10°   dziś 9°   jutro
Piątek, 19 kwietnia Adolf, Tymon, Włodzimierz, Konrad, Leon, Leonia, Tytus

List otwarty burmistrza. "Nikt nigdy dotąd nie próbował mnie wrobić w komunizm"

Opublikowano 09.02.2020 12:45:00 Zaktualizowano 10.02.2020 13:47:27 pan
82 19626

Na prośbę burmistrza Limanowej, Władysława Biedy, publikujemy list otwarty z odpowiedziami na pytania zadane przez publicystę Pawła Zastrzeżyńskiego.

List Otwarty

Pan Paweł Zastrzeżyński skierował na adres służbowy pocztą elektroniczną do mnie list następującej treści:

Szanowny Panie Burmistrzu,
Przygotowuje artykuł prasowy, który między innymi dotyczy Pana osoby. Proszę o odpowiedź na pytania:
Czy był Pan członkiem Socjalistycznego Związku Studentów Polskich?
Czy przypomina Pan sobie wycieczkę do ZSSR w dniach 1 — 10 maja 1993 r.?
Czy przemycał Pan złote pierścionki i został Pan mi tym złapany dnia 10 maja 1993 r.?
Czy Służba Bezpieczeństwa lub pracownik Wydziału Paszportowego w Limanowej próbował wykorzystać ten fakt do współpracy?
Jaki ma Pan stosunek do Pamięci o ofiarach systemu komunistycznego w Limanowej?

Będę wdzięczny za odpowiedź.
Z Poważeniem, Paweł Zastrzeżyński

Ponieważ treść pytań ma wyraźnie prowokacyjny i tendencyjny charakter dlatego odpowiedź przesyłam jako list otwarty.

Pytanie: Czy był Pan członkiem Socjalistycznego Zwiazku Studentów Polskich?

Tak, byłem, a ponadto od początku lat 90-tych byłem członkiem NSZZ Solidarność sprawując funkcję przewodniczącego zakładowej organizacji związkowej nauczycieli, w Powiecie Limanowskim byłem przewodniczącym Sekcji Nauczycielskiej NSZZ Solidarność oraz delegatem na zjazdy wojewódzkie i krajowe Solidarności.

Pytanie: Czy przypomina Pan sobie wycieczkę do ZSSR w dniach 1 — 10 maja 1993 r.? Czy przemycał Pan złote pierścionki i został Pan na tym złapany dnia 10 maja 1993 r.?

Nie, na pewno w 1993 nie byłem na wycieczce w ZSRR ani za granicą, a skoro nie byłem to i nie przemycałem.

Pytanie: Czy Służba Bezpieczeństwa lub pracownik Wydziału Paszportowego w Limanowej próbował wykorzystać ten fakt do współpracy?

Nigdy nie byłem werbowany do współpracy ze służbami komunistycznymi, pewnie jako syn właściciela 12 hektarowego gospodarstwa na Starej Wsi zakwalifikowanego po wojnie jako „kułak” ze wszystkimi tego skutkami nie byłem godny zaufania tych służb.

Pytanie: Jaki ma Pan stosunek do Pamięci o ofiarach systemu komnistycznego w Limanowej?

Nie do końca rozumiem intencje tego pytania, ale myślę, że dobrą ilustracją mojego stosunku do tamtych czasów będzie fakt, że będąc burmistrzem Miasta Limanowa jako jeden z pierwszych w Polsce doprowadziłem do usunięcia z przestrzeni publicznej miasta „Pomnika wdzięczności Armii Czerwonej”. Bezpośrednio poprzez Urząd Miasta lub przez miejskie jednostki organizacyjne organizowane są obchody Dni Żołnierzy Wyklętych, upamiętniamy rocznicę katyńską, organizowane są spotkania, wykłady i odczyty o ludziach, którzy walczyli z komunizmem.

Proszę Pana, uważam skierowane do mnie pytania za sformułowane prowokacyjnie w sposób z góry przedstawiający mnie w złym świetle. Jest to dla mnie zaskakujące, ponieważ nikt nigdy dotąd nie próbował mnie wrobić w komunizm. Znając różne wcześniejsze artykuły Pana o innych mieszkańcach naszego miasta postanowiłem odpowiedź na zadane pytania udzielić w formie listu otwartego.

Władysław Bieda

Komentarze (82)

