Brat starosty znalazł pracę w PZD. Starosta o tym... nie wie. Ruszamy z akcją nepotyzm w urzędach | Limanowa.in - limanowski portal informacyjny
limanowa.in
Piątek, 26 maja, Filip, Paulina, Marianna, Ewelina, Paweł
Rejestracja »

Newsroom

2017-02-14 08:19:21

Brat starosty znalazł pracę w PZD. Starosta o tym... nie wie. Ruszamy z akcją nepotyzm w urzędach

Brat starosty znalazł pracę w PZD. Starosta o tym... nie wie. Ruszamy z akcją nepotyzm w urzędach
Brat Jana Puchały znalazł zatrudnienie w Powiatowym Zarządzie Dróg w Limanowej. W ogłoszonym przez PZD konkursie był jedynym kandydatem na stanowisko kierowcy. Tymczasem starosta utrzymuje, że nie posiada na ten temat informacji.
Pod koniec roku Powiatowy Zarząd Dróg w Limanowej ogłosił konkurs na wolne stanowisko kierowcy w służbie liniowej PZD. W określonym terminie zgłosił się tylko jeden kandydat – był to brat starosty, Jana Puchały, który znalazł zatrudnienie w jednostce organizacyjnej powiatu limanowskiego. 
 
Informacje na ten temat otrzymaliśmy od naszych Czytelników, którzy nie wiedzieli czy pogłoski krążące wśród mieszkańców Podłopienia i Tymbarku o nowej pracy brata starosty, sołtysa Podłopienia, są prawdziwe. 
 
Postanowiliśmy więc zapytać o to Jana Puchałę, który w odpowiedzi stwierdził, że jego brat nie pracuje w Starostwie Powiatowym w Limanowej, nie był jednak w stanie potwierdzić bądź zaprzeczyć, czy znalazł zatrudnienie w którejś z podległych starostwu jednostek. - Nie posiadam informacji, czy jest zatrudniony w którejś z jednostek organizacyjnych powiatu limanowskiego. Właściwymi do udzielania odpowiedzi za powyższe pytanie będą poszczególne jednostki organizacyjne powiatu (...) - opowiedział nam starosta.
 
Tymczasem wystarczyło nam zaledwie kilka minut by potwierdzić, że brat starosty został niedawno zatrudniony w Powiatowym Zarządzie Dróg w Limanowej (biura PZD mieszczą się w tym samym budynku co starostwo).
 
Jak tłumaczy w rozmowie z nami dyrektor PZD Marek Urbański, potrzeba zatrudnienia nowego kierowcy wynika z faktu, że dwóch dotychczasowym pracowników w tym roku nabyło prawo do przejścia na emeryturę. 
 
- Ogłosiliśmy konkurs, zgłosił się tylko jeden kandydat, z którym komisyjnie przeprowadzono rozmowę kwalifikacyjną. Spełnił on wszystkie wymogi i został zatrudniony, póki co na okres próbny, trwający trzy miesiące - mówi Marek Urbański, którego zdaniem sprawa nie powinna budzić żadnych wątpliwości.
 
To nie jedyna osoba spowinowacona ze starostą, która pracuje w jednostkach powiatu - szwagier z nowej rodziny starosty pracuje na pływalni. 
 
***
Tym samym zaczynamy akcję "Nepotyzm w urzędach", podczas której  będziemy pytać wójtów, burmistrzów, przewodniczących rad, czy członkowie ich rodzin są zatrudnieni w kierowanych przez nich urzędach lub jednostkach im podległych. Jak wiecie o takiej, bądź innej bulwersującej sytuacji, napiszcie na adres nepotyzm@limanowa.in.
 
(Fot. ilustracyjne/Źródło: Powiat Pleszew)
Komentarze 83
Wernyhora
Wernyhora 2017-02-14 08:28:36
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
No to sie zacznie... w koncu... Nie wiem czy redakcja jest tego swiadoma na jaka wojne idzie z gminami i wojtami ktorzy w niektorych miejscowosciach rzadza juz niepodzielnie kilka kadencji a powiazania rodzinne sa jak macki mafii pruszkowskiej. To jest ciezki rak ktory toczy samorzady. Tam to sie dopiero kumoterstwo i nepotyzm na najwyzszym poziomie uprawia...
plus
14
plus
0
homokatolikus
homokatolikus 2017-02-14 08:29:56
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Nie wie że brat pracuje w PZD ? Możliwe, ale się przynajmniej nie wypiera że ma brata.
plus
12
plus
0
pepe123
pepe123 2017-02-14 08:39:18
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Hipotetycznie, załóżmy, że ponawiamy konkurs na stanowisko (kierowcy w PZD) - kto byłby chętny wystartować w konkursie na to stanowisko ? Proszę swą wolę sygnalizować w komentarzach poniżej.
plus
1
plus
0
on1
on1 2017-02-14 08:53:32
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
warto przyjrzeć się szkołom gdzie potrafią pracować całe rodziny ;)
plus
14
plus
0
drdosia
drdosia 2017-02-14 08:53:58
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
chyba limanowa.in ma dobrego informatora w starostwie, sensacja goni sensację, brat ma pracę szaaaał...
plus
7
plus
0
Lwa27411
Lwa27411 2017-02-14 08:55:18
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Szanowna redakcjo !
Bardzo się cieszę i nie tylko ja że w końcu ten temat został poruszony. Tutaj nie ma kogo bronić, tutaj nie ma się czego bać bo prawda jest taka że nepotyzm istniejący w Limanowej trwa już wieki . W końcu nadszedł czas żeby rozprawić się z osobami i tymi sitwami które psują cały demokratyczny układ. Czekam na wyniki tego śledztwa ... Należy się przyjrzeć członkom Limanowskiej rady ... oraz ich rodzinom bo nie ukrywajmy wiemy o kogo chodzi . Wielu mieszkańców nie ma szans nawet po skończeniu dobrych studiów dostać się do jakiejkolwiek pracy na różnych stanowiskach UM, SP, MOPS,US,UG itd. Konkursy wygrywają zazwyczaj osoby po znajomościach oraz członkowie rodzin urzędników oraz radnych itd.. Życzę szczęścia oraz powodzenia ..
plus
22
plus
0
stefanoo
stefanoo 2017-02-14 08:55:40
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
prosze sprawdzić dokładnie , bo tam wiecej rodzinki pracuje siostra na pływalni siostrzeniec
plus
13
plus
0
meclim
meclim 2017-02-14 09:09:10
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Ciekawe. Do pracy zgłosił się tylko jeden kandydat na kierowce. Czyli starosta zlikwidował bezrobocie w powiecie bo ostatni bezrobotny znalazł prace. Dobra zmiana.
plus
8
plus
1
wabo
wabo 2017-02-14 09:15:47
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Szkoda że taka mała rodzina tylko brat. Pozdrawiam
plus
0
plus
2
MAJA12
MAJA12 2017-02-14 09:16:32
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Panie Redaktorze ta sprawa powinna być poruszona już kilka lat temu, ale dobrze, że nastąpiło to tez niż wcale całe rodziny są porozmieszczane po wszystkich urzędach państwowych.

