Baner Baner
8°   dziś 3°   jutro
Sobota, 20 kwietnia Czesław, Agnieszka, Marian, Czech

Na Limanowszczyźnie 10 nowych przypadków koronawirusa. Wśród nich 3 pielęgniarki ze szpitala

Opublikowano 03.04.2020 09:59:00 Zaktualizowano 04.04.2020 08:40:41 pan
40 67784

Sanepid potwierdza 10 nowych przypadków zakażenia koronawirusem SARS-CoV-2 na terenie powiatu limanowskiego, z czego 3 – jak wczoraj informowaliśmy – dotyczą personelu szpitala. Wśród potwierdzonych przypadków jest 9-letnie dziecko. Jak dotąd, na terenie powiatu koronawirusem zakaziło się łącznie 16 osób. Wszystko wskazuje na to, że wszystkie przypadki zakażeń mają związek ze szpitalem limanowskim (nie licząc pacjenta "0"). Decyzję o wypisie osób z oddziału do domów podjął limanowski sanepid.

Potwierdzone w dniu wczorajszym przypadki to:

  • 3 pielęgniarki ze Szpitala Powiatowego w Limanowej
  • 1 pacjentka stacji dializ – starsza kobieta z Limanowej
  • 1 młody mężczyzna z Limanowej, z otoczenia pacjenta oddziału chorób wewnętrznych
  • 1 mężczyzna w sile wieku z gminy Kamienica, z otoczenia pacjentki oddziału chorób wewnętrznych
  • 1 kobieta w sile wieku z gminy Kamienica, z otoczenia pacjentki oddziału chorób wewnętrznych
  • 1 dziecko z gminy Kamienica (w wieku ok. 9 lat), z otoczenia pacjentki oddziału chorób wewnętrznych
  • 1 starsza kobieta z gminy Limanowa, pacjentka wypisana z oddziału chorób wewnętrznych
  • 1 kobieta z gminy Dobra, z otoczenia pacjentki oddziału chorób wewnętrznych

Wcześniej potwierdzone przypadki dotyczyły 6 pacjentów oddziału chorób wewnętrznych Szpitala Powiatowego w Limanowej, z czego: 

  • 1 osoba zmarła; 
  • 4 są obecnie hospitalizowane; 
  • 1 przebywa w izolacji domowej. 

PSSE w Limanowej dysponuje wynikami 118 ze 134 zleconych testów.

(Aktualizacja - 11:58)

Komentarze (40)

konto usunięte
2020-04-03 10:15:53
0 0
A gdzie rada powiatu? Czy nie poczuwają się do obowiązku, aby zabezpieczyć personel szpitala?
Odpowiedz
twpys
2020-04-03 10:16:41
0 0
Ktoś powinien za to odpowiedzieć ! Nie może być tak że szpital jest głównym miejscem zakażeń, zobaczycie co się będzie działo za dwa tygodnie w powiecie. Kto w tym sanepidzie pracuje?
Odpowiedz
szczawa
2020-04-03 10:24:51
0 0
Teraz czekamy na działania Wójta Kamienicy, bo wczoraj tak odgrażał się sanepidowi. Mamy 3 osoby nowe zakażenie,a my dalej nic niewiemy.
Odpowiedz
szczawa
2020-04-03 10:26:39
0 0
Jak te starsze Panie odwiedzały chorą miała zleconą kwarantanne? Czy dopiero dziś jak się dowiedziały.?
Odpowiedz
przemoGSF650
2020-04-03 10:26:58
0 0
Człowiek płaci na to podatki by potem takim gównem w niego rzucano. Gdzie są środki na maseczki, kombinezony, rękawice na środki do dezynfekcji. Przecież regularnie miesiąc w miesiąc każdy z nas płaci na to składki i podatek.

Zburzyć, zaorać i postawić krematorium.
Odpowiedz
pan
2020-04-03 10:30:21
0 0
@szczawa
Te osoby mieszkają w jednym domu. Pacjentka z oddziału wewnętrznego została przywieziona ze szpitala w poniedziałek 23 marca w nocy.
Odpowiedz
34607szczawa
2020-04-03 10:40:07
0 0
Jak chcecie zobaczyć się z władzą to albo wirtualnie albo ogłoście że chodnik wybudowano i trzeba z pompą otworzyć. Z pewnoscią zaszczycą nas swoją obecnością.
Swoją droga to te multimeidialne prezentacje ile nas odatnikow kosztowały? Zpewnoscią można było zakupic więcej sprzętu do ratowania.
Odpowiedz
34607szczawa
2020-04-03 10:46:06
0 0
PAN: czy przebadano albo poddano kwarantannie osoby z "otoczenia"? Czy brakuje testow i wszelkie działania ograniczono tylko do jednego domu? Więcej się dowiadujemy od Was niż od władz.
Odpowiedz
sebastian160
2020-04-03 10:47:00
0 0
od dawna wiadomo że limanowski szpital to dziura w pięknej otoczce gdzie wyleczyli Cie jedynie gdy smarowało się walutą, niestety teraz waluta nie bardzo pomoże wiec gówienko za przeproszeniem wypływa, pozdrawiam mądrych, uważajcie na siebie
Odpowiedz
bulkatarta
2020-04-03 10:57:58
0 0
Gdzie są włodarze miasta ?
Dlaczego nie informują opinii publicznej o bieżącej sytuacji w naszym regionie non stop ?
Dlaczego ???????

