17°   dziś 23°   jutro
Piątek, 29 marca Wiktoryn, Wiktoryna, Helmut, Eustachy, Zenon

Tiry wracają do Tymbarku - dodatkowe utrudnienia w Dobrej

Opublikowano 20.10.2010 00:39:49 Zaktualizowano 05.09.2018 12:06:33 top
55 9825

Tymbark. Dziś od około południa przez centrum Tymbarku znów zaczną jeździć samochody ciężarowe. Powodem jest zmiana organizacji ruchu w związku z remontem drogi w Dobrej.

W ubiegłym tygodniu, w związku z przebudową centrum Dobrej (zerwaniem asfaltu i wymianą podbudowy drogi) postawiono tam znaki zakazu ruchu dla samochodów ciężarowych. Jak się okazało nie były one jednak uzgodnione z Powiatowym Zarządem Dróg w Limanowej, nie było też wytyczonych objazdów. Wywołało to wśród kierowców ciężarówek wielkie zamieszanie, gdyż jadąc np. z zakładu w Tymbarku kierowcy byli informowani przez robotników w Dobrej, że muszą jechać przez Skrzydlną. Stamtąd jechali do Kasiny Wielkiej, lecz objazd dla nich się nie skończył, bo w centrum Kasiny dowiadywali się, że przebudowywany jest tam most i droga jest zamknięta. Rozwiązaniem był objazd przez... Dobczyce i Myślenice. Po interwencji PZD znaki zakazu ruchu ciężkich pojazdów zdemontowano.

Teraz ustalono zmianę organizacji ruchu. Od około południa w środę ciężarówki jadące do zakładów w Tymbarku powrócą na dawną drogę, czyli przez centrum Tymbarku. Taka organizacja ruchu będzie obowiązywać  przynajmniej do czasu zakończenia robót w centrum Dobrej.

Przypomnijmy, że przez centrum Tymbarku zamknięto ruch dla ciężkich pojazdów już kilka lat temu – w związku ze stabilizacją osuwiska na drodze powiatowej. Wówczas ruch samochodów ciężarowych m.in. z zakładów Tymbark, został skierowany do drogi krajowej nr 28 przez Dobrą. Po ukończeniu stabilizacji, która kosztowała kilka milionów złotych (miała ona dostosować drogę do ciężaru 10 ton na oś), ruch przez Tymbark i tak nie został jednak wznowiony. Powodem była opinia jednego z projektantów, na podstawie której zakazano tam jazdy ciężarówkom o masie całkowitej powyżej 15 ton. Teraz, gdy ruch przez Tymbark zostanie przywrócony nad osuwiskiem częstszą kontrolę będą mieli geolodzy z Państwowego Instytutu Geologicznego.

Aktualizacja 15:49 20 X 2010:

UG Dobra informuje, że w najbliższy czwartek i piątek (21 i 22 października) w centrum Dobrej będą na drodze dodatkowe utrudnienia związane ze stabilizacją gruntu. - Prace te będą polegały na mieszaniu podłoża z odpowiednią ilością cementu i wody, w związku z tym należy się spodziewać zwiększonej ilości pyłu, kurzu, hałasu oraz utrudnień w komunikacji. Stabilizacja jest ostatnim etapem robót, które związane są z utwardzeniem drogi, po jej wykonaniu wykonawca nawiezie tłuczeń a następnie pokryje nawierzchnię asfaltem - informuje UG Dobra.

Komentarze (55)

konto usunięte
2010-10-20 00:45:00
0 0
typowy polski bałagan - cieniasy urzędasy i niedorobieni drogowcy, cała naga prawda!!!
Odpowiedz
wolframa
2010-10-20 07:29:00
0 0
to Wójt Dobrej dał ciała - poinformował mieszkańców Dobrej o remoncie jak już w asfalcie od miesiąca była wielka dziura - przez księdza w kościele ...w tą niedzielę. a gdzie znaki ze remont będzie wcześniej? a gdzie jakieś uzgodnienia z wykonawcami ? co i gdzie mają ustawić. Przecież pierwszego dnia remontu w Dobrej zapanował chaos. Zenada. Myślałam, że gość jest jakoś zorganizowany - a on nie dopatrzył podstawowych rzeczy i zrobił wielk bałagan chociaż wcale nie musiało tak być ! moze brak doświadczenia, może brak myślenia ... w każdym razie dużo stracił w moich oczach.