Myślę że nadszedł czas aby to rozwalić tą SITWĘ i zrobić miejsca ludziom odpowiedzialnym posiadającym odpowiednią wiedzę i są pracowici.

Proszę sprawdzić ile pracuje małżeństw, córek, synów , braci, wujków itd. po urzędach podlegającym STAROŚCIE
plus
13
plus
1
wege617
wege617 2017-02-14 09:20:20
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Brawo za pomysł redakcjo.
Sprawdzcie dokladnie szkoly w Tymbarku i Podlopieniu oraz w Slopnicach.Czas by ktos w koncu sie wzial za ten nepotyzm i kolesiostwo.
plus
11
plus
0
wartownik
wartownik 2017-02-14 09:22:55
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
@MAJA12, Staroste wybrali radni Prawa i Sprawiedliwości!!! Czyli ta cała SITWA sterowana jest przez Prawo i Sprawiedliwość i tyle w tym temacie.
plus
3
plus
3
wege617
wege617 2017-02-14 09:28:35
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Przyjrzyjcie się tez stanowiskom konserwatorów w szkołach.Za co biorą pensje co miesiąc.Rodzice dzieci z Podlopienia wiele mówią na temat zwolnienia poprzedniego konserwatora i zatrudnienia nowego.Sprawa smierdzi na kilometr.
plus
4
plus
0
kinia434
kinia434 2017-02-14 09:36:47
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
WOW....ale informacja dnia , miesiąca a może i roku......!!! cholewka nie wiedziałam ,że w Rodzinie trzeba informować się na bieżąco co do stanowisk pracy oraz adresów firm gdzie się człowiek zatrudnia...
"Ogłosiliśmy konkurs, zgłosił się tylko jeden kandydat," widocznie ludzie nie potrzebują pracy jako kierowca... a jak się jakiś zgłosił to wielkie halo....

" Informacje na ten temat otrzymaliśmy od naszych Czytelników, którzy nie wiedzieli czy pogłoski krążące wśród mieszkańców Podłopienia i Tymbarku o nowej pracy brata starosty, sołtysa Podłopienia, są prawdziwe. " o widzę ,że Tymbark i Podłopień nadal żyje domysłami i plotkami... oj marnie to się może skończyć marnie...

