17°   dziś 23°   jutro
Piątek, 29 marca Wiktoryn, Wiktoryna, Helmut, Eustachy, Zenon

Gmina odwołuje wszystkie imprezy w tym roku

Opublikowano 10.06.2010 13:44:38 top
49 8777

Jak wynika z przesłanego do nas przed chwilą komunikatu wójt gminy Laskowa Stanisławy Niebylskiej w tym roku na terenie gminy nie odbędą się żadne Imprezy, przeglądy i festyny.
- W ostatnim czasie naszą Gminę dotknęły klęski powodzi i osuwisk, sytuacja jest bardzo poważna wiele osób straciło cały dorobek swojego życia, osuwiska nadal zbierają swoje żniwo - napisała w informacji przesłanej do nas Stanisława Niebylska. - W obliczu tak wielkiej tragedii, jako Wójt Gminy Laskowa łącząc się w bólu z poszkodowanymi podjęłam decyzję, że nie jest to czas i miejsce na organizowanie imprez,  przeglądów czy festynów, w związku z powyższym odwołuję wszystkie przedsięwzięcia kulturalne organizowane w 2010 roku przez Urząd Gminy Laskowa i Gminny Ośrodek Kultury Sportu i Turystyki w Laskowej.

Zobacz również:

Komentarze (49)

coffeee
2010-06-10 13:57:33
0 0
Nie komentuje decyzji ale ! ubolewam, że nie będzie festiwalu Miodu, Śliwki i Sera ! Uwielbiam. Mam nadzieję, że pojawi się w przyszłym roku !
Odpowiedz
nolanka
2010-06-10 14:37:01
0 0
a może by tak zrobić jakiś festyn dobroczynny i kasę przy okazji zebrać, żeby pomóc poszkodowanym?!? najlepiej odwołać i czekać aż pomoc sama z nieba spadnie...
Odpowiedz
nice66
2010-06-10 17:09:55
0 0
No świetnie ! Po prostu gratuluję pomysłowości <bravo>
Odpowiedz
konto usunięte
2010-06-10 17:23:29
0 0
Ciekawe czy owa decyzja jest spowodowana pogłoskami jakie panują na ten temat w gminie Laskowa wywołane odwołaniem w przed dzień rozpoczęcia, przeglądu orkiestr dętych (plotki różnie mówią o powodzie lecz w każdej plotce coś jest). Właśnie potrzebne jest jak najwięcej takich imprez na których będą zbierane dobrowolne datki - każdy grosz się przyda tym ludziom. Nic dodać nic ująć, po prostu WTF....
Odpowiedz
Angelo
2010-06-10 17:37:46
0 0
Nie słyszałem aby w gminie Laskowa ktoś stracił życie. Moim zdaniem należałoby organizować jak najwiecej imprez, i przy tej okazji zbierać fundusze dla rodzin poszkodowanych w czasie powodzi i innych klęsk. Moim zdaniem decyzja głupia a nawet społecznie szkodliwa.
Odpowiedz
konto usunięte
2010-06-10 18:00:10
0 0
Ale niestety to jest Laskowa.... Ciekawe czy festiwal sliwki miodu i sera tez odwołaja???? jesli tak to ciekawe co sie stanie z pieniedzmi na to przeznaczonymi???? czyzby pule ktos zgarnał????
Odpowiedz
konto usunięte
2010-06-10 18:01:42
0 0
no mieszkańcy laskowej bedziecie cierpieć za bezmyślne podbieranie pagórków dla kamienia w kamionce i na moruniu...teraz tylko nadzieja w palikocie, aby przyjechał do nas i zrobił impreze i datki...bo nie wszyscy ludzie to pisiusie...
Odpowiedz
skorpion
2010-06-10 18:45:54
0 0
/co ma piernik do wiatraka-ta pani za dużo słucha radyjka-zgrzebny worek i na pielgrzymkę...pusta czaszka.
Odpowiedz
lask
2010-06-10 19:33:14
0 0
myślałem, że już mnie nic nie zaskoczy, a tu prosze...
Odpowiedz
borek
2010-06-10 20:13:49
0 0
Nie dosyć że się Laskowa osuwa to jeszcze skazana na depresję.