Odpowiedz
limonovion
2010-10-20 07:54:03
0 0
wcurwiony ja myślę że jak by zwykłego chłopa ze wsi wziąść to z ty problemem organizacji ruchu ,czy koordynacji remontów by sobie poradził na piątkę , ale mamy nieudaczników dobrze opłacanych (wcześniej Młynne też pokazało do czego się nadają 'nasze' urzędasy, objazd 140km) ,to są prawdziwe Boby...to przecież remonty tego co za komuny wybudowano...ciekawe kto im obwodnicę wybuduje bo liczny sztab do przcięcia wstęgi w pełni gotowy i zwarty czeka...
Odpowiedz
anilec
2010-10-20 08:08:36
0 0
Po wyborach będzie lepiej. ha ha ha ....
Odpowiedz
snow
2010-10-20 09:02:01
0 0
Zamieszanie zamieszaniem, ale dzięki temu skończy się udręka ludzi z dziesiątkami tirów jeżdżących całą dobę przez środek wsi, skoro Tymbark kasuje podatki z zakładu to i niech tiry puszcza pod swoimi oknami
Odpowiedz
konto usunięte
2010-10-20 09:04:53
0 0
chyba jeszcze zaden remont drog nie odbyl sie w naszych okolicach sprawnie i z normalnymi objazdami,co za brak organizacji. Kto wogole dopuszcza takich nieudacznikow do roboty????
Odpowiedz
crusader
2010-10-20 09:17:38
0 0
czy wy k* jestescie z czego zadowoleni w zyciu?
Odpowiedz
kaznow1122
2010-10-20 09:29:18
0 0
wolframa - nie bronie wójta, gość chciał dobrze załatwił kupe kasy na remont a pracownik - szef inwestycji (odpowiedzialny za remont) - robi mu krecią robotę, i do tego kandyduje na wójta! To tylko w Polsce takie numery, ten gość albo jest głupi albo tępy. Chodzi po wsi i mówi ze to wina wójta a sam jest odpowiedzialny za tą inwestycje. A co to tirów do SUPER - wójt mówił na zebraniu w dobrej ze udało sie pozyskać kase na remont mostu i przebudowę dobrej i tą drogą bedzie mozna usunąc tiry, bo Pachowicz robił wszytko aby nie puszczac tiry przez rynek. BRAWO!
Odpowiedz
kaznow1122
2010-10-20 09:31:45
0 0
crusader - WYJAŁEŚ MI TO Z UST
Odpowiedz
kaznow1122
2010-10-20 09:50:09
0 0
Kiedyś już to pisałem 'po co robic znaki objazdu - przeciez tymi drogami jezdzi 90% ludzi miejscowych, ktorzy jak chca tO pojadą inna droga, a obcy zwolni i te 0,5kn jakos przejedzie, nie takie sa utrudnienia w innych miejscowosciach - gdzie naprawdę jest ruch - Kraków, Warszawa - i nie mówie o drogach osiedlowych mówie o krajowych. Na wsi nikt nie stoi w korkach, nie spóźnia się do pracy, co najwyżej musi zwolnić i tyle. Ale ludzie na wsi to tak się już rozpuścili, że problem jest nawet jak chce się wymienić studziennkę na ulicy. A PROBLEM MAJĄ CI KTÓRZY CHCĄ MIEĆ PROBLEM!
