Kilkanaście pędzących motocykli... na szlaku | Limanowa.in - limanowski portal informacyjny
limanowa.in
Wtorek, 14 sierpnia, Alfred, Euzebiusz, Maksymilian, Selma
Rejestracja »

Newsroom

2018-04-11 09:55:42

Kilkanaście pędzących motocykli... na szlaku

Kilkanaście pędzących motocykli... na szlaku
Mogielica. Aż kilkanaście pędzących motocykli spotkał w miniony weekend na szlaku na Mogielicy jeden z uczestników dorocznych akcji Odkryj Beskid Wyspowy.

- Gratuluję akcji Odkryj Beskid Wyspowy, która jest świetna - napisał do organizatorów akcji Odkryj Beskid Pan Paweł. - Jednak, żeby móc się cieszyć Beskidem trzeba znaleźć sposób na usunięcie motocyklistów, którzy niszczą piesze szlaki, starszą zwierzęta i ludzi.

Pan Paweł wysłał także kilka zdjęć z niedzielnego szlaku na Mogielicę. - To żadna przyjemność mieć na przeciwko kilkanaście pędzących motocykli. Nie po to jeździmy w góry - pisze pan Paweł. -  Wiem, że problem nie jest nowy, ani łatwy do rozwiązania, ale stał się na tyle uciążliwy, że wymaga pilnych działań, bez jego rozwiązania promocja Beskidu Wyspowego jest pozbawiona większego sensu.

Przypomnijmy, że na drogach leśnych nie muszą być ustawione szlabany i znaki zakazujące poruszania się po nich, gdyż zakaz ten wynika wprost z zapisów ustawy o lasach. Obowiązuje on cały rok, nie tylko w okresie zagrożenia pożarowego.

Dodatkowo drogi nadleśnictw są zabezpieczone przed wjazdem pojazdów szlabanami, jednak tego typu motocykliści mogą je łatwo ominąć np. przez las. Jedynym ratunkiem jest Straż Leśna i mandaty.

Do tematu już niebawem powrócimy. 

 

