18°   dziś 19°   jutro
Piątek, 17 maja Brunon, Paschalis, Weronika, Wiktor, Stanisław, Sławomir, Wera

Firma wycofuje się z 5 mln inwestycji

Opublikowano 17.06.2014 20:19:27 Zaktualizowano 05.09.2018 08:07:11 pan
56 8858

Mszana Dolna. Nie będzie „otaczarni” przy ul. Orkana w Mszanie Dolnej. Firma, która zamierzała poszerzyć działalność o produkcję mas bitumicznych, wycofała się z tego pomysłu widząc próby wykorzystania przedsięwzięcia w walce politycznej przed zbliżającymi się wyborami oraz wobec braku możliwości merytorycznej dyskusji.

Mszańska firma która zamierzała poszerzyć swoją działalność o produkcję mas bitumicznych zrezygnowała z budowy „otaczarni” przy ul. Orkana.

Pomysł wzbudził zdecydowany protest okolicznych mieszkańców. Jak poinformowała firma, ostatecznie zrezygnowała z planów rozbudowy swojej betoniarni, widząc próby wykorzystania przedsięwzięcia w walce politycznej przed zbliżającymi się wyborami samorządowymi. Zaważył także brak możliwości merytorycznej dyskusji z osobami bezpośrednio zainteresowanymi tematem.

Do lokalnych mediów oraz samorządów – Starostwa Powiatowego w Limanowej oraz Urzędu Miasta i Urzędu Gminy Mszana Dolna, zostało dziś przesłane oświadczenie następującej treści:

Firma Uchacz jako lokalne , rodzinne przedsiębiorstwo pracujące na swój wizerunek od lat 60-tych , zatrudniające na dzień dzisiejszy ponad 80-ciu miejscowych pracowników w związku z licznymi nieprawdziwymi informacjami na nasz temat oraz planowanej przez nas inwestycji przy ulicy Orkana w Mszanie Dolnej oświadcza :

1. Działka którą kupiliśmy w 2008 roku była od zawsze działką przemysłową oznaczoną w Miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego symbolem E4P tj.:
• Zakłady produkcyjne
• Zakłady remontowe
• Zakłady obsługi technicznej
• Zakłady związane z wytwórczością i rzemiosłem
• Bazy, magazyny, składy, usługi handlu hurtowego i detalicznego

2. Linia do produkcji mieszanek bitumicznych i asfaltobetonów nie miała być „KOMBINATEM ASFALTU” lecz nowoczesnym, dofinansowanym ze środków UE urządzeniem o małej wydajności do obsługi lokalnych inwestycji takich jak np. drogi gminne, dzięki której miało powstać kilkanaście nowych miejsc pracy .

Mając na uwadze, że jesteśmy częścią lokalnej społeczności, widząc próby wykorzystania naszego przedsięwzięcia w walce politycznej przed zbliżającymi się wyborami samorządowymi oraz brakiem możliwości merytorycznej dyskusji z osobami bezpośrednio zainteresowanymi w/w tematem podjęliśmy decyzję o rezygnacji z planowanej inwestycji w Mszanie Dolnej przy ulicy Orkana pn.” Linia do produkcji mieszanek bitumicznych i asfaltobetonów'.

Jak się nieoficjalnie dowiedzieliśmy, przedsiębiorstwo zamierza otworzyć działalność i zatrudnić pracowników poza terenem powiatu limanowskiego.

Komentarze (56)

