Wtorek, 26 marca
Larysa, Emanuel, Teodor, Tymoteusz, Dora, Olga

partyzantK

Dołączyl do portalu:2012-04-05 10:40:25
Ostatnia aktywność:
Uderzył w inne auto i dachował

czemu az przez 2 godziny droga była zablokowana? chore to jest, zamiast pozamiatać te graty i choć jeden pas udostępnić a nie utrudniać ludziom życie

2014-07-18 10:37:32
Uderzył i odjechał. Poszkodowany prosi i pomoc

były takie tablice na naszym terenie, u mnie wujek miał auto zaczynające sie na NAL, co jakiś czas widze też malucha na takich blachach jeszce, (z terenu gminy kamienica,
Myśle ze bez problemu namierzą tą skode bo chyba drugiej takiej z takimi blachami nie bedzie w naszym rejonie

2014-06-08 09:12:34
Ciężki stan mężczyzny uderzonego przez drzewo

napewno robili to w swoim prywatnym lesie, jak byś niewiedział HDD u nas ponad polowa lasów jest niepaństwowych...
powrotu do zdrowia życze..

2014-05-22 15:35:37
Prosba o telefon

hej, może juz ktoś ci podesłał numer, ale jak nie masz to prosze: 500-748-836
super mechanik, obeznany w temacie, robiłem u niego rozrząd w fazerku, regulacje luzów zaworowych i synchro gaźników , cenowo może nie jest tanio ale robota fachowa i pewne ze masz wszystko ok zrobione
pozdrawiam

2019-03-09 00:44:17
Masz do nas sprawę? Skontaktuj sie z nami mailowo kontakt@limanowa.in