Komentarze 55
LimanoMan
LimanoMan 2018-04-11 10:14:01
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Niestety jazda po specjalnym torze to nie to samo co szaleństwo w terenie i z tym się zgadzam.Ale góry są raczej miejscem do wyciszenia się i relaksu w spokoju.Może przedstawiciele zarządów okolicznych gmin powinni spotkać się i próbować znaleźć jakieś sensowne rozwiązanie tego tematu...
plus
14
plus
2
Szczawiok
Szczawiok 2018-04-11 11:10:48
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Straż Leśna ..? , a co na to Policja ? .... Policja jest powołana aby prawo było przestrzegane . Ale jak zwykle : brak zgłoszenia - nie ma przestępstwa ???
plus
11
plus
1
DRKidler
DRKidler 2018-04-11 11:20:03
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Panowie leśnicy!!! A może wy wspólnie z guadowcami byście wyznaczyli trasy na nieużytkach leśnych i pobierali jakąś opłatę za te trasy?. Przecież można przygotować trasy o różnym stopniu trudności- byłoby bezpiecznie i wszyscy by byli zadowoleni. Trzeba wyjść naprzeciw, bo mandaty nic nie dadzą!
plus
4
plus
10
pawel93
pawel93 2018-04-11 12:25:58
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Wielki Pan qwa jego mać. " To żadna przyjemność mieć na przeciwko kilkanaście pędzących motocykli. Nie po to jeździmy w góry" a co, motocykliści cały czas podróżowali razem z tym gościem?! Kolejny buc przyjechał w te strony. Las jest dla Nas(motocyklistów) jak i dla Was. Większa szkodę i zniszczenia robią ludzie którzy którzy ścinają i ciągną drzewa po drodze ( np. Idąc na Łopien od Chyszowek starym szlakiem)
plus
3
plus
22
paweell
paweell 2018-04-11 13:24:43
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Do pawel93
Większej głupoty dawno tu nie czytaliśmy. Las jest dla motocyklistów? Co to za brednia!! Chyba żeś się pod rurę wydechową podłączył bo niczym innym tego się nie da wytłumaczyć. A co z właścicielami terenówek oni też mają prawo do lasu?
plus
23
plus
1
pawel93
pawel93 2018-04-11 13:34:00
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Tak, las jest też dla quadów, buggy, rowerów i innych typach pojazdów, które radzą sobie w domu trudnym terenie. W pierwszym komentarzu napisałem tylko o motocyklistach, bo artykuł dotyczy ich. Zakaz wjazdu dotyczy w lasach państwowych, na terenach PN. A co jeśli nie ma lasu państwowego, tam też nie wolno?
plus
1
plus
20
pawel93
pawel93 2018-04-11 13:37:31
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Za 4 mln zł, co Wasz poprany rząd wydał na schody w miejscu niedozwolonym , wiesz jaka można fajna infrastrukturę zrobić dla z zmotoryzowanych? Ale co, lepiej dać Rydzykowi, albo na premie, wtedy wszyscy happy...
plus
4
plus
18
pawel93
pawel93 2018-04-11 13:40:43
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Na ten temat można pisać, pisać i pisać. Wracając do artykułu, zwróćcie uwagę, jak zachowuje się praworządny Pawełek, stoi centralnie na środku drogi i zmusza motocyklistów aby oni go omijal i niszczyli tak cenna mu przyrodę. Ciekawe czy szanowny autor zdjęć pozbieral śmieci, po swoich kolegach
plus
2
plus
18
Limka28
Limka28 2018-04-11 14:13:19
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
BYDŁO po podstawówce wsiadło na sprowadzone z niemiec za kilkadziesiąt euro złomy i takie są tego efekty.
plus
19
plus
3
boloyoung
boloyoung 2018-04-11 14:27:00
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Pani Limka28, nikt Ciebie tu nie obraża, więc też nikogo nie obrażaj. Jeżdżę również na motocyklu i skończyłem trochę więcej niż tylko podstawówka. Co do reszty Twojej wypowiedzi nie będę się odnosił bo masz prawo nie wiedzieć ile to kosztuje. Pozdrawiam serdecznie.
plus
4
plus
10
daniel393
daniel393 2018-04-11 15:26:14
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Krytyka wszystkiego i obrażanie innych - to Limce najlepiej wychodzi..., a wszystko co dzieje się poza metropolią w której żyje, to bydło i wiocha :)))
plus
2
plus
8
Pysia
Pysia 2018-04-11 15:55:33
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Tak samo było w drodze na Ćwilin.Nie zwracali uwagi na to ,że są też i piesi.Szły też rodziny naprawdę z malutkimi dzieciakami i jak jeden z drugim jechali trzeba było uciekać do lasu bo dzieciątka zaczęły płakać od tego potwornego hałasu.Następnym razem to ja ich Zmuszę do zjechania z drogi do lasu i ustąpienia mi miejsca .
plus
16
plus
0
RRMD
RRMD 2018-04-11 16:57:55
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
1. Zdjęcie wykonano na szlaku PIESZYM. O ile dobrze pamiętam, wolno poruszać siew tym miejscu również na rowerach.
2. Poruszanie się po takich trasach pojazdami mechanicznymi jest karalnym wykroczeniem.
3. Prawo to zespół zasad, które mimo braku nadzoru (trudno by na każdym kroku prawa pilnowali mundurowi), są ogólnie i powszechnie przestrzegane, bo tego wymaga kultura i szacunek dla prawa.