Odpowiedz
34607szczawa
2020-04-03 10:59:22
0 0
Zgadzam się z krytykującymi szpital jeżeli mają na myśli zarządzających a nie personel, to trzeba mocno podkreślić. Personelowi trzeba podziekować, że na ile mogą to walczą.
Co do wladzy... no cóż najpierw trzeba ustalić co powiedzieć a później wybrać odpowiedni czas ... najlepszy to chyba ten najdalszy. Wybory też maja być bezpieczne bo korespondencyjne hahaha... przykre to wszystko ale sami wybieraliście.
Odpowiedz
Yaris
2020-04-03 11:00:22
0 0
Z tego wynika, że pomocy można szukać u znachorów. Nasz służba medyczna, której wedlug PiS świat nam zazdrości, jest źródłem epidemii.
Nieudolność w zarządzaniu, skandaliczne wypisanie chorych ze szpitala w Krakowie i skierowanie do domów, by zarażali dalej, by wirus przenieść do szpitala w Limanowej.
Po zaniknięciu wirusa i po 200 tys. niepotrzebnych śmierci w Polsce uczciwa juz tym razem prokuratura powinna wyjaśnić i postawić przed sadem winnych.
To nie mecze na stadionach i kawiarnie jak we Włoszech i Hiszpanii, ale rządy baranów w Polsce spowodowały epidemię.
A sanepid to jest doskonały w wystawianiu mandatów za niewymiarowe firany w klasach szkolnych.
Odpowiedz
34607szczawa
2020-04-03 11:23:24
0 0
Yaris, zgadzam się.
Odpowiedz
M44
2020-04-03 11:36:48
0 0
Mnie ciekawi czemu ministerstwo nic nie mówi o tej osobie co zmarła czemu to zatajaja. Zarażonych jest pewnie z 3xtylr tylko testów się nie robi i dlatego nie wiemy o tym
Odpowiedz
wiech
2020-04-03 11:38:10
0 0
Mam nadzieje,że Dyrekcja szpitala surowo odpowie za zaniedbania, a może i za czyjąś śmierć , również pracownicy Sanepidu powinni za to odpowiedzieć . Do karania są pierwsi więc do odpowiedzialności za swoje zaniedbania też powinni być pociągnięci pierwsi. Zobaczymy czy Polska jest Państwem prawa.
Odpowiedz
szczawa
2020-04-03 11:39:25
0 0
@PAN piszą o starszych paniach dlatego pytam.
Odpowiedz
bearchen
2020-04-03 12:30:04
0 0
Odpowiednia izolacja i zabezpieczeniem powinni sie byli zajac w momencie jak tylko otrzymali info z Krakowa, ze Pani z Chyszowek przebywala w otoczeniu zarazonej wirusem!!! Odizolowac, poddac kwarantannie wszystkie osoby, ktore mogly miec stycznosc na odziale z pacjetka nawet wtedy jak jeszcze wyniku nie bylo! Ale nie zrobiono nic!! Ludzi wypuszczono do domu bez zadnych zalecen.
Wlodarze zamiast dzialac, czytaja komentarze na portalu i zapewne to z portalu dowiaduja sie co sie dzieje na ich wlasnym podworku. Mleko sie rozlalo i tego nie da sie juz ogarnac.
Nie jest to sytuacja latwa dla nikogo, ale wirus gosci juz na swiecie od 4 miesiecy i mozna bylo w tym czasie opracowac plan, przygotowac sie na taka ewentualnosc. Ale po co... Chiny przeciez sa daleko, na pewno do nas nie dojdzie... Dramat.
Odpowiedz
aramis
2020-04-03 12:39:28
0 0
@M44 już podali np. na Gov .pl ale z opóźnieniem 36 godzin
Odpowiedz
wasylis
2020-04-03 12:48:18
0 0
Oczywiście nie ma szans na jakieś oficjalne stanowisko, wystąpienie kierownictwa Sanepidu, powiatu czy dyrektora szpitala?
Odpowiedz
wasylis
2020-04-03 14:04:43
0 0
Andrzej Matyja, prezes Naczelnej Rady Lekarskiej, donosi że 1/5 zarażonych to pracownicy służby zdrowia takiego czy innego szczebla i apeluje do rządzących, żeby nie wysyłali tych ludzi z "szablami na czołgi". Mówi o brakach, chaosie i koszmarnej współpracy z jednostkami, odpowiedzialnymi za koordynacje.
Zaczyna się robić niebezpiecznie, bo szpitale stają się źródłami zakażenia... Jak padnie niedoinwestowana służba zdrowia, to przerobimy wszystkie warianty, nie tylko włoski... Bo to dopiero początek, a co będzie na szczycie pandemii?
Odpowiedz
kyniu
2020-04-03 14:06:04
0 0
Przed epidemią mówiono wszem i wobec,że nasza służba zdrowia cierpi na braki ludzi do pracy. Dużo osób wyjechało do pracy za granicą. Ciężko było się dostać do specjalistów. Wczoraj przeczytałem,że dużo osób z personelu szpitali jest zarażonych,na kwarantannie czyli nie pracuje. Kolejne się zakażają. To w takim układzie kto będzie nas leczył. Jesteśmy głęboko w czarnej dupie!!!!!
Odpowiedz
nieufny
2020-04-03 14:17:21
0 0
Biedni wy Medycy, Pielęgniarki, Ratownicy, władze samorządowe wysyłają Wam list miłosne, a pieniędzy na wyposażenie w środki ochrony nie dają! Taka Ameryka! Radni powiatowi, gminni, miejscy, kiedy wreszcie przeznaczycie przynajmniej część waszych diet na wspomniane wyżej potrzeby. Zaświadczcie przykładem, że nie dla pieniędzy poszliście po władzę.
Odpowiedz
elvis29
2020-04-03 14:59:50
0 0
Niech was Miłośierdzie Boże ma w opiece
Odpowiedz
wasylis
2020-04-03 15:14:21
0 0
Ha ha ha poseł Małgorzata Jarosińska-Jedynak, minister funduszy i polityki regionalnej DZISIAJ zapewniła: "w ramach procedowanej dziś ustawy będzie można kupować maseczki i inne środki ochrony osobistej. Właśnie po to ta ustawa jest dzisiaj procedowana"
TRZY MIESIĄCE od wybuchu epidemii rząd TWORZY USTAWĘ, KTÓRA POZWOLI NA ZAKUP MASECZEK!! No kur... nie wierze... Do tej pory głosił, że nie są one potrzebne. Nie ma cenzuralnych słów na określenie całej tej absurdalnej sytuacji...
Odpowiedz
sixtus
2020-04-03 15:56:52
0 0
szkoda że w tym czasie wszyscy piszą o maseczkach i ochronie pielęgniarek a nikt nie piszę ile zarabiają w limanowej porównaniu do krk i ilu z was tak szczerze popierało ich kiedy strajkowali bo była to mała liczba jak pamiętam i nagonka na nie że odchodzą od łózek więc jakoś mała jest ta motywacja za taką kasę jaką dostają.
Odpowiedz
morbius
2020-04-03 16:57:09
0 0
W całej Polsce i na całym świecie dochodzi do zarażenia się personelu. We Włoszech zmarły dziesiątki lekarzy - myślę że to nie jest czas na hejt na pracowników szpitala. Bo teraz właśnie potrzebują wsparcia psychicznego. Ciekawe czy ktoś z hejterów pracowałby wśród osób chorych? No więc właśnie (vide odmowa Justyny Sochyn(przewodniczącej stopnop na propozycje dyrektora szpitala w Poznaniu żeby przyszła do pomocy w szpitalu zakaźnym).

A także ogóle dlaczego pani grażyna milczy???
Odpowiedz
pacho
2020-04-03 17:23:53
0 0
@morbius

gh milczy bo ma godnego następce rysia68

powodzenia na pierwszej linii !
Odpowiedz
nieufny
2020-04-03 17:24:18
0 0
@morbius
A gdzie Ty się dopatrzyłeś hejtu na personel medyczny? Naucz się czytać ze zrozumieniem!
@wasylis
@Maseczki odradzał wszystkim również minister zdrowia, twierdząc, że są potrzebne tylko zarażonym, żeby nie zarażali. Którzy to zarażeni, tego już nie powiedział, a na oko nie widać. Taka odpowiedzialność i prawdomówność najwyższych władz.
Odpowiedz
rysio68
2020-04-03 17:43:59
0 0
Nakręcajcie się dalej, nieświadomi, ze długotrwały stres potrafi zabić.
Dla was ci, którzy widzą, a nie tylko patrzą to teoretycy spiskowi.
Cytuję, "We Włoszech zmarły dziesiątki lekarzy" Trzeba było napisać ze miliony, bo ci w telewizorze pokazali. Włoski naukowiec „nanopatolog” o wirusie: prosto i jasno.