Odpowiedz
ewa
2010-06-10 20:15:00
0 0
ksieciuniu przesadziłeś i to bardzo, ale to będziemy sobie udowadniać w innym miejscu. W Laskowej w dniu 04.07.2010 będzie Festyn Charytatywny zorganizowany na boisku przy Zespole Szkół. Wszelkie dobro uzyskane z festynu zostanie przekazane dla osób znajdujących się w trudnej sytuacji materialnej. Festyn jest organizowany przez Caritas Akcję Katolicką i Parafię przy wsparciu UG Rady Gminy i wielu Firm z terenu Gminy Laskowa, Limanowej, Młynnego.
Odpowiedz
Janek64
2010-06-10 20:43:16
0 0
ewa takimi artykułami sami sobie zaprzeczacie.
Odpowiedz
konto usunięte
2010-06-10 21:02:13
0 0
ewo w ten sposób sobie elektoratu nie zbierzecie.
Odpowiedz
baca
2010-06-10 21:07:08
0 0
ewa. To w końcu są imprezy czy ich nie ma. Nie ma co bronić decyzji Pani Wójt bo to nic nie pomoże.A miałem cie za bardzo poważna kobietę. Więcej pożytku by było w zorganizowaniu takich imprez charytatywnych niż ogłaszać 'pożal się boże żałobę'.
Odpowiedz
Angelo
2010-06-10 21:16:10
0 0
Kto to jest ewa, i jakim prawem sprzeciwia się decyzji wójta. Kto w końcu rządzi w tej Laskowej?
Odpowiedz
ewa
2010-06-10 21:22:46
0 0
Nie rozumiem Pani Wójt odwołała imprezy mając na uwadze to co dzieje się na terenie Gminy.Mamy codziennie zgłoszenie o nowym osunięciu się ziemi i jest tego tyle że trudno się dziwić reakcji Pani Wójt.Osunięcia ziemi są w każdej wsi Gminy Laskowa. Festyn dobroczynny jest organizowany pod hasłem ' Wspólnie możemy wiele'i jest to 5 festyn dobroczynny. Przyjęte jest że Wójt i Rada wspiera organizatorów fundując nagrody do loterii fantowej. Nie jest to organizowane przez UG. Sami przyznajecie że festyn dobroczynny powinien się odbyć i będzie jeżeli pogoda nam na to pozwoli.Niczym sobie nie zaprzeczamy.
Odpowiedz
Ms3
2010-06-10 21:30:37
0 0
pani wójt jest od picu w laskowej i jeździ sobie tam gdzie pasuje coś załatwić, bo inaczej jej poparcie zrównałoby się ze zerem...<ale ludzie już raczej nie uwierzą w kit wciskany przez władzę...> a tak naprawdę o sprawach gminy decydują niżsi urzędnicy... I zgadzam się z bacą, że taka 'żałoba' nie ma najmniejszego sensu...
Odpowiedz
konto usunięte
2010-06-10 21:37:33
0 0
żałoba, która tak naprawdę jest na niekorzyść poszkodowanym. Hehe śmieszna ta wójcina. Ciekawe czy sama na to wpadła?
Odpowiedz
Ms3
2010-06-10 21:51:30
0 0
raczej nie sama wpadła na to...zdecydowali tak pewnie z radą gminy, w której jest ewa...
Odpowiedz
DrQ
2010-06-10 21:58:59
0 0
Szkoda śliwki miodu i sera. Ledwie ta imprez 'okrzepła' w terminarzu nie tylko gminnym i powiatowym a tu taka akacja.
Odpowiedz
konto usunięte
2010-06-10 22:14:19
0 0
To jest śmieszne -ogłoszenie gminy, że odwołuje wszystkie imprezy... gdy sie dowiadują, że ludziom to nie pasuje NAGLE zmieniają zdanie że będą festyny... żeby nie ubyło poparcia... paranoja...
Odpowiedz
ewa
2010-06-10 22:22:26
0 0
Ty się zastanów, co piszesz ty dobrze wiesz, że ten festyn jest organizowany, co dwa lata nikt tu zdania nie zmienia festyn jest organizowany przez Caritas Akcję Katolicką i Parafię i nie mieszaj wszystkiego z polityką.