joga
2020-02-09 13:14:09
5 5
Panie Burmistrzu. Jak to NIE ?? Przecież latem 1993r Waszym tj pardon pańskim przemytem dzieł zebranych W.I. L interesował się osobiście sam tow. Władysław G. Pisała o tym Trybuna Ludu, co prawda na ostaniej stronie, ale jednak...
Odpowiedz
Kaczmarek
2020-02-09 13:15:03
5 28
Burmistrza można nie lubić, ale te pytania tylko pokazują, że pan Zasrzeżyński to zacietrzewiony człowiek układający rzeczywistość wokół siebie według własnej modły, a nie faktów. Po całym stylu widać jak subiektywnie się wypowiada i jest to bardzo daleko od jakiejkolwiek uczciwości dziennikarskiej czy szukania choćby czegoś bliżej obiektywnej prawdy. Smutne, bo ilość propagandy dziennikarskiej, która nas otacza w głównych mediach i tak jest przytłaczająca. Nie trzeba nam tego lokalnie, szczególnie jeśli zamiast budowania zdrowego społczeństwa, artykuły mają wzbudzać podejrzliwość (a nie stwierdzać fakty i precyzyjnie określać kontekst).
Odpowiedz
beherit
2020-02-09 13:30:01
4 30
Związek Socjalistycznych Republik Radzieckich – historyczne państwo komunistyczne położone we wschodniej Europie oraz północnej i środkowej Azji, ze stolicą w Moskwie, istniejące w latach 1922–1991. Jakim cudem zatem Pan Burmistrz mógłby przebywać w tym kraju w roku 1993? Pomijam fakt, że Służba Bezpieczeństwa również w roku 1993 nie istniała..
Odpowiedz
pinkfloyd
2020-02-09 13:45:41
0 13
...ciekawe,czy ktokolwiek,kto gdziekolwiek się w tych latach i wcześniej wybierał poza naszą granicę nie planował jakiegokolwiek "mini przemytu"-nie sądzę,by taki się znalazł-no chyba że jakaś "ciapa czy fajtłapa",więc nawet ten pan-jak mu tam-Zastrzeżyński jeżeli by się też załapał na taki wyjazd,to też na pewno miał by to w planie-na pewno.
Odpowiedz
negocjacje
2020-02-09 13:58:26
0 5
Ciekawie i wesoło dopiero będzie lokalny układ zaczyna na siebie na wzajem donosić do CBA ,ABW ale nadal udają że są kolegami , szkoda że nie można tu odtworzyć fonii bo niektórzy dostali by sraczki
Odpowiedz
Gozilla
2020-02-09 13:58:57
5 12
Pan Zastrzeżyński w zażartej pogoni za cieniami (żywymi czy umarłymi) przechodzi już samego siebie... Oj Katon, co to się porobiło...
Odpowiedz
Tusik
2020-02-09 14:00:26
1 39
Co złego było przewozić złote obrączki w tych czasach? Sam to raz robiłem z Tatą. Miałem je w bucie i na ręce. Nie ukradliśmy przecież, tylko kupiliśmy. Było tanie to złoto w tych czasach tam. A poza tym Tata dwa razy jeździł po kolorowy telewizor i za każdym razem przywiózł część tego telewizora w... kocu: najpierw kineskop, a potem resztę. To było istne szaleństwo, ale takie były czasy. Jeździliśmy też na Węgry i Czechosłowacji po słodycze i soki. Tak jak ktoś tu napisał - to świadczyło o zaradności, a nie o czymś złym.
Odpowiedz
terorist
2020-02-09 14:03:01
2 28
Pseudo dziennikarz, który chce rozliczać historię, nawet nie wie kiedy przestał istnieć ZSSR... You made my day panie Zastrzezynski
Odpowiedz
Jaworina
2020-02-09 14:18:43
1 29
panie Burmistrzu BIEDA - OSKARŻAM Pana o to że:
- urodził się Pan za wcześnie i nie popełnił Pan harakiri albo seppuku na wieść że urodził się w PRL
- że należał Pan do SZSP - mimo że wtedy WSZYSTKICH zapisywali bez pytania ,
- że nie przemycał pn złota ani innych kosztowności albo nie dał się Pan na tym złapać,
- że służby wiadome nie zainteresowały się Panem tak jak braćmi Kaczyńskimi,
- że nie potraktował Pan niejakiego Zastrzeżyńskiego tak jak na to zasługuje ...........
Odpowiedz
Wywrotowiec
2020-02-09 14:26:23
9 7
Usuwanie pomników Panie Burmistrzu to według mnie bardzo wstydliwa karta naszej historii i nie ma się czym chwalic. My ludzie niektorzy prawie w pańskim wieku, których nie udało się zindoktrynowac marksizmem kulturowym mamy swoje zdanie na ten temat chociaż jest nas bardzo niewielu
Co do Panskiej osoby odnoszę wrażenie że coraz bardziej przechodzi Pan na stronę wrogów naszej ojczyzny.
Odpowiedz
tezet
2020-02-09 14:45:09
1 11
Szanowny p burmistrzu nie przejmuj się pierdołami które wymyśla pan Zastrzezynski. Czytałem kilka jego tworów i uważam że to bzdury i strata czasu a także szukanie zła u ludzi za wszelką cenę, najlepiej u już nieżyjących.
Odpowiedz
Jaworina
2020-02-09 14:56:45
1 4
wywrotowiec@ jeżeli był by to pomnik nagrobny - zgadzam się z tobą w 100 % , jeżeli nie - nie wypowiadam się, bardziej niegodnym jest pakowanie WSZYSTKICH żołnierzy wyklętych do JEDNEGO worka - czyli b o h a t e r ó w i p a t r i o t ó w. to policzek wymierzony ich ofiarom i rodzinom ofiar.
Odpowiedz
mnimitz
2020-02-09 15:14:46
3 1
jaworina chyba Ciebie "zapisali" bez pytania do SZSP - bardzo proszę... nie pisz bzdur
Odpowiedz
mnimitz
2020-02-09 15:16:55
1 2
komuchy sie kurde odezwały
Odpowiedz
edi60
2020-02-09 15:23:15
2 13
witam drogich mieszkancow limanowej i powiatu jestem juz 70 latkiem i powiem krotko kto nie zył w czasach PRL to nie wie jakie panowały warunki pare pytan do p.Burmistrza sa poprostu a ja na miejscu p.Burmistrza olał bym to bo w mysl maksymy = prawdziwa cnota sama sie obroni =
Odpowiedz
oioioi
2020-02-09 15:23:57
0 3
a czy przypadkiem SB nie rozformowano w 1990 roku?
Odpowiedz
fromano
2020-02-09 15:40:50
2 16
Panie Burmistrzu,zepsuł Pan rozmodlonemu pawelkowi kolejne hity z satelity. Pokazal Pan jak dzisiaj się powinno z takimi judaszami prowadzic rozmowe i upublicznienie tego listu doprowadzi go do bialej goraczki i biedy,bo z czego biedak zyl będzie jak juz nikt go czytac nie chce i smieje sie.z niego cale miasto.
Odpowiedz
zabawny
2020-02-09 15:54:18
1 10
Zakłam hipotetycznie, nawet w to wierzę , że pan Burmistrz ma życiorys nieskazitelny.
Dziwię się, że wykształcony sześćdziesięciodwuletni człowiek, nie zna podstawowej zasady mówiącej: TYLKO WINNY SIĘ TŁUMACZY . :)