– Dzień dobry, dziękuję że jesteście ze mną i z redakcją Byoblu24, nasze informacje na kanale dedykowane są wszystkim spostrzeżeniom i wywiadom z ostatnich godzin dotyczącym aktualnej kryzysowej sytuacji w kraju. Czwartek 19 marca, zaczynamy nasz dzień informacyjny razem z doktorem Stefano Montanari.

Miło Pana widzieć Doktorze Montanari.
– Dzień dobry. Dzień dobry wszystkim.
– Z Panem doktorze oczywiście będziemy rozmawiać o tym wirusie, który jest w obiegu i który zmusza nas, żeby zostać w domu, ograniczać przemieszczanie się. Według niektórych źródeł w najbliższym czasie rząd powinien jeszcze bardziej zaostrzyć ograniczenia nawet do ograniczenia spacerów. Sytuacja zupełnie wyjątkowa, ta którą aktualnie przeżywamy. I to o co pytamy się wszyscy, to jest czy te środki ograniczające i te starania naprawdę są potrzebne żeby pokonać nieprzyjaciela w postaci okropnego wirusa. Zanim odpowie Pan na to pytanie chciałabym, aby wytłumaczył Pan na czym polega Pana praca. Jest Pan nanopatologiem.
– Tak, tak, Ja razem z moją żoną, która jest w tym znacznie lepsza ode mnie, zajmujemy się mikro i nanocząsteczkami tj. chorobami wywołanymi przez mikro i nanocząsteczki. To właśnie my, a moja żona jeszcze przede mną, odkrywamy te choroby i mówię o znacznie dłuższym okresie niż 20 lat temu. Więc nasz zawód to jest właśnie to.
– Jeśli chodzi o wirusa, chciałabym poznać Pana zdanie.
– Chodzi o wirusa grypopodobnego. Nie jest jasne kiedy powstał i nie jest jasne gdzie powstał. Pomysły są różne, cząstkowe, niekontrolowane, zmienne. Więc wydaje się, że powstał w Chinach, później, że jednak nie w Chinach. Są ci co opowiadają, że przeszedł od nietoperzy, inni opowiadają, że postał w laboratorium przez przypadek lub specjalnie, żeby wyeliminować populację. Tak naprawdę ktoś na pewno wie skąd to się wzięło, ale na pewno tą wiedzę ma niewiele osób. Jeśli chodzi o nietoperze to ja nie wiem co mógłbym powiedzieć. Brakuje jeszcze jednorożca i obrazek będzie dokończony.

Faktem jest, że powstał ten wirus. Wirus, który jest na pewno nowy. Należy do grupy koronawirusów. Jest ich nieskończona ilość, mnóstwo. Normalne przeziębienie bardzo często powoduje koronawirus. Nie są to zazwyczaj wirusy, które mogą wywołać śmierć, wręcz bardzo często są one nieszkodliwe. Ten z kolei jest ekstremalnie zaraźliwy. Oznacza to, że jest w stanie wchodzić do organizmu innych osób z wielką łatwością. Ale pozostaje nieszkodliwy, nie zostawia żadnego śladu/ symptomu jakieś nieprawidłowości czy choroby u większości osób. Tam gdzie uderza w sposób patologiczny, uderza starszych, którzy biorą pewne leki. Pewne leki, które służą starszym ludziom do leczenia chorób płuc lub którzy mają inne choroby. Osoby zdrowe nie są wtedy w żaden sposób uszkodzone. Przez tą szczepionkę… och przepraszam… wirusa, którego znajdujemy właściwie wszędzie, tak jak miliardy innych wirusów. Jestem przekonany, że jakbyśmy zaczęli szukać wirusów w sześćdziesięciu milionach Włochów, to na pewno u trzydziestu milionów byśmy go znaleźli prawdopodobnie, a może nawet u większej ilości osób. On jest sobie tam nie robiąc żadnej krzywdy, tak jak ogromna liczba innych wirusów. Śmiertelność w przypadku tego wirusa jest znikoma, a może nawet nieistniejącą.

Choroba razem z wirusem to co innego. Wczoraj wieczorem słyszeliśmy ordynatora jednego ze szpitali, który mówi, że jest tak samo z, czy bez choroby. W takim przypadku ten Pan powinien wrócić do szkoły, ale nie na studia, tylko jeszcze wcześniej, prawdopodobnie do podstawówki. Tu brakuje zupełnie logiki. Umrzeć z powodu choroby. To mówię też dla korzyści tego ordynatora. Umrzeć z powodu choroby oznacza, że ta choroba jest przyczyną śmierci. Przyczyną. Na przykład zawał serca, mojego serca, jest przyczyną śmierci. Jeśli Pani wpadnie pod pociąg, to ten wypadek jest przyczyną śmierci. Jeśli Pani wpadnie pod pociąg i miała Pani też przeziębienie, to przeziębienie nie jest przyczyną śmierci. Przyczyną jest wypadek, a Pani akurat była wtedy przeziębiona.

Jestem przekonany, że jeśli byśmy przeprowadzili kontrolę u wszystkich zmarłych… to mamy sześćset pięćdziesiąt tysięcy zgonów fizjologicznych we Włoszech [rocznie]. Jeśli Pani to będzie kontrolować… proszę tego nie robić… ale kontrolując sześćset pięćdziesiąt tysięcy zmarłych prawdopodobnie połowa a może nawet znacznie więcej z nich, ponieważ są to osoby starsze, będzie miała koronawirusa w ich organizmie. Mamy przed sobą coś nie napompowanego, a może nawet znacznie, więcej… znacznie więcej…
– A więc chciałabym przestawić Panu ostatnie dane jakie widzę z ANSA Włochy przegoniły nawet Chiny w ilości zgonów: w ciągu jednego dnia 475 ofiar. Czytam „W ostatnich 24 godzinach, 319 z nich w regionie Lombardia”. Pan mówi o tym wirusie „nieszkodliwy”. To jest słowo jakiego użył Pan niedawno.
– Nie jest nieszkodliwy. To jest wirus, tak jak wiele innych wirusów. To nie jest normalna grypa. Uwaga, to jest specyficzna „grypa”, która uderza w płuca. Są inne rodzaje gryp które uderzają w jelita i wtedy mamy biegunkę. Mamy grypę która uderza w żołądek więc powoduje wymioty. Są grypy które mogą uderzać nawet w układ nerwowy powodując np. ból głowy lub coś w tym rodzaju. Ten wirus uderza w płuca.
– Ok.
– Uderzanie w płuca oznacza, że w niektórych przypadkach, przede wszystkim w przypadku starszych osób, ale jeśli Pani sprawdzi to większość zgonów dotyczy osób około 80 roku życia i powyżej 80 roku życia, i w przypadku Włochów, średnio mają oni właśnie około 80 lat tak właśnie jest w dniu statystycznym i się to nie zmienia. W tym przypadku takie osoby wymagają pomocy w oddychaniu. Więc respiratorów. To nie jest nic strasznego, nietypowego. To jest normalny sprzęt szpitalny. Ja mam doświadczenie czterdziestoletnie jeśli chodzi o sale operacyjne. Jest to absolutnie zwykły sprzęt szpitalny. Fakt, że my ich nie mamy. Lub że mamy ich zbyt mało, żeby odpowiedzieć na to, jak kto che nazwać te sytuację, kryzysową, może to sobie nazwać sytuacją kryzysową.

