30:50
0 0
Policjant też człowiek ...
Odpowiedz
Delarue
2011-09-28 20:32:36
0 0
Bardzo dobrze, że ta sprawa została upubliczniona.
Odpowiedz
malgorzata40
2011-09-28 20:45:47
0 0
widać, że policjant to 'nadczłowiek' !!!!
Odpowiedz
maj
2011-09-28 20:54:06
0 0
może jechał z pracy i był przemęczony bo jak można pracować w POLICJI drogowej i jeżdzić dodatkowo w firmie prywatnej a bezrobotny nie ma pracy
Odpowiedz
anilec
2011-09-28 20:57:41
0 0
'Wyjeżdżałem z ulicy Fabrycznej i chciałem jechać w stronę centrum Limanowej, w tym czasie w tył samochodu uderzył jadący za mną inny pojazd '

Niech że się pan z volkswagena zdecyduje co chciał? a co robił?
Najprostszego określenia tutaj niema: stał? jechał? a jak jechał to w którym kierunku?
Oj kręcą, kręcą ci czterej z tego Golfika...
Odpowiedz
zygmunt200
2011-09-28 21:03:27
0 0
maj...bardzo dobre pytanie zadałeś?
Odpowiedz
anilec
2011-09-28 21:07:59
0 0
Golf, ma ślad w dolnej części zderzaka i poniżej, to oznacza że, samochód miał uniesiony tył w momencie zdarzenia, tak zachowuje się pojazd tylko w chwili ruszania na biegu wstecznym. Więc wszystko jasne...
Odpowiedz
malgorzata40
2011-09-28 21:09:19
0 0
anilec- a czego nie rozumiesz?
tego, że zbliżał się do skrzyżowanie, być może się 'toczył' dojeżdzając do STOP-u i nagle w dupe wjechał mu pan policjant???
Odpowiedz
anilec
2011-09-28 21:19:47
0 0
@malgorzata40
się 'toczył' , na wstecznym...
Odpowiedz
forfiter
2011-09-28 21:39:17
0 0
Ha, najechałem akurat na ten wypadek; z początku myślałem że tam są ofiary śmiertelne, taka była gonitwa policjantów przy zdarzeniu. A tu myślę że w najgorszym przypadku kierowcy skody kapelusz z głowy spadł.
Odpowiedz
Senior
2011-09-28 21:44:21
0 0
anilec co ty niedorozwinięty jesteś czy co, Skąd ty wiesz jak wysoki jest golf, są różne zawieszenia wyższe, niższe, twarde, miękie, oglądałeś tego golfa, nie śądze jesteś głupi i tyle.
Odpowiedz
anilec
2011-09-28 21:50:47
0 0
QSenior, dziękuję za komplementy...
a czasem bywa wszystko jasne - http://demotywatory.pl/3469681/Nawet-jesli-myslisz-ze
Odpowiedz
loczek12
2011-09-28 21:56:45
0 0
anilec a może ty jesteś jednym z tych policjantów, którzy pomagali koledze w mataczeniu
Odpowiedz
Senior
2011-09-28 21:57:13
0 0
limE ten kawał to dokładyny opis sytuacji która się tam wydażła, do takiej kolizji powinien przyjechać jeden policjant na motorze, może dwóch w radjowozie, opisanie sytuacji powinno trwać 15 minut i po sprawie a tu 3 radiowozy 3 godiny straconego czasu policjantów jak i poszkodowanego przez jednego policjanta w cywilu który myśli że jest nad prawem. ( Mam nadieje że sędzia podejdzie do tej sprawy z odpowiednią powagą )
Odpowiedz
mb3
2011-09-28 21:59:30
0 0
Ej Kuba, Ty się teraz będziesz obawiać jeździć po Limanowej skoro ja wciąż się nie boje ?? ;-)
Odpowiedz
Senior
2011-09-28 22:05:17
0 0
anilec a ten link to po co nie na temat, chcesz odwrucić uwage od tematu. wygląda na to że loczek12 ma racje co do ciebie. chcesz komuś wmówić że białe to czarne a czarne to białe, może w SB wcześniej pracowałeś (oni to mieli metody) takich już się nie stosuje.
