17°   dziś 23°   jutro
Piątek, 29 marca Wiktoryn, Wiktoryna, Helmut, Eustachy, Zenon

Co dalej z geotermią po fiasku negocjacji? Wspólnicy rozważą dzierżawę lub sprzedaż

Opublikowano 16.06.2017 19:45:57 Zaktualizowano 04.09.2018 16:26:18 pan
32 7436

Poręba Wielka. Wobec fiska negocjacji, wspólnicy będą rozważać inne rozwiązania w kwestii pozyskania inwestora dla kompleksu basenów termalnych w Porębie Wielkiej. Jeśli samorządy nie zdecydują się na trzecie postępowanie ze zmienionymi wymaganiami, w grę będzie wchodzić dzierżawa bądź sprzedaż majątku spółki.

Jak już informowaliśmy, spółka Gorczańskie Wody Termalne na etapie negocjacji zakończyła procedurę wyłonienia inwestora dla przedsięwzięcia polegającego na budowie kompleksu basenów w Porębie Wielkiej.
Było to już drugie postępowanie ogłoszone przez spółkę w celu wyłonienia inwestora dla przedsięwzięcia polegającego na budowie kompleksu basenów i hotelu w Porębie Wielkiej. Poprzednie również zakończyło się fiaskiem, bo potencjalnie zainteresowane podmioty jeszcze przed rozpoczęciem negocjacji postanowiły się wycofać.
- W postępowaniu został złożony tylko jeden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przez wykonawcę. Wykonawca został wykluczony z postępowania. Wniosek o dopuszczenie do udziały w postępowaniu wykonawcy wykluczonego należy uznać za odrzucony - informuje spółka w komunikacie na stronie internetowej.
W informacji na stronie nie wymieniono przyczyn, z jakich zerwano negocjacje. - Powodem było niedostarczenie wszystkich wymaganych dokumentów - mówi Marek Mąkowski z GWT.
Według prezesa spółki, sprawa obecnie jest „zawieszona” i ma rozstrzygnąć się w ciągu najbliższych dwóch tygodni. - Wspólnicy zastanowią się, czy powtórzyć postępowanie, czy też zastosować jakąś inną drogę. Czekamy na wypracowanie decyzji - mówi Marek Mąkowski.
Jednym z rozwiązań jest ponowne ogłoszenie postępowania z nieco zmienionymi wymaganiami wobec potencjalnych inwestorów. Rozważane też będą sprzedaż bądź dzierżawa majątku spółki.
Samorządowa spółka Gorczańskie Wody Termalne, której udziałowcami są Powiat Limanowski, miasto Mszana Dolna, gmina Niedźwiedź oraz gmina Mszana Dolna, została zarejestrowana w 2007 roku. Większościowy pakiet udziałów w spółce ma powiat limanowski, który w GWT sp. z o.o. zainwestował 2 mln 17,5 tys. zł. Po 517 tys. zł zainwestowały gminy Mszana Dolna i Niedźwiedź, najmniejszy wkład wniosło natomiast miasto Mszana Dolna.
Zobacz również:

Komentarze (32)