Odpowiedz
kataforeza
2010-10-20 09:50:47
0 0
Pachowicz był zajęty bogaceniem się, wiec nie miał czasu na myslenie o drodze dla tirów przez Podłopień. W końcu miał na to tylko 12 lat. Najgorsze, że to może sie odbić na pracownikach Maspexu
Odpowiedz
konto usunięte
2010-10-20 10:07:41
0 0
mam pachowicz wmówił osuwisko - co by to nie było było OK bo tiry jeździł przez podłopień i rynek w dobrej. Ale sie skończyło, w dobrej podobno wójt stanął na głowie żeby się pozbyć tych tirów, no i się mu udało. Ciekawe co u nas wymysli nowy wójt żeby znowu puścić tiry przez dobrą haha
Odpowiedz
wolframa
2010-10-20 10:34:03
0 0
Kaznov - i dobrze, że nie bronisz Wójta - bo Wójt jakby rządzi w urzędzie gminy i jeśli jego pracownik czegoś nie robi we środę - do robi to we czwartek bo tak chce wójt. Chyba było widac co się dzieje na głównej ulicy Dobrej ? czy nie było widać? Jak nie widać znaków we środe to się we czwartek jedzie i sprawdza na miejscu co się dzieje ... czyli rusza się przysłowiowy ... zza biurka. Albo idzie się do swojego pracownika i się z nim jedzie na miejsce i się pyta - gdzie są znaki? Bo na tym też rządzenie w gminie polega. DLA CHCĄCEGO NIC TRUDNEGO.
Odpowiedz
konto usunięte
2010-10-20 11:08:21
0 0
wolframa - co ty masz z tymi znakami??? zwróciłas kiedykolwiek uwagę na jakis znak we wsi??? ja jezdze kazdy dzien przez kilka wsi i jakbym zaparkował pod znakiem pewnie bym go nie zauwałył> Jest dokładnie tak jak pisze 'crusader' - czy wy k* jestescie z czego zadowoleni w zyciu? Jak sie nie robi ŻLE!!! jak sie robi jeszcze gorzej... ehhhh, w h.. z takim narodem!!!
Odpowiedz
Gromit
2010-10-20 11:17:44
0 0
a ja mam wrażenie,że ci wszyscy wójtowie a na pewno pachowicz to patrzą żeby było czyściutko ładniutko i utrudniają jak mogą żeby sie pzbyć ruchu kołowego z pieknych granitów. Tylko dlaczego żaden qrwa kretyn nie pomyśli nawet jak udrożnić gminę, otworzyć drogi, jak Tymbark ma być atrakcyjny dla inwestorów? Jakie kroki do cholery podjął ten człowiek żeby stworzyć warunki na rozwój jakichkolwiek miejsc pracy i biznesu. To że opylił za grubą kasę plac po tartaku to na pewno nie pomoże Tymbarkowi - nabija jedynie własny portfel. To przecież bezsensu, żeby zjazd z krajowej 28 do Tymbarku miał miejsce 8 km w momencie gdy wpomniana 28 prtzebiega przez Tymbark.
Odpowiedz
wolframa
2010-10-20 11:32:34
0 0
Affroman - jak się robi taki remont i ma sie zamkniety most - i jak sie wybiera asfalt, tak, ze powstają ustępu rzedu 30-40 cm to sie ustawia znaki - znam przyjamniej dwie osoby, które uszkodziły sobie na początku remontu miski olejowe - bo była noc i nie wiedzieli, ze jest aż taki spadek. za nie ustawienie tych znaków to nawet paragraf grozi. to jest bardzo poważne niedopatrzenie i argument typu 'ja nie patrzę na znaki' zupełnie tutaj nie pasuje.
Odpowiedz
kaznow1122
2010-10-20 11:39:05
0 0
Za remont odpowiada firma, tak samo jak za oznakowanie. O tym był już artykuł. PS a ty jak klasyczna baba, jak nie mam znaku to nie wie co robić ;-)) a no kombinuj kobieto!
Odpowiedz
konto usunięte
2010-10-20 12:26:58
0 0
Wolframa! Oczywiście znaki rozwiązałyby wszelkie problemy. Na pewno! Jest znak 'zakaz zatrzymywania' i wystarczyło wybrać się do rynku w sobotę i w ciągu tygodnia też(jescze przed remontem), żeby zobaczyć ile aut stoi wzdłuż rynku, oczywiscie za znakiem. Tak właśnie wszyscy patrza na znaki.