Odpowiedz
mariusz1a3
2011-09-28 22:48:28
0 0
@anilec powiem tak: jesteś psem i tyle... przyznaj się że bronisz kolegi!!! twoja gadka juz cie zdradza... ludzie uważajmy bo jeszce nas namierzy i nam wyklepie tyły samochodów i powie że to my cofaliśmy:P
Odpowiedz
Lukiniu
2011-09-28 22:53:19
0 0
'S jak Smentasz' - i wszystko jasne, literować nie potrafi, a co dopiero reszta.
Odpowiedz
cortez
2011-09-28 23:31:16
0 0
Senior napisał: 'do takiej kolizji powinien przyjechać jeden policjant na motorze'. Dlaczego aż na motorze? Do takich zgłoszeń spokojnie patrol rowerowy starczy, może najwyższy czas przy dzisiejszych cenach benzyny właśnie w takie pojazdy wyposażyć niektóre patrole policji czy straży miejskiej? Nie bądźmy okrutni... tylko przy warunkach pogodowych, spełniających surowe normy Unii Europejskiej... Dzisiejsze by przeszły.
Odpowiedz
Miroo
2011-09-29 00:28:46
0 0
Jak by to trafiło na normalnego śmiertelnika prosta sprawa.....winny ten co wjechał w tył to jest prosta sprawa żadne cofanie tylko nie dostosowanie prędkości do warunków drogowych...........kropa tyle popieram MAŁGOSIĘ brawo o tym trzeba mówić pozdrawiam
Odpowiedz
toga
2011-09-29 01:34:43
0 0
;;lukiniu;;-mialo byc 'S' jak 'Smyntosz'-- ps.wiadomo ze pies psu ogona nie urwie--wszystko w tym temacie..
Odpowiedz
Lumpex
2011-09-29 08:46:31
0 0
Ludzie gdybyście widzieli co się tam działo najpierw przyjechał jeden radiowóz ale funkcjonariuszom nie udało się przekonać kierowcy golfa do jego winy więc przyjechał kolejny i kolejny aż nagle były już 4radiowozy i około 8 policjantów 9 licząc sprawce kolizji.Wszyscy próbowali wcisnąć kierowcy golfa że jest winien.Prawda jest taka że pan policjant po cywilu wjechał po prostu w golfa i tyle ale komenda musi robić cyrk bo to ich kolega i nie wypada zostawić go w potrzebie:D
Odpowiedz
tupolew
2011-09-29 09:17:22
0 0
Jak by sprawca wypadku miał trochę rozumu i nie prubował się wzbogacić to to przy kolizji wystarczyło podać sobie ręce z poszkodowanym kierowcą golfa i beż żadnego zamieszania rozjechać się, bo tak naprawde skodzie po za tym że rejestracja spadła to nic się nie stało owiele gożej wygląda golf, ale przecież policjant nawet winny wytłumaczyć się umie i koledzy pomogą w mataczeniu dlatego ich aż tylu było tam potzebnych.
Odpowiedz
westerly
2011-09-29 09:26:26
0 0
w stłuczkach z policjantami, prokuratorami, wszelkiej maści kacykami... ciągle jest ten sam problem... to 'zawsze' oni jeżdżą przepisowo.
Odpowiedz
gloves
2011-09-29 09:46:30
0 0
Kurcze Octavia Pana Policjanta Jarka Gąsiora szkoda autka ale kiedyś musi ją zmienić na nowszą długo ją już ma.Klepanko i do żyda :).
Odpowiedz
bob
2011-09-29 10:07:46
0 0
lumpex widziałem to z innej strony i to własnie raczej kierowca golfa wycofał bo sam nie wiedział czy zdąży wyjechac i z paniki chciał sie schowac z powrotem
Odpowiedz
konto usunięte
2011-09-29 10:24:05
0 0
tylu specjalistów się wypowiada na temat kto komu przyłożył a najprostszym rozwiązaniem zagadki jest zwrócenie uwagi na ślady opon,gdyż podejrzewam iż w momencie uderzenia kierowcy nacisnęli na hamulce i znikome nawet ślady hamowania powinny być .Jeśli uderzył kierowca z tyłu samochód pchnęło do przodu i tu powinien być mocniejszy slad opon ,jeśli zrobił to kierowca z przodu cofając ,sytuacja powinna być odwrotna .Jak wiadomo rozpoczynając hamowanie mamy najpierw cienki zarys gumy aż do czarnej krechy,wystarczyło tylko na to zwrócić uwagę ,a nawet zrobić fotki wszystkich kół i byłoby po problemie
Odpowiedz
gerocrx
2011-09-29 10:31:50
0 0
policjant zrobi sobie 2 kursiki ciężarówka i szkoda sie odrobi
Odpowiedz
DonGreco
2011-09-29 10:33:36
0 0
A stuknijcie sie wszyscy w łeb widać ze burak z golfa II jeździć po skrzyżowaniach nie umie u niego na pobliskiej wsi takich nima (jak i większość oszołomów jeżdżących po Limanowej)
hamulce nie te myślał ze to 'łon' ma pierwszeństwo zapędzi sie swym wozem drabiniastym za daleko a jak trzeba było cofnąć to cofną bo czemu nie 'łon' tutejszy a ze jakieś auto za nim stało to co łon cofa i h.. .