LimE
2014-06-17 20:32:09
0 0
To jest poważny błąd uczy Pan w ten sposób ludzi bezprawia !! Jak nie zależy Panu na tej inwestycji to winien Pan sprawę formalnie sfinalizować i na końcu odstąpić od inwestycji !! Wiem , że to koszty , ale postępując tak jak Pan zrobił uczy pan krzykaczy , że są skuteczni !! Kiedyś się to odbije na Panu !!
Odpowiedz
jeden1
2014-06-17 20:39:41
0 0
wzruszyło mnie to skomlenie,widać nie wszystko można kupić.
Odpowiedz
konto usunięte
2014-06-17 20:41:33
0 0
LimE - Co uczy bezprawia?
Kto w ogóle wydał taki plan zagospodarowania miasta?
Przecież niedaleko jest przedszkole, mieszkają ludzie.
Jeżeli życzysz sobie być sąsiadem LimE tego typu zakładu, to śmiało - napisz list błagalny do Pana Uchacza, aby koło Twojego podwórka przeniósł produkcję (nic straconego z tego, co widać).
Odpowiedz
tezet
2014-06-17 20:50:36
0 0
A moim zdaniem Uchacz to facet z jajami , pokazał ,że pieniądze jednak to nie wszystko, a swoja droga Mszana na handlu stoi brakuje tu zakładów wytwórczych , produkujących cokolwiek chocby słomki do napojów i to trzeba jak najszybciej zmienić , ludzie musza miec możliwość PRACY, a kto wie czy ta produkcja slomek do drinków nie okaże sie bardziej nieekologiczna od tej produkcji asfaltu
Odpowiedz
david666
2014-06-17 20:53:18
0 0
Jakie Przedszkole znajduje się w pobliżu? Ludzie mieszkają wszedzie, Inwestycja spełnia wszelkie normy środowiskowe , i nie ma żadnych uciążliwości dla pobliskich mieszkańców. A Inwetycja i tak powstanie tylko poza naszym powiatem. A ludzie którzy protestowali to najczęściej nie doinformowane 'wieśniaki'
Odpowiedz
mikolaj1
2014-06-17 20:56:53
0 0
Czyli jednak 'zwyciężyła' ludzka głupota i niewiedza. Uchacz postąpił odpowiednio do sytuacji, na pieniackie argumenty nie ma rady.
Odpowiedz
jeden1
2014-06-17 20:56:57
0 0
Mnie razi badziej twoje prostactwo.Takie niedoinformowanie jak to nazywasz jest mniej szkodliwe.
Odpowiedz
david666
2014-06-17 21:01:13
0 0
A jakie 'jeden1' masz argumenty tylko poproszę o argumenty potwierdzone a nie zwykły słowo tłok.
Odpowiedz
konto usunięte
2014-06-17 21:01:54
0 0
Donformowany '(nie)wieśniaku' - myślisz, że wiatru nie ma?

Jeżeli doinformowany '(nie)wieśniaku' Jesteś z Mszany, to chyba wiesz, jaka jest odległość pomiędzy przedszkolem przy 'Meblomecie' i chociażby 'Ogrodnikiem' od planowanej inwestycji - ile będzie w linii prostej?
Jeżeli faktycznie ciężarówki rozjeżdżające Mszanę Ci nie przeszkadzają, ani ryzyko odpadów rakotwórczych, to widzę żeś kolejny w kolejce do pisania listów błagalnych o sąsiedztwo Otoczarni.