tezet
2017-06-16 20:50:08
0 2
generalnie ożywienie wokół działań na rzecz geotermii zbiega się z terminem wyborów więc radzę jeszcze z rok poczekać a znów się temat odnowi ;-)
Odpowiedz
dzidek84
2017-06-16 21:26:03
0 3
Heheh ...! Jeszcze w planach a już sprzedają. I jak w tej Polsce na być dobrze?!
Odpowiedz
dzidek84
2017-06-16 21:36:02
0 3
Sprzedajcie jakiemuś niemcowi ukraincy będą robić a polaczki płacić za korzystanie za coś co jest ich. Kto za to wszystko odpowiada jeszcze wszystko na papierze a już sie sprzedają. Ludzie to wasze dzieci będą z tego korzystać a wy robicie wszysto na jeden dzień a nie myślicie o jutrze. Nie dlugo wróżę tym pseudo wlodarzom. Lubicie liczyć tylko na siebie i zera k...a na koncie.
Odpowiedz
lidiafol
2017-06-16 22:04:25
0 2
Z tymi niby negocjacjami to jak nic ustawka żeby tanio kupić źródełko ...
Odpowiedz
Gorczanin
2017-06-16 22:46:10
0 3
lidiafol - 100% Racji. Tak to jest właśnie skrupulatnie ustawiane. I 'inwestor' z Mszany Dolnej a raczej z Poręby Wielkiej wcześniej czy później to 'kupi' tyle że nie za swoje. I będzie szpanował tak jak szpanuje nieswoimi samochodami z komisu. Żenada że takie coś po ziemi chodzi.
Odpowiedz
konto usunięte
2017-06-16 23:32:20
0 3
'Słup' z odpowiednią motywacją może zrobić wiele....... Szpanować to może będzie, ale w taczce, inne taczki, również można już przygotować dla inicjatorów , tego planu.
Akcja 'oliwienia' kół w taczkach, w stanie gotowości przedwyborczej. ;-)))
Odpowiedz
cichy1
2017-06-16 23:51:33
0 4
Wyszło na moje . Tak właśnie wyglądała reprywatyzacji w Polsce identyczny scenariusz. Przy takich okazjach uwłaszczali się komuniści i stali się kapitalistami. Gdzie są nasze zaimwestowane pieniądze. Jacy kolesie zarządzały tą spółką . Panowie Radni powiatu i gmin ,które zainwestowały w tą spółkę , czas na rozliczenie i działanie. Wreszcie oczy wam się chyba otwarły. Panie Nieczarowski i trzech Radnych wyczuliście pismo nosem nie dając wotum zaufania Włodarzom. Kto wami manipuluje spec służba w stylu Leszka B. Tak Panowie trzeba słuchać ludzi konsultować ze społeczeństwem . Za dużo was widać tylko na zdjęciach przy uroczystościach, trzeba trochę do ludzi w teren. Nawet chłop od pługa by się kapnął a koń uśmiał z waszych decyzji.Mroki sredniowiecza dawno minęły, każdy już czytaty i pisaty a i rozum mają.Cofacie się wstecz. Myślę,że odpowiednie służby wyjaśnią tą sprawę . Jeżeli nie to jedyne przemyślenie z kim mamy do czynienia w Naszym Powiecie .Ech płakać się chce!!!
Odpowiedz
konto usunięte
2017-06-17 01:07:19
0 1
Drodzy rodacy zobaczcie co obcokrajowcy widzą pięknego w Polsce. Szczególnie polecam to polskim politykom i samorzadowcom. Nie zepsujcie tego proszę, bo mamy JEDYNA, I WYJĄTKOWĄ Polskę, naszą ukochaną ojczyznę.

'10 powodów kochać Polskę... mówi Brytyjczyk! '

https://www.youtube.com/watch?v=DGqgKp3clB0

'CAŁY WYKŁAD: Jak Anglik wzruszył polskich licealistów! '

https://www.youtube.com/watch?v=eu3qLGVGFrg
Odpowiedz
namoR
2017-06-17 01:50:15
1 1
Bardzo dobry pomysl. Jak nie ma chetnych investorow to nalezy zmienic wymagania , sprzedac lub wydzierzawic, pieniazki oddawac udzialowcom i po klopocie.

Mnie ciekawi cos innego...

Do Redakcji
Dlaczego Wy co kilka tygodni piszecie o tych basenach termalnych w ktorych “utopione” jest 2 czy 3 miliony a nic nie wspominacie od wielu miesiecy na temat limanowskiego“dolka” czyli targowiska “Moj Rynek” gdzie “utopione” jest chyba grubo PONAD 5 czy 6 millionow lub pewno wiecej?

Na ten temat powinniscie pisac co dwa tygodnie!

Dlaczego Wy sie tak “boicie” panow Biedy i Zonia? Dlaczego z Waszej strony taka cisza na ten temat?

Urzad Miasta Limanowa traci kase co miesiac z braku wynajmu!! Na przetargi nikt sie nie zglasza, miesiace i lata leca, wydatki co miesiac sa z pewnoscia nie male..., ile w sumie tych milionow juz “wyparowalo”? Czy oszacowane sa juz straty comiesieczne lub roczne?