Brak szacunku dla prawa oraz pewnych zasad współżycia społecznego skutkuje zachowaniami jak wyżej. Trudno jest mi uwierzyć w to że jeszcze ktoś podejmuje na ten temat dyskusje, w dodatku w sposób wielce pretensjonalny.
Motocykliści ujeżdżający góry nie mają żadnych rozsądnych argumentów by usprawiedliwić swój proceder. Wszystko mówi przeciw nim.
plus
20
plus
1
boloyoung
boloyoung 2018-04-11 17:08:29
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Szanowny RRMD. Z tego co ja widzę jest to droga. Więc mogą się nią poruszać również pojazdy mechaniczne. W tych rejonach mnóstwo terenów leśnych jest własnością prywatną, więc wydaje mi się że to dobre uzasadnienie. Inna sprawa że są ludzie i ludziska tak wśród jeżdżących jak i pieszych. Jeden przejedzie spokojnie koło pieszych a inny nie. Jeden pieszy zatrzyma się i zrobi troszkę miejsca, a drugi nie. Nie można jednak wszystkich wrzucić do jednego wora. I jeszcze słówko do Pysi. Bądź mądrzejsza i daj przejechać bo nie wiesz na kogo trafisz. Ja osobiście zawsze zwalniam i staram się przejechać najspokojniej jak to możliwe. Pozdrawiam.
plus
3
plus
17
Ratownik
Ratownik 2018-04-11 17:40:57
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Najczęściej procederem owym zajmują się lokalni pseudo biznesmeni lub ich dzieci. Jedyna rada robić zdjęcia i posyłać policji (uwaga: sami policjanci i ich dzieci również jeżdżą więc trzeba sprawę monitorować). Zdjęcia trzeba robić jak osobnicy zdejmują kaski - tablic na motorach nie uświadczysz.
Ponadto gdzieś mam tłumaczenia, że nie mają gdzie jeździć. Czyli jak kupię sobie czołg to wolno mi będzie domagać się poligonu do jazdy od lasów państwowych, a jak nie to sobie pod Mogielicę wjadę?
Chcecie jeździć to kupcie sobie jakieś pole z lasem i tam się zabawiajcie. EOT
plus
19
plus
1
boloyoung
boloyoung 2018-04-11 17:44:25
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Na co Ci czołg Ratownik. Kup sobie motocykl albo quada. I zacznij cieszyć się życiem.
plus
1
plus
18
Turysta997
Turysta997 2018-04-11 17:48:35
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Usunięcie motocykli ? Niema szans!!
Są, będę i na zawsze zostaną.
plus
2
plus
9
pawel93
pawel93 2018-04-11 17:57:09
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
RRMD -> zdj, zostało wykonane na polanie Stomorgowej. Tak jest to droga jak i szlak, bo polana stumorgowa ( nie wiem czy w całości) , ale należy do osób prywatnych, więc mogli być to właściciele.

Ratownik -> weź Ty przeskocz do XXI w. , na takie motocykle (crossy) to może sobie każdy pozwolić , nie tylko biznesmeni :) Po za tym, twoje przykłady są tak bezsensowne, że aż szkoda je komentować. Chcesz sobie chodzić po lasach , to chodź , w nosie mamy takich jak ty
plus
2
plus
17
Turysta997
Turysta997 2018-04-11 17:59:49
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
pawel93 prawda !!!
plus
0
plus
18
pacho
pacho 2018-04-11 18:14:35
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