"... po wojnie jako „kułak” ze wszystkimi tego skutkami nie byłem godny zaufania tych służb."
Wiem też , że syn kułaka w wyniku prześladowań komunistycznych, mógł dostać się na państwową uczelnię w czasach gierkowskich, a nie mógł być werbowany nawet do tak zwanego orma kościelnego :)
Odpowiedz
Jaworina
2020-02-09 16:30:04
1 1
mnimitz @ koniec lat 60 po przyjęciu na dzienne w Warszawie potrzebne były 3 zdjęcia - do akt, do indeksu i do wiadomej legitymacji. a ty może studiowałeś w seminarium duchownym albo miałeś wcześniej inną ???
Odpowiedz
CUDNA
2020-02-09 16:40:27
2 4
Znalomi kułacy przeistoczyli się w wzorowych rolników z legitymacją pod pachą uzyskując bezpłatną pomoc z ośrodka postępu rolniczego(później przekształcono w MODR) w postaci darmowego zboża nawozów itp a naczelnik gminy z mocy samego prawa obdarowywał ich bezpłatną ziemią rolną.
Tylko w Boga WIERZĘ a w bajki polityków urzędników i samorządowców już dawno nieee. hi,hi
Odpowiedz
aramis
2020-02-09 16:44:50
2 14
Pan Paweł Zastrzeżyński na pewno zrobiłby wielką karierę w TVP Info.
Polecam go prezesowi.
Odpowiedz
WSI
2020-02-09 16:57:47
13 9
Dziwi mnie ta nagonka na Zastrzeżynskiego bo zadał tylko pytania i jaka tu próba wrobienia w Komunizm ??? Jeśli nic takiego nie miało miejsca to w czym problem ??? Pytania to tylko pytania więc można na nie odpowiadać albo i nie. Problem zaczyna się wtedy gdy pytania dotyczą rzeczy które miały miejsce bo wtedy jest problem jak z tego wybrnać. Nie znam p. BIEDY więc nie wiem czy te pytania były dla niego niewygodne ale w dzisiejszych czasach łatwo obrzucic człowieka przysłowiowym gó..m tylko gorzej się z niego umyć.
Odpowiedz
dzinio
2020-02-09 17:30:23
4 9
Niech ten reżyser weżmie się do roboty a nie pieprzy trzy po trzy i niech napisze co zrobił z trabantem.
Odpowiedz
Rokosz
2020-02-09 17:31:12
3 3
Komunizm ,a kto w prowadził Komunizm w Rosji i wymordował Carat .Nie Ci czasem co teraz rządzą Polską .
Odpowiedz
konto usunięte
2020-02-09 18:26:47
0 0
Wszystko jest możliwe nawet to niemożliwe ,
Odpowiedz
nieufny
2020-02-09 18:29:01
5 12
Panie Pawle Zastrzeżyński, co pan chciał osiągnąć, zadając te pytania?. Burmistrz dał się poznać jako znakomity gospodarz Limanowej, bardzo przyzwoity człowiek, więc jakie znaczenie dla wyborców ma fakt, że należał do SZSP, czy ewentualnie kupił w Rosji złote pierścionki i przywiózł do Polski. To nie przestępstwo. Te pytania, moim zdaniem, mają za zadanie dezawuować osobę Burmistrza i noszą znamiona nękania. Dobrze, że Pan Burmistrz jasno i wyraźnie się do nich odniósł, bo niestety cnota nie zawsze obroni się sama i nie jest też tak Panie Zabawny, ze TYLKO WINNY SIĘ TŁUMACZY; oby Pan nie musiał tego sprawdzić na sobie.
Odpowiedz
Bakarat
2020-02-09 19:25:25
1 9
Ten pseudo dzienikarz czepia sie wszystkich I wszystkiego I poroznia czytajacych te jego wypociny smiech na sali panie Z
Odpowiedz
mnimitz
2020-02-09 19:25:42
2 5
jaworina … użalam się nad Twoim losem i wszystkich komuchów, którzy nie byli w stanie kierować swoim życiem. Bezwolne marionetki. Kazali dać trzy zdjęcia to dałem. Kazali należeć do SZSP to należałem. Ale jak przestało się to opłacać to pełna metamorfoza. Gruba kreska … wicie rozumicie
Odpowiedz
diecut
2020-02-09 19:56:25
1 0
@terrorist
Jeżeli decydujesz się używać języka angielskiego, rób to poprawnie.
Powinienies użyć zwortu- You've made my day, not you made my day.
Odpowiedz
konto usunięte
2020-02-09 19:59:40
5 10
Fakt, że burmistrz miasta odpowiedział temu pajacowi, stanowi dla niego niebywały, aczkolwiek niezasłużony sukces. Skąd się tacy ludzie biorą, to naprawdę nie wiem. Myślę, że trzeba powiadomić towarzysza Kurskiego z TVPIS. Szczekanie tego kundelka, no bo nie dziennikarza, zasługuje na uznanie i zatrudnienie w tej szczujni w Warszawie.
Odpowiedz
emte
2020-02-09 20:32:47
5 9
Pan Paweł Zastrzeżyński przesadził i osobiście uważam że ma pojebane w głowie delikatnie mówiąc , może należy się dokładnie przyjrzeć jego rodzinie.
Odpowiedz
lim
2020-02-09 20:52:17
3 4
zastrzyżyński jesteś pojeb
Odpowiedz
lim
2020-02-09 20:53:41
1 1
módl sie zeby cie nie spotkał
Odpowiedz
konto usunięte
2020-02-09 21:16:41
0 7
Czy odezwa sie glosy obrony z meksyku.kaliforni czy innej florydy? Jakze bylo temu obroncy pawelka?...ah my amerykanie ....my wszystko mamy wieksze....glupote tez
Odpowiedz
Dagi
2020-02-09 21:23:00
3 12
Do tej pory z tych felietonów pana Zastrzyżyńskiego dowiedzieliśmy się, że:
-tutaj w Galicji jedliśmy psy,
-Ks. Rachwał miał trzy baby
-Ks.Ślęk przez dwa lata był agentem UB, ale go skreślili bo nie było z nim współpracy
-pan Czeczótka podpisał współpacę na krótko, na nikogo nie donosił .
Teraz szuka co znaleźć na obecnego Burmistrza, zadając głupawe pytania. Czy przez to , iż należał będąc studentem do SZSP został ktoś skrzywdzony ?/, Pan Bieda przestał być katolikiem ?/a jest gorliwym, prawdziwym katolikiem nie takim na pokaz/, gdyby nawet przewoził złote pierścionki, to jakaż to sensacja, ile mieszkańców Limanowej wyjeżdżało i rożne rzeczy przywozili.
Jakoś Zastrzyżyński nie ujawnia tych co współpracowali z UB i donosili, przez co wiele osób wycierpiało, nie ujawnia ormowców co kapowali nawet na własną rodzinę, nie znamy nazwisk.
Publicysta z niego ......... już nie napiszę jaki.
Odpowiedz
ewa
2020-02-09 21:30:04
1 11
Panie Pawle Zastrzeżyński jeżeli wszystkie Pana informacje są z tego samego źródła to musi Pan zmienić informatorów bo mam nieodparte wrażenie, że mógł Pan krzywdzić w poprzednich artykułach zwłaszcza Tych którzy już nie żyją i bronić się nie mogą . Doceniam Pana chęć rozliczenia z ubiegłym systemem musi Pan jednak wziąć poprawkę, że w tamtych czasach też mieliśmy "bajkopisarzy" którzy tak jak teraz chcieli przypodobać się systemowi i tworzyli przysłowiowe "baje" przelewając je na papier za to otrzymując stosowne profity. Czasy niby odległe lecz wtenczas i teraz znajdą się tacy którzy potrafią uprzykrzyć innym życie a jak da się na tym zarobić to uważają , że to ich samo rozgrzesza . Dobrze, że Władysław Bieda żyje i może się bronić inni tego przywileju nie doczekali. Żeby zadać Biedzie takie pytania trzeba Go kompletnie nie znać i nic o Nim nie wiedzieć. Znającym Jego poglądy na ówczesny system do głowy by to w życiu nie przyszło.
Odpowiedz
sid
2020-02-09 21:47:31
12 15
Sądząc po reakcji Pana Biedy nie ma on czystej karty. Na złodzieju czapka gore.
Odpowiedz
papuas
2020-02-09 22:30:12
6 5
Pierwsze słyszę o tym zastrzeżyńskim , a żyję w Limanowej pół wieku . Co to za chłopek ?
Odpowiedz
studzianki
2020-02-09 23:16:43
4 9
Ten artykuł to kolejny przykład do czego doprowadził j. Kaczyński i partia Posady i Stołki w Polsce . Tak pisowcy prowadzą polaków do wojny domowej .
Odpowiedz
abc58
2020-02-10 07:02:27
1 7
Mój dziadek jak pojechał do teatru z zakładu pracy zza czasów komuny to ja była kolejka w sklepie to stanął w niej nie wiedział ppo co ale stał i kupił pralkę Franię . Nic nie zwiedził w wolnym czasie przed teatrem ale był zadowolony z zakupu. Do ZSRR nie jeździł i złota nie kupował bo byk za biedny na kupno złota jak większość ludzi w komunie.
Odpowiedz
thenever1
2020-02-10 08:14:49
1 5
niestety ; reżyser przy wstawaniu z kolan uderzył głową w sufit
Odpowiedz
konto usunięte
2020-02-10 09:10:36
7 5
P;anie Pawle Zastrzeżyński moje wyrazy OGROMNEGO POSZANOWANIA.
Proszę NIE PRZEJMOWAĆ SIĘ WYJĄCYMI TUTAJ KOJOTAMI, i hienami, NA KTÓRYCH PADŁ strach Z JASNEGO NIEBA.