Odpowiedz
ewa
2010-06-10 22:28:01
0 0
'odwołuję wszystkie przedsięwzięcia kulturalne organizowane w 2010 roku przez Urząd Gminy Laskowa i Gminny Ośrodek Kultury Sportu i Turystyki w Laskowej.' Nikt tu nie pisał, że np.'Laskovia' nie może zorganizować imprezy. ksieciuniu do pracy rękawy do góry i zorganizuj festyn dobroczynny przecież Ci wolno.
Odpowiedz
Jinxx
2010-06-10 22:35:32
0 0
Swoją drogą... Gmina trochę przez to oszczędzi, i chyba głównie o to chodzi. Sam Festiwal Śliwki, Miodu i Sera pochłonąłby sporo pieniędzy...
Odpowiedz
ewa
2010-06-10 22:59:39
0 0
Może jakieś rozgrywki piłkarskie trampkarzy i juniorów tak nie wiele osób wie, że tak wielkie sukcesy te drużyny odnoszą przy tym np. rozgrywki piłki plażowej no nic nie stoi na przeszkodzie. Obiekt jest piłek też chyba nie brak. np. „niedziela na sportowo” „rodzinne grillowanie” „rozgrywki piłki nożnej drużyn niezrzeszonych” tyle by można było wymyślać i organizować.
Odpowiedz
konto usunięte
2010-06-10 23:31:42
0 0
ewa dobrze, ale wyjaśnij nam jeszcze jedno. Co wpłynęło na tak drastyczną i szybką decyzję odwołania zaplanowanego na 06.06.2010 czyli ubiegłą niedzielę przeglądu orkiestr dętych - wszystko było zaplanowane - Pan P. musiał w sobotę obdzwaniać wszystkie grupy które miały się tam zjawić następnego dnia. Przyznaj że jest to poroniony pomysł. Równie dobrze można napisać, nie remontujmy dróg itd. wtedy gmina zaoszczędzi i nie straci....
Odpowiedz
ewa
2010-06-10 23:58:43
0 0
A czemu odwołane zostały wszystkie imprezy wojewódzkie gminne i powiatowe w terenach dotkniętych przez osuwiska i powódź? Wiem napiszesz mi, że w Limanowej był piknik rodzinny, ale on nie był organizowany przez gminę powiat czy miasto. Przegląd był powiatowym przeglądem, więc moim zdaniem było to wspólne stanowisko władz gminy i powiatu a pan P jak to piszesz zapewne też w tym uczestniczył myślę, że nikt sam jeden takiej decyzji nie podjął. Wolne terminy imprez w Laskowej zapewne zostaną wypełnione przez innych jak widzisz pełnych zapału do organizacji.
Odpowiedz
krotkaa
2010-06-11 00:23:46
0 0
chętnie pomogę przy organizacji lipcowego charytatywnego festynu :)
Odpowiedz
Czesiek
2010-06-11 01:35:46
0 0
Ewa - to jest radna z Laskowej, co wszystkim wiadome mająca niemały(co widać po wpisach) wpływ na decyzje Pani Wójt. Nie dość, że sama sobie zaprzecza co do imprez to zgodzę się z księciuniem, bo to prawda, że ludzie podbierali ziemię czy w Kamionce czy na Moroniu - a tam właśnie mieszka Ewa. Nie będzie imprez? Ok, mniej kampanii wyborczej ale Czego się boicie, że ludzie wam wygarną za to, że kompromitowaliście Gminę swoją postawą przez cztery lata i dopiero Wójta musiał ułaskawić śp. Prezydent? Teraz już widać dlaczego drugi most, postawiony z niebezpiecznym skrętem do drogi, którą każdy będzie musiał pokonać z Kamionki i innych okolic, a przecież Ewa ma po drodze piekarnię(mały szczegół). Do czego zmierzam? Drogę podmywa i raz dwa się zapadnie, ale nasi gospodarze zwalą wszystko na Powiat, bo to droga powiatowa, nawet nie racząc jako gospodarze Gminy o tym poinformować. Ewa w głowie Ci się poprzewracało od tego całodniowego, bezczynnego siedzenia w Gminie na snuciu plot i planów na przyszłość. Jak Pani Wójt wygra wybory na drugą kadencję, to spokojnie możesz się szykować na stanowisko Wójta za cztery lata, maturę już robisz z tego co w gminie opowiedzieli. A i łaskawie hamuj się w obrabianiu czterech liter Radnej z Kamionki, bo już w budynku Gminy ludziom się tego nie chce słuchać. Masz z Nią jakiś problem to sobie to załatwcie bez krzyku.