Faktem jest, że my przez 10 lat zniszczyliśmy nasz system ochrony zdrowia. Zamykaliśmy oddziały szpitalne, a nawet zamykaliśmy małe szpitale. Sprzęt jest zakupowany w małych ilościach i źle. Ceny we Włoszech są bardzo wysokie, znacznie wyższe ceny sprzętu, a może nawet wszystkiego co potrzebne do funkcjonowania szpitala. Jest to bardziej kosztowne we Włoszech w porównaniu do innych krajów. Ponieważ we Włoszech funkcjonuje system korupcyjny kapilarny. Więc jak coś w wolnym od tego kraju kosztuje 10, to kosztuje we Włoszech 20. Mała ilość pieniędzy jakie mamy zostaje użyta w zły sposób. Więc znajdujemy się przed sytuacją kryzysową, możemy ją tak nazwać jak ktoś chce. Nie jesteśmy przygotowani ponieważ nasi rządzący od przynajmniej 10 lat sami nie są przygotowani. Więc zniszczyli system ochrony zdrowia. Kiedy słyszę, że włoski system ochrony zdrowia jest najlepszy na świecie, opadają mi ręce i może nawet nie tylko ręce.
– A więc przepraszam, w jaki sposób wyjaśni Pan te zdjęcia, które są w obiegu od wczoraj, z samochodami wojskowymi, które transportują trumny i wyjeżdżają ze szpitala w Bergamo. A więc według Pana są to osoby zmarłe nie z powodu koronawirusa?
– Nie, proszę zobaczyć, a więc z powodu koronawirusa.. z powodu koronawirusa… Ja już mam pewne wątpliwości co do tego… zmarły 3 osoby.
– Tak też poinformował Instytut Zdrowia.
– Tak, dokładnie, właśnie tak. Kiedy słyszę dziennikarza takiego jak Mario Giornado, który mówi, że nie możemy przekazać tej wiadomości, bo później ludzie więcej nam nie uwierzą. Musimy zostawić uciszoną te informację. Sam się pytam, jaki rodzaj dziennikarstwa mamy tutaj we Włoszech. Nie mówię o dziennikarstwie parafialnym, mówię o dziennikarzu, który zasłużenie lub nie, szczyci się dużą sławą i który mówi coś, co jest niezgodne z etyką dziennikarstwa, z fundamentami dziennikarstwa. Ten Pan szerzy dezinformację. To jest wstyd.
– A więc ten wirus mutuje bardzo szybko, a więc oznacza to, że ten włoski może nie jest taki sam jak ten chiński?
– To nie jest tak, że może nie jest taki sam. On nie jest taki sam. Tak samo jak ten niemiecki, który został odizolowany w Niemczech nie jest identyczny jak ten włoski, ani jak ten chiński. To jest wirus, jako że jest to nowy wirus on… spróbuję to wyjaśnić zrozumiale… on poszukuje swojej stabilności. Poszukuje swojego statusu, w którym następnie przez jakiś czas zostanie i mutuje niezmiernie szybko, niezmiernie szybko. A wiec jutro nie jest już tym samym co dziś, w ciągu kilku dni już nie jest ten sam, ale to nie dotyczy tylko tego wirusa. To jest normalna sytuacja, która ciągle się zdarza wirusom. A nawet gościmy w naszym organizmie wielką ilość wirusów, a nawet wiele z nich są potrzebne dla naszego życia. To nawet nie są istnienia, są to w swego rodzaju łańcuchy chemiczne. Łańcuch chemiczny całkiem specyficzny zrobiony z RNA, a nie z DNA. Jest też wiele innych. Więc jest to normalne, że mutuje szybko. Więc jeśli się poszukuje leku, tej szczepionki, dla tego wirusa, biegniemy za czymś, co biegnie szybciej od nas.
– A jeśli chodzi o te obrazy szpitali przeludnionych i zaintubowanych ludzi. W jaki sposób Pan je wyjaśni? A więc według Pana to nie zależy od tego jak potężny jest ten wirus ale od czego? Od niewydolności służby zdrowia we Włoszech?
– A więc my nie jesteśmy przygotowani na chorobę, która uderza w płuca..
ponieważ nasi politycy zniszczyli system ochrony zdrowia we Włoszech. Ja mogę pokazać Pani wszystkie zdjęcia jakie chcę. Pani wie doskonale, ponieważ z zawodu jest Pani dziennikarką, że mogę pokazać Pani to lub coś innego. Mogę pokazać Pani trumny, które wychodzą, osoby intubowane, wszystko to, co chcę. Tak to na pewno ma miejsce. Na pewno osoby intubowane potrzebują intubacji i muszą mieć pomoc respiratora, ale te trumny są częścią wszystkich sześćset pięćdziesiąt tysięcy zgonów, które rocznie mamy we Włoszech. Nie ma wzrostu śmiertelności. Jeśli Pani pójdzie do jakiegokolwiek szpitala, zobaczy Pani, że każdego dnia wychodzą stamtąd trumny. Ja wiele lat temu odmówiłem pracy na onkologii dziecięcej właśnie dlatego, że nie mogłem znieść widoku białych trumien, które przechodziły przede mną cały czas. A więc rozmawiamy o niczym. Proszę zobaczyć, Pani dobrze wie jako dziennikarka, że mogę pokazać to, co mi się podoba, proszę pomyśleć o tym jak rok temu, dwa lata temu mówiło się o dwóch Włochach w Indiach i 27 razy dziennie słyszeliśmy tą wiadomość. Dziś już się o tym nie mówi. Nic się nie zmieniło. Ludzie mają uwagę skierowaną w innym kierunku. Tutaj mówimy o 3 śmierciach. O ile o 3 śmierciach…. Później, jeśli to nie pasuje, nie jest w porządku, ok nie jest w porządku, ale takie są fakty.
– To zapalenie płuc spowodowane przez COVID-19 jest inne niż te, które
znamy do tej pory.
– Tak, to jest zapalenie wirusowe, ale jest ich mnóstwo we Włoszech od wielu miesięcy. Są te, które są nietypowe. Już w październiku, więc 5-6 miesięcy temu, byli już chorzy na zapalenie nietypowe, którego nie znano przyczyn i nie wyglądało podobnie do tego co znaliśmy. Nie wiadomo było czym ich leczyć farmaceutycznie i trzeba było czekać aż chorzy sami wyzdrowieją. Ponieważ my, w odróżnieniu od tego co próbuje nam się wmówić, mamy własną obronę, dużo mocniejszą niż znaczna ilość leków.
Proszę zobaczyć, tylko to co mamy na skórze: bakterie, wirusy, grzyby, które są potrzebne właśnie, żeby walczyć z bakteriami wirusami i grzybami patologicznymi, czyli takimi, które niosą chorobę. Kiedy my zakładamy rękawiczki, żeby nie złapać koronawirusa, robimy okropny błąd z punktu widzenia naszego zdrowia, ponieważ nie dajemy szansy naszym bakteriom, wirusom i grzybom, które mamy na skórze, do interakcji z tymi patogenami. A więc tymi rękami zakrytymi rękawiczkami, dotykamy naszych ubrań, kasjerki które pracują w niewielu otwartych sklepach dotykają pieniędzy i lady, i używają ciągle tych samych rękawiczek. Tu właśnie są wirusy. Rękawiczki nie pozwalają naszej tarczy ochronnej na skórze reagować. Rękawiczki są znacznie gorsze od ich braku. A więc stajemy przed reakcjami imbecyli… perfekcyjnych imbecyli. Którzy nie wiedzą co to oznacza, którzy nie znają podstaw biologii.
– A więc to tak jakbyśmy nie dali rady wyprodukować przeciwciał do tego wirusa?
– My nie produkujemy przeciwciał do tego wirusa. My już mamy swoją ochronę odpornościową. Tak jak wszystkie żyjące stworzenia, już mamy… Tak jak koniczyna, nosorożec, słonie czy złote rybki, wszyscy mamy umiejętność samo uzdrowienia. Jak Pani ma ból głowy, a ja nałożę Pani lakier na palce u nóg, to nie lakier na palcach u nóg Panią uzdrowił, tylko normalnie kolejnego dnia Pani organizm zabrał Pani ten ból głowy. Tak jest ze wszystkim. Mój stary profesor fizjologii, pan który nazywał się Luigi Di Bella mówił, że grypa nie leczona trwa 7 dni, leczona jeden tydzień. A więc, my próbujemy wchodzić w interakcje w zarozumiały sposób z naturą, nie zdając sobie sprawy z tego co robimy.