Odpowiedz
donkiszot
2010-10-20 12:27:43
0 0
Z taką drogą do 'No name club' będzie miał straty. W końcu połowa 'rezydentów' ze swoimi super-extra-wypasionymi brykami 'z glebą' nie dojedzie na miejsce :-)
Odpowiedz
konto usunięte
2010-10-20 12:32:37
0 0
A poza tym Wolframa przeczysz sama sobie, bo wystarczy przeczytac twój inny komentarz, mianowicie: 'A jak ma byc porządny to trzeba zedrzeć wszystko do końca i połozyć wszystko od nowa. normalnie. tymczasem można zrobić sobie mini objazd przez parking nowy koło kościoła i obok starego kościoła. Dobrze, że coś sie dzieje bo lata świetlne nic się nie działo ... także ten. Relax ....'
Odpowiedz
konto usunięte
2010-10-20 12:39:04
0 0
Wkrótce gra w ping ponga. Kiedy oddajemy Dobrej tiry? Rozumiem, że u nas tylko na czas remontów będą :) Przecież tak pięknie przerobiony ryneczek, za nasze pieniądze, nie może być szpecony przez jeżdżące tiry po nieprzerobionych drogach tymbarskich. Szkoda, że gdy proponowano pomyśleć o jakimś konkretnym objeździe do zakładu, wójt miał swoje mikropale, mnożąc ich ilość w wyobraźni prawie w nieskończoność.
Odpowiedz
wolframa
2010-10-20 12:54:03
0 0
Axim - jest takie powiedzenie ' tylko krowa nie zmienia poglądów' otóż jak sobie z ludźmi porozmawiałam i sama widziałam zakopanego tira a potem jeszcze sama dwa razy dziennie conajmniej muszę jechać przez Dobrą - to zmieniłam poglad i przestałam być taka zrelaksowana. i jak popatrzyłam wstecz i uświadomiłam sobie - że brak znaków i brak informacji to nie było jednodniowe niedopatrzenie tylko parutygodniowe - to ja mówię tak - jest podwykonawca - ale podwykonawce ma kontrolować zleceniodawca czyli Wójt i jego ludzie. A nie puszczamy to wolno. Jest ponoć opinia, ze w Dobrej łatwo się 'robi' - no pewnie jak nikt tego nie kontroluje i nie sprawdza. Ciekawa jestem czy Wójt się pofatygował na miejsce remontu celem zobaczenia co tam się dzieje - czy tylko tamtędy przejeżdza bo jedzie do Krakowa gdzie obecnie mieszka ...
Odpowiedz
konto usunięte
2010-10-20 13:04:54
0 0
No cóż, nie będę polemizować bo to nie ma sensu, ja wiem swoje, ty wiesz swoje i niech tak zostanie
Odpowiedz
rioba
2010-10-20 13:06:23
0 0
zgadzam się z Wolframą - jedna rzecz zasadność i potrzeba tego remontu. Druga sprawa to jak to jest zrobione i ile było przy tym problemów, nerwów i dezinformacji tych, którzy mieszkają w Dobrej, jezdzą przez Dobrą i znaleźli się tutaj przypadkiem ... można było to lepiej zrobić. Wójt nie może mówić, że nic o tym nie wie, nie wiedział, że to wszystko wina ludzi KTORYCH JEST PRZEŁOŻONYM ??? i on nic z tym nie mógł zrobić? i że znaki nie są ważne ? to może jutro zamkniemy wyjazd przez Dobrą bo remont (przez most nie można) i nie umieścimy żadnych znaków .. nie ustalimy objazdu ... bo po co? niech sobie ludzią radzą przez pola i lasy ... albo przez Tymbark. śmieszne.
Odpowiedz
polimer
2010-10-20 13:20:59
0 0
Ale jaja - ktoś doczepił tabliczkę ze znakiem CROSS-u (na zdjęciu). Chociaż ten znak chyba najlepiej oddaje stan drogi do którego doprowadzono.. ;-)
Odpowiedz
konto usunięte
2010-10-20 13:40:38
0 0
I dobrze wam tymbarczanie tak! Macie z powrotem te swoje tiry hahaha ... Mieszkam w rynku i zgodze sie nawet na 2m wykop bez znaków byle tylko zniknęły tiry!!! A kazdy kto pisze ze remont, ze bez znaków to chyba nie mieszka w rynku i nie znał smaku pędzącego tira!!!