zasady współżycia społecznego są raczej tym gościom na enduro obce. Nie ważne ze jest las, cisza i szlak turystyczny, hałas musi się nieść na 2-3 km. Przypomina to kupy psie na trawniku, w zasadzie nie powodują zejścia smiertelnego tylko śmierdzą i można się ubrudzić, no ale jak przekonać ze śmierdzenie kupy ukochanego psa komuś przeszkadza? Tak samo trudno jak przekonać sąsiada by nie wystawiał kolumn na parapet okna, bo może jednak inni chcą spokoju. Nota bene "dzikich" enduro na Słowacji, Czechach, nawet w Rumunii (poza naszymi idiotami latającymi obok pasterzy np w Rodniańskich) raczej nie uświadczysz. Mam nadzieję, że zwolennicy świetnej akcji " Odkryj Beskid Wyspowy" potrafią wywrzeć nacisk na służby, by odkrycie Beskidu Wyspowego nie było kojarzone z odkryciem niepowtarzalnego hałasu i smrodu silnika-:) Z drogi śledzie bo "jasniepan" jedzie.....
plus
22
plus
1
floop
floop 2018-04-11 18:33:36
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Rozmieścić monitoring, spisywać tablice, robić zdjęcia i karać, karać karać! Co roku te bandy półgłówków niszczą przyrodę, płoszą zwierzęta, rozjeżdżają ludziom pola i straszą turystów. Policja ma to gdzieś. Po co im te tak drogie quady i samochody terenowe za publiczne pieniądze, skoro nawet nie próbują przeciwdziałać tej niszczycielskiej hołocie, co myśli że rykiem silnika sobie długość prącia wydłuży?
plus
18
plus
1
west
west 2018-04-11 18:37:07
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Drodzy motocykliści i quadowcy jeśli stać was na sprzęt to i teren sobie zorganizujcie. Są możliwości jest tyle nieużytków wynajmijcie sobie i możecie jeździć do woli. @pawel93 a jak ja sobie umyślę na swoim motorze przejechać przez Twoje mieszkanie to co powiesz. W naszej okolicy nie ma niczyich terenów. Są państwowe albo prywatne i wszędzie obowiązuje zakaz wjazdu nie rejestrowanym pojazdem. Jeśli przyjaciele (bo ja też jeżdżę motocyklem) tak będziecie podchodzić do tematu to spodziewajcie się napiętych linek jako ogrodzenie prywatnego lasu.
plus
18
plus
1
Turysta997
Turysta997 2018-04-11 18:37:46
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
floop nie wyzywaj
plus
0
plus
6
west
west 2018-04-11 18:39:02
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
A tak przy okazji zapytam po co Policja limanowska ma quada?
plus
9
plus
1
floop
floop 2018-04-11 18:43:10
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Ktoś w końcu zrobi z nimi porządek. Już z nie takimi cwaniakami sobie radzono
plus
16
plus
1
Turysta997
Turysta997 2018-04-11 18:48:49
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
floop zastanów się co ty piszesz
plus
0
plus
11
pawel93
pawel93 2018-04-11 18:53:22
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Drogi West - my mamy gdzie jeździć, to Wy zacznijcie tolerować nas, nie chodzi mi ,żebyście nas lubieli, po prostu tolerujcie
plus
1
plus
13
StrazakSam1
StrazakSam1 2018-04-11 18:57:13
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Nie tak to wygląda panowie i panie :) Proszę nie robić z motocyklistów przestępców, widziałem tych motocyklistów i wcale nie pędzili tylko normalnie jechali w kolumnie. Nikt tam szybko nie jechał to po 1.
Po 2 Panie Pawle z drogi się chodzi gdy z przeciwka jedzie pojazd, nie ważne czy to motocykl czy rower.
Po 3 "Do tematu wrócimy"? Proszę zająć się poważniejszymi sprawami.