Teraz pachołki służb aparatu opresji trzęsą swoimi portkami i spódnicami.

Wiedza, odwaga i PRAWDA to determinanty ZWYCIĘSTWA nad siłami zła.

Niech Bóg niebocentryczny doda Panu sił, pozytywnej energii kreacji.

Tutaj z dedykacją dla tchórzy:

" ODWAGA CZYNI WOLNYM, CZYLI JAK POKONAĆ SYSTEM? "
https://www.odkrywamyzakryte.com/odwaga/

Dla pokrzepienia Pana powiem tylko , jest ZORGANIZOWANA silna grupa międzynarodowa , która skutecznie walczy z systemem zła. pod przewodnictwem Benjamina Fulforda to jest lidera grupy PATRIOTÓW w USA ORAZ TAKICHŻE W INNYCH KRAJACH.
Donald Trump też jest wspierany przez tą grupę. Chiny stworzyły koalicję z Turcją, Rosją Indiami i grupą patriotów
różnych krajów w celu obalenia satanistycznych, zakulisowych rządów na świecie.

W Rosji wygoniono Rothschildów i zmieniono prawie cały rząd
To o to tutaj chodzi.

Oto oficjalna strona Benjamina Fullforda, tam co tydzień publikuje się raporty wydarzeń na świecie powiązanych z grupą patriotów, nawet tych z Francji przeciwko dyktaturze byłego bankiera Macrona.

https://benjaminfulford.net/

Wszystko jest publikowane w j. angielskim wystarczy jednak prawym przyciskiem myszki wybrać opcje:
" przetłumacz na język polski "
i kliknąć.
Oto ten wspomniany artykuł :
https://benjaminfulford.net/2020/01/20/rothschilds-kicked-out-of-russia-and-japan-as-world-revolution-unfolds/

po przetłumaczeniu:
"Rotszyldowie wyrzuceni z Rosji i Japonii wraz z rozwojem światowej rewolucji "

Niech Pan będzie z Nami , PATRIOTAMI.

Życzę wiele dobrego zdrowia i pogody ducha.
;-))

Odpowiedz
konto usunięte
2020-02-10 09:34:59
8 5
@ewa Co ty kobieto za bzdury piszesz?
Pan Zastrzezyński podając do wiadomości PUBLICZNEJ dane personalne ludzi , którzy figurują w IPN jak TW bierze na siebie za to pełna, prawną odpowiedzialność oraz naraża się on tym wszystkim SZEMRANYM GRUPOM często brudnego interesu.

TCHÓRZE, wy nawet nie potraficie ogarnąć spraw własnej rodziny , a tutaj przysłowiowych gieroji rżniecie. !!

Moim zdaniem ci, którzy stanęli tutaj w obronie ZŁA, grup lokalnych interesów sami z nimi trzymają , a może nawet tworzą lokalne kliki.
;-((

Z niecierpliwością czekam na kopie dowodów z IPN.

;-))
Odpowiedz
peres
2020-02-10 09:54:00
2 8
No jest gość z tego redaktora! Żeby pytać Burmistrza o wydarzenia związane z ZSRR z roku 1993, to trzeba być też nie lada historykiem. Przypomnę redaktorowi Zasrrzezyńskiemu, że oficjalny i definitywny rozpad ZSRR nastąpił w grudniu 1991 roku.
Odpowiedz
peres
2020-02-10 09:57:23
2 8
Zdolność zbierania informacji jest też na żenującym poziomie. Mając jakieś fantazyjne informacje, zwraca się z pytaniami do osoby bezpośrednio jej dotyczącej. Brak logiki, taktyki, a przejaw braku kultury.
Odpowiedz
cichy1
2020-02-10 10:27:41
0 6
Moja zdanie na ten temat to:" Zazwyczaj działacze Solidarności tej po magdalenkowego układu niestety ale to jest prawdą zdradzali związek i pchali się do polityki. Według mnie nie można połączyć polityki z działalnością niezależnego związku zawodowego. ,ponieważ występuje tu sprzeczność interesów .
Odpowiedz
konto usunięte
2020-02-10 10:41:11
4 6
@peres Trzeba być skrajnie nieodpowiedzialnym oraz skrajnie niedouczonym nienawistnikiem, aby negować coś w ciemno.

Póki co znamy jedną część tej historii nie znamy jeszcze tego co ma do powiedzenia w tej sprawie Pan Zastrzeżyński.
Jak wiem z wywiadu przeprowadzonego z nim z PAN czyli Panem Antkiewiczem jego praca z archiwami w IPN w Krakowie jest prawdziwym wyzwaniem.
Często dochodzi on do informacji na temat osoby X studiując akta osoby Y NIESTETY nie jest to proste , gdyż wiele akt zniszczyła bezpieka , aby chronić swoich, mają też kopie tychże, ale na swój własny, szantażu użytek.

Swoją drogą dziwię się, że on teraz nie bron i Pana Zastrzeżyńskiego.

Odnoszą się do roku 1993 , wszyscy wiemy iż szam fakt zniesienia nazwy ZSSR na inną nie zmienił mentalności tamtejszych grup interesów, wszyscy rosyjscy oligarchowie, podobnie jak polscy przebierańcy, zdrajcy pookragłostolowi nadal działali na szkodę Rosji podobnie jak i "przebierańcy" w Polsce działali w imię obcych interesów ku zatraceniu i grabieży polskiej gospodarki. .