P.S - Niedoinformowany być powinno - ooooo wykształcony '(nie)wieśniaku'.
Odpowiedz
coby
2014-06-17 21:02:11
0 0
nie wiem czy 'wieśniaki' ale obawiam się, że manipulowani politycznie.....Mam podejrzenie, graniczące z pewnością, ze nikt dokładnie nie wiedział jak ta produkcja wygląda.....Bardzo dobrze, że firma się wycofała - żeby na tym 'problemie' nikt do wyborów nie pojechał....Ale jak znowu poczytam że w Mszanie nikt 'strefy ekonomicznej nie założył' to nie 'zniese' jak to już ktoś wcześniej pisał....No po prostu nie zniese.....Róbta w handlu i wyjeżdżajta za granice 'na zmywak' i narzekajta że nikt wam produkcji nie instaluje w Mszanie....;-)
Odpowiedz
david666
2014-06-17 21:09:33
0 0
No tak najlepeiej protestować i roboty szukać u Szwabów itp.
Mieszkałem wiele lat przy tego typu inwestycji na Sląsku. Więc wiem o czym piszę. A ludzie zanim zaczeli protestować powinni sami zagłębić swoją wiedzę a nie zatrzymywać się na epoce kamienia łupanego i handlu na bazarach. ludzie nie rozumiecie że dla rozwoju regionu tego typu inwestycje to tylko okazja, ale niektórym to jak rzucać grochem o ścianę. I tyle w temacie.
Odpowiedz
konto usunięte
2014-06-17 21:15:29
0 0
Skoro mieszkałeś na Śląsku, to widzę, że strasznie miastowy Jesteś - faktycznie to całkowicie zmienia postać rzeczy.
Dzięki Ci o zacny Miastowy, żeś Nas proste Wieśniaki oświecił.
Jakieś może szczegółowe dane, zacny Miastowy (skoro wiesz o czym piszesz) przytoczysz?
Jesteś może jakimś doktorem, profesorem z dziedziny Chemii, żeś pewien o! Miastowy, iż żadnego zagrożenia dla ludzi nie będzie?
Rozumiem, Twoim argumentem jest to, że Ty żyjesz i do tej pory nie chorujesz?
Odpowiedz
coby
2014-06-17 21:22:42
0 0
no a jakie macie - oprócz intuicji - dowody na szkodliwość? Szkodliwe są spaliny samochodów, ale godzimy się na to żeby je wdychać......Nie chodzi o to, żeby się upierać przy produkcji za wszelką cenę, ale chodzi o to, że nie było nawet szansy merytorycznej rozmowy bo ktoś postanowił zrobić sobie kampanie wyborczą na tym problemie.....Dlatego bardzo dobra decyzja przedsiębiorcy. A za jakiś czas proponuje zaglądnąć tam gdzie tą produkcje otworzy i zoabczayć co się dzieje
Odpowiedz
mikolaj1
2014-06-17 21:23:12
0 0
Pieniacze są wśród nas... czyli jednak głupota 'rządzi'.
Odpowiedz
konto usunięte
2014-06-17 21:24:32
0 0
Mam nadzieję że temat jeszcze powróci ;] ...
Odpowiedz
david666
2014-06-17 21:26:20
0 0
Tu nie chodzi kto miastowy kto wieśniak bo każdy wie że słowo 'wieśniak' obecnie nie stosuje się do określenia terenu zamieszkania ale do jego ograniczenia w stosowaniu szarych komórek.
Jeśli chodzi o otaczarnie i związane z nią zagrożenia co masz na myśli zapewnie siarkowodór, Bo to jedyne zagrożenie, to zapewniam Cię że nowoczesne inwestycje niwelują ryzyko jego dostępu do atmosfery do minimum za pomocą specjalistycznych filtrów, bez których inw. nawet nie została by dopuszczona do użytkowania.
Odpowiedz
konto usunięte
2014-06-17 21:35:59
0 0
► wieśniak

1. przestarzałe: mieszkaniec wsi trudniący się rolnictwem; chłop, rolnik, włościanin;
2. pogardliwie: człowiek pochodzący ze wsi lub mieszkający na wsi; wsiok;
3. pogardliwie: człowiek nieumiejący się odpowiednio zachować w towarzystwie; wsiok


Nie wiem, skąd swoją bogatą wiedzę czerpiesz, ale mniemam, iż na Śląsku obowiązuje inna wersja języka polskiego.

Mnie chodzi bardziej o odpady i owe ciężarówki zajeżdżające Mszanę na 'klepsydrze' bardzo ładnie masz wszystko opisane (do wglądu na innym portalu).
Odpowiedz
coby
2014-06-17 21:41:16
0 0
ta klepsydra to też element kampanii wyborczej.......
Odpowiedz
Rudy102
2014-06-17 22:20:00
0 0
Ciekawe czy Betoniarnia może być przy Orkana?
Odpowiedz
doxmar
2014-06-17 22:23:09
0 0
Nie rozumiem ludzi którzy sprzeciwiają się fabryce.(pewnie większość z was nawet nie mieszka w tej okolicy).Jeżeli inwestycja jest dofinansowana przez UE to musi spełniać wszystkie wymogi, takie jak: bezpieczeństwo, środowisko itp. Żal d**e Wam ściska, że ktoś może a Wy nie, ale taka niestety jest tendencja polaków.
Odpowiedz
delfin
2014-06-17 22:38:25
0 0
'małe urządzenie wykorzystywane do np. budowy dróg gminnych' za 5 mln... czy ktoś kupuje małą piekarnie, żeby zjeść kilka bułek?! jakoś tak nie do końca wierze w te tłumaczenia przedsiębiorcy!!!
Odpowiedz
konto usunięte
2014-06-17 22:40:39
0 0
Eeee... mówimy o tej samej UE, która utrzymuje, że opalanie węglem jest szkodliwe, a Elektrownie Atomowe to najlepsze i najbezpieczniejsze miejsce tworzenia energii?
To ta UE, która uważa, że ślimak to ryba lądowa, a oscypki muszą mieć unijny certyfikat, gdyż inaczej oscypkami nie są?