W tym momencie na przykład widzę karabiniera w maseczce. Ja to widzę nie wiem czy widzowie też to widzą. Mamy przed sobą szaleństwo. Dlaczego? Ponieważ, ta maseczka nie jest w stanie nic zatrzymać. To znaczy jeśli ten karabinier jest chory i kropelki śliny, i te kropelki z wirusem, które są zawieszone w środku kropelki śliny, w tym przypadku ta maseczka coś pomaga. Jednak w przypadku kiedy ten pan nie jest zainfekowany i myśli, że ta maseczka obroni go przed wirusami, które tańcują w kropelkach śliny, nieskończoną ilością wirusów uwięzionych w kropelkach śliny. To są miliardy, miliardy na każdy metr kwadratowy ziemi, chodnika. To są złudzenia. Ludzie myślą, że wirusy są wielkie jak myszy kanałowe, w co może dała nam podstawę wierzyć Pani Beatrice Lorenzini jak była Ministrem zdrowia, nie wiadomo z jakiego powodu, i ona mówiła, że wirusy ślizgają się i skaczą. A to nie chodzi o to, że wirusy trzymają się na powierzchni komórek. Wirusy, ich ogromne ilości, które potrafią wchodzić w ogromnych ilościach do środka komórek, komórek, które mają tysięczne milimetra. Tak więc jest to coś ekstremalnie małego. Jak ktoś zakłada maseczkę to tak jakby zakładał furtkę od płotu, aby nie pozwolić komarom wchodzić do domu. Ludzie nie zdają sobie z tego sprawy. Ale jest więcej… te maseczki powinny być ciągle wymieniane dla chorych, bo dla zdrowych nie są do niczego potrzebne. Więc kiedy ktoś chodzi po ulicy w maseczce to chce mi się śmiać. Te maseczkę chorzy powinni wymieniać co każde 2-3 minuty, nawet co minutę, bo już jest wtedy pełna wirusów, ale nikt tego nie robi. Karabinierzy używają tej samej maseczki trzy dni pod rząd, więc o czym mówimy?
– Ale skoro ta choroba nie jest taka ciężka to dlaczego każdego dnia dokłada się coraz bardziej restrykcyjne środki ostrożności? Co jest tego powodem, że władze i instytucje podejmują takie działania?
– A więc jest kilka różnych powodów. Pierwszy powód: w 2017 r., i to jest najmniejszy powód, w 2017 wyszły obligacje, które zakładały możliwość pewnej infekcji, ciekawe jest, że od koronawirusa i to miałoby się wydarzyć w okolicach 2020-2021 i powodowałby określoną ilość śmierci itd. A więc kto dobrze obstawił w tym zakładzie wygrywa, ale to jest mała rzecz. To mała sprawa, bo tu mówimy o jakichś setkach milionów, mała sprawa.

Dużą rzeczą są dwie zabawy. Pierwsza zabawa to są szczepionki. My zmusimy, my, reżim, który zaangażował cały świat, żeby się zaszczepił przeciwko wirusowi, który nie daje odporności. To jest taka rzecz, która się nie mieści ani na Niebie, ani na Ziemi. Jeśli ja, 50 lat temu, kiedy zdawałem egzamin z farmakologii, jakbym powiedział coś takiego mojemu profesorowi, który był jednym z największych farmakologów włoskich, on wyrzuciłby mnie za drzwi, ponieważ jedynie ktoś niekompetentny może wymyślić coś takiego…