Droga Redakcjo ...jak już tak piszecie o Familiadach to może opiszcie każdy Urząd Gminy w Powiecie jak i Urząd Miasta Limanowa może to być ciekawa lektura.... bo jak na razie to tylko o pokrewieństwu Starosty informujecie... ileż to można wałkować...??? POZDRAWIAM :)
plus
9
plus
2
Afirmacja
Afirmacja 2017-02-14 09:37:24
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Dziękuję na to czekałam, materiału myślę że będzie na najbliższe pół roku :)
plus
4
plus
0
trybunal
trybunal 2017-02-14 09:37:41
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
kłania się szkoła podstawowa w Wilkowisku.
Ponoć za poprzednia Dyrekcja zatrudniła nie jedną osobę z swojej rodziny.
Prosimy o wiadomości na ten temat.
plus
5
plus
0
kinia434
kinia434 2017-02-14 09:54:45
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
@wege16...A dlaczego tylko tym trzem szkołom maja się "przyjrzeć"..?? Niech zrobią to we wszystkich w Powiecie... myślisz ,że w innych jest lepiej i uczciwiej oj na pewno nie ...brat, siostra bratowa a tylko dlatego ,ze ojciec i matka a nawet babcia też w niej uczyli .... tak, że temat" morze " a może być z tego nawet niezłe "szambo"...
plus
1
plus
1
jojo6
jojo6 2017-02-14 10:03:28
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Powiat, powiatem, czy lepiej wygląda sytuacja w mieście? Jest ogłoszony konkurs http://www.miasto.limanowa.pl/pl/4906/13777/konkurs-na-dyrektora-limanowsk iego-muzeum.html Kto wygra? Na pewno nikt z rodziny radnych :)
plus
2
plus
2
drdosia
drdosia 2017-02-14 10:05:28
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
zastanawiam sie jaki bedzie skutek takich publikacji - najprawdopodobniej żaden - czytelnicy beda świadomi, ludzie bardziej lub mniej kompetetni będa pracować dalej i co się zmieni?????
przyjdą inni rządzący, poupychaja swoich i karawana pojedzie dalej, tylko czy o to nam wszystkim chodzi?
plus
8
plus
1
Lwa27411
Lwa27411 2017-02-14 10:06:18
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
jojo6 faktycznie masz racje hahhahahhahah "nikt z rodziny radnych "!! :)
ja tylko czekam jeśli to będzie takowa osoba ......
plus
0
plus
1
1234567
1234567 2017-02-14 10:27:09
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Konkurs na stanowisko kierowcy ? Przecież to jakiś absurd ! A swoją drogą, co stało się z naszym społeczeństwem ? Zazdrość, zawiść,złośliwość , donosicielstwo dają się odczuć na każdym kroku. Nie bronię w tym przypadku Starosty, ale pytam: czy jego brat, nie może już pracować w w żadnym zakładzie na terenie powiatu, którego On jest Starostą ? To tak jakby, nikt z rodziny wojewody nie mógł pracować na terenie województwa, którym on zarządza. Jakimże małym ,zawistnym człowieczkiem trzeba być by donosić,że gdzieś bez jego "akceptacji"zatrudniono konserwatora, czy sprzątaczkę. Nie popieram nepotyzmu, ale apeluję nie dajmy się zwariować, bo jak widać szaleństwo w tej materii, zaczyna sięgać zenitu .
plus
6
plus
1
skijer
skijer 2017-02-14 10:37:14
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Czytając większość komentarzy dochodzę do wniosku że ŻADNA z osób starających się o pracę i jednocześnie mająca kogoś z rodziny w jakiejkolwiek instytucji lub firmie w powiecie limanowskim,nie powinna tej pracy w tym powiecie dostać,przecież każdy ma gdzieś kogoś z rodziny lub znajomego.To co,ludzie mają emigrować za pracą ??
A koniec końców pewnie będzie i tak jak napisała drdosia. ;-(
plus
4
plus
2
wodnik
wodnik 2017-02-14 10:41:34
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
zgadzam sie z kinia434 -czemu powiązania tylko w Starostwie? Jest 12 gmin na terenie powiatu i tam też należy sprawdzić. Wielka afera, że brat starosty zatrudnił się na stanowisko kierowcy-zwykła praca fizyczna. A jak są ustawione konkursy na stanowiska kierownicze to cisza- np z przejściem Pana Gorczowskiego ze Starostwa do UM na stanowisko Kierownika Wydziału Inwestycji? Może za chwile portal będzie śledził każde stanowisko w starostwie a o ustawionych konkursach w gminach będzie cisza? zobaczymy kto wygra konkurs na stanowisko dyrektora muzeum i biblioteki-czy limanowa.in znajdzie powiązania?
plus
3
plus
0
grazynahayes
grazynahayes 2017-02-14 10:43:41
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Świetna idea, popieram. Neptyzm w urządach, to patologia w polskich samorządach. W zatrudnianiu ludzi nalezy kierować się: kwalifikacjami , wykształceniem, odpowiednim do stanowiska cechami osobowościowymi, niekaralnością. To są ogólnie przyjęte standardy, które należy respektować.
Taka małe uwaga: Pana Starostę wybrała część ludzi ze środowiska PIS, nie wszyscy PIS-owcy są szczęśliwi z tego wyboru, tym bardziej, że nie wszyscy zapomnieli o programie i ideologii Prawa i Sprawiedliwości.
Sam Pan Starosta nie jest członkiem PIS,
Dziwi mnie komentarz @wartownika, toż jego "chlebodawca" chce się "przytulić " do ważnych w PIS-ie.
To nie nikt inny, jak on sam, zdradził swojego dawnego chlebodawce na rzecz obecnego. To nie kto inny jak on , ma problemy z zarządzeniem i organizacją we własnej jednostce samorządowej.
Jeśli ludzie , którzy trwonią pieniądze publiczne, chcą być tutaj ekspertami to ja dziękuje, za takich ekspertów. Najlepiej prosze przyglądnij się jak to wygląda u Ciebie, drogi komentujący.
plus
2
plus
2
wege617
wege617 2017-02-14 10:45:50
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
12346 masz całkowitą rację i zgadzam się z Tobą.
Nie mam nic do zatrudniania konserwatorów i sprzataczek w szkole, nawet jesli to po znajomosciach.
Ludzie pochodzący z Podlopienia mówią ,że zwolniono dobrego ,uczciwego konserwatora ,który dobrze wykonywal pracę i na jego miejsce nagle zatrudniono kogoś kto ma znajomosci i powiązania ze starostą i wójtem.
Czy to nie jest krzywda dla tamtego czlowieka? Obiektywnie sam pomyśl.
plus
3
plus
1
Limka28
Limka28 2017-02-14 10:46:23
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
gdyby chodziło o stanowisko kierownika czy dyrektora PZD... ale kierowca? bak innych chętnych, pozytywnie zaliczona rozmowa kwalifikacyjna, spełnione wymagania na to stanowisko więc gdzie tu "układy"?! wg toporkiewicza facet nie powinien zostać zatrudniony wyłącznie dlatego, że jest bratem Starosty. Żenujące.
plus
5
plus
2
Szczesciara
Szczesciara 2017-02-14 10:46:27
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
W szkole w dwójce w mszanie dolnej jest jeszcze lepiej. Tam pracują matka z córką w jednym sekretariacie!
plus
3
plus
0
grazynahayes
grazynahayes 2017-02-14 10:54:37
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Standardy powinny być takie: ogłasza się konkurs na dane stanowisko, z konkursu powinni być wyłonieni najlepsi kandydaci. Muszą oni spełniać postawione im wymagania. Może oczywiście zdarzyć się, że będzie to osoba z rodziny decydenta. W wielu zakładach pracy obowiązuje jednak zasada, że osoba na kierowniczym stanowisku nie może pracować razem z wspolmałżonkiem w tym samym zakładzie pracy.
plus
2
plus
3
grazynahayes
grazynahayes 2017-02-14 10:56:16
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Współmałżonek nie może bezpośrednio podlegać drugiemu współmałżonkowi.
plus
3
plus
3
stefanoo
stefanoo 2017-02-14 11:16:16
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
w szkole w Podlopieniu nie tylko konserwator jest przyjety po znajomosci ale tagze zona jego i corka tam pracuja
plus
3
plus
1
DRKidler
DRKidler 2017-02-14 11:42:46
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Jeżeli tak no to spróbuję napisać coś o naszym lokalnym nepotyzmie jaki panuje w Limanowej.
Po kolei:
1. W Urzędzie Miasta Limanowa jest zatrudniona córka przewodniczącej Rady Miasta Limanowa.
2. W Limanowskim Domu Kultury jest zatrudniona na stanowisku dyrektora żona radcy prawnego Urzędu Miasta Limanowa, a dodatkowo radca zasiada w radzie nadzorczej Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Limanowej.
3. W Muzeum Regionalnym Ziemi Limanowskiej w Limanowej zatrudniona jest córka radnego limanowskiego (wraz ze swoim mężem i najbliższa kuzynką) ,który jest przewodniczącym komisji rewizyjnej, a dla wiadomości muzeum finansowane jest przez miasto (i jak to ma wyglądać rozliczanie finansowe muzeum).