No to jak piszemy o tej samej, to masz rację - absolutnie martwić się nie trzeba
Odpowiedz
projektor55
2014-06-17 22:48:13
0 0
doxmar ja ci żal d..ę sciska to zapros pana inwestor do siebie na działeczkę i produkuj to g...o. A kto ci powiedzial ze inwestycja jest dofinansowana z unii. Wedlug mnie miala być a to jest subtelna roznica. Mysle, ze unia widząc sprzeciw spoleczny na tak wielka skale ucieszy sie na pewno.
Odpowiedz
skijer
2014-06-17 22:50:41
0 0
No i bardzo dobrze że się wycofał.A w oświadczeniu kręci jak 'bura suka'.To nie jest żadna mszańska firma,siedzibę mają w Tymbarku,w Mszanie mają tylko betoniarnię i stację paliw.Jakie to wykorzystanie przedsięwzięcia w walce politycznej,protestowali nie 'wieśniaki'a ludzie mieszkający w pobliżu /ok.100 m/ od planowanej instalacji,co to ma wspólnego z kampanią wyborczą?Jak chciał merytorycznej dyskusji,to na co czekał,mógł od tego zacząć,pewnie liczył że cichaczem załatwi zezwolenia i wtedy możecie sobie gadać.A jak sprawa się rypła,to zamiast dyskusji, 10 dni temu wydał oświadczenie że inwestycja będzie eko i niewielka.I na koniec pytanie,dlaczego planują otworzyć taką działalność poza terenem powiatu limanowskiego?Czyżby tu się już na nim poznali i nigdzie go nie chcą??
Odpowiedz
doxmar
2014-06-17 22:58:18
0 0
Nie, mi nic na szczęście nie ściska, bo ja jestem pozytywnie nastawiony na takie inwestycje. Ty to nazywasz g***em ? Pewnie codziennie po tym chodzisz, albo jeździsz i klniesz jakie to Polska ma kiepskie drogi, a dzięki takiej wytwórni na pewno polepszyły by się drogi na teranie Powiatu Limanowskiego. Jak by wszyscy przedsiębiorcy patrzyli czy jednemu się spodoba, a drugiemu nie, to w Polsce by nic nie było.
Odpowiedz
konto usunięte
2014-06-17 23:04:13
0 0
Na pewno się polepszy, bo asfalt za darmo będą kładli, jak przystało na instytucję non profit.
Odpowiedz
projektor55
2014-06-17 23:06:03
0 0
To jak jesteś pozytywnie nastawiony to wskaz panu inwestorowi działke obok twojego kamienia bo chyba z pod niego wypełzłeś i nie wiesz co sie na świecie i gdzie buduje.
Odpowiedz
Rudy102
2014-06-17 23:14:27
0 0
A może by tą inwestycję zrealizować na działce,bagience w Lubomierzu która kosztowała prawie milion złotych?
Jak myślisz Coby,czy wójt się zgodzi,pogadacie to może coś z tego będzie,
Odpowiedz
konto usunięte
2014-06-17 23:21:26
0 0
Ja myślę Panie Rudy102, że znacznie lepiej w Rabie - koło Energetyka są takie ładne pola i myślę, że nadają się idealnie..
Odpowiedz
projektor55
2014-06-17 23:21:45
0 0
Ta działka to bedzie kolejny rykoszet sprawy smolarni. Jak mozna dac milion zlotych za geologicznie nieodpowiedni teren. Ktos za to poleci juz niedługo.
Odpowiedz
ASO
2014-06-17 23:28:16
0 0
Może przedsiębiorca chce zrealizować tą inwestycje z dala od ludzi którzy nacechowani są tylko nienawiścią.I błędne są stwierdzenia że to nie są przedwyborcze przepychanki ... bo skoro tak to czemu W urządzie taka napięta atmosfera ? Niby nie polityka a wszyscy wystraszeni. Uwarzacie się niektórzy komentujący za ludzi cywilizowanych a poziom waszych ocen jest na poziomie średniowiecznych parobków. Pomijając na koniec kwestię tej konkretnej inwestycji oraz obserwując branże handlowo -usługową w Mszanie Dolnej od kilku lat myślę że za kilka lat dzieci tych wszystkich (krzykaczy i obrońców pokrzywdzonych) podziękują za przymusową emigrację ... ZA CHLEBEM