Komuna nadal trwa w Polsce, ta ideologiczna u przedstawicieli władz, wielu polityków i wielu samorządowców . W wielu samorządach u władzy są dawni TW, podobnie jest we władzach centralnych, jest i było.

SA też agenci obcych służb w Polsce. wśród polityków.

W obozie koncentracyjnym w Oświęcimiu zw. Auschwitz jest już terenem eksterytorialnym, jak wielu udawania działa tam już Mossad.

Ludzie nie są głupi , normalni Polacy, nie są średnią wypadkową tutaj prawie tych samych komentujących mających po kilka lub kilkanaście kont udających wielu, tłum.

Średnia wypadkowa przeciętnego Polaka to ludzie INTELIGENTNI , to on i często zgłaszają swoje uwagi do alternatywnych mediów internetowych.
Tacy udowodnili eksterytorialność terenu obozu w Auschwitz poprzez tzw. protokół dyplomatyczny.
Oto dowód w sprawie:

" Eksterytorialna część POLSKI stała się faktem! Są dowody! BARDZO WAŻNY FILM! "
https://www.youtube.com/watch?v=M85wPueKWDU&ab_channel=SuwerennyPL

Damy radę. Narody z powrotem będą rządziły w państwach narodowych , a n ie interesy obcych, międzynarodowych koncernów wspomaganych lokalnymi lokajami na których posłuszeństwo agenci mają przysłowiowe haki.


@peres Myślałam , że będziesz bronił Pana Pawła rozczarowałeś mnie.
Ma kilka ob liczy swojej twarzy brachu.

Odpowiedz
konto usunięte
2020-02-10 10:52:38
4 5
Odnoszą się do roku 1993 , wszyscy wiemy, iż SAM fakt zniesienia nazwy ZSSR ...............

@peres Myślałam , że będziesz bronił Pana Pawła rozczarowałeś mnie.
MASZ kilka obliczy swojej twarzy brachu.
Jesteś dwulicowy , nie Ty jeden wśród tutaj komentujących.
Znam kilku z Was osobiście wiec piszę to z pełną odpowiedzialnością.
PRZEPRASZAM ZA POPRZEDNIE BŁĘDY, teraz poprawione.

P.s, Czy Wy potraficie żyć w PRAWDZIE? .


Odpowiedz
JAN
2020-02-10 11:22:01
4 1
Dziwne to że tak ochoczo pisze się tu artykuły szkalujące żyjących a szczególnie zmarłych. Komu to służy, komu to potrzebne i do czego ? Jest tyle bardzo ważnych spraw otaczających naszą lokalna rzeczywistość ale o tym cisza. Jak autorzy nie mogli dotrzeć do materiałów dot. obwodnicy to ostro szkalowali i pomawiali o kłamstwo posła
ziemi limanowskiej . Jak się okazało, że Limanowa jest ujęta w 100 obwodnicach to cisza jak makiem zasiał, bo to już temat nie nadający się do ataków a wręcz do pochwał. Brawo za rzetelność dziennikarską.
Odpowiedz
konto usunięte
2020-02-10 11:44:40
5 5
Drogi @JAN Jakie szkalujące? obraziłeś Instytut Pamięci Narodowej oraz wszystkich, którzy przyczynili się do zarchiwizowania tych dokumentów.

Obrażasz NARÓD POLSKI. !!
Co komu po kijem pisane po wodzie obwodnice, kiedy to mamy rekordową od 1945 liczbę zgonów w Polsce, kiedy to codziennie i BEZ reakcji rządów III RP truje się szkodliwa żywnością, geoinżynierią, przymusowymi szczepionkami kiedy przeprowadza się za wiedzą rządu oraz poprzednich rządów tzw. INŻYNIERIĘ SPOŁECZNĄ polegająca na wykluczeniu przyszłych liderów narodowych.

Przeprowadza się nielegalne eksperymenty medyczne na Polakach patrz nie testowane, sprowadzane szczepionki, technologia 5 G- w Niemczech lekarze protestowali przeciwko niej, oraz tzw mind control- kontrola umysłu.

Nasi posłowie o tym wiedzą, bo osobiście ich o tym informowałam.

NIC nie jest ważniejsze od ZDROWIA, ŻYCIA ORAZ SZEROKO POJĘTEGO bezpieczeństwa NARODOWEGO, a tutaj
rządy II RP nie sprawdziły się., nie spełniły i nie spełniają swojego podstawowego obowiązku wobec narodu. !

Człowieku gdyby naprawdę była wola ic hęć rządu na budowę tych obwodnic, a n ade wszystko pieniądze to obe byłyb y już dawno temu wybudowane. !!

To jest proste jak budowa cepa:
Masz pieniąśdze to kupujesz lub budujesz cokolwiek Ci się wymarzy. !!

Przestancie już siać tą prymitywną demagogie.
Obrażasz @ JANIE naszą inteligencje.
Nie ma pieniędzy, nie ma obwodnicy, gdyż rządy muszą służyć obcym " panom".

Właśnie z tego POWODU praca Pana Pawła Zastrzeżyńskiego jest BEZCENNA dla uciśnionych polskich podatników, naszego społeczeństwa. !

AGENTURA z wozu , polskim podatnikom lżej.
;-))

Proste?

przestań CZŁOWIEKU MANIPULOWAĆ , PROSZĘ.
Odpowiedz
aniah
2020-02-10 11:51:12
0 4
1983 a nie 1993 - nie pomyśleliście że to błąd którego redakcja nie poprawiła.
Odpowiedz
Bronislaw
2020-02-10 11:54:33
3 9
Dla mnie pan Paweł Zastrzeżyński jest człowiekiem absolutnie i to bardzo niedojrzałym i nie mogę pojąć, jak takiego osobnika można traktować poważnie?!!!
Odpowiedz
konto usunięte
2020-02-10 13:11:18
6 3
@Bronisław Sam jesteś "niedojrzałym osobnikiem", który nawet nie potrafi wybronić swojego pomówienia w stosunku do wielce uczciwego Pana Pawła Zastrzeżyńskiego.

Siedzieć i oskarżać innych bez podania merytorycznych argumentów potrafi każdy nieudacznik.
Odpowiedz
konto usunięte
2020-02-10 13:55:10
5 2
Rzeczony @Bronisław to fikcyjna osoba, element kreacji pewnej zadufanej w sobie osoby , która raz mi mówiła , że " Bronisław" mieszka w Mszanie Dolnej i ma być rzekomym doktorem - tytuł naukowy.

Drugim razem twierdziła , że mieszka w Tymbarku ten niby Bronisław- tak to się kończy, gdy jest się totalnym kłamcą i wymyśla niestworzone bajki o wymyślonych, fikcyjnych "osobnikach" oraz sytuacji.
Ta kłamczucha myśli, że jest sprytna , inteligentna.