5. Miejska Bibliotek Publiczna w Limanowej dyrektorka, mąż Pani dyrektor jest pracownikiem biblioteki.
To na razie tyle, a o reszcie się spróbuję dowiedzieć robiąc sobie mały spacerek po zaprzyjaźnionych instytucjach i rozmowach z zaufanymi ludźmi. Do usłyszenia. Myślę, że mój komentarz nie zostanie usunięty, gdyż kogoś może bardzo kłuć w oczy.
plus
14
plus
0
tora
tora 2017-02-14 11:47:19
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
TAKA PIĘKNA POGODA I SĄ WALENTYNKI.
plus
2
plus
0
34607szczawa
34607szczawa 2017-02-14 11:48:30
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Walka o wpływy w powiecie i podległych gminach trwa w najlepsze. Kto nie z nami ten wróg hehe.
plus
1
plus
1
colo
colo 2017-02-14 12:12:03
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
W PZD to nic nowego, już parę lat temu się to zaczęło, najpierw brat pracownika się załapał, później zięć kierowcy starosty, później mąż pracownicy itd. dla nich miejsca się znalazły a dobrych pracowników potraktowali jak psy gdy chcieli się zatrudnić na następny sezon, jednemu powiedzieli że nie ma dzieci to nie potrzebuje pracy a z drugiego zrobili chorego że nie nadaje się do pracy.
plus
2
plus
1
wodnik
wodnik 2017-02-14 12:24:55
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
myślę, że każdy znam jakaś osobę która znalazła pracę po znajomości
plus
1
plus
1
sweetfocia
sweetfocia 2017-02-14 13:38:57
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Naukowcy na podstawie badań DNA stwierdzili, że 80 % Rosjan jest ze sobą spokrewnionych.
Więc tam to dopiero musi panować nepotyzm.
plus
2
plus
0
lipton4321
lipton4321 2017-02-14 14:01:25
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Szczytem nepotyzmu jest Wojt Gminy Lukowica gdzie zatrudnieni na stanowiskach podleglych wojcinie sa corka i synowa.Buta Arogancja Nepotyzm Destrukcja Autokracja pierwsze litery tych pojec oddaja caly obraz gminy po prostu BANDA>>>
plus
3
plus
2
lipton4321
lipton4321 2017-02-14 14:01:30
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Szczytem nepotyzmu jest Wojt Gminy Lukowica gdzie zatrudnieni na stanowiskach podleglych wojcinie sa corka i synowa.Buta Arogancja Nepotyzm Destrukcja Autokracja pierwsze litery tych pojec oddaja caly obraz gminy po prostu BANDA>>>
plus
3
plus
2
bearchen
bearchen 2017-02-14 14:14:52
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Panie redaktorze... ta cala sytuacja to jeszcze nic. Zastanawiam sie jakim czlowiekiem trzeba byc, zeby do swojej prywatnej firmy przelewac publiczne pieniadze podatnika??. Wedlug informacji zaczerpnietych z innego lokalnego portalu, skasowal pan ponad 70 tys zl? .Czy nie wstyd Panu dorabiac sie na pieniadzach podatnika ,przeciez te pieniadze zarzadzajacy mogli przekazac chociazby na chore dzieci, ktorych w miescie nie brakuje!!! Uczciwi ludzie dorabiaja sie uczciwie!!!
Wracajac jeszcze do artykulu, osobiscie uwazam ze to dobrze swiadczy o tym Panu, ktoremu sie chce pracowac a nie idzie po jalmuzne czy na zlodziejke.! Brat Pana Starosty podjal prace za ile?... 1500 na reke ? Policzyc koszty dojazdu to pewno sie ostanie 1200zl . Redaktorze, Ukrainiec nie bedzie za to pracowal w Polsce! .Chcial pan znow podkrecic atmosfere a wyszla kupa jak zawsze... smiech na sali . Jezeli jest pan taki wnikliwy to bardzo prosze niech pan odszuka lokalna instytucje samorzadowa gdzie pracuje obok siebie maz i zona .Swiadomie pan atakuje Staroste, a za swoimi uszami ma pan jedno wielkie …
plus
7
plus
8
limman
limman 2017-02-14 14:38:12
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
@MAJA12 pamiętaj że Miasto (czy Gmina) też nie jest święte - przykładów na to bez liku
Rodziny w tym dzieci byłych ale i obecnych radnych miejskich nagle znalazły prace na urzędowych lub zależnych od urzędu stanowiskach, dzieci radnych wykonują projekty na zlecenie miasta. Przykładów jest wiele. Nepotyzm jest złem i trzeba go eliminować ale nie wybiórczo lecz wszędzie i z głową.
plus
0
plus
1
d6nonac
d6nonac 2017-02-14 14:44:10
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
"bearchen" to jeszcze nic ;) jakim trzeba być człowiekiem żeby dla ratowania swojej sytuacji finansowej żenić się z bardzo przeciętnej urody "dokturką" a później po pijaku żalić się kolegom z tego powodu?
plus
0
plus
2
Lilkaa
Lilkaa 2017-02-14 14:51:46
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Heheheh widać że pan redaktor nie może znaleźć ciekawych newsów, gdy piszę nawet o tym że mieszkaniec małej wsi znalazł pracę. Gdyby się przyjrzał uważnie, praktycznie na każdym zakładzie pracy zauważył by więcej powiązań rodzinnych, przypuszczam że nawet w swojej, ale jak nie ma lepszych tematów to czytajmy co jest ...śmiech to zdrowie :D a to czy Pan starosta wiedział czy nie wiedział o nowej pracy jego brata to przecież nie nasz interes. Odnosząc się do komentarza na temat siostry na pływalni to już wgl śmiech na sali bo nawet takie samo nazwisko upoważnia do kojarzenia że to kolejna siostra Pana starosty. Dobrze że rodzina państwa Puchałów jest taka duża to mamy pewność że pan redaktor ma tematy do pisania przynajmniej na kilka dobrych lat...pozdrawiam :D :*
plus
1
plus
3
stefanoo
stefanoo 2017-02-14 14:52:41
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
trzeba rodzince pozałatwiac robote bo może to być ostatnia kadencja tego pana a wtedy rodzinka będzie obrazona ze jak była okazja roboty to jaśnie pan nic nie zrobił
plus
3
plus
2
takijakty
takijakty 2017-02-14 14:56:27
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Prawda jest taka że teraz to oni czytają i się śmieją bo h.....im zrobicie:(((((
plus
2
plus
1
pikador
pikador 2017-02-14 15:03:18
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
@DRKidler kilka lat temu jedna pani niedoszła nauczycielka języka obcego postanowiła zostać przedszkolanką (nie pamiętam czy był konkurs na to miejsce) i została - zgadnij kogo jest bliską rodziną i czy to nie miało wpływu na wybór właśnie jej ;)
Nepotyzm to patologia z jednej strony, z drugiej są środowiska, że nie da się tego uniknąć. Na zachodzie dobre posady dostają osoby za które ktoś gwarantuje, ręczy. Przychodzą do nowego pracodawcy z listem polecającym - to też rodzaj nepotyzmu. Miejmy umiar w ocenach.
plus
1
plus
0
KaKropka
KaKropka 2017-02-14 15:07:23
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
@Lilkaa Jeśli dotyczy to prywatnego zakładu pracy, to jest to sprawa wyłącznie właściciela.
Jeśli jest to instytucja utrzymywana z podatków to już tak nie jest.
Jako podatnik, chciałbym, żeby owych pracowników było jak najmniej oraz żeby były to kompetentne i odpowiednio wynagradzane osoby. A nie kuzyni, ciotki itp. itd. bez właściwych kompetencji, ale z właściwymi koneksjami.
plus
4
plus
1
terorist
terorist 2017-02-14 15:26:16
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
KaKropka, to jest utopia, to co piszesz. Kompetencje to jedno, koneksje to drugie. W UM wcale nie jest lepiej niż gdzie indziej, a TOP jakoś o tym nie napisał. Czy sytuacja w muzeum gdzie pracuje córka oraz zięć radnego to wynik kompetencji, czy koneksji? Ja osobiście nie mam nic przeciwko temu, że brat starosty został tam zatrudniony. Posiada z tego wniosek kompetencje, więc i pracę dostał. Z igły robi się widły.
plus
1
plus
1
wartownik
wartownik 2017-02-14 15:27:27
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
@bearchen skąd sie wzieło aż 70tyś??? A co do kierowcy to zarabia więcej niż 1500zł. Smutne jest to ze Starosta nie przyznaje do swojego brata, jak jest za dużo kasy to uderza do głowy...
plus
1
plus
0
bearchen
bearchen 2017-02-14 16:06:21
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Panie @wartownik
Pan sie tutaj tak wymadrza a nie potrafi Pan wyliczyc ile przytuliliscie money z miejskiej kasy???
To co napisal sasiedni portal to zapewne wierzcholek gory lodowej. Ale z czasem zapewne dowiemy sie pelnych danych. Przytulacie fakturki jak slynny Kijowski. Wie Pan... ten od demokracji :)