Odpowiedz
konto usunięte
2014-06-17 23:33:02
0 0
ASO
Proszę rozwiń myśl swoją o nienawiści - bardzo chętnie poznam również Twoją defiicję tego słowa.
Odpowiedz
projektor55
2014-06-17 23:41:08
0 0
ASO
Dobrze że powiedziałeś 'za kilka lat dzieci' bo to własnie one podziekuja nam że nie idą chodnikiem wdychajac rakotworcze opary. A co 'średniowiecznych parobków' to do tego poziomu znirzył nas obecny Burmistrz
Odpowiedz
skijer
2014-06-17 23:44:35
0 0
doxmar,akurat ta inwestycja,jak można się domyślać,nie miała służyć łataniu gminnych dróg,raczej była przygotowywana w związku z planowaną na 2016r.budową 'zakopianki' od Lubnia do Rabki.Na swojej stronie firma Uchacz chwali się posiadanym specjalistycznym sprzętem drogowym i firmami które korzystają z ich usług MOTA-ENGIL,BUDIMEX-DROMEX,SKANSKA.Dla mnie 2+2=4,dla Ciebie może być inaczej.ASO,co mnie obchodzi napięta atmosfera w urzędzie,nie moja broszka.A dzieci jak nie będą musiały wąchać siarkowodoru /dawid666/ i będą zdrowe,dadzą sobie radę
Odpowiedz
coby
2014-06-18 00:09:54
0 0
a co w tym złego, że są ludzie którzy planują biznes tak, aby było na niego zapotrzebowanie???? Co lepiej byłoby gdyby produkował asfalt którego nikt nie potrzebuje? Jak sądzisz ile taki odcinek z Lubnia do Rabki będą budować? może nie zdąży Was wszystkich potruć? Produkuje się to na co jest zapotrzebowanie a nie to co się komuś wydaje że może 'dobrze by było'. I tam gdzie są takie możliwości.......Wszyscy w Mszanie wyglądacie inwestorów i miejsc pracy, ale jak się Wam już trafią to zwykle..... 'nie tacy'. Jasne - lepiej być młodym, zdrowym i bogatym niż chorym biednym i starym....albo inne porzekadło - jak sie nie ma co się lubi to się lubi co się ma.....Nagle wszyscy specjaliści od zanieczyszczenia środowiska, związków rakotwórczych, siarkowodoru i wodorosiarczku......myślałby kto............Masz racje! Zdrowsze dzieci będą mogły na zmywak pojechac do Anglii albo na budowe do Austrii!
Odpowiedz
M44
2014-06-18 00:49:03
0 0
ehh i potem sie mowi ze nie ma miejsc pracy a tu myk pewnie kilku albo kilkunastu bezrobotnych by miało robote ale po co ...
Odpowiedz
czarnywdowiec
2014-06-18 05:57:25
0 0
Lasy,pola,łąki,rzeki,na które już nikt nie zwraca uwagi,nadal będą mogły cieszyć oczy turystów a i nam świeże powietrze się do życia przyda.
Mszana to piękna miejscowość,jakich wiele na limanowszczyżnie i niech taką nadal pozostanie,mimo że od nadmiaru kasiorki wyobrażnia szaleje.
Odpowiedz
DarkKnight
2014-06-18 07:38:23
0 0
Co teraz pocznie Wladek Broczkowski,ktory chcial zbijac kapital polityczny na terenie Orkanagdzie w ogole go nie znaja co do otaczarni to czemu tak nie plujecie sie na inco,pentar z tych zakladow.dopiero smierdzi najczesciej wczesnie rano,czemu larum nie urzadzacie z tego smrodu?
Odpowiedz
Perla
2014-06-18 07:38:47
0 0
Brawo dla komitetu protestującego dla mieszkańców podziękowanie za podpisy że sprawa nie została milcząco zaakceptowana tak jak to radni Miasta robią głosują nie wiedząc za czym ale jest też że burmistrz okłamuje radę nie mówi im prawdy kręci dlatego jest szkodnikiem dla Miasta zatruwa swymi pomysłami mieszkańców wybranie ponowne tego pana utwierdziło by go że ma we wszystkim racje i temat produkcji wróci pewno po wyborach dlatego powinni Radni dokonać takiego wpisu w planie aby pomysł nie wrócił !!!!!!! nigdy