To ze to się tyczy policjanta nie ma tu znaczenia ale srać za monitora każdy potrafi!!!
Odpowiedz
ludins
2011-09-29 10:41:02
0 0
To prawda że część misiaków oprócz pracy w policji ,pracuje w prywatnej firmie i jeździ jakimiś dużymi samochodami z kruszywem????
Odpowiedz
tupolew
2011-09-29 10:45:45
0 0
bob widziałeś to ale troche za póżno bo przyjechałeś kolege wspomóż w mataczeniu a teraz próbujesz ciemnote wciskać, poszkodowany ma 3 świadków a wy policjanci plujecie im w tważ i nam wszystkim a to z naszych podatków są wasze wypłaty, wstyd!!!
Odpowiedz
tupolew
2011-09-29 10:48:37
0 0
Coraz więcej psów na tej stronie jak ujadają trzeba by im kagańce założyć.
Odpowiedz
loczek12
2011-09-29 12:25:41
0 0
tupolew masz rację , że coraz więcej psó zaczyna szczekać. koledze trzeba pomóc bo za dużo już miał wpadek a ciocia nie wyrobi , żeby dupe chronić. z rególy jak ktoś komuś w dupe przywali to jest winny i policja nie dyskutuje tylko kara , a w tym przypadku cuda się zdarzają.
nie daj cię panowie nie wszędzie cioci ręka sięga, aby załatwić.
Odpowiedz
loczek12
2011-09-29 12:32:05
0 0
panie komendancie otwórz pan oczy co pana podwladni robią. niech pan nie będzie jak pana poprzednicy. czy w limanowej policja jest ponad prawem?
Odpowiedz
aqa58
2011-09-29 21:07:53
0 0
Kurcze ale ta policja robi wioche!!!!!!!!!
Przeciez podobno zawsze jest winny ten, co jest z tylu bo nie zachowal odpowiedniej odleglosci.
Moj mąż dostal mandat z wypadku tylko za to ze byl z tylu chociaz nie byla jego wina i nie bylo zadnych dyskusji ani sadow! A tu wielce poszkodowanu PAN POLICJANT....! Mógl zachowac odpowiednia odleglosc i by nie bylo problemu!
Odpowiedz
aqa58
2011-09-29 21:21:11
0 0
Kurcze ale ta policja robi wioche!!!!!!!!!
Przeciez podobno zawsze jest winny ten, co jest z tylu bo nie zachowal odpowiedniej odleglosci czy predkości.
Moj mąż dostal mandat z wypadku tylko za to ze byl z tylu chociaz nie byla jego wina i nie bylo zadnych dyskusji ani sadow-mandat i koniec! A tu wielce poszkodowanu PAN POLICJANT....! Mógl zachowac odpowiednia odleglosc i by nie bylo problemu!
Odpowiedz
ZENEK66
2011-09-29 21:25:03
0 0
Zastanawiam się czy anilec to nie jest jakiś pies z drogówki, bo jego wywody w 32 poście przypominają mi ich wypociny w protokołach ze zdarzeń drogowych. Zapomniał tylko że samochód zachowuje się tak samo podczas hamowania w trakcie jazdy do przodu. Jak na moje oko, to kierowca golfa po prostu hamował, gdy skoda się do niego 'przykleiła'
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Kolizja z udziałem policjanta-winnego wskaże sąd"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na kontakt@limanowa.in