Szczepionka, w stosunku do wirusa, który nie daje odporności nie ma żadnej możliwości funkcjonowania, to niezależnie od tego czy szczepionka działa, czy nie działa na odrę, różyczkę. To jak się Pani wydaje? Ja mówię o wirusie, który nie daje odporności. Później możemy mówić o wirusie który mutuje z zawrotną szybkością. A więc ponad wszystko jest to wirus, za którym nie należy gonić. W pewien sposób jest to wirus, coś w rodzaju tego jak przeziębienie. Do tej rodziny należy. Pani nie może się zaszczepić przeciwko przeziębieniu. Ponieważ przeziębienie nie da Pani odporności. Przeziębienie w ciągu jednego życia możemy złapać nawet i 200 razy, ponieważ nie daje odporności. A więc myślenie o szczepionce jest oszustwem w skali światowej. Wielomiliardowym. Jest nas siedem miliardów i sześćset milionów osób , które mogą być zmuszone do zaszczepienia się. Stanowi to ogromny biznes, naprawdę ogromny.
– A więc… Doktorze, ochrona najbardziej natychmiastowa dotyczy płuc. Jak sobie z tym poradzi palacz?
– Poradzi sobie słabo, ponieważ widzi Pani, palacz, my wszyscy mamy w oskrzelach… [ oskrzela to są rureczki, które stają się ciągle coraz cieńsze i przynoszą powietrze do sześciuset milionów woreczków, które się nazywają otoczkami płucnymi, gdzie wymieniamy tlen i CO2.] Wzdłuż tych rureczek mamy, my wszyscy, zdrowe osoby, mamy niewielką warstwę, śluzu, bardzo cienką. Ten śluz jest niezbędny ponieważ blokuje kurz, wirusy, bakterie. Później są, osoby zdrowe je mają, na oskrzelach rzęski, które są swego rodzaju biczami i wyrzucają na zewnątrz, ten kurz, wirusy, bakterie i grzyby. Palacz ma znacznie grubszą warstwę śluzu i rzęski nie tylko nie dadzą rady wyrzucić tego co zostało złapane w ten śluz i mamy kaszel palacza. Ale również są one zablokowane, sparaliżowane przez palenie, a więc co się dzieje? Tak się dzieje, że ci najeźdźcy zjeżdżają do dołu pęcherzyków płucnych i już nie wychodzą. A więc palacz dostaje bakterie, wirusy i grzyby w ilości znacznie większej niż osoba niepaląca.
A więc także i w tym przypadku tak jest.
– Jest to jasne, bardzo jasne. A więc my wcześniej rozmawialiśmy w jednym z wywiadów z doktor Lorettą Bolgan odnośnie testów. Chciałabym się od Pana dowiedzieć co Pan o tym myśli. Również gubernator regionu Veneto Zaia pomyślał i powiedział że zrobimy testy komukolwiek, każdemu.
– Gubernator oczywiście nie jest kompetentny, nie ma pojęcia o czym mówi. A więc, żeby analizować wiele wymazów trzeba mieć odpowiedni sprzęt. To nie jest tak, że to można zrobić w kuchni. Potrzebny jest do tego sprzęt, którego nie ma, którego nigdzie nie ma. I potrzebne są odpowiednie umiejętności. A później jest mały problem, bo trochę więcej niż 80% wyników pozytywnych to są fałszywe pozytywne wyniki. A więc jest to duże ryzyko. Ryzykujemy, że opowiemy osobie, że wynik jest pozytywny, kiedy wcale nie jest pozytywny. Ale jest jeszcze więcej. Większość ludzi, którzy rzeczywiście mają wynik dodatni, nie mają żadnych symptomów. Tak jak w przypadku znacznej ilości wirusów, które istnieją na świecie.

A więc izolujemy osoby całkiem zdrowe zamieniając je w osoby chore. A to jest bardzo poważne, ponieważ, i o tym się wie od wielu dziesiątek lat w medycynie, że osoby w depresji, w złym humorze reagują gorzej na patologie, a więc częściej chorują. Niech teraz Pani zabierze tym osobom możliwość wychodzenia. Teraz nawet odbiorą im możliwość spaceru. W regionie Emiglia-Romagna taki nakaz już wyszedł. Nie można spacerować. A więc Pani nie może się opalać. Jeśli nie wychodzi Pani na słońce to nie metabolizuje Pani w odpowiedni sposób witaminy D, która jest niezbędna aby nas chronić. Jest niezbędna dla naszego systemu immunologicznego. A więc jesteśmy w domu, w słabym humorze. Nie możemy metabolizować witaminy D, więc chorujemy bardziej. Te wszystkie pomysły, wzięte od osób perfekcyjnie niekompetentnych jeszcze bardziej pogarszają sytuację. Trzeba powiedzieć ludziom, żeby wychodzili na podwórko, na słońce. Spacerujcie. Próbujcie się ruszać, zostańcie zdrowi, jedzcie zdrowo.

A tu zupełnie co innego. Zostańcie zamknięci w domu, w ciemnościach bez słońca. Ci niekompetentni ludzie, nie zdają sobie sprawy ze zła jakie czynią. A może właśnie zdają sobie sprawę. Tego nie wiem.
– Wyzwala się te błędne koło. A w porównaniu do SARS, jakie są różnice?
– To jeden z wielu, wielu wirusów płucnych. SARS jest wirusem nietypowym i daje atypowe zapalenie płuc. Powiedzmy, że mniej więcej są bardzo bliskimi kuzynami. Nawet prawie są jak bracia. Nie ma jakichś ogromnych różnic. Ale jednak jak Pani widziała, SARS nie spowodował katastrofy tak jak ten, nic nie spowodował. Jest dużo takich chorób. Może Pani pamięta świńską grypę czy ptasią grypę. Na ptasią grypę, my Włosi kupiliśmy 27 milionów dawek szczepionki, wyrzuciliśmy 26 milionów i 700 tysięcy dawek. No ale za nie zapłaciliśmy. Nie mamy nawet pieniędzy, żeby kupić respiratory, ale mamy pieniądze na szczepionkę, którą wyrzucamy do kanalizacji. Niestety, widzi Pani, kiedy rządzą nami niekompetentne osoby, nie chcę tutaj mówić o korupcji, nawet jeśli mam tu pewną pokusę, ale nie będę o tym mówił. Ale kiedy rządzą nami niekompetentne osoby, to tak jak kapitan Schettino do potęgi entej. [Katastrofa statku Costa Concordia]