Odpowiedz
werwa100
2010-10-20 13:45:54
0 0
ja powiem tat wszystko jest do kitu ale trzeba myśleć o przyszłości a nietylko fantazjować jak to robią radni ztymbarku i piekielka przedewszystkim ...........
Odpowiedz
konto usunięte
2010-10-20 14:51:29
0 0
Przecież już za kilka tygodni będzie nowiutki most i świetna droga przez centrum Dobrej. Trochę cierpliwości i zrozumienia. Mam wrażenie że najgłośniej szczekają ci co to się im w życiu nic nie udaje poza wspomnianym narzekaniem.
Odpowiedz
tajgerwuds
2010-10-20 15:02:51
0 0
werwa100 my tez mamy ten sam problem w dobrej z radnymi. Przewodniczący mam wszystko i wszystkich w d..ie, radny z rynku to filozof, a radny-sołtys boi sie własnego cienia. Po co wogóle idą do rady??? jak nic nie robią! No ciekaw jestem co teraz naobiecują? wybory tuz, tuż...
Odpowiedz
Gromit
2010-10-20 15:09:17
0 0
werwa100, nie obraź się, ale dając takie nic nie mówiące komantarze może zastanów się dlaczego tak sie dzieje, dlaczego radni mają opinie oszołomów - dlaczego wójt nie pojawił sie w Twojej wypowiedzi.Proponuję żebyś sam spróbował 'poradzić' - są wybory, masz okazje, startuj.
Odpowiedz
maradon
2010-10-20 15:30:12
0 0
Werwa100, zadałeś sobie trud żeby porozmawiać z radnymi z Piekiełka czy tylko powtarasz esbeckie idiotyzmy wymyślone przez Pachowicza? Na przyszłość życze ci żebyś zaczał samodzielnie myśleć i wyciągać wnioski
Odpowiedz
rioba
2010-10-20 15:31:57
0 0
Tajgerwuds - a ja akurat uważam, że przewodniczacy w Dobrej do zaleta tej 'starej rady' - młody jest to nie ma tyle czasu co reszta i grzywek sobie ze wszystkimi nie czeszę - ale mnie pomógł w konkretnej sprawie i bez ględzenia i przegadania. Gość ma łeb jak sklep. Starzy Radni to problem - siedzą w radzie Dobrej po kilkanaście lat bo lubią i się przyzwyczaili. dobrze gdyby zastąpili ich ludzie którym chce się coś robić - którzy coś wiedza i na czymś się znają ... kadencja wójta i radnych nie powinna trwać więcej niż 8 lat pod rząd - potem niech jakaś przerwa będzie ... bo z czasem wszystko na stanowisku obojętnieje i się człowiek tak nie stara i nie napiera do przodu .... to będą ciekawe wybory w Dobrej.
Odpowiedz
nicalin
2010-10-20 16:33:14
0 0
wieśc się niesie że to góra powiatu macza palce w maxymalnym spowalnianiu pracy w dobrej by obsadzić stanowisko takim wójtem który będzie im posłuszny a dobrzanie są do kiwania szczególnie jeżeli chodzi owybory do rady powiatu potężna gmina a ma jednego radnego od lat kto z dobrej jest na liście to śię cieszy że jest lepszy od drugiego a tymbark i jodłownik się smieją i zgarniają mandaty żenada!!!!! powodzenia wybrańcy!!!