Odpowiedz
kojot548
2014-06-18 07:56:25
0 0
Prawda jest taka że nawet przy najlepiej zabezpieczonej smolarni smród jest i nie da sie go pozbyć. Pomysł żeby budować w takim miejscu taki zakład jest kompletnym idiotyzmem. Na zachodzie gdzie kontrola takich zakładów jest zdecydowanie lepsza niż u nas, sa budowane z dala od domów, podobnie jak betoniarnie. U nas najlepiej jakby się dało coś takiego wybudować na rynku. Inwestor twierdzi że otaczarnia miała być mała ale mając na względzie planowaną inwestycje (droga na zakopane) pewnie szybciutko i po cichutku rozrosła by się do 10 razy większych rozmiarów. Brawo komitet, w Limanowej też zablokowaliśmy budowę smolarni w centrum Sowlin. Pan Uchacz jak potrzebuje asfaltu może go kupić w zaprzyjaźnionej firmie w Myślenicach.
Odpowiedz
Mr4
2014-06-18 08:57:21
0 0
No i dobrze, może wreszcie ktoś pomyśli aby przez Ogrodową zrobić objazd głównego skrzyżowania do Gronoszowej. Przynajmniej częściowo odkorkowałoby to miasto.
Odpowiedz
coby
2014-06-18 09:56:52
0 0
'tak dobrze żarło i zdechło'.....już, już komitet protestacyjny sięgał po władzę w Mszanie, już niektórzy przymierzali tyłeczek do fotele burmistrza a tu znowu trzeba wymyślać nową akcję 'słusznego sprzeciwu obywatelskiego' przeciw strasznym rządom samorządowców......Musiał się pan panie Uchacz tak spieszyć z tym wycofywaniem?!
Odpowiedz
wiesniara
2014-06-18 10:04:10
0 0
Wszystkich zainteresowanych tematem, niestety słabo w nim zorientowanych, zapraszam do UM Mszana Dolna - można tam spędzić sporo czasu czytając Operat Środowiskowy, sporządzony dla planowanej wytwórni i skonsultować go z rzeczywistością. Każdy, kto potrafi czytać ze zrozumieniem i liczyć, zrozumie co oznacza dla miasta taka inwestycja. Asfaltu nie produkuje się z powietrza - potrzeba wielu samochodów ciężarowych, które dostarczą surowiec do jego produkcji i drugie tyle, by wyprodukowany już asfalt wywieźć (przy minimalnych założeniach produkcji jest to ok. 80 samochodów ciężarowych dziennie). Niezależnie dokąd ten asfalt miałby jechać, musi przebyć ulicę Orkana, która już dziś jest w nie najlepszej kondycji, a następnie przejechać przez główne skrzyżowanie w mieście. Może i sama wytwórnia nie smrodzi, ale nie uwierzę, że przewożące asfalt ciężarówki również nie. Nie poruszam kwestii substancji szkodliwych i rakotwórczych, bo ci co tu najwięcej w tym temacie odkrzykują, pewnie nigdy nie mieli do czynienia z chorobami nowotworowymi – cieszcie się! Protest mieszkańców nigdy nie miał być wyborczą kampanią, mam jednak nadzieję, że przez zupełny przypadek stał się antykampanią na rzecz obecnych władz miasta. I na koniec jeszcze jedno – czy biznesmen, który ma zamiar włożyć grube pieniądze w taką inwestycję, tak łatwo po starciu z „garstką wieśniaków”, wycofuje się z niej? Dlaczego? Coś tu śmierdzi i na pewno jak na razie nie jest to asfalt.
Odpowiedz
coby
2014-06-18 10:09:55
0 0
Jestem prawie pewny, że mieszkańcy nie protestowali politycznie. Tylko zobaczcie kto się do was 'podczepił'.... Ale gratuluje MIESZKAŃCOM, że uzyskali efekt o jaki im chodziło. A śmieje się z tych, którzy chcieli wypłynąć na tej sprawie..............
Odpowiedz
masafaga
2014-06-18 10:51:14
0 0
Koleżanko 'wiesniara', koniec tego siedzenia przed komputerem, proszę wracać do kotłowni - jeszcze trzy worki plastiku do spalenia ;)