Odpowiedz
Angelo
2010-06-11 05:52:57
0 0
Mam pytanie do urzędników i samorządowców z wójciną czy też ewą na czele; co z pracownikami GOKu, czym bedą sie zajmować do końca roku? Dlaczego imprezy zostały odwołane do końca roku, a nie na 3 dni, 3 miesiące lub 3 lata? Czy Laskowej potrzebne jest to bagno nie tylko powodziowe?
Odpowiedz
ewa
2010-06-11 07:23:59
0 0
Czesiek wszystko, o czym piszesz to plotki i typowe złośliwości, jeżeli mam coś, komuś powiedzieć to mówię to prosto w oczy i jestem z tego znana, że nie obrabiam nikomu czterech liter tylko idę i mówię, o co mi chodzi, więc pisanie przy okazji odwołania imprez Gminnych na ten temat to typowa złośliwość. Na żadne stanowisko Wójta się nie szykuję, więc takie dywagacje nic Ci nie pomogą. Nie wiem czy to Cię cieszy czy smuci, że nie będzie imprez Gminnych w Laskowej, bo z twojej wypowiedzi to nie wynika. Za ostry zakręt przy moście nie odpowiadam i jeżeli szukasz kozła ofiarnego w tej kwestii to poszukaj gdzie indziej ja tego nie planowałam a miejsca na łagodniejszy zakręt było dużo. Osuwiska są na terenie całej Gminy i pewno ja wszystkiemu jestem winna to takie normalne najlepiej znaleźć winnego temu, co się stało, bo wtedy jest lżej. To, że drogę powiatową podmywa powiat wie doskonale a jeżeli piszesz, że zgadzasz się, z ksieciuniu we wszystkim, co pisze to zachęcam Cię do pracy wspólnie szybciej i sprawniej zorganizujecie coś w Laskowej nie tylko trzeba krytykować można też coś zorganizować i pokazać, że to można zrobić. Laskowej nie potrzebne jest bagno a GOKSiT będzie się miał, czym zajmować jest wiele pracy z młodzieżą i ksieciuniu parę turniejów piłkarskich zorganizuje. W Ujanowicach się da takie organizować to i w Laskowej można
Odpowiedz
borek
2010-06-11 07:46:50
0 0
Moje zdanie jest takie; gdyby Wójtowa ogłosiła że organizujemy imprezę za imprezą to dopiero byście jej tyłek obrobili;że obojętna jest jej rozpatrz ludzi i.t d.
Odpowiedz
Daga121
2010-06-11 08:11:09
0 0
A kto zna złoty srodek na czas w którym przyszło nam zyć.
Odpowiedz
konto usunięte
2010-06-11 08:21:53
0 0
borek właśnie niech organizuje, takie imprezy to nie tylko wkład gminy, są sponsorzy, dotacje idt. A ja się pytam na co teraz zostaną przekierowane fundusze które były wydzielone na wszystkie imprezy ewa? Pytam Ciebie to Ty wiesz wszystko
Odpowiedz
Fever
2010-06-11 08:24:46
0 0
Osuwiska są wielką tragedią dla ludzi, którym bezpośrednio zagrażają. Myślę, że decyzja o odwołaniu wszystkich imprez gminnych jest zbyt pochopna i popieram zdanie, że mogłyby więcej pomóc tym ludziom niż zaszkodzić. Wiadomo jest że skala problemu jest za duża i nie brało się takiego biegu wydarzeń pod uwagę. Chciałbym też nadmienić o opieszałości władz gminnych, a chodzi mi tu konkretnie o most na Jaworzną. Mieszkańcy już po pierwszej fali na Łososince zgłaszali podmycie przyczółków mostu, ale zostało to zignorowane. Tydzień później intensywne piątkowe opady dokonały swojego. Myślę, że trochę mieszkańcy gmniny mogą mieć pretensje do władz i okazywać swoją frustrację, którą wzmoże ogłoszona 'żałoba'
Odpowiedz
Daga121
2010-06-11 08:30:20
0 0
A to jest dobre pytanie w gminie Mszana Dolna tez odwołano turniej wsi ,na co wójt da te fundusze bo nawet urzędnicy nie wiedzą a moze na zalany Łapanów.