W glowie sie nie miesci, ze mozna rozdmuchac wielka afere, bo uczciwy czlowiek chce zarobic uczciwa praca na utrzymanie rodziny, a tymczasem bokiem samemu wyciaga sie lapy po kase podatnikow????
To jest dopiero zenujace.
plus
2
plus
6
Lublin
Lublin 2017-02-14 16:17:59
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
A gienek czemu nie chce jeździć Ursusem ?
Ach.. zapomniałem on jest fanem Lublina .
plus
2
plus
1
Dagi
Dagi 2017-02-14 16:33:19
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
@bearchen Takiej treści pytania możesz skierować do wszystkich firm, którym urzędy zlecają usługi, wykonawstwo. Bo niby dlaczego pan Toporkiewicz miałby świadczyć usługi nieodpłatnie? możesz to wytłumaczyć? A czy ten sąsiedni portal nie pobiera żadnych opłat od urzędów za publikowanie różnych informacji, ogłoszeń, reklam..?
Ponadto, te 70 tyś. to jest kwota za 5 lat od dwóch urzędów, aż niewiarygodne jak się wzbogacił Pan Toporkiewicz.
plus
4
plus
1
Ratownik
Ratownik 2017-02-14 16:35:54
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Mnie natomiast cieszy bogactwo i rozmach powiatu, który podobno finansuje rząd zawsze przyjaznej nam Słowacji poprzez wspieranie finansowe firm słowackich. Te (firmy) jak wiadomo podatki odprowadzają we własnym (historycznie - od czasów księdza Tiso - przyjaznym) kraju.
plus
3
plus
1
kinia434
kinia434 2017-02-14 16:38:00
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
@terorist....bo Starosta i Jego Rodzina to karma dla pana Redaktora i jego świty.... każdy dzień bez wspomnienia o Nim to dla nich dzień stracony.... nie ważne jak, nie ważne o czym ...ważne ,że o Panu Staroście lub Jego Rodzinie.... to już taka choroba na którą powinno się leczyć bo jest bardzo niebezpieczna a zaczyna się od widzenia czegoś czego tak naprawdę nie ma...
plus
4
plus
4
wiom
wiom 2017-02-14 16:44:41
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Uważam, że w Tymbarku gdyby dyrektorzy szkół w ramach walentynek, zamienili żony to nepotyzm byłby mniejszy od obecnego.
plus
1
plus
1
NAmi
NAmi 2017-02-14 17:02:27
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Szanowni Państwo
W niedzielę 12.02.2017 odbyło się zebranie na szczycie w Podłopieniu- proszę zobaczyć zdjęcia na tymbark.in z tego wydarzenia - warto......
Władza, władza i moc - czy Panowie są pewni, że mogą we wszystkich sprawach decydować o życiu mieszkańców Podłopienia ? Czasy w których panowały Dynastie już bardzo dawno minęły. Pan Sołtys przemówił po miesiącu milczenia (chyba że miał na kartce napisane co ma mówić) - tak jest zainteresowany sprawami wsi (albo zapomnieli mu napisać), że Rada Gminy wcześniej już podjęła uchwałę o strukturze organizacyjnej szkół w gminie do 31.08.2019 rok, a ustna opinia Kuratrium w Krakowie też jest znana i jednoznaczna.
Proponuję najpierw zapoznanie się z ustawą prawo oświatowe, a potem o publiczne zabieranie głosu na dany temat.
Jeden celebryta nam wystarczy chyba, że to macie rodzinne " Parcie na szkło"
Pozdrawiam
plus
2
plus
2
vvv
vvv 2017-02-14 17:41:24
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Nepotyzm to jedno ale wydaje mi się, że gorsze jest wpychanie na siłę swoich bardzo miernych znajomych z powiązań koleżeńsko partyjnych.
plus
1
plus
0
Afirmacja
Afirmacja 2017-02-14 17:47:19
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Wcale się nie dziwię, że w konkursie stanął tylko jeden kandydat. W starostwie i jednostkach konkursy na stanowiska urzędnicze są tak tendencyjne, że aż głowa boli. Nie trzeba być detektywem, żeby stwierdzić pod kogo jest dany konkurs. Proponuję prześledzić nabory na stanowiska urzędnicze na stronie BIP z ostatnich kilku lat. Sama dociekałam dlaczego w prawie każdym przypadku wygrywa obecny pracownik i po co robić takie szopki zamiast po prostu kogoś awansować. Konkurencji nie ma dlatego, że kandydaci wiedzą o co chodzi i każdej osobie szkoda czasu na branie w tym udziału. Osobiście nie mam szacunku do ludzi, którzy mają załatwiane posadki przez plecy. Myślę, że da się to normalnie organizować i jakieś standardy w administracji publicznej powinny być w tych czasach. Cieszę, się że ludzie się przełamują i mówią o tym głośno.
plus
5
plus
1
pawell
pawell 2017-02-14 17:56:52
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
...działania władzy po 1989 roku nakierowane były na obsadzanie stanowisk "swoimi"...Tworzenie miejsc pracy rozbudowywało administrację...przedsiębiorstwa padały...ochrona istniejących była zerowa bo taki był trend- róbta co chceta. Samorzady miały mało do powiedzenia w sprawie polityki państwa...natomiast chetnie skorzystały z zakresu otrzymanej władzy na danym terenie ...stały się "małymi ojczyznami" państewkami w państwie i nikt nad tym procesem nie panował bo to co się działo "u góry" dotykało i samorządy...taka choroba (patologia tworzonego państewka).
http://nczas.com/wiadomosci/polska/utrzymujemy-ponad-443-tys-urzednikow-ad ministracji-publicznej-bez-zus-i-pracownikow-obrony-narodowej/
plus
1
plus
1
capitanprice
capitanprice 2017-02-14 18:02:55
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
@bearchen - idąc twoją logiką - ile chorych dzieci mógł wyleczyć powiat, zamiast topić kilkanaście milionów złotych w Porębie i milion na projekt drogi uzdrowiskowej?
plus
7
plus
0
bearchen
bearchen 2017-02-14 18:17:01
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
@Dagi
Podejrzewam, ze nie pojmujesz i nie masz pojecia jaka wartosc stanowi chociazby jedna zlotowka publiczna, i tego Tobie raczej nie nie da sie wyjasnic.
Mnie nurtuje jednak to pytanie ... za co placili te "marne"70 tys zl???
Skoro potraficie wygrzebac wyciagi bankowe zwiazane z rzekomymi dlugami Pana Starosty, to nie powinno wam sprawic klopotu publiczne ujawnienie faktur. Przeciez je macie. Zarowno te ktore przeplywaly przez Urzad Miasta jak rowniez MOK ktorego dyrektorem jest ZONA radcy prawnego Urzedu Miasta ( ale nie, to nie nepotyzm, tego urzedu to nie dotyczy :)) Czyz nie??