– Są ci którzy uważają, że ten wirus jest sezonowy. Według Pana kiedy ta sytuacja się zakończy?
Czy jest to wirus sezonowy, tego nie wiem. Tak jak inne wirusy to jest prawie pewne, że jest wrażliwy na temperaturę. Natura jest mądrzejsza od władz i nawet nie jest skorumpowana i wie, że kiedy chorujemy musimy podnieść naszą temperaturę. Ponieważ wysoka temperatura, im wyższa tym lepiej, poprawia naszą obronę immunologiczną i pogarsza zdolności życiowe bakterii i wirusów, o ile wirusy można nazwać życiem. Co robi lekarz? Daje Tachipirynę. To jest szaleństwo. Odbiera Pani w ten sposób tą obronę. Tu mamy przed sobą szaleństwo. Niekompetencje lekarza, który gdy Pani ma 37,8 daje Pani Tachipirynę. To tak jakby Pani miała miasto z murem obronnym i burzy ten mur, żeby mieć trochę powietrza. Czyste szaleństwo. A więc co się dzieje? W lato temperatura się podnosi i jest możliwe, że zdolności życiowe wirusa wtedy się zmniejszą.
Zdolności życiowe, jako wyrażenie w przypadku wirusa jest błędne, ale użyłem go aby pozwolić mnie zrozumieć. Jest bardziej niż możliwe, że w lato ten wirus obniży swoją obecność, ale mamy tu przed sobą coś mało znaczącego. Niech Pani weźmie pod uwagę, że my mamy rocznie 20 tysięcy zgonów z powodu grypy. I nikt o tym nie mówi o tych 20 tysiącach zmarłych. Z kolei 49 tysięcy zmarłych rocznie mamy z powodu infekcji złapanej w szpitalu. To są oficjalne dane 49 tysięcy zmarłych rocznie z powodu zakażeń szpitalnych. A to jest 130-140 osób każdego dnia. Osoby umierają, bo były hospitalizowane bo miały operację w szpitalu na wyrostek, a umierają na zapalenie płuc. Nikt o tym nie mówi. My każdego dnia mamy znacznie więcej śmierci z powodu takich infekcji, więcej niż od początku tej sytuacji z koronawirusem, z tą farsą. A więc mamy przed sobą coś absurdalnego, znacznie więcej niż absurdalnego. I to daje sporo podejrzeń o coś takiego.
– A więc reasumując, nie można umrzeć na COVID-19 o ile nie jest już się przewlekle chorym?
– Tak, można umrzeć, ale widzi Pani, jak ja Panią wypchnę z 10-tego piętra budynku, to fakt czy Pani była przeziębiona czy miała artretyzm nie będzie miało znaczenia. Nie mogę powiedzieć, że umarła pani na grypę, artretyzm czy przeziębienie. Umarła pani bo wypadała pani z 10-tego piętra. Jak wejdzie Pani na stronę Instytutu Zdrowia zobaczy pani, że te wszystkie osoby miały raka, ciężką cukrzycę, nadwagę, były to osoby starsze 80 -letnie, to norma. We Włoszech średnio umierają właśnie 80 – latkowie i te osoby które umierają na koronawirusa to są właśnie te osoby które umierają z powodu innych chorób również. Na przykład ostatnia informacja o śmierci osoby młodej 32 letniej z Mediolanu.
– Przepraszam, co Pan powiedział?
– Tak, ale na ile jesteśmy pewni, że zmarł właśnie z powodu koronawirusa, a nie z innego powodu niż koronawirus, a miał też koronawirusa?
– Tak, jak mówiłam, ten chłopak miał wiele problemów ze zdrowiem, czytam „na skutek infekcji którą złapał na Kubie 2 lata temu”. Więc to mogłoby mieć znaczenie.
– Ale o czym my mówimy? Ależ oczywiście. Pani nie może myśleć, że osoba zainfekowana koronawirusem wyleczy raka, czy inne schorzenie. To absurdalne. Człowiek miał raka, zawał, infekcję i umiera no i przy okazji miał też koronawirusa. I co… Tutaj naprawdę mamy przed sobą oszustwo. Ogromne oszustwo.
– Proszę posłuchać, jednak zgadza się Pan, że starsze osoby są najbardziej narażone, ponieważ najsłabsze. A więc to dobrze aby zostały w domu według Pana?
– Nie. Dobrze, żeby wychodzili. Żeby wychodzili i opalali się. Niech wychodzą na zewnątrz, niech spacerują, niech utrzymują się w zdrowiu. Bo jak zamkniemy ich w domu, to oni umrą. Chcemy przyspieszyć śmierć starszych osób? Świetnie, zatrzymajmy ich w domu. Trzymajmy ich z dala od świeżego powietrza, od słońca. Oni muszą spacerować i przebywać na słońcu. Muszą się gimnastykować. Wszystko to co zawsze się mówiło, dziś się tego odmawia dla interesów, które są ohydne.
– Boris Johnson, przejdźmy do Anglii w tym ostatnim pytaniu, on chciał oddać sprawy odporności stada. Co Pan o tym sądzi?
– Och, biedak. Boris Johnson myśli tak jak jego włosy. Tutaj rzeczywiście mamy przed sobą całkowite szaleństwo. Po pierwsze odporność stada to jest najbardziej błyskotliwy wymysł przemysłu farmaceutycznego. Tylko imbecyl mógłby uwierzyć, że istnieje taka potworność jak odporność stada. Ona nie istnieje. Nie istnieje. Jak Pani chce to możemy zrobić transmisję w której wyjaśnię Pani dlaczego to jest oszustwo. Nie istnieje odporność stada. A nawet jakby istniała. To w jaki sposób społeczeństwo miało by się uodpornić na coś co nie daje odporności. To tak jakby powiedzieć, że istnieje odporność stada na przeziębienie. Naprawdę mamy przed sobą osobę, która nie wie o czym mówi. Nie wie o czym mówi. To niebezpieczne. Trzeba go zatrzymać, bo to niebezpieczne. Trudno go zatrzymać, bo to premier Wielkiej Brytanii, jednak wydaje mi się, że poruszyliśmy wszystkie ważne punkty odnośnie tego. Zapomnieliśmy o jednym.
– Więc proszę mówić.
– Chodzi o aspekt ekonomiczny. Ten który nie jest częścią moich kompetencji. A więc my zatrzymujemy świat. Wydaje mi się to oczywiste. Włoska ekonomia już i bez tego była w słabym stanie. A to dzięki niekompetencji naszych władz. Dobrze, powiem,z czym mamy do czynienia. Zatrzymują się wszystkie działalności i zostaje otwarta giełda papierów wartościowych. I zniża się ona do poziomu ziemi. Traci ciągle, spada. Co to oznacza? To oznacza, że kto jest multimiliarderem, ma miliardy, ich dziesiątki lub setki, może kupić firmy zarejestrowane na giełdzie papierów wartościowych za grosze. Kiedy się zdecyduje, że skończona już jest ta farsa, że już wszystko skończone. I nic nie będzie skończone bo ten wirus nadal będzie kontynuował robić to co teraz, czyli nic. Te osoby okażą się być panami świata. Kto nie będzie multimiliarderem, ale ileś pieniędzy ma, kupi 3-4 restauracje, które musiały być zamknięte. 10 sklepów, które musieli zamknąć, a więc kto był bogaty, będzie nieskończenie bardziej bogaty. Ale będziemy mieli całe mnóstwo biednych, którzy będą coraz biedniejsi. To jest jeszcze jedna z konsekwencji tej epidemii wytworzonej specjalnie.
– Chciałabym zakończyć i jeszcze prosić o Pana komentarz odnośnie korelacji skażenia środowiska i rozwój wirusa.
– Oczywiście. My o tym mówimy od wielu lat. Ja i moja żona mówimy o tym od wielu lat. Widzi Pani, kiedy mamy kurz, mikro i nanocząsteczki, wirusy przyklejają się do nich. Wirusy są znacznie mniejsze od tych cząsteczek. I te mikro i nanocząsteczki są środkiem transportu dla tych wirusów. Tak samo jak transportują dioksyny, furany i nieskończenie wiele innych substancji. To wszystko jest powszechnie znane. A teraz wyskakuje jakiś geniusz i mówi, że może tak jest. My o tym mówimy od 20 lat, ale ciągle nas się nie słucha.
– Doktorze Montanari, bardzo Panu dziękuję za ten jasny przekaz odnośnie tego tematu i mam nadzieję, że spotkamy się jeszcze tutaj w byoblu, dziękuję.
– Do widzenia
– Dziękuję, do widzenia.
Oczywiście wątpię, czy to przeczytacie, bo to dłuzsze, niz nazwa piwa na puszce.
Odpowiedz
wasylis
2020-04-03 17:49:34
0 0
Rysio68, co Ty, cały internet przepisujesz? :-)
Odpowiedz
konto usunięte
2020-04-03 19:19:58
0 0
Krótko i na temat:
WYGRALIŚMY. !
"Harald Thiers Najnowsze Ważne informacje, Wygraliśmy! "
https://www.youtube.com/watch?v=Cec6-IT2T-s&ab_channel=Paulikg
Odpowiedz
blizniaksyjamski
2020-04-03 19:34:22
0 0
Komisja Zdrowia Rady Powiatowej? Rada Spoleczna Szpitala ?
Odpowiedz
wasylis
2020-04-03 19:42:11
0 0
Grazynahayes, Lem to to nie jest...
Odpowiedz
ewa
2020-04-03 20:31:19
0 0
Czy te narzucone z góry procedury tworzył limanowski Szpital czy limanowski Sanepid ? Ktoś je zatwierdził i wydał rozporządzenie. Na pewno nie powstały w Limanowej. Do kogo można tu na miejscu mieć pretensje ?. W czym niby ten nasz tutejszy Szpital zawinił ? Przecież jak czytaliśmy na tym portalu lekarz wypisujący z oddziału zaznaczył w wypisie "KWARANTANNA". Procedury, procedury i jeszcze raz procedury. Jak są głupie to je zmienić a nie obrzucać się wzajemnie błotem. Pytał ktoś ile osób pracuje w limanowskim Sanepidzie ?. Jak ta garstka ludzi może poradzić sobie z taką pandemią?. Nadajecie na Szpital a gdzie idziecie po pomoc ?. Panie Pielęgniarki trzymajcie się bo jesteście na pierwszej linii frontu . Całej Służbie Zdrowia życzę siły , zdrowia i wytrwałości jak Wy nie pomożecie to nikt nam nie pomoże. Powrotu do zdrowia zakażonym, nadziei dla Ich rodzin, wytrwałości dla Służby Zdrowia a nam wszystkim wzajemnego szacunku i zrozumienia w tych trudnych czasach. Nie dolewajmy oliwy do ognia.
Odpowiedz
TakieSobie
2020-04-03 21:47:27
0 0
Przez niefrasobliwość służb wszyscy będziemy cierpieć. Następnym "ogniskiem zapalnym" będzie limanowski ZUS gdzie niektórzy pracownicy są już na kwarantannach a reszta sobie swobodnie chodzi
Odpowiedz
Jaworina
2020-04-04 08:21:20
0 0
wygląda na to że w Polce aby zawrzeć bliższą znajomość z imć koronowirusem trzeba się niezwłocznie udać do któregokolwiek szpitala, najlepiej w Limanowej. brawo PIS.
Odpowiedz
konto usunięte
2020-04-04 09:05:33
0 0
@wasylis Przewrotnie powiem tak:
Pooglądaj najbardziej odjechane filmy fantastyczno-futurystyczne ( lub poczytaj takie książki), a przekonasz się , że w tzw. fantastyce pokazują wiecej PRAWDY , niż w mediach głown ego nurtu, a ostatnio nawet tych lokalnych.

