Poniedziałek, 12 kwietnia
Damian, Juliusz, Zenon, Wiktor, Wiktoryna, Lubosław

wolny

Dołączyl do portalu:2009-12-08 05:06:19
Ostatnia aktywność:
Trzy samobójstwa

Z tym opatem to chodzi o Zakleszczenie? Moze wreszcie mi ktos wytlumaczy na czym to zakleszczenie polega?

2010-02-15 15:23:05
Pokaż co trzeba zrobić w mieście!

Pan Stach jako jedyny osmielil sie zabrac glos w tej sprawie. Jemu zalezy na naszym miescie.O innych nawet nie bede wspominac.Wszyscy wiedza co im najbardziej lezy na sercu.

2010-02-04 14:58:47
Zarzut poplecznictwa i zacierania śladów

Ludzie tutaj tak jest i niewiele sie zmieni.Ale jak dopadna na bulwarach jadacego rowerkiem ...po piwku to jada na nim jak na burej suce w kajdanach do Sacza. Fajnie mamy w naszej Limanowej...Zyc nie umierac....sielanka.

2010-01-28 17:06:03
Dzisiejszy kabaret;)

Kabaret to mamy na miejscu. Aktorzy sa znani ...proponuje im wreczyc Oscary...

2010-03-05 17:04:52
szczyrzyc

Czy moze mi ktos wyjasnic na czym polega Zakleszczenie?Jedynie sie domyslam ze chodzi o sytuacje w jakiej czasem piesek sie znajduje podczas milosnych igraszek.

2010-02-06 17:15:09
Burmistrz

Nikt nie rozlicza wladzy z tego co naobiecywala..podczas kampani.W Limanowej mamy tego namacalne przyklady.Miasto stanelo w miejscu,wiec sie cofa w porownaniu do innych.Jest tak wiele do nadrobienia...bo zamienia sie w zapyzialy Grajdol w ktorym dla mlodych, zdolnych nie ma zadnych szans na normalne zycie.

2010-02-04 15:50:05
Masz do nas sprawę? Skontaktuj sie z nami mailowo kontakt@limanowa.in