Widzicie... bo ja uwazam, ze te powiazania nakazuja wrecz ujawnic wszystkie rachunki Konkretnie. Za jaka usluge i jaka naleznosc odebral portal z miejskiej kasy?

Jezeli chcecie osadzac zwyklego Kowalskiego za kilka stowek ze Starostwa, sami wykazcie sie starannoscia, czy to tak wiele?

Nurtuje mnie jeszcze jedno pytanie i a moze i nie tylko mnie, ot taka zwykla ludzka ciekawosc.
Prosze odpowiedziec czy Pan Radca Prawny z UM i Vice Burmistrz posiadaja udzialy w portali lim???
To wiele by wyjasnialo :)

Z gory dziekuje za odpowiedz. :)
plus
3
plus
3
inkoinko
inkoinko 2017-02-14 18:17:09
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
To straszne. Ponieważ facet ma brata takiego a nie innego ma siedzieć na zasiłku? Ale w tedy też byłoby źle. Nie od dziś wiadomo,że stanowiska we wszystkich limanowskich urzędach,biurach, szkołach, instytucjach są były i będą dziedziczne.
Ludzie nie mają już żadnego obciachu. Ciepła posadka lepsza niż honor.
plus
5
plus
1
Dagi
Dagi 2017-02-14 18:52:14
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
@bearchen Ustosunkuj się do mojego powyższego wpisu, odpowiedz na te pytania.
Nie wiem dlaczego w dalszej treści komentarza piszesz do mnie w liczbie mnogiej?
A z tymi złotówkami, to sobie daruj...

Ale napiszę Ci tyle, UM i UG płacą opłatę ryczałtową i to jest o wiele korzystniejsze, a za co, to widać codziennie na portalu w Informacje Urzędu.
A na to nurtujące Cię pytanie odpowiadał vice Burmistrz na sesji bodajże grudniowej.
plus
2
plus
0
Doradca
Doradca 2017-02-14 19:06:47
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Zatrudnili brata. Hm. Może dobrze, że brata a nie jakąś tam kochankę z dzieckiem zrobili dyrektorem lub zastępcą, bo i o takich przypadkach można naczytać się w sieci.
plus
5
plus
1
mma5
mma5 2017-02-14 19:16:51
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Nie, w ogóle starosta nie wie gdzie jego brat pracuje, a brat nie wie że ma brata starostę.
Dziwne jest tylko to, że "ZGŁOSIŁ SIĘ TYLKO JEDEN KANDYDAT". Wygląda na to że konkurs był ogłoszony przy kandydacie i trwał 10 minut, także nikt inny nie miał możliwości się zgłosić. Poza tym to brat starosty nie dość, że pełni funkcję sołtysa Podłopienia, to jeszcze jest rolnikiem, więc płaci KRUS. Ciekawe na jakiej zasadzie został przyjęty do pracy?
Brawo prasa, takie sprawy muszą wychodzić na światło dzienne. Przykre jest tylko to, że to nie są jednostkowe przypadki.
plus
5
plus
3
blabla02
blabla02 2017-02-14 19:25:24
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Z mojej strony co do inicjatywy nie ma zastrzeżeń. Jednak zwracam uwagę na fakt że powinno dotyczyć to tylko zatrudnień za czasu urzędowania obecnych wójtów i burmistrzów.
plus
1
plus
0
prostychop
prostychop 2017-02-14 19:53:44
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Ale afera szkoda chłopa poszedłby do normalnej firmy za kierowcę zarobiłby 3 razy tyle i nie byłoby o czym pisać. Konkurs na kierowcę i nikt nie przyszedł? Co w tym dziwnego brakuje tylu kierowców że niedługo kierowcy będą organizować konkursy i przetargi. Podjął pracę to żle? Babska rzecz narzekać a żydowska
ręce założywszy czekać.
plus
3
plus
0
RAGTIME
RAGTIME 2017-02-14 20:23:38
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Mam pytanie, w takim razie gdzie ma pracowac rodzina osoby , ktora zajmuje wysokie stanowisko w gminie w miescie? Ma emigrowac za granice na zmywak zeby nie było podejrzen o nepotyzm? Brat starosty został zatrudniony jako kierowca czy traktorzysta a robi sie afere jakby dostał funkcje w spolce lub ministerstwie.
plus
2
plus
1
zabawny
zabawny 2017-02-14 20:32:31
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Pan TOP, można było zapytać pana sołtysa Stanisława, czy przekazał bratu informację o pracy w/w jednostce. Odpowiedź brata starosty, mogłaby być interesująca. :)))
(SOŁTYS WSI PODŁOPIEŃ Stanisław Puchała tel. 661 439 427 http://www.tymbark.pl/pl/292/0/solectwo-podlopien.html )