Odpowiedz
Safona
2010-10-20 18:26:28
0 0
Każdy remont powinien być zorganizowany maksymalnie sprawnie,maksymalnie bezpiecznie a szczególnie wtedy, gdy przebiega przez centrum wsi czy miasta, aby nie utrudniać życia mieszkańcom. To jest psi obowiązek władz gminy,a przede wszystkim wójta.Za coś w końcu biorą te pieniądze, chyba że tylko za wygląd. Co to znaczy, że wójt załatwił pieniądze? Przelał z własnego konta? To pieniądze wszystkich podatników i pochodzą z moich i twoich podatków człowieku, a zas...anym obowiązkiem wójta jest te pieniądze pozyskiwać, bo po to kandydował na stanowisko. Z własnej woli, nikt go nie zmuszał i powinien pamiętać, że jest z łaski wyborców i jest coś swoim wyborcom winien. A swoja drogą ciekawe ile skasował proboszcz z Dobrej za niedzielne wazeliniarstwo wobec gminnej władzy.
Odpowiedz
tajgerwuds
2010-10-20 18:34:25
0 0
'pieniądze podatników' - słowo wytrych każdego dyletanta. Dołoż paragraf i urzędnicy i masz sukces w internecie że 'sie znasz'
Odpowiedz
Safona
2010-10-20 18:45:17
0 0
Dyletantem jesteś ty, o ile wiesz co to słowo znaczy. rozumiem że wspólnie z wójtem zasponsorowaliście dobrzanom z własnego konta ten pożal się Boże remont albo wam pieniądze z nieba spadły. Co za hojność
Odpowiedz
konto usunięte
2010-10-20 18:54:15
0 0
Byłam dzisiaj przejazdem w Dobrej ... prace trwają ... ale widok ...hmmmm przez rzekę przejeżdzała gruszka z betonem ... jadąc zamkniętą drogą na Rolę ... w rynku robotnicy usiłują coś zrobic lecz stale jadą samochody , a za nimi 2 tiry ... ludzie .. skaczą jak małpy w cyrku usiłując przejśc ...bo gruzowisku ..o parkowaniu nie wspomnę .... do tego białe domy , drzewa ,płoty... oczywiście z kurzu ! MASAKRA !!!! Ile jeszcze wytrzymają... to jedyne pytanie , które sobie zadałam ....mieszkańcy rynku ....
Odpowiedz
Janek64
2010-10-20 19:30:14
0 0
Piszesz przez rzeke!. Przez rzeke nie wolno przejezdzac.
Odpowiedz
konto usunięte
2010-10-20 19:41:35
0 0
...a jednak ... dzisiaj przejeżdzała ... w pierwszej chwili myślałam , że dowozi beton do prac przy moście..... pojechała w stronę Roli ...
Odpowiedz
Janek64
2010-10-20 19:47:44
0 0
A to dran!No to w Tymbarku bedzie woda utwardzona.
Odpowiedz
konto usunięte
2010-10-20 19:52:59
0 0
buhahahahha dlatego mieszkańcy Tymbarku uznawani są za twardych ludzi ....! Oczywiście dzięki Dobrzanom ....:)
Odpowiedz
grabollka
2010-10-20 21:01:50
0 0
Bravo dla niezależnego Wójta z Dobrej!! Precz z tirami do Tymbarku. Podatki firmy trafiają do Gminy Tymbark to niech sobie z nimi sama radzi!! Prawda NICALIN- wstyd, że taka gmina, prawie 10 000 mieszkańców, a w powiecie ma jednego samotnego człowieczka. Pomyślmy Dobrzanie!!NIE POZBAWIAJMY GMINY MANDATÓW!
Odpowiedz
bukiet
2010-10-20 21:42:19
0 0
wójt wie co robi przed samymi wyborami bo gdzie zarobi 9000ty za siedzenie , teraz nawet niema pracy w Krakowie , zielona trawka i zobaczy jak to jest na zasiłku ,
Odpowiedz
nicalin
2010-10-20 21:53:15
0 0
zobaczycie że jeszcze zamącą w ostatniej chwili wystawiając ugrupowanie zkazane na stracenie ale i tak zabiorą głosy aby było jeszcze większe rozbićie podejrzewam że w sąsiednich gminach nikt z tego ugrupowania nie będzie śię ubiegał o mandat każdy kto idzie do głosowania powinien śię zastanowić czy oddać głos na kaśkę bo jest moją kuzynką,czy rozejrzeć śię kto jeszcze kandyduje!!!