PRAWDA jest jednak taka, że to są tylko jej wyobrażenia o sob ie.
'-))

P.s, Wszystko sprawdziłam i wiem o czym piszę.

ŻENADA z tymi "etatowym i" komentatorami tutaj.

ŻENADA.
Odpowiedz
sstan
2020-02-10 13:56:44
1 7
@grazyna , co ty babo wypisujesz w komentrzach ,wszystkie twoje komentarze nie zwiazane z tematem wklejasz linki , a to wyrzucono zydow z Rosji a z Polski nie, a oligarchia skad sie wziela, narodowcy beda rzadzic narodem ,a szczepienia i trucie zywnosci skierowane jest przeciw elitom ,to koronowirus byl skierowany przeciw elitom a ze umrze pere tysiecy niewinnych to zostana tylko oni. Jestem za pietnowaniem ludzi którzy sa w IPN o statusie TW .Jak mozna pisac pierdoly ,piac zachwyty nad malym [zastrzezynskim] gdzie on znalazl dane agenta burmistrza bo tylko na takiej podstawie mozna doniesc albo oskarżać . A stary zyd skladajac kwiaty pod murem swoich rodzicow to zalozyciel mosadu. Nie bede wiecej sie odnosil do tego Twojego belkotu powiem tylko ze jestesmy tylko 20 lat wolni od przeszla 200lat to skad natrzepiemy na wszystko . Chiny i Joponia 50 lat temu jedli na wiosne żąby [widzialem na wlasne oczy] z glodu i srali pod lasem ,a dzis dzieki bazom morskim i zagrozenia sowieckiego sa potega .
Donald Trump też jest wspierany przez tą grupę. Chiny stworzyły koalicję z Turcją, Rosją Indiami i grupą patriotów
różnych krajów w celu obalenia satanistycznych, zakulisowych rządów na świecie.
kleje brednie ktore wypisalas
[Dla pokrzepienia Pana powiem tylko , jest ZORGANIZOWANA silna grupa międzynarodowa , która skutecznie walczy z systemem zła. pod przewodnictwem Benjamina Fulforda to jest lidera grupy PATRIOTÓW w USA ORAZ TAKICHŻE W INNYCH KRAJACH.]
Donald Trump też jest wspierany przez tą grupę. Chiny stworzyły koalicję z Turcją, Rosją Indiami i grupą patriotów
różnych krajów w celu obalenia satanistycznych, zakulisowych rządów na świecie razem z patriotami grazyna i zastrzezynskim
Odpowiedz
konto usunięte
2020-02-10 14:21:30
5 3
@sstan Dlaczego bez szczelnie kłamiesz? Nigdzie nie pisałam o Żydach- to po pierwsze.
Wszystkie moje komentarze są związane z tematem, tyle tylko, że prawdopodobnie twój poziom wiedzy czy też inteligencji tego wszystkiego nie ogarnia

Nie interesują mnie narodowcy, co Ty przekręcie mi i innym tutaj wmawiasz. ?

Moim zdaniem to własnie Ci z Konfederacji pokazali w wielu kwestiach iż blisko jest im do PISu.
Moim zdaniem to kolejna przybudówka PIS. .

PATRIOTAMI nazywam tych, którym jest Polska, Polacy, polski interes narodowy leży na sercu.
Tak zwana strona społeczna, SUWEREN, politycy, członkowie partii politycznych, prędzej czy później służą korporacyjnemu systemowi., a nie NARODOWI, SUWERENOWI.


Miernoto jedna przecież NIGDZIE nie napisałam , iż :
narodowcy będą rządzić krajem.

DLACZEGO miernoto jedna BEZ SZCZELNIE kłamiesz, manipulujesz?

Odnośnie szczepionek, żywności itp są stosowne rapaporty, doniesienia , raporty NIK w których to wnoszono , aby rzady uregulowały te sprawy.

Słuchaj jesteś PROWOKATOREM, który nie ma żadnej WIEDZY SZCZEGÓLNIE TEJ ZAWARTEJ W OFICJALNYCH DOKUMENTACH.

powiedz MI JAK JA MOGĘ DYSKUTOWAĆ MERYTORYCZNIE Z TAKIMI OGROMNYM IGNORANTEM, AROGANTEM , KTÓRY NIE MA PODSTAWOWEJ WIEDZY W TEMACIE, A DO TEGO manipuluje MOIM KOMENTARZEM, KŁAMIE W BIAŁY DZIEŃ.
Jak ja mogę więc z tobą dyskutować merytorycznie o czymkolwiek?

Bronisz tzw. ewentualnych , potencjalnych przekrętów, bronisz podejrzenia o n nadużycie władzy, prawa to sam jesteś WSPÓŁWINNY.

Ty mi tutaj nie wyskakuj z Żydami, bo to nie oni są win ni temu wszystkiemu.

Pisałam już j kilkukrotnie jakie siły za tym stoją i zaiste nie jest to konkretna narodowość, nacja lecz grupy interesu o międzynarodowym, ponadnarodowym wymiarze,

BRZYDZĘ się twoją podłą manipulacją. !