Czy Wy wiecie ile wplywalo wczesniej do kasy miasta ze starego dolka?

Czy Wy wiecie ile wydaje sie co miesiac na utrzymanie tego pustego 'dolka'?

Dlaczego nie podacie dokladnych liczb?

Dlaczego taka cisza z Waszej strony na ten temat?

Przeciez to jest niewypal ostatniej dekady na grube, bardzo grube milliony z Waszych kieszeni!

Milo by bylo z Waszej strony jako Redakcji 'podobno' przygladajacej sie na rece wszystkim lokalnym samorzadom aby wspominac na ten temat bardzo czesto, naciskac UM Limanowa aby cos z tym robili!

Hmm...ciekawe...chyba ze to jest juz przyjeta norma w Limanowej, iz lokalny portal informacyjny nic nie moze napisac zlego lub krytycznego na temat inwestycji lub decyzji panow Biedy i Zonia lub UM z jakiegos nieznanego lub znanego mi powodu?

Pozdrawiam i milego weekendu wszystkim zycze.

PS
Z gory dziekuje za to, iz moze ten komentarz nie zostanie usuniety przez Was bez podania powodow... w ten sam sposob jak to uczyniliscie dziesiatki razy w przeszlosci...
Odpowiedz
34607szczawa
2017-06-17 08:18:08
0 1
Czy ja dobrze rozumiem? Budują za publiczne pieniądze (przez lata doją kasę dla siebie) a później sprzedadzą dla swojego za marne grosze?
Odpowiedz
top
2017-06-17 08:23:54
0 3
@Namor z reguły z Twoją retoryką nie dyskutuję, bo to nie m sensu, ale dziś zrobie wyjątek, bo mam dobry humor :)

Pytasz dlaczego? Odpowiedź jest prosta, o tzw. 'dołku', pustkach, fuszerkach, nieskutecznych próbach przyciągnięcia tam ludzi, sporach sądowych z wykonawcą pisaliśmy już kilkadziesiąt artykułów. Przy czym ta inwestycja zakończyła się dwa lata temu (po tym czasie też o tym kilkanaście razy pisaliśmy).

W przypadku Geotermii GWT i Balneologii piszemy teraz, bo to się dzieje. Co chwile są nowe okoliczności, kolejne pieniądze tam trafiają i są przez spółkę wydawane, co chwilę są postępowania, rozmowy - to cały czas trwa. Gdyby temat został zamknięty dwa lata temu i termy świeciły pustkami jak 'dołek', to uwierz, że byśmy o tym nie pisali co dwa tygodnie, bo nikt by tego nie czytał.

Jeśli człowieku tego nie potrafisz zrozumieć, to jest to tylko i wyłącznie Twój problem, ale na to nic nie poradzę.

Tekstów, że ktoś się kogoś 'boi' nie będę komentował, bo i tak masz jedną retorykę. Myślę, że oceniają to inni Czytelnicy, którzy nie raz, nawet w ostatnim czasie, mogli przeczytać na tym portalu, delikatnie mówiąc, niekorzystne informacje na temat złych decyzji/inwestycji władz miasta. Ty jednak tej myśli nie dopuszczasz, więc trwaj w tej myśli :)
Dla mnie EOT.
Pozdrowienia.
Odpowiedz
Ratownik
2017-06-17 08:28:34
0 1
Gdzie jest droga uzdrowiskowa, której projekt kosztował prawie dużą bańkę?
Odpowiedz
zabawny
2017-06-17 08:50:31
0 3
Sprzedaż? - popatrzeć można na tą decyzję z innej strony - nie będzie pobierał wypłaty przez następne lata urzędnik/pierdzi-stołek. :)))
Odpowiedz
cobra15
2017-06-17 09:02:22
1 0
TOP! Niestety ale @Namor ma rację. Krytyczne artykuły pod adresem władz miasta nie pojawiają się na portalu, a jeśli już się pojawiają to niezwykle rzadko i wtedy nie są tak dociekliwe jak w przypadku geotermii. Niech portal uderzy się w pierś i napisze czy w sprawie tzw. 'dołka' był tak dociekliwy jak w przypadku np.: geotermii, 'pożyczki' starosty, sprawy członkostwa starosty w spółce skarbu państwa, wypadku samochodu starosty, wykształcenia starosty..... można by tutaj wiele wymieniać. Faktem jest, że niektóre tematy na portalu są 'drążone', a niektóre kończą się wpisem 'do sprawy będziemy powracać' i wszelki słuch o tych sprawach ginie (nie wspominając o jakiejkolwiek dociekliwości), a które sprawy do której kategorii należą , to już czytelniku sprawdź i oceń sobie sam.
Odpowiedz
top
2017-06-17 10:03:42
0 4
@cobra15: chętnie napiszemy więcej pod warunkiem, że jak będziemy coś wiedzieć. Dołek, czyli największa porażka obecnych władz miasta, wg mnie został przedstawiony jak tylko się dało - wersje przedsiębiorcy, miasta i handlowców, i to nie jeden raz. Inwestycja zakończyła i świeci pustkami, temat się wyczerpał i odbija się miastu czkawką co jakiś czas. Są tam jakieś 'nowości'? Ja nie słyszałem.