Odpowiedz
Bogdan
2010-06-11 12:55:43
0 0
Myślę,że chodżby przyszli imprezowicze to napewno nie jest i nie będzie im wesoło ani do śmiechu z powodu swoich życiowych problemów,no ale oczywiście PIWO wszystko zmieni.Jak im będziecie lać to napewno będą skakać jak małpy a jutro wrócą do rzeczywistości z powrotem.
Odpowiedz
Ms3
2010-06-11 15:24:55
0 0
a ja mam takie pytanie do ewy: kiedy będzie możliwość przejazdu przez most w Jaworznej??? bo chodzenie 4 km więcej na takim upale nie jest miłeee dla dzieci i młodzieży....
Odpowiedz
obecna
2010-06-11 18:52:29
0 0
właśnie... kiedy przewidywane jest otwarcie mostu na Jaworzną???
Odpowiedz
ewa
2010-06-11 19:16:46
0 0
Ms3 zmieniłeś adres zamieszkania? Obecnie są prowadzone prace przy podporach i są zabezpieczane brzegi kamiennym na rzutem zabezpieczany jest też ostatni filar. Moim zdaniem po połowie przyszłego tygodnia.
Odpowiedz
konto usunięte
2010-06-11 20:02:33
0 0
ewa, ponawiam pytanie bo nie padła odpowiedź: 'borek właśnie niech organizuje, takie imprezy to nie tylko wkład gminy, są sponsorzy, dotacje idt. A ja się pytam na co teraz zostaną przekierowane fundusze które były wydzielone na wszystkie imprezy ewa? Pytam Ciebie to Ty wiesz wszystko'
Odpowiedz
Jinxx
2010-06-11 20:13:33
0 0
Dołączam się do powyższego pytania.
Odpowiedz
Janek64
2010-06-11 20:53:07
0 0
Bogdan ty widzisz to tak a ja napiszę tak. Jezeli poszkodowani usiadą na progu swojego rozwalonego domu i będą płakać to też nic nie da powinni wyjsc do ludzi, a my musimy im pomóc nawet pozytywną rozmową
Odpowiedz
Bogdan
2010-06-11 21:45:22
0 0
Twoja rozmowa im tyle pomoże co umarłemu kadzidło.
Odpowiedz
ewa
2010-06-11 21:49:39
0 0
Na pewno zostaną wykorzystane w 100%.Już na przyszłej Sesji będą zmiany budżetowe nie mieliśmy zapisanej w budżecie kwoty na usuwanie klęski żywiołowej, która wystąpi w 2010 roku, bo nikt jej nie przewidział a zniszczeń Np. dróg gminnych mostów przepustów odwodnień jest bardzo dużo.
Odpowiedz
Angelo
2010-06-12 06:29:48
0 0
Na jakiej podstawie i jakim aktem prawnym wójcina z Laskowej odwołała imprezy w gminie Laskowa?
Odpowiedz
Angelo
2010-06-15 06:22:05
0 0
TOP, czy mógłbyś nas poinformować, na lakiej podstawie prawnej wójcina z Laskowej odwołała wszystkie imprezy kulturalne zaplanowane na br.?
Odpowiedz
skorpion
2010-06-15 06:56:35
0 0
/przypomnijcie tej Pani ze wybory jesienią i będziecie mieli wszystko załatwione-heeej!!!
Odpowiedz
Angelo
2010-06-20 09:13:42
0 0
Dlaczego nie ma odpowiedzi na konkretne pytanie? Dlaczego tak aktywna ewa milczy?
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Gmina odwołuje wszystkie imprezy w tym roku"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na kontakt@limanowa.in