To co pokazali np. w MATRIXIE opisuje FIZYKA KWANTOWA a o tym korona................ pisano już w książce "Oczy ciemności" Deana Koontza:
Donalda Trumpa na dlugo przed jego prezydenturą pokazanop w kreskówce " The Simpson"

Natomisat o tzw" PANACH" jasnej lub ciemnej stronie mocy znajdziesz w pamiętnikach BARTNIKA opisujących fanatyka nazistowskich Niemiec oraz grupę "badaczy" medycznych spod znaku ziojącego ogniem jaszczura - tak oznaczano ludzi z zabronionych p[rtawem eksperymentow medyczxnych na ludziach w czasie II WŚ.

Te eksperymenty robiono w Kotlinie Klodzkiej w tzw, kompleksie REISE , znam to z opowieści tamtejszych ludzi i badaczy , bo stamtąd był mój popredni małżonek.
W pamiętnikach BARTNIKA, ktore są teraz publikowane też to znajdziesz.

Ba, mówią o tym też NIEBOCENTRYCY.. MOWIŁ O TYM TEŻ TEN nIEMIEC W LINKU JAKI PODALAM.
oN JEDNAK NIE MA CHYBA ZIELONEGO POJĘCIA O NIEBOCENTRYZMIE.

Tak czy siak pytam publicznie skąd ta nagła troska tych rzadzacych, celebrytow, ludzi mediów o niewielką liczbę ludzi, ponoć często źle diagnozowanych w karcie zgonu na niby tego korona...... skoro NIKT nie sluchal protestującej strony społecznej przecviwko potężnym promieniowaniom z pól elektromagnetycznych technologii 5 G?
lUDZIE PROTESTOWALI W BARDZO WIELU KRAJACH EUROPEJSKICH,
W Polsce PODNIESIONO STUKROTNIE normę PROMIENIOWANIA Z ANTEN , masztow komórkowych .

Dlaczego nie mówi rząd o GLIKOSAT czyli inaczej Roundapie , bardzo szkodl;iwej substancji powodującej śmierć, a wykazanej w badaniach w produktach spożywczych i organizmach żywych, w tym ludzi?

"Obecnie 73,0% przesłanych próbek jest mierzonych jako zanieczyszczone."
Badano to w takich krajach:
Kraje: D, AT, CH, UK, PL, LI, SE, DK

https://www.glyphosat-test.de/map.php

Show must go on??

https://www.youtube.com/watch?v=t99KH0TR-J4&ab_channel=QueenOfficial
W tym linku też znajdziesz wiele ukrytych przekazów..........

WYGRALIŚMY , bo " czarnogłowi" na usługach swoich "PANÓW' opisanych w pamiętniku BARTNIKA PANIKUJĄ, ich show się kończy.
;-))

ZDRAWIAM wszystkich bez wyjątku.

" The Show Must Go On" ??
"Przedstawienie musi trwać " ??..............

Oj nie musi..
'MATRIX się kończy............

Odpowiedz
wasylis
2020-04-04 10:42:04
0 0
Pani Grażyno, bardzo ciężko się z Panią dyskutuje, dziesiątki wątków, linków, w zasadzie nie można w tym odnaleść meritum, a Pani zamiast ustosunkować się do słów dyskutanta- zalewa go potokiem nowych treści.
Ostatnio słucham "Pandemię" Riddle`a, lubię Łysiaka, Ericha von Dänikena, Asimova, Lema i wielu innych, ale budowanie na podstawie ich książek rzeczywistości uważam za dość karkołomną operację.
Nie rozumiem fenomenu takich ludzi jak Zięba, Thiers czy im podobni kaznodzieje. Przecież jakiś dystans do tych "prawd" jest konieczny, własne stanowisko, przemyślenia, doświadczenia. Nie umiem przyswajać wszystkiego, co mi zapodają, moje filtry tego nie przepuszczają :-). Tak więc chyba się nie dogadamy.
Odpowiedz
maat
2020-04-04 15:17:37
0 0
@rysio68, aleś się zapędził człowieku :-)
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Na Limanowszczyźnie 10 nowych przypadków koronawirusa. Wśród nich 3 pielęgniarki ze szpitala"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na kontakt@limanowa.in