Geotermia, co chwilę wraca, bo albo dzieje się coś w spółce, albo na sesji rady powiatu, czy gmin, czy dostajemy jakieś informacje, które sprawdzamy. To trwa, inwestycja dalej jest realizowana, a to że przy tym jest delikatnie mówiąc trochę niejasności, to nie moja wina.

Jakoś sobie nie przypominam by burmistrz był w spółce skarbu państwa przez kilka dni, jak to napisałeś 'pożyczał' pieniądze, miał sprawy w sądzie (oprócz kwestii Romów), czy kształcił się za publiczne pieniądze. Gdyby tak było, to na pewno byśmy to opisali, a jeśli znasz takie tematy, to, daj tylko znać na PW, albo kontakt@limanowa.in i zobaczysz, że sprawy poruszymy.
Odpowiedz
konto usunięte
2017-06-17 10:29:01
2 1
Jak już kiedyś pisałam , niestety w polskich samorzadach, nie rządzą partie, lecz lokalne układy interesów. Wszyscy o tym wiemy , jest wiele publikacji, prelekcji, dyskusji na ten temat , w polsich domach prowadzi się wiele dyskusji na ten temat. .

Jedno jest pewne, musimy zmienić polską mentalność i przestać tolerować takie zachowania, odciąć się raz na zawsze od 'komunistycznego' sposbu myślenia. . To My podatnicy za wszystko płacimy, niebagatelne podatki i w naszym interesie i w interesie Polski jest przyglądanie się samorządowcom, nieważne z jakiego klucza partyjnego, bądź klubu 'fanów ' pochodzą.

Dla dobra tego kraju, najlepsza byłaby władza centralna, bo polskie gminy są w większości tak bardzo zadłużone, że zagraża taki stan finansów niezależności i niepodleglości państwa polskiego i jego obywateli.

Finanse samorządowe, ZUIS oraz banki wykończą Polskę, to ostatni dzwonek , aby to zmienić.
Przyglądajmy sie wszyscy , wszystkim działaniom samorządowcow, bez wzgledu na reprezentowane przez nich barwy polityczne. Nie pozwolmy na rodzieranie Polski i Polaków na strzepy.

Bóg, honor, ojczyzna. ;-)))
Odpowiedz
konto usunięte
2017-06-17 11:05:09
2 0
w polskich domach............
ZUS oraz...........

Dla tych , którzy wciąż mają wątpliwości w kwestii finansow samorządowych i ich fatalnego stanu polecam link poniżej:

'dr Rafał Wójcikowski mówi o przyszłym bankructwie Polski! '
https://www.youtube.com/watch?v=ebETaIBzetk
Odpowiedz
LimE
2017-06-17 15:04:42
0 0
Geotermia powinna być sprzedana już 8 lat temu. Do tej pory już by tam było wszystko zrobione. A tak nie ma nic A nasza kasa poszła w błoto i nikt za to nie beknie.
Odpowiedz
konto usunięte
2017-06-17 15:18:47
0 0
@LimE Zobacz ile już pieniędzy tam zainwestowano, ile kosztuje dzisiaj na rynku sama działka. Zastanów się ile ona ewentualnie bedzie kosztowała po sprzedaży, nie zdziwię się gdy po sprzedaży, nowy nabywca dostanie preferencyjne fundusze unijne , bądź krajowe na ten cel.

