Baner Baner
9°   dziś 6°   jutro
Środa, 24 kwietnia Aleksy, Horacy, Horacja, Grzegorz, Aleksander, Fidelis, Bona, Jerzy
1205

Hyde Park

Nagrywanie CD, DVD

miszma 2019-02-23 14:46:57
Dysk przepełniony filmami i muzyką...chciałabym pozgrywać to wszystko na płyty CD i DVD aby zwolnić sporo miejsca . Co prawda nie raz już zgrywałam pliki z komputera na płytę ale często zdarzały się usterki i format był nieodpowiedni np. do odtwarzania muzyki w aucie. Wiem, że są do tego jakieś programy ale w zasadzie jestem zielona w tym zakresie, nigdy nie używałam czegoś takiego. Jestem skłonna kupić, lecz obawiam się, że nie poradzę sobie z obsługą, chociaż w necie czytałam, że ashampoo burning studio jest bardzo intuicyjny. Może ktoś się na tym zna i byłby w stanie ocenić na podstawie opisu: https://www.vebo.pl/ashampoo-burning-studio lub z doświadczenia?
Odpowiedz Wyślij PW Zgłoś naruszenie
Re: Nagrywanie CD, DVD
pronix1 2019-02-24 11:48:04
miszma napisała:
nie raz już zgrywałam pliki z komputera na płytę ale często zdarzały się usterki i format był nieodpowiedni np. do odtwarzania muzyki w aucie.