Odpowiedz
saxon
2020-02-10 14:58:28
0 5
@Bronisław - Grażyna Cię olała ;-) No nie wierzę , a tak sobie nawzajem słodziliście ;-)
Odpowiedz
sstan
2020-02-10 14:58:43
1 6
@grazyna , ja klamie ,moze jestem ignorantem i niedouczonym,ale nie wypisuje glupot nie zwiazanych z danym tematem ,nie wyszukuje jakis bredni o zagrozeniu swiata ,gdy chodzi tylko o dobre imie Pana Biedy . Co do komentarza przepisalem tulko pare przemyslen ktore Pani napisala nic prawie od siebie nie dodalem . Prosze sobie przeczytac po sobie ,pisze jak byk masad w Oswiecimiu, wiec napisalem ze ten biedny zyd uosabia Twoj mosad cytat ; [ Narody z powrotem będą rządziły w państwach narodowych , a n ie interesy obcych, międzynarodowych koncernów wspomaganych lokalnymi lokajami na których posłuszeństwo agenci mają przysłowiowe haki.] Narody w panstwach narodowych to nie narodowcy tylko co swiatowe koncerny ,masoni .banki ......Nie czytam Pani linkow przeważnie nie dotycza tematow przyziemnych zwiazanych z tutejsza nacja . Czekam na felietony w internecie na blogu lub w gazecie
Odpowiedz
peres
2020-02-10 15:33:03
1 2
@Pani Grażyno. Nie wiem, skąd przypuszczenie, że mam bronić Pana Zastrzeżyńskiego?
Nie jestem też dwulicowy. Generalnie, albo podoba mi się czyjeś zdanie, albo nie. Tym samym nie rozpływam się z zachwytu nad kimś tylko dla tego, że raz się np. zachwyciłem i tak miałoby być zawsze. Ta sama osoba może raz fajnie napisać, a innym razem brednie. Odnoszę się więc do aktualnie poruszanych kwestii, bez względu na wiek, płeć, wykształcenie osoby, itp.
Co do Pana Zasztrzeżyńskiego, to już wiele razy w mojej ocenie zaprezentował się na minus.
Odpowiedz
peres
2020-02-10 15:36:37
1 7
Odnosząc się z kolei do Pani komentarzy, to oprócz wyników krwi i moczu, to chyba brak w nim jeszcze przepisu na szarlotkę....
To jest jeden wielki galimatias, mieszanina wszystkiego i niczego, a naprawdę chciałby zrozumieć, co Pani chce osiągnąć wprowadzając taki chaos tematyczny.
Odpowiedz
Bronislaw
2020-02-10 15:37:25
3 7
Trudno się odnieść do osoby, która popiera "hienę cmentarną", dla której padlina jest konieczna do przeżycia?!!! A poza tym kłamie, jak "przysłowiowy szewc"!!!
Jeżeli ktoś zamiast Idei Chrystocentryzmu wyznaje niebocentryzm to wtedy wszystko wydaje się jasne!!!
Wiadomo, iż pycha jest najbardziej szatańskim zniewoleniem, a osoba nią dotknięta przekonana jest, że każdego trzeba pouczać, jako ktoś nieomylny!!!
Odpowiedz
konto usunięte
2020-02-10 17:05:15
6 2
Rzymianie nie mogli dać sobie rady z pierwszymi chrześcijanami więc Konstantyn I Wielki . tak naprawdę nienawidził chrześcijan , ale jako pierwszy UZNAŁ chrześcijaństwo zgodnie z zasadą:......
Tak miało być , przepraszam.
@peres Wiem kim jesteś więc stąd ta aluzja do ciebie.

Inaczej mówiąc udajesz przyjaciela Pana Pawła , a tak naprawdę, wrabiasz ludzi., podobnie jak ta niby katoliczka i inni "etatowi" komentujący= ferajna na usługach ZŁEGO, złych.

Mogę nawet napisać wasze inicjały tutaj bo niewielu was jest tutaj, oj niewielu , choć wiele kont macie pod różnymi nickami.

Słuchajcie, to nie tylko ja o tym wiem, niektórzy z was sami mi mówili swoje nicki, oj tacy genialni jesteście.
;-))

Póki co BEZ ODBIORU.

;-))

Odpowiedz
Grzes83457
2020-02-10 17:12:42
0 6
W tych czasach trzeba było być głupkiem żeby nie przywieść złota ze ZR wożono je słoikami bo było tanie i nie ukradzione tylko tam kupione .
Odpowiedz
Grzes83457
2020-02-10 17:21:24
3 7
O odezwała się bajkopisarka po wielu fakultetach pani Grażynka taki samy po.......b co Zastrzeżyński .
Odpowiedz
zabawny
2020-02-10 18:52:08
1 4
Czytając niektóre komentarze, przypomniałem sobie mądre przysłowie - NIE DYSKUTUJ Z IDIOTĄ, NAJPIERW SPROWADZI CIĘ DO SWOJEGO POZIOMU, POTEM POKONA DOŚWIADCZENIEM - TO OCZYWIŚCIE NIE DOTYCZY ZAKŁAMANYCH FAŁSZYWCÓW, MAJĄCYCH W TYM OKREŚLONY CEL. :)
Odpowiedz
pacho
2020-02-10 20:05:40
2 7
bardzo interesujące, pytania :)

Czy przypomina Pan sobie wycieczkę do ZSSR w dniach 1 — 10 maja 1993 r.?

- ZSSR rozpadł się 26grudnia1991 roku: https://pl.wikipedia.org/wiki/Rozpad_ZSRR, gdyby jednak, podobnie jak informator p. Zastrzeżyńskiego , wiedział , że może pojechać tam nasz burmistrz zapewne by się ta z rozpadem nie spieszył

Czy przemycał Pan złote pierścionki i został Pan mi tym złapany dnia 10 maja 1993 r.?

- oczywiście że przemycał z ZSSR, którego już nie było i dlatego dał się złapać bo tego braku nie zauważył

Czy Służba Bezpieczeństwa lub pracownik Wydziału Paszportowego w Limanowej próbował wykorzystać ten fakt do współpracy?

- po rozwiązaniu SB w 1990 roku ostatnia zakonspirowana SBecka placówka SBeków wyklętych , pilnie na swym posterunku, wysłał Franca Maurera by zwerbował burmistrza Biedę - to jest przecież spisane w w niedokończonych "Psach 2 i pół"

swoja droga, dla mnie przykre ,że ktokolwiek czuje się do brania tych pytań na poważnie.....
Odpowiedz
saxon
2020-02-10 20:15:32
2 7
@GH - No napisz , no zbłaźnij się enty raz - Obszczałaś Bronka , który Cię bezkrytycznie dotąd popierał . Jesteś nadętą starą makolągwą zapatrzoną sama siebie , zwykłą prostą wieśniarą bez wykształcenia - w żywe oczy kłamiącą i autowystawiającą się na wymaginowany "podest" buraczaną marzanną .
Odpowiedz
saxon
2020-02-10 20:18:16
1 6
@GH -O Konstantynie Wielkim masz takie pojęcie nieuku , jak wieprzek o zeszłorocznym śniegu .
Odpowiedz
peres
2020-02-10 22:04:19
1 6
@GH już kiedyś wręcz żądałem podania moich danych personalnych i nie doczekałem się. Ponawiam moje żądanie wszechwiedząca Pani.
Odpowiedz
konto usunięte
2020-02-10 23:48:53
5 1
Te " geniusze" oto wasze iniclaly:

Pierwsze imie drugie nazwisko:
S. N
P.A
J.S
D.S
JT
SL
P.B
L.K
To sa ci inteligentni inaczej z wielokma kontami i nickami.

;-)

Pozdro.


;
Odpowiedz
konto usunięte
2020-02-10 23:57:03
4 1
Te " geniusze" oto wasze INICJAŁY:
To są ci inteligentni inaczej z wieloma kontami i nickami.

Tacy adwokaci diabła.
;-((
DWULICOWCY.