Powiem szczerze za te pieniądze, które już zainwestowano sama bym ją kupiła z preferencyjnymi funduszami . Na fundusze jako zwykły obywatel nie mogę liczyć, tak więc zapomnij o 'karabinach'.
Ryzykiem byłoby również zacząć inwestycje przy 'klimacie' możliwego zainteresowania tą ceną i działką przez ludzi z tzw. mocną |podbudową'.
Odpowiedz
namoR
2017-06-17 15:36:37
0 0
@TOP
Ciesze sie ze masz dobry humor dzisiaj, dzieki za odpowiedz. :) Oby czescie ten dobry humor goscil na Twojej twarzy poniewaz zauwazylem w przeszlosci, ze gdy tego humoru nie masz, to wpadasz w jakas dziwna panike i kasujecie wiekszosc moich komentarzy :)

Jesli juz porownujemy retoryke moja i Twoja, tutaj masz racje, ja nie mam takich pieknych umiejetnosci pisania i przekonywania Czytelnikow.

Jestes po prostu 'mistrzem' erystyki i swietnym przykladem na to, w jaki sposob mozna manipulowac perswazja jezykowa. :) Ja natomiast biore wszystko na chlopski rozum, nie zyje tylko jednym zrodlem informacji, przegladam to i tamto, wyciagam wnioski i od czasu do czasu o tym napisze, jak to wyglada z daleka.

Kurcze felek :)

Czy tak naprawde ciezki Ci wyslac pytania do bylej reporterki radiowej, pani Kosciolek ktora zostala wyznaczona do kontaktow z mediami w UM Limanowa? Napewno z checia poszpera w papierach i odnajdzie dokladne liczby ile dawniej wplywalo miesiecznie lub rocznie do budzetu miasta z wynajmu miejsc na starym dolku?

Ile dokladnie ta inwestycja Was kosztowala?

Ile wynosi roczne utrzymanie tego obiektu na dzien dzisiejszy?

Jakie sa koszty sadow itd?

To wszystko mozna podliczyc, dodac i wtedy wyjdzie niebagatelna suma w grubych millionach, ile faktycznie ten najwiekszy limanowski niewypal inwestycyjny ostatniej dekady Was kosztowal lub ile Wasze miasto na tym traci pieniazkow?

Uwazam iz bylaby to ciekawa lektura i 'lekcja ksiegowosci' dla Waszych czytelnikow.

Czy ja za duzo wymagam jako zwykly apolityczny czytelnik nie powiazany w zaden sposob z zadnym samorzadem?

Jako lokalnemu dziennikarzowi, powinno Ci chyba zalezec na szczegolach o ktore pyta czytelnik?

Nie 'boj sie' panow Biedy i Zonia :) Pisz smialo...temat sie nie wyczerpal.

Szkoda, ze dla Ciebie jest to EOT, przeciez czasami tak niewiele potrzeba aby dojsc do konsensusu, szczegolnie w tych przypadkach, jesli ktos o cos pyta oczekujac merytorycznej odpowiedzi.

Uderz sie w piers, przyjmij krytyke, zmien uparta mentalnosc, nie bron sie 'na sile' i zacznij zauwazac co do Ciebie pisza inni Czytelnicy, nie tylko ja, dla dobra portalu :)
Odpowiedz
namoR
2017-06-17 15:42:37
0 0
Wracajac jeszcze do tych kompleksow basenow termalnych, kurcze felek :).. ja juz sam nie wiem co o tym myslec.
Temat jest znany od lat chyba 70-tych, nikt wczesniej sie za to nie zabieral nie wiem z jakich powodow?.