A tak na poważnie, bardzo dobry komentarz, oddający cel protestu oraz sedno sprawy - to dla tych którzy szukają w tej sprawie drugiego dna.
Odpowiedz
adamsky
2014-06-18 13:28:22
0 0
Szanowni, tak Jasiu wspiera przedsiębiorstwa i biznes. Szanowni, każdy w tym powiecie klnie na urzędy. Szanowni, może wreszcie zobaczycie te intrygi które wymyślają żeby się zabijać. Szanowni. Za mało miejsca przy korycie to muszą kogoś wykopać. Szanowni. Wykopać to patałajatwo i obornik. Szanowni, wyplenić i wytłuc te zaraze. Szanowni, jak długo będą nas okradać i chwalić się sukcesami. Bieda, bezrobocie i opowiadanie głupoty jak dobrze jest. Pytam się gdzie jest dobrze? Wam tak z ryjami w korycie.
Odpowiedz
paragraf777
2014-06-18 13:39:35
0 0
Jednego nie rozumiem Pan Uchacz pisze że to sprawa polityczna przed wyborami to czyżby startował na burmistrza Mszany? czy martwi się że straci stronnika i 'Ktoś' to wszytko teraz prześwietli i dopiero będzie .....
Odpowiedz
janosikowe
2014-06-18 14:36:45
0 0
Cosik sie mi widzi ze chłoć te smolarnie nie bedzie to i tak cheba dugo bedzie jesce śmierdzieć.
Odpowiedz
kota
2014-06-18 15:31:33
0 0
dopięliście swego, asfalciarni nie będzie to komu jeszcze zależy na podgrzewaniu tego wątku? i w jaki celu? jeśli nie o polityke tu chodzi to o co?
Odpowiedz
aro2x1
2014-06-18 16:38:40
0 0
Pytanie narzuca się samo.
Czy wam naprawdę chodzi o zdrowie i środowisko, czy też taka góralska zawiść się odzywa. A może chodzi o coś więcej? Może komuś zależy, aby dognojić miejscowego, nie dać mu się rozwijać i jak padnie ( a zatrudnia jak pisze powyżej 80 osób) wpuścić swojego głośno obwieszczając światu że stworzyło się 20 stanowisk pracy?? Wygrane wybory w kieszeni. I nie tylko to w kieszeni. Należy zadać pytanie komu zależy na blokowaniu takiej inwestycji. Bo skoro nic nie może powstać ani w Mszanie ani w Limanowej to nie płaczmy, że młodzi MUSZĄ wyjechać do pracy gdzieś dalej. I za to podziękowania dla 'kolorowymotyl' 'wiesniara' i paru jeszcze innym nadgorliwym 'ekologom' na państwowych stołkach.
Odpowiedz
fifanhalvete
2014-06-18 17:48:09
0 0
Hehe Moim zdaniem lepiej się wycofać z inwestycji aby czasem ludzie nie wnikali jak betoniarnia funkcjonuje i czy aby na pewno jest wybudowana według prawidełek:) Czy wysokość zbiorniki nie są za wysokie ??? Bo może to samowola.........
Odpowiedz
konto usunięte
2014-06-18 17:51:13
0 0
Aro2x1