Odpowiedz
powrotdzedaja
2020-02-11 00:29:57
0 3
@peres
Ja również żądam od ciebie podania moich danych. Ostatnio przeczytałem, że jestem niejakim @defines i pochodzę lub mieszkam w gminie Niedźwiedź, kłamco.
Odpowiedz
mnimitz
2020-02-11 00:34:04
1 3
tak na marginesie: „adwokat diabła” to pozytywna postać i określenie człowieka który jest zwolennikiem sprawy, natomiast występuje przeciwko niej aby przez kontrargumenty dowodzić jej słuszności

ale może o to właśnie Koleżance chodziło
Odpowiedz
konto usunięte
2020-02-11 01:18:33
5 0
@mnimitz Wiem co to znaczy. Nawet nie zauwazyliscie, ze czesto uzywam SARKAZMU w stosunku do was.
Bawie sie z wami w kotka i myszke.

Wiem o was duzo, bo nadajecie na siebie NAWZAJEM.

Takie to wlasnie ' geniusze' jestescie.
Uzywajac znanej terminologii zachowujecie sie jak przyslowiowe ' cienkie bolki'.

Zaliliscie sie do mnie na siebie nawzajem i nawzajem podejrzewacie sie o wspolprace z brudnymi typkami , tudziez agentura .

Powiem szczerze, takiich typkow to ja jeszcze w zyciu nie znalam.

Wiem duzo wiecej o was, ale wam to juz oszczedze.

Odpowiedz
mnimitz
2020-02-11 01:34:43
1 1
to fakt... jesteś GENIUSZEM
Odpowiedz
peres
2020-02-11 07:36:05
0 4
No i Pani Grażyna opublikowała inicjały. Jest tego trochę. Nie wiem, czy traktować je poważnie, bo moich inicjałów tam nie ma. Można też to potraktować, jak jakiś Totolotek, czyli całkiem możliwe, że wypadnie trafienie i czyjeś inicjały będą odzwierciedlały dane personalne. Skoro moich inicjałów nie ma, to stwierdzam, że Pani Grażyna jest zamotana w swoich domysłach, spiskach i teoriach niczym sciente fiction. Tyle.
Odpowiedz
peres
2020-02-11 07:40:32
0 0
@dzedaj, ty już okrzepłeś? Minęło kilka dni i przywykłeś do prawdy, którą obnażyłem? Masz już siłę do dalszej polemiki udając, że nic się nie stało. Po takim kimś, jak ty, niczego normalnego nie można się spodziewać. Posłuchaj lepiej piosenek swojego ziomala.
Odpowiedz
powrotdzedaja
2020-02-11 10:41:10
0 0
@peres
Widzę, że jesteś zaciekłym zwolennikiem trash talking i muszę przyznać, że robisz to nieźle, co świadczy o dużym doświadczeniu. Generalnie twoje pisanie to jeden wielki śmietnik - zero konkretów, mnóstwo argumentum ad personam, przytyków, złośliwości do osób, których na oczy nie widziałeś i masz blade pojęcie o nich.
Typowa ucieczka w momencie ośmieszenia, kompromitacji, a że non stop stosujesz taką taktykę, to prosty wniosek - non stop jesteś ośmieszany.
Zadałem ci proste pytanie, na które nie potrafisz odpowiedzieć.
Twoje teksty są zwyczajnie cwaniackie, jesteś pieniaczem.
To pytanie zadałem ci już kilka dni, wiesz to dobrze, i nadal nie odpowiedziałeś. Gdybym zadawał je codziennie, to byś pisał, że zadaje je codziennie. Zadałem je ponownie, to się rzucasz, że po kilku dniach. Co człowiek nie zrobi, ty się przyczepisz. Jesteś osobą toksyczną i zwyczajną kłamcą. Nie powinieneś się wypowiadać, udzielać, bo jesteś zwykłym prowokatorem i mącicielem.

Skończ się już rzucać i przedstaw dowody na swoją chorą tezę.
Odpowiedz
peres
2020-02-11 11:49:44
0 0
@defines, czy ty zawsze musisz ujawniać swoją ułomność? Już ci kiedyś pisałem, ze dwa razy przynajmniej, że szkoda mojego czasu dla ciebie. Mimo wszystko, szukasz zaczepki, a że nie masz patentu na ludzi błyskotliwych, to cię to cholernie gryzie. Tobie nie odpowiada się na pytania, bo ty znasz wszystkie odpowiedzi. Możesz się równać z Chuckiem Norrisem, który internet przeczytał dwa razy i wszystko wie. Jesteś zabawny w swojej słabości, a ja nie chcę ci szkodzić. Prawdopodobnie, to nie twoja wina, że emocjonalnie nie wygląda u ciebie wszystko najlepiej. Przecież mam trochę serca i nie będę się znęcał nad człowiekiem wymagającym pewnej troski psychologicznej. Pozdrawiam.
Odpowiedz
powrotdzedaja
2020-02-11 12:18:45
0 0
I kolejny raz trash talking, czyli zero konkretów, trafnych uwag, a zwykłe polskie ujadanie pod adresem innej osoby, bo kompromituje. A przecież sam zacząłeś. Teraz nagle robisz odwrót. Naprawdę szukam zaczepki? Z tego, co pamiętam sam się przyznałeś do prowokowania mnie. Źle pamiętam? Mam cytować?
Jak przychodzi co do czego, to nagle się okazuje, że cała twoja pewność siebie ulatuje i jest nerwowe szukanie pyskówki, która nie ma żadnej treści. Nagle się okazuje, że jesteś małym, bezbronnym, zagubionym smarkaczem. Jeszcze brakuje, żebyś mamie się poskarżył. O, i nawet jakiś Chuck Norris się pojawił. To już objaw kompletnej desperacji.
"Tobie nie odpowiada się na pytania, bo ty znasz wszystkie odpowiedzi."
Słaba pyskówka. Fakt pozostaje taki, że nie potrafisz odpowiedzieć, jakbyś nie kozaczył. Nie masz dowodów. Jedynie awanturujesz się.
Znowu tylko lżysz i ubliżasz. Typowe dla ciebie. Typowe dla słabego człowieka bez żadnego wyjścia. Zatonąłeś już, a dalej to już się tylko kompromitujesz po raz któryś.
"... a że nie masz patentu na ludzi błyskotliwych, to cię to cholernie gryzie."
Siebie nazwałeś człowiekiem błyskotliwym? Naprawdę? iksde iksde iksde
Nie ma to jak sobie schlebiać, a innych lżyć. Narcyz alert.
Odpowiedz
peres
2020-02-11 12:32:12
0 0
Tak dzedaj. Masz rację i już. Trudno się z tobą nie zgodzić. Pozdrawiam.
Odpowiedz
powrotdzedaja
2020-02-11 12:40:10
0 0
To wiem i bez ciebie. To zdecyduj się - dzedaj czy defines, paranoiku? Białe myszki też widzisz?
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"List otwarty burmistrza. "Nikt nigdy dotąd nie próbował mnie wrobić w komunizm""
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na kontakt@limanowa.in