I niech ktoś spróbuje poskarżyć się Staroście, na niesolidną pracę pracownika PZD. :)))
plus
0
plus
1
grazynahayes
grazynahayes 2017-02-14 20:55:57
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
@pikador Napisałeś, że na zachodzie jest tak samo , jak w Polsce. Oto cytat:

" Na zachodzie dobre posady dostają osoby za które ktoś gwarantuje, ręczy. Przychodzą do nowego pracodawcy z listem polecającym - to też rodzaj nepotyzmu. Miejmy umiar w ocenach."

Otóż, nie jest tak jak piszesz. Na zachodzie , każdy bez wyjątku , wraz z własnym CV, zaświadczeniem o niekaralnośći, musi także przedstawić opinie od dwóch ostatnich pracodawców.

Te opinie sa zwanymi przez Ciebie referencjami, one jednak są obiektywne i niezależne od woli pracownika, wydawane poza jego wpływem , obecnością.
Dodatkowo każdy bez wyjątku , przed podjęciem decyzji o zatrudnieniu , przechodzi rozmowy kwalifikacyjne, one z kolei odbywają sę w obecności wykwalifikowanych kadr plus przyszłego pracodawcy, bądź osoby posiadającej uprawnienia reprezentowania pracodawcy.
Decyzje o zatrudnieniu podejmuje się po rozpatrzeniu wszystkich dokumentów i po rozmowie kwalifikacyjnej.
Takiego rodzaju naboru i ich standardów życzę wszystkim jednostkom zatrudniającym w Polsce.
Uważam, że WSZYSTKIE instytucje , utrzymywane z pieniędzy podatników powinne być poddane sprawdzeniu oraz określone jasne zasady naboru, wolne od zjawiska nepotyzmu.

W życiu powinny obowiązywać jasne zasady fair play.
Nigdy nie miałam pracy poprzez koneksje, układy, a mogłam gdyż mój ojciec był szefem kadr w dużej jednostce państwowej.
plus
1
plus
1
34607szczawa
34607szczawa 2017-02-14 21:08:17
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Najbardziej boli ten artykuł tych co są w urzedach dzieki tym układom ;)

A jak było z rekomunizacją działek w gm. kamienica ?
Pisałem kiedyś o tym. Tylko 1 osoba się zgłosiła w ostatnim dniu. Dostał odszkodowanie po zawyżonej cenie. Wójt na sesji nie chciał powiedzieç o kogo chodzi ze wzgledu na ochrone danych osobowych ( totalna bzdura) chodziło o osobę bardzo bliską ;)
plus
3
plus
2
grazynahayes
grazynahayes 2017-02-14 21:31:26
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
@34607szczawa. Prawda kłuje w oczy. ;-)) W jasnych, przeźroczystych zasadach , wygrywają najlepsi, może tutaj jest problem....... eh
Pozdrawiam
plus
1
plus
0
lachim
lachim 2017-02-14 21:32:43
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Bardzo dobry pomysl, żeby przyglądać się ukladzikom, ale... Serio? Kierowca w PZD i taka afera? W tym przypadku chyba jednak trochę na wyrost.
plus
1
plus
0
grazynahayes
grazynahayes 2017-02-14 23:22:29
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
@lachim Spójrzmy na tą sprawę z innej strony. Pisano tutaj wcześniej, że byli potencjalni kandydaci na to stanowisko. Pisano rownież( o ile jest to prawdą), że odrzucono ich kandydatury, z argumentacjami tego rodzaju: " nie masz dzieci, więc nie potrzebujesz tej pracy, drugie io ile pamiętam , było argumentowane ponoć brakiem dobrego zdrowia.
Następna kwestia: oburza mnie fakt ignorowania pewnych stanowisk, pogarda do wszelkiego rodzaju prac fizycznych. Zastanów sie prosze, ilu ludzi właśnie taką pracę potrzebuje.
Dziwne " standardy" wartości różnych rodzajów pracy , niejednokrotnie tutaj slyszałam.
Pytam więc : dlaczego wielu ludzi z wyższym wykształceniem , niektórzy z nich w pogardzie do pracy fizycznej, często podejmowali sie takiej pracy na zachodzie? Tam już zmienili swoje poglądy? , a może nikt ich tam nie widział?.
Obłuda to niedobra cecha charakteru.
Następna sprawa: O czegoś trzeba zacząć , w tej "podróży" poznawania prawdy, aby móc temu się przyjrzeć i napiętnować społecznie.
plus
0
plus
0
grazynahayes
grazynahayes 2017-02-14 23:24:37
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Od czegoś trzeba zacząć............
Tak miało być, przepraszam.
plus
0
plus
0
grazynahayes
grazynahayes 2017-02-15 00:09:33
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Uczciwej pracy, nawet tej fizycznej NIE NALEŻY się wstydzić.
Wstydzić się trzeba , wszelkiego rodzaju przekrętów.
Każda uczciwa praca jest dobrem samym w sobie. Tak przynajmniej myślą ludzie z rejonów , gdzie się wychowałam,. Tam ludzie, bez względu na stan posiadania, cenią sobie każdą uczciwą pracę. Tak też myślą ludzie w zachodniej Europie.
Na zachodzie jak trzeba , to i dyrektor, manager pracuje razem z załogą, i zwracają się do nich per Ty.
Jak długo będzie istnieć w Polsce taki system myślenia i dzielenia ludzi na lepszych i gorszych, tak długo nie będzie poszanowania i napiętnowania złego zachowania, działań.
Wiele ludzi szanuje, kłania się w pas "karierowiczom" , ludziom , którzy na plecach innych , bez odpowiednich kwalifikacji zostali "wypchnięci"na górę ", a gardzi się uczciwie pracującymi ludźmi pracującymi fizycznie.

Ludzie w jakim Wy świecie żyjecie? To ma być "dobry "system norm"???????????
plus
1
plus
0
adamsmith
adamsmith 2017-02-15 08:14:29
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
czekam na dalsze części opowieści o nepotyzmie - w urzędzie miasta, gminach itd.