W koncu znalazl sie odwazny samorzad, zawiazala sie spolka ktora chce to naturalne zrodlo wykorzystac i ciagle cos stoi na przeszkodzie. Jest to duza inwestycja, nie ma chetnych inwestorow, moze to jest odpowiedni czas aby sie wycofac, sprzedac lub wydzierzawic, by pieniazki w calosci lub czesciowo zwrocily sie udzialowcom czyli Wam, bo przeciez to sa wasze wpolne?

Ciagle tylko slysze narzekania, krytyke itd. Jaki macie pomysl? Co dalej? Nie jest dobrym krokiem to, aby wydac tak wielkie publiczne pieniazki i pozniej czyscic pajeczyny jak to wyglada w dzisiejszym dolku limanowskim 'Moj Rynek'.
Odpowiedz
Ratownik
2017-06-17 16:58:11
0 0
le dokladnie ta geotermia nas kosztowala?

Ile wynosi roczne utrzymanie tego idee fixe na dzien dzisiejszy?

Jakie sa koszty spółki itd?

To wszystko mozna podliczyc, dodac i wtedy wyjdzie niebagatelna suma w grubych millionach, ile faktycznie ten najwiekszy limanowski niewypal inwestycyjny ostatniej dekady nas kosztowal lub ile nasz powiat na tym traci pieniazkow?
Odpowiedz
konto usunięte
2017-06-17 17:35:34
0 1
Rozliczajmy wszystkich samorządowców, bez wyjątku. My mam prawo wiedzieć co się dzieje w naszym powiecie, mieście Limanowa i w poszczególnych gminach.

Wydaje się, że musimy wybrać w nowych wyborach samorządowych, zupełnie nowych ludzi, nie skompromitowanych i oddanych lokalnym sprawom i Naszym losom.
Odpowiedz
34607szczawa
2017-06-17 18:11:29
0 1
Pierwszym krokiem w kierunku do ich rozliczania powinny być nagrania z sesji, posiedzeń komisji oraz innych spotkań. Zwolnienia z płacenia podatków powinny być publikowane w internecie rok po roku zaczynając od 1990r. Obecnie są w gablocie w UG małą czcionką i tak wywieszone że z drabiny trzeba korzystać aby coś odczytać (przykład z ug kamienica).
Za okłamywanie lub wprowadzanie w błąd mieszkanców karać finansowo. No i wszelkie zarzuty prokuratorskie z automatu do Warszawy (a ta niech wskazuje niezależną) a nie do 'najbliższej'.
Oczywiście to na początek i nie rozwiązuje problemu a jedynie ograniczy go.
Odpowiedz
namoR
2017-06-17 18:39:59
0 0
Stalo sie...zaczyna sie znowu zabawa w cenzure w Waszym wydaniu.


Hmm... Panie Toporkiewicz, toz to dziecinada i infatylstwo na calego :)

Wstawie jeszcze raz ten ostatni moj komentarz bez linku do ogolnopolskiego portalu 'Stowarzyszenie Polskich Mediow'

Ciekawe co sie stanie, jaki powod teraz znajdziecie:))
Odpowiedz
namoR
2017-06-17 18:41:55
0 0
@TOP
Jest tyle kontrowersyjnych i krytycznych tematow na temat Urzedu Miasta Limanowa, o czym wedlug mnie powinniscie informowac Czytelnikow czesto.

Zobacz np. co pokazuje do ogolnopolskiej publicznej wiadomosci 'Stowarzyszenie Polskich Mediow' na temat Waszego Burmistrza.

Nie podaje linku...ciekawe czy ten komentarz tez ktos skasuje bez podania powodu.


Wypowiadaja sie tam Mieszkancy Limanowszczyzny, sa opinie wielu osobistosci z Rzadu itd

Chetnie bym tutaj na lokalnym portalu zobaczyl odpowiedz panow Biedy i Zonia na wiele zarzutow zawartym w tym materiale.

Chetnie bym zobaczyl/przeczytal Wasze porzadne sledztwo dziennikarskie w tym temacie. Kto tu klamie?


....a z Waszej strony cisza jakby makiem zasial...,

Takich przykladow na 'ciekawe' tematy moge podawac mnostwo....