Proszę Cię bardzo.

Co do Limanowej, to nic mi do tego - jeżeli w Limanowej chcą, to niech mają. Ja tam nie mieszkam, sporadycznie jeżdżę, więc jakim prawem mogłabym zabierać głos na temat Limanowej?

Każdy kto chętny na inwestycję, niech się zgodzi na budowę obok swojego domu, zbierze podpisy sąsiadów i tyle. Wystosujcie później petycję do Burmistrza z prośbą o zmianę zagospodarowania działki i będziecie żyć z ciężarówkami pod nosem i całą fabryką - no przecież to jest 80 miejsc pracy ... na 7000/8000 mieszkańców, toż przecież co drugi mężczyzna znajdzie tam pracę, a i dla Gminy nie braknie.
Odpowiedz
PasazerLinii7
2014-06-18 20:10:19
0 0
Czy właściciel zakładu to kolejny kolega naczelnego tego portalu?
Wskazywałby na to już żałobny tytuł, krzyczący o utracie milionowej inwestycji. A jak wiadomo, współcześni absolwenci gimnazjum czytają tylko nagłówki.

Zaiste, wielka to tragedia dla Mszany, że nie będzie mieć cuchnących wyziewów z wytwórni mas bitumicznych.
Przypominają mi się bęcwały, które nie tak dawno głosiły, że miarą postępu w Limanowej jest wybudowanie tu spalarni zwłok.

Wielki inwestor niech inwestuje swoje miliony poza granicami powiatu limanowskiego. Może przyjmą go na zdewastowanym i wyludniającym się Śląsku. Tam kolejna smrodziarnia nie zrobi dużej różnicy.
Odpowiedz
konto usunięte
2014-06-19 05:09:34
0 0
No i dobrze, przynajmniej będzie mniej smrodu. Poza tym Mszana nie ma obwodnicy, więc te kilkadziesiąt ciężarówek dziennie to potencjalne zagrożenie i większe korki. I nie pomogą tu nawet słynne mszańskie światła ;)

Ta sprawa musi mieć drugie dno. Skoro postawili mu opór w Mszanie to dlaczego wynosi się poza powiat? Czemu nie zrobi sobie tej otaczarni w Tymbarku skoro stamtąd pochodzi? Nie chce smrodzić u siebie?

A płaczący szczekacze niech zaproszą Uchacza do swoich wiosek. Skoro im nie przeszkadza smród, to niech sobie betonują i asfaltują razem :P
Odpowiedz
konto usunięte
2014-06-19 05:12:17
0 0
@david666, coby, mikołaj1:

Dobrze Wam powiedziała koleżanka Motyl, jak tak bardzo tęsknicie za Uchaczem to zaproście go do swoich domów. Skoro tak bardzo lubicie smrodek to droga wolna ;) Ja tam nie chciałbym mieć czegoś takiego koło siebie, więc rozumiem tych mieszkańców.
Odpowiedz
projektor55
2014-06-19 21:58:44
0 0
Arox2x1
Sam twój nik świadczy o tym że ostatnie twoje dwie komórki i to jeszcze szare uciekły z twojego mózgu ale jak to mówią o gustach się nie dyskutuje.
Powracając do meritum Twojej wypowiedzi to mógłbyś sprecyzować co rozumiesz pod pojęciem 'nic nie może powstać'. Czyżby obszar Limanowy i Mszany Dolnej to czarna dziura inwestycyjna...
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Firma wycofuje się z 5 mln inwestycji"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na kontakt@limanowa.in