I co najlepsze mnie rozbawiło.

"Przypomnijmy, że na drogach leśnych nie muszą być ustawione szlabany i znaki zakazujące poruszania się po nich, gdyż zakaz ten wynika wprost z zapisów ustawy o lasach. Obowiązuje on cały rok, nie tylko w okresie zagrożenia pożarowego."

Do Pana od Limanowa.in mamy wszyscy rozumieć, że pańskiego skutera śnieżnego ta ustawa nie dotyczy? A no tak skuter to taki pojazd nie hałasujący nie straszący zwierząt. Rozumiemy...
plus
8
plus
8
pawel93
pawel93 2018-04-11 18:59:12
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Turysta997 - szkoda się z nimi szarpać, tylko im satysfakcje dajemy, że odp, na ich durne przykłady, komentarze. Najpierw zniżamy sie do ich poziomu, a poźniej nas doświadczeniem pokonają :) do zobaczenia na szlaku :) lewa ! :)
plus
3
plus
14
Turysta997
Turysta997 2018-04-11 19:01:19
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Do zobaczenia ;) Łutututu
plus
3
plus
11
west
west 2018-04-11 19:50:55
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
@pawel i @turysta przestraszony człowiek reaguje ucieczką albo agresją, zrozumcie to a będziecie rozumiani. Staram się Was czasem tłumaczyć przed ludźmi że "musi was być słychać bo nie widać". Mieszkańcy narzekają jednak na niepokojący huk. Tak więc droga do kompromisu jest króciutka. Po prostu kolo domów delikatnie.
Ja Was nie tylko toleruję ale lubię, podobają mi się dwa kółka. Wytknąłem Ci @pawel brak szacunku do cudzej własności. Proszę WSZYSTKICH motocyklistów aby zapamiętali moje słowa jeśli nie chcecie być wyrzuceni ze społeczeństwa.
Tak jeszcze na marginesie za parę złotych, może stówek na rok można wydzierżawić jakiś nieużytek za wsią i szaleć do woli.
plus
9
plus
0
msvava
msvava 2018-04-11 19:59:55
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Często chodzę po gorach Beskidu Wyspowego..Wkurza mnie jak idąc sobie spokojnie wytyczonym szlakiem,mijają mnie często ci na tych głośnych motorach...Jest tyle różnych dróg poza szlakami, niech se tam hałasują...No chyba ,że boja się że się zgubią i nie odnajda drogi do domu..ha.ha...Nawet nie potrafią uszanować spokoju zwierząt..hołota i tyle...
plus
15
plus
2
xniuchnik
xniuchnik 2018-04-11 20:19:36
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
no to co chłopaki pisać wiadomość prywatną zbieramy sie w któryś dzien i jeszcze raz tam wbijamy
plus
2
plus
11
mogielica
mogielica 2018-04-11 20:35:21
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Policjanci też jeżdżą po lesie i jest klika nie do ruszenia! To samo na Łopieniu i Ćwiliniu. Byli funkcjonariusze policji jak i obecni powinni dawać przykład a jest na odwrót!
plus
9
plus
1
KejTieM
KejTieM 2018-04-11 20:46:03
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Po pierwsze.
Nikt tak nie niszczy przyrody jak drwale, wielcy leśnicy i złodzieje drzewa z lasów państwowych i prywatnych. Po ciężkim sprzęcie, który im do tego służy zostają takie dziury, że nawet woda z opadów takich szkód nie wyrządza.
Po drugie.
Całą zwierzynę, która zamieszkuje nasze tereny płoszą pseud myśliwi, swoimi jakże cichymi pudłami oraz pracownicy tych ww, którzy przez 10 godzin dziennie urzynają te swoje piły motorowe.
Po trzecie, najważniejsze.
Nikt w górach nie zostawia tyle śmieci, butelek i puszek po piwie co Wy, WIELCY MIŁOŚNICY PRZYRODY, narzekacie na innych a sami nie widzicie swoich jakże prostych błędów, braku kultury i jakiegokolwiek wychowania. TURYŚCI.