...no ale coz, to nie moje podworko do zabawy, zwrocilem Wam tylko uwage, nie tylko ja, na to iz jest widoczy brak balansu przekazywanych informacji na limanowa.in, co wskazuje na brak obiektywizmu lub jakies tam Wasze lokalne limanowskie powiazania kolezenskie, polityczne itp. czego absolutnie zaden czytelnik nie powinien zarzucac dobremu, szanujacemu sie Dziennikarzowi.

No ale jest jak jest, taki sie akurat urodzilem, ze nie siedze tylko na jednym portalu, nie lykam wszystkiego tego co podaja rozne zrodla informacji, ale pytam, szukam odpowiedzi, analizuje..
W kraju w ktorym mieszkam, spoleczenstwo tez juz powoli 'madrzeje'i nie wierza we wszystko co media powiazane z poteznymi korporacjami i masoneria przekazuja na temat Prezydenta Trump. Ale to jest osobny temat, jest jeszcze za wczesnie aby oceniac to, jak wyglada powolne oczyszczanie Washingtonu.

Pozdrawiam z daleka wszystkich Rodakow.
Odpowiedz
namoR
2017-06-17 18:43:32
0 0
@'Ratownik'
Popieram pytanie i zawsze bede popieral dokladne rzetelne dziennikarstwo, nie stronniczosc lub jakies slogany z pytajnikiem na koncu lub frazesy typu '... jak sie nieoficjalnie dowiedzielismy...'

:)
Odpowiedz
namoR
2017-06-17 18:47:28
0 0
Szanowna Pani Grazyno

Jak Pani zauwazyla, moj komentarz z linkiem do ogolnopolskiego portalu 'zniknal':).

Czy widzi Pani teraz na czym polega ta stronniczosc?

Obawiam sie ze Pani komentarz tez po chwili zniknie (chyba ze Pani ma tutaj inne bardziej 'profesjonalne powazanie' lub lokalne 'powiazania':)

Tutaj nie wolno w zadnym wypadku ani przypadku podawac jakichkolwiek linkow do krytycznych wiadomosci z innych zrodel informacji na temat panow Biedy, Zonia i ogolnie UM Limanowa. Taka 'limanowska cenzura', natomiast gdy jakikolwiek Czytelnik lub Radny napisze cos, co mu sie nie podoba w Starostwie, od razu na drugi dzien sie to pojawia...:))

Pozdrawiam

PS
Wystarczy na dzisiaj z mojej strony.
Zycze wszystkim milego sobotniego wieczorku.
Odpowiedz
Doradca
2017-06-17 19:33:08
0 0
Tak, tak to, że nie wypaliła powiatowa inwestycja to wina miasta Limanowa Pana Burmistrza Biedy i Zonia a zapomniałem do grona winnych należy zaliczyć Pana Redaktora Toporkiewicza, bo winny musi się znaleźć.

To tak samo jakby ten feralny dołek limanowski przypisać Namorowi z Ameryki.

Gdyby przedłużyli umowę o pracę naszemu ulubionemu asystentowi od PR to baseny by już były i pluskalibyśmy się w solankowych wodach, bo On mówił, że będą a komu, jak komu ale jemu trzeba było wierzyć, bo jak nie to straszył Sądem. Przy tej okazji pozdrawiam serdecznie Pana byłego Asystenta od PR.

Tak sobie myślę może by tak winę jeszcze przypisać Tuskowi i PO?. A co.

Hm. Jak będzie więcej winnych to wina się rozmyje a baseny geotermalne i „drogą „drogę uzdrowiskową będziemy budować, co 4 lata tak jak kolej, zalew w Młynnym, obwodnicę Limanowej i ujęcie wody pitnej dla całego powiatu w Szczawie.

A co inni mogą my też możemy, pomarzyć.