Jeśli tego zabraknie i nie rządzący nie zostaną prześwietleni równo jak należy (a już w komentarzach czytelnicy dostarczyli dziesiątki "tropów") oznaczać to będzie tylko tyle że redaktor TOP jest jest mocno umoczonym w politykę sprzedajnym pismakiem, a nie żadnym dziennikarzem.
plus
2
plus
1
mario5534
mario5534 2017-02-15 08:41:54
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
też nie popieram układów i kolesiostwa ale tak na prawdę niech się każdy sam w pierś uderzy , kto nigdy niczego nie próbował załatwić , kto jest czysty jak łza. Wiecie jak to jest- źdźbło w oku brata widzicie a belki w swoim nie.... Miłego dnia :) Lepiej by się żyło w tym kraju gdyby nie ta wszechobecna zawiść i zazdrość ....
plus
2
plus
1
Ratownik
Ratownik 2017-02-16 10:44:23
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
I bardzo dobrze, że go przyjęli. Potrenuje trochę i dostanie pracę w Borze albo w innym biurze ochrony zakonu
plus
0
plus
0
grazynahayes
grazynahayes 2017-02-16 11:47:28
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
@mario5534 Tej zawiści i zazdrości, byłoby znacznie mniej, gdyby każdy "startował" w dorosłe życie na własny koszt. Podstawą normalności są takie same prawa i przywileje dla wszystkich. Polska jest dla wszystkich, a nie tylko dla uprzywilejowanych grup.
Należy zmienić sposob myślenia i widzieć rzeczy takimi jakie są. Napiętnować zło, nagradzać dobro, dobre zachowania. W ten sposób tylko i wyłącznie , można przywrócić system wartości.
plus
0
plus
0
JohnDeere
JohnDeere 2017-02-20 22:30:23
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Hej @trybunał ty ostatnio zgrywasz takiego mądrale w tych komentarzach ze głowa mała, dlatego mam dla ciebie w końcu zajęcie! Otóż zwolni się miejsce Wójta Gminy Jodłownik już niebawem- więc startuj!!! z Twoim błyskiem myślowym i żartobliwym, a jakże olewackim i wyśmiewnym w stosunku do ludzi podbijesz świat!!!
Albo nie lepiej startuj na Starostę – o taaaaaak!!! Posadka Starosty będzie lepsza –wsadzisz prawie swoją patologiczną rodzinkę na ciepłe stanowiska, no i ty w końcu będziesz Panem o jakże sprawiedliwym i uczciwym…
Jeszcze ci dodam tak na marginesie bo myślę że nikt Ci tego „nie doniósł”, że ktoś kto to czyta te Twoje wypociny i patrzy z boku, myśli sobie że brakujących klepek to ty masz dużo, może jest ich tak dużo jak duże jest Twoje Ego, rozbuchane na limanowa.in - nikt inny tylko osoba tak ograniczona jak Ty, która nie ma normalnej rodziny, przyjaciół, znajomych, pracy i o każdej porze dnia i nocy może siedzieć na limanowa.in i komentować, komentarz za komentarzem, ale za to ma limanową.in/24h. Jesteś szczęściarzem!
Dla porządnych ludzi, pracujących, mających rodzinę jest to niemożliwe.
Baaa normalni ludzie nie cieszą się, gdy innym kopie się dołki i opisuje się co trucizna ślina przyniesie na jęzor
Noo tylko uważaj na @grazynahayes ona może Ci zagrozić, jest zaraz po Tobie - rządna władzy
plus
0
plus
0
grazynahayes
grazynahayes 2017-02-21 00:26:20
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
@JohnDeere Zastanawiam się nad kilkoma kwestiami, po przeczytaniu twojego komentarza, dotyczącego między innymi, mojej skromnej osoby.
1. Jest tutaj 80 komentarzy, pochodzacych od różnych osób, a Ty skupiłeś się tylko na dwóch komentujących.
Nawet nie odniosleś się merytorycznie do tematu artykułu. Twój komentarz , to personalny atak na poziomie....... no wlaśnie, na jakim poziomie? O tym napiszę w następnym punkcie.

Ciekawe jest tylko jaki jest tego cel? ;-)))
Czego się obawiasz , drogi komentujący?
plus
0
plus
0
grazynahayes
grazynahayes 2017-02-21 00:34:41
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
@JohnDeere
2. Twoje wąskie "horyzonty myślowe" , intelektualne, mieszczą się w pudełku znanym jako kompleks.
Wydaje się, że twoim kompleksem jest chore pojęcie sprawiedliwości, praworządności i zwykłej ludzkiej przyzwoitości. Takim jak Ty wydaje się, że osoba pisząca swoje komentarze, podpisana własnym imieniem i nazwiskiem(piszę o sobie), MUSI mieć jakiś prywatny interes , w komentowaniu spraw TAKIMI JAKIE SĄ naprawde.Wydaje się, że nie potrafisz spojrzeć poza "pudełko" w którym się znajdujesz.

Tworzysz bajki , stereotypy rodem z kosmosu.
plus
0
plus
0
grazynahayes
grazynahayes 2017-02-21 00:43:32
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
3. Moim orężem jest NIEZALEŻNOŚĆ, od wszelkich grup wpływu, sitw, klik i tym podobnych.
To właśnie ciebie denerwuje. Nie jestem do kupienia, "ułożenia się" z kimkolwiek!!!

To właśnie stanowi moją bezwzględną przewagę nad PRZEKRĘTAMI wszelkiego rodzaju.
I wiesz co? Kocham tę swoją wolność, z tego właśnie powodu , nigdy ale to nigdy nie marzyła mi się żadna władza., bo ona UZALEŻNIA. !!!

Jestem Panią sama dla siebie , a z wszelkiego rodzaju przekrętami walczyłam, walczę i walczyć będę!! Bez względu na to czy się komuś to podoba czy nie.

Przepraszam WSZYSTKICH za ten komentarz, ale jest on również w temacie, bo piszemy o nepotyżmie, a to jest PATOLOGIA, wynikająca właśnie z powodów nie meszczących się w kategoriach przyzwoitości i pozytywnych norm społecznych, systemu wartości.
plus
0
plus
0
Dodaj komentarz
2017-05-26 dzisiaj
2017-05-25 wczoraj
2017-05-24 przedwczoraj
Intersiec wiosna
X
Topcezar