Ciekawe ile śmieci wyrzucił pod kopą AUTOR, żeby się mu lżej schodziło.
Komentarze pawel93 usunięte bo prawdę pisał ?
plus
5
plus
11
peres50
peres50 2018-04-11 21:00:50
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Podziwiam kolegów na cross:):):) sam jeżdżę na crossi ludzie jak widzą kogoś na motorze to od razu nie wiem co piszą jakieś bzdety .Chyba z zazdrości że nie unią jeździć w teranie. Koledzy na cross koło w powietrze :):):)
plus
3
plus
15
Misiek93
Misiek93 2018-04-11 21:15:25
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Znacie jakieś tereny, gdzie można pojeździć legalnie?
plus
6
plus
0
Turysta997
Turysta997 2018-04-11 21:25:24
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Poprostu turyści są zazdrośni o nasze sprzęty ;)
plus
1
plus
16
vampirek
vampirek 2018-04-11 21:28:59
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Napiszę tak ,,z jednej strony dobrze że młodzi zamiast się upijać ,czy coś innego zażywać ,,zajmują sie czymś takim ,ale powinno sie im wytyczyć ,jakąś trasę ,,a nie żeby sobie tak po czyiś lasach czy nawet polach jeździli,bo owszem oni mają z tego może jakąś frajdę ,,ale zwykli ludzie mają już tego dość jak sie mieszka blisko lasu ,i przychodzi niedziela ,czy święto ,i zamiast mieć spokój ,to cały dzień się słucha tego warkotu ,a to jest odgłos bardzo mocny ,już nie idzie tego znieść ,,a gdzie są ekolodzy ,czy Ci którzy mówią o zanieczyszczeniu powietrza ,,takim wolno ,, ,,ciekawe ????????????
plus
6
plus
2
34607szczawa
34607szczawa 2018-04-11 21:36:42
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
W kamienicy przypadkiem nie ma toru? Tam chyba by mogli się wyszaleć.
plus
3
plus
0
Limka28
Limka28 2018-04-11 22:08:06
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
"turysta997" nie bądź śmieszny. za komplet kół letnich dobrego samochodu można by kupić wszystkie te wasze badziewia i jeszcze na opony by zostało. taka prawda. psujecie tylko opinię prawdziwym motocyklistom. z resztą widać po "ocenach" komentarzy co reprezentujecie i tyle w temacie.
plus
9
plus
2
pawel93
pawel93 2018-04-11 22:29:50
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
buhahahaha xD limka28 żal mi cb, te twoje "profesionalne " komentarze , są bardzo profesionalne xD zadania odrobione ? bo jutro dopiero jest czwartek xD
plus
1
plus
7
Turysta997
Turysta997 2018-04-11 22:53:10
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Komplet kół ? Chyba do ferrari z Dunlopa :)
plus
1
plus
7
aviator
aviator 2018-04-11 22:59:41
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Moja skromna osoba pozwoli sobie tylko na taki oto komentarz ( wchodzić w głębszą dyskusję to tak jak by kijem wodę zawracać ) : Osoby podnoszące argument , że można jeździć sobie po prywatnych terenach mają tylko rację częściową ( lub "nie rację "całkowitą ). Parę lat temu nieznane mi osobniki dosłownie zaorały pole swoimi maszynami zajeżdżając fosę doszczętnie, czego owocem było wylanie wody na pobliską drogę i łąkę. Nikt nie zjawił się aby szkodę naprawić , trzeba było to zrobić samemu . Dodam tylko, że nikt z mojej rodziny nie jeżdżąc krosem/kładem musiał doprowadzać do porządku swoją własność. Więc pytanie: czy jak mam samochód którym można osiągnąć 240 km/h robię to na drodze publicznej czy próbuję sił na torze wyścigowym , tylko dlatego że mam taki kaprys ?
plus
8
plus
1
Limka28
Limka28 2018-04-11 23:00:04
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
"pawel93" - cb - kojarzę tylko z CB Radiem, jakieś xD - zakładam że to lokalny dialekt. idź do szkoły, na naukę nigdy nie jest za późno. kultury i obycia między LUDŹMI też się nauczysz. więcej nie będę komentować i tym bardziej dyskutować bo nie ma z kim.
plus
5
plus
1
Turysta997
Turysta997 2018-04-11 23:03:16
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Dobra, motory były, są i będą ;)
plus
1
plus
6
aviator
aviator 2018-04-11 23:07:28
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Mądrzy ludzie też byli, są i będą ... Lecz czasem można się spotkać z intelektualnym przybłędą ;)
plus
6
plus
1
beybe
beybe 2018-04-12 03:09:40