Na razie polecam : https://www.dmuchane.pl/i17,abc-basenow-ogrodowych.html

Pisałem półżartem półserio i od razu obrażonych przepraszam, bo Sądu tego ziemskiego i tego niebiańskiego, nieziemsko się boję.
Odpowiedz
konto usunięte
2017-06-17 20:42:18
0 0
@namoR Nie wiem jak często Pan tutaj bywa, nie mniej jednak pragnę coś Panu wyjaśnić:

Nie opowiadam się po stronie żadnych , wydaje się walczących ze sobą, różnych grup lokalnych interesów.
Bardzo wątpię, w to , aby jakakolwiek walcząca ze sobą strona sporu, kiedykolwiek się za mną opowiadała, była po mojej stronie, włączając w to również portal limanowa.in.

Bardzo Was przepraszam za taką ocenę, ale w życiu ocenia się czyny, a nie słowa. Nie oczekuje żadnego wsparcia żadnej ze stron, jestem tutaj ponieważ mam prawo do wypowiadania się publicznego na temat spraw lokalnych i krajowych. Poruszam czasami sprawy międzynarodowe, ale w kontekście mojej ojczyzny.

To wszystko wynika z mojego patriotycznego obowiązku, miłości do Polski i spraw Polaków.
Nie ważne czy ktoś mnie lubi czy nie, to nie konkurs popularności, jestem w ciągłej podróży w poszukiwaniu prawdy , szlachetności , prawdziwych wartości ludzkich, tych opartych na szacunku do ludzi, ich odmienności poglądów i zapatrywań.
Odpowiedz
konto usunięte
2017-06-17 21:04:04
0 2
Liczy się dla mnie tylko dobro Polski i moich rodaków. Nie podoba mi się ta ciągła walka Polsko-polska.
Wiele istotnych spraw dla Polski i Polaków pomija się w debacie mediów głównych nurtów w Polsce, nawet tutaj w mediach lokalnych.
Pisałam m.in. o tym Panu Wice Ministrowi Jańczykowi. Nie podoba mi się także postawa Pana Burmistrza w kwestii poruszanej w linku przedstawionym w poprzednim komentarzu, nie podoba mi się , jak się wydaje, pominięcie tej kwestii na łamach portalu limanowa.in.

Wszyscy mamy bowiem prawo do rzetelnej informacji, niezależnej, bez względu na swoje poglądy i zapatrywania.

Życzę wszystkim spokoju i Polski wolnej od kłótni, ubliżania, ignorowania innych , wolnej od pychy i arogancji.
Polski dobrej i sprawiedliwej dla wszystkich podatników, bo to oni od wieków budowali szczęśliwą i wolną Polskę.
W ogromnym szacunku dla wszystkich, którym dobro Polski leżało i leży na sercu, dla wszystkich, którzy oddali za nią życie , nawet w III RP, a wszystkiego co chcieli to walka o wolność i PRAWDĘ.

Tylko prawda Nas wyzwoli.

Powracając do głównego tematu artykułu : sprawa powinna być bacznie śledzona, tak samo jak i wszystkie inne w Mieście Limanowa. Nie ma się o co obrażać, ukrywać prawdę, bo to jest droga donikąd.
Odpowiedz
stokroteczka
2017-06-18 21:52:39
0 2
Do wysokości czynszu dzierżawnego lub do kosztów sprzedaży ,oprócz procentu z przewidywanych dochodów,należy doliczyć wszystkie koszty utrzymania spółki a konkretnie ludzi tam zatrudnianych.

Byli w Radzie Powiatu ludzie,którzy dawno ocenili predyspozycje Puchały i jego spółki.
Niestety musieliśmy stracić kilka lat,by do tego dojść.

Przypominam,że w Białce Tatrzańskiej budowa pięknego obiektu geotermii trwała do 3 lat.

Pozdrowienia dla wyborców z Limanowszczyzny.

Dalej wybierajcie Grupę Puchały i Krupińskiego - oni Wam'Działając Wspólnie' pokażą Wam transparentność i gospodarność.
A jeżeli chodzi o aktualnych kolaborantów PIS-owskich z tym smutnym układem,to mamy nadzieję,że obecni na Limanowszczyźnie Parlamentarzyści zrobią porządek.
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Co dalej z geotermią po fiasku negocjacji? Wspólnicy rozważą dzierżawę lub sprzedaż"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na kontakt@limanowa.in