Odpowiedz
nicalin
2010-10-20 21:58:03
0 0
bukiećiku !startuj na wójta albo radnego po ośmiu latach nie będziesz śię martwił o wys. zaśiłku
Odpowiedz
ciekawy
2010-10-20 23:45:59
0 0
a tirówki też wracają do Tymbarku???
Odpowiedz
bukiet
2010-10-21 10:40:46
0 0
nicalin' masz racje nie będę się martwił bo nie startuje, tylko jego kadencja trwała za długo i potrafił się na chłapać a nic wiele nie zrobił tylko ostatnimi dniami się zaczął pojawiać e KOŚCIELE i pewno prosi w modlitwie o następną kadencje ,pewno zaś jakieś kostki położy przy kościele ...
Odpowiedz
nicalin
2010-10-21 11:18:03
0 0
modlitwa jest bardzo ważna ,a może po prostu dziękuje w modlitwie Panu Bogu za wszystko co go do tej pory spotkało aby ,poznać człowieka trzeba z nim beczkę soli zjeśc,!!!!w każdym z nas drzemie i anioł i diabeł ty jesteś okej.!!!
Odpowiedz
konto usunięte
2010-10-21 11:33:43
0 0
bukiet ty masz jakiś problem człowieku. Czytam to i zastanawiam się kim ty jesteś bo po twojej wypowiedzi pasuje mi obraz frustrata, który zazdrości wszystkim dookoła, że coś się im udało. Człowieku idz do pracy zarób pieniądze a zobaczysz ze swiat jest piękny. A jak masz porblem ze swoim wójtem to idz pomieszkac do tymbarku, gwaranuje ci ze 'chłapania' i 'koryta' u was nie ma.
Odpowiedz
Gromit
2010-10-21 13:04:01
0 0
szanj43 masz racje, ale z tym pomieszkaniem to troszka za późno bo era sb-pachowicza sie kończy i miejmy tylk nadzieję, że następca już taki pazerny nie będzie.
Odpowiedz
kaznow1122
2010-10-21 13:54:35
0 0
do bukieta - stań do wyborów samorządowych, wygraj głosy ludzi i pokazasz co ty potrafisz. Najbliższa szansa już 21 listopada 2010 r. Będziesz miał szanse stanąc u koryta i sie nachapać! Krytykować anonimowa w necie każdy głupi potrafi, zrobić coś dla gminy juz nie każdy.
Odpowiedz
bukiet
2010-10-21 20:54:57
0 0
kaznow1122, to TY może jesteś kimś ważnym że się tak rzucasz może pracownikiem gminy , a może byś tak się ujawnił z nazwiska jak jesteś takim dżentelmenem i nie pozostał byś anonimowy , więc szanuj innego , kolego ..
Odpowiedz
bukiet
2010-10-22 19:50:11
0 0
mam pytanko do szanownego :kaznow1122: dlaczego tak bardzo nie nienawidzisz naszej radnej pani BARBARY GAWLIK , czym się tak CI zasłużyła pewno powiedziała prawdę i to CIĘ ugryzło i czy Ty zapewne nie jesteś jakimś pracownikiem gminy ,to by wiele wyjaśniało twoje za gniewanie ..
Odpowiedz
kaznow1122
2010-10-23 19:32:44
0 0
ty bukiet to powiedz mamie ze komuna to się skonczyła dawno temu i jak mam na mnie teczke to może odłożyć ją do lamusa i co najwyżej może mnie pocałować w czółko ;-)
Odpowiedz
bukiet
2010-10-24 13:07:02
0 0
KAZNOW1122, muszę CIE zmartwić moja mama nie żyje od 3lat , więc w takim razie dotknąłem twej przeszłości i co się tak rzucasz tylko (WINNI )się tłumaczą , i muszę CI jeszcze powiedzieć że PANI BARBARA GAWLIK będzie startować e tych wyborach i jeszcze CI powiem że je wygra na złość takim jak TY ...
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Tiry wracają do Tymbarku - dodatkowe utrudnienia w Dobrej"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na kontakt@limanowa.in