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Witam! Crossisci to tacy sami Ludzie co Ci którzy chodzą po Górach z organizacja OBW i P. Paweł niech o tym nie zapomina i nie robi z ludzi dla których Góry to tak samo pasja tylko w inny sposób wyrażana. Mówienie o Motocyklistach ze niszczą i straszą...:) a Ci z grona pana P. Co ciskają do nich kamieniami to są Ok? Bo są u siebie i bronią swojego podwórka? Robienie z kogoś intruza tylko przez to ze jakiejś grupie nie odpowiada to co On robi i jak spędza wolny czas... ??? Szkoda ze zapomina P. P. O tym ze w minionym miesiącu mieszkaniec o to tej góry ktora została poruszona został WICEMISTRZEM ŚWIATA właśnie w jeździe takim Motocyklem. Nagonka takich ludzi jak Pan P. Dla mnie jest bez podstawna, ponieważ karanie i eliminowanie to nie rozwiązanie problemu. Tylko danie alternatywy, bo Beskid Wyspowy nie jest Organizacji tylko nas wszystkich. A gdy by zarząd miasta i gminy ( gdzie większość ' czlonkow OBW'to są z tych grup) pomyśleli by właśnie o Alternatywie. Promocja naszego regionu była by zdecydowanie Większa. Kowalczyk zakończyła karierę, a w naszym regionie jak nie było nic tak nie ma
plus
2
plus
3
daniel393
daniel393 2018-04-12 08:10:34
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Motocykli z roku na rok przybywa i będzie przybywać! Ja jeżdżę motocyklem szosowym, ale czasem chciałoby się zjechać z drogi... (bo jazda po ulicy to ciągła walka) co rusz ktoś mi wyjeżdża, zajeżdża (i wcale nie latam 200 przez miasto, ani nawet połowy z tego). Jestem spokojnego usposobienia, ale niekiedy to ręce opadają..., na szczęście są też tacy, którym korona z głowy nie spada, gdy zrobią trochę miejsca i przepuszczą motocykl, ja ze swojej strony zawsze szanuję innych uczestników ruchu (w tym pieszych), problem polega na tym, że ludzie (większość) myślą stereotypowo - motocyklista = dawca! Najlepiej wyzywać i obrażać... Jak już pisałem: motocykli przybywa i trzeba to zaakceptować (nauczyć się koegzystować) i wszystkim będzie łatwiej, milej i przyjemniej. Pozdrawiam. LwG!
plus
1
plus
1
Turysta997
Turysta997 2018-04-12 13:52:28
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Zgadzam się z beybe i daniel393!
plus
1
plus
0
piotrek22
piotrek22 2018-04-12 15:41:37
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Szaleńczej jazdy na motorach po szlakach nie popieram, ale pytam kto robi więcej złego przyrodzie? Kilku motocyklistów, czy kilka tysięcy par nóg zadeptujących Beskid Wyspowy od kilku lat pod wzniosłym sztandarem "odkrywania"? Polany na Mogielicy ( iw kilku innych miejscach)to rezerwaty przyrody, a przecież każdego roku w ramach OBW gromadzi się tam ogromna rzesza ludzi, a ile tam wyjeżdża quadów, crossów, aut 4x4z tej samej okazji? Ale jest tak, że akcja OBW to "święta krowa" o której nic złego powiedzieć nie wolno i nie wypada, a o "crossowcach" wolno a nawet wypada.
plus
1
plus
5
34607szczawa
34607szczawa 2018-04-12 19:14:55
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Do tej pory sądziłem że szlaki turystyczne są dla pieszych z małymi wyjątkami. Powstrzymuję się przed ostrymi komentarzami ale jak czytam amatorow 2 kółek to się zaczynam wk.... że tylu debili mamy dookola siebie. To że nie ma zakazu to nie znaczy że mogę iśc na rynek w Limanowej i tam nasrać.
plus
5
plus
1
DJEGO86
DJEGO86 2018-04-21 10:49:42
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
A pan Paweł jest z kąd? Mozliwe ze motocykliści to jego sąsiedzi!!! Bo 90% motocyklistów to przyjezdni a miejscowi wiedzą gdzie jeździć. A na marginesie kto śmieci zostawia? A i szlaki przechodzą przez prywatne lasy wiec prosze sie zastanowić! Jak motocyklista wyprowadzi turystów z dziury na szlak jak sie zgubią lub w zimie zabłądzą to nikt o tym nie pisze!! Motocykliści byli są i będą a agresja rodzi agresję!!!
plus
0
plus
0
elf1
elf1 2018-04-21 12:30:45
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Polsce potrzebny jet Bismark,by ztobił porządek i nauczył przestrzegania prawa tak jak poradził sobie z Niemcami. Tam Polaczki stulają uszy ,ale jak tylko przekroczą granicę to zaraz puszki po piwie lądują we fosach.P
plus
0
plus
0
pacho
pacho 2018-04-25 21:29:43
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
do redakcji: czy bedzie jakas kontynuacja?
dodam ze ryki quadów i krosów tej wiosny staja sie częstsze niz szczekanie psów .
plus
1
plus
0
Dodaj komentarz
2018-08-14 dzisiaj
2018-08-13 wczoraj
2018-08-12 przedwczoraj

Drogi Użytkowniku! Z dniem 25 maja 2018 r. zmieniły się obowiązujące przepisy z zakresu ochrony danych osobowych (RODO). Dla Limanowa.in bardzo ważne jest bezpieczeństwo Twoich danych osobowych, dlatego dostosowaliśmy działalność portalu do nowych wymogów. Jeżeli posiadasz konto, bądź korzystasz z innych funkcjonalności jakie oferujemy, zapoznaj się proszę z kilkoma ważnymi informacjami jakie znajdziesz tutaj. Dodatkowe informacje o tym jak przetwarzamy dane osobowe, znajdziesz też w naszej Polityce Prywatności. W razie wątpliwości, skontaktuj się z Administratorem.
Intersiec
X
Topczar