Baner Baner
10°   dziś 9°   jutro
Piątek, 19 kwietnia Adolf, Tymon, Włodzimierz, Konrad, Leon, Leonia, Tytus

Kompanie odmówiły. Powodem Smoleńsk?

Opublikowano 16.04.2013 09:15:44 Zaktualizowano 05.09.2018 10:23:47 top
83 8623

Kompanie reprezentacyjne SG, ani też Policji nie wezmą udziału w jutrzejszych uroczystościach w Mszanie Dolnej sadzenia „Dębów Pamięci” oraz odsłonięcia tablicy upamiętniającej katastrofę smoleńską. Policja miała poinformować organizatorów, że powodem wycofania się kompanii jest 'polityka'.

Jutro w Mszanie Dolnej odbędą się uroczystości sadzenia 'Dębów Pamięci' żołnierzom, policjantom, strażnikom granicznym z Mszany Dolnej i sąsiednich miejscowości zamordowanym (sześć osób) przez NKWD w Twerze i Charkowie oraz odsłonięcia tablicy upamiętniającej katastrofę smoleńską z 2010 roku.

W uroczystościach uczestniczyć będą rodziny ofiar, przedstawiciele władz państwowych i samorządowych, Orkiestra Dęta OSP z Mszany Górnej, młodzież gimnazjalna z Miasta i Gminy Mszana Dolna, młodzież z Zespołu Szkół im. Komisji Edukacji Narodowej w Tymbarku oraz harcerze.

Zabraknie jednak kompanii Straż Granicznej oraz kompanii reprezentacyjnej Małopolskiej Policji. Mimo wcześniejszych długich (wielomiesięcznych) przygotowań i potwierdzenia udziału w uroczystości, swój udział formacje te odwołały. Organizatorzy uroczystości, samorządy miasta i gminy Mszana Dolna oraz Zbigniew Jarosz – nauczyciel historii, wybrali termin 17 kwietnia po wcześniejszych uzgodnieniach ze Strażą Graniczną. Policjanci z KWP byli już nawet na miejscu ustalając wszystkie szczegóły uroczystości. W programie, który został początkowo opublikowany, znalazła się m.in. salwa honorowa i apel poległych. Tego jednak zabraknie, bo w ostatnim czasie swój udział wycofano.

Policja, jak mówią organizatorzy, wytłumaczyła im, iż powodem odmówienia udziału było wprowadzenie jej w błąd, gdyż funkcjonariusze myśleli, źe uroczystość dotyczy tylko Katynia, a tu będzie „polityka” (tak miano odebrać połączenie uroczystości sadzenia „Dębów Pamięci” zamordowanym z odsłonięciem tablicy dotyczącej katastrofy smoleńskiej). Organizatorzy twierdzą, że to żadną polityką nie jest, a w dodatku o odsłonięciu tablicy informacja była od samego początku.

Rzecznik Karpackiego Oddziału Straży Granicznej wyjaśnia powody zmiany decyzji. - Zmiana nie ma absolutnie związku z żadną polityką - mówi Barbara Zaremba, rzecznik Karpackiego Oddziału SG w Nowym Sączu. - Zrobiło się zamieszanie z terminami, gdyż tego typu uroczystości jest bardzo dużo. Zmieniony został na jutro termin Marszu Sybiraków w Nowym Sączu, na który również obiecana była kompania. Komendant ostatecznie podjął decyzję, że kompania właśnie w nim weźmie udział.

W uroczystościach w Mszanie Dolnej będzie uczestniczył zastępca komendanta KOSG.

Czekamy na komentarz Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie w tej sprawie.

Ostateczny program jutrzejszych uroczystości w Mszanie Dolnej:
- godz. 10:30 - akademia poświęcona wydarzeniom z kwietnia 1940 r. w Miejskim Ośrodku Kultury w Mszanie Dolnej
- godz. 12:00 - msza święta w kościele p.w. św. Michała Archanioła
- godz. 13:00 - uroczysty przemarsz do Parku Miejskiego im. Rodziny hr. Krasińskich
- godz. 13:30 - sadzenie 'Dębów Pamięci' i odsłonięcie tablic poświęconych ofiarom zbrodni katyńskiej oraz tablicy upamiętniającej katastrofę smoleńską z 2010 r.
- godz. 14:00 - start 'I Biegu Katyńskiego'
- godz. 14:15 - wręczenie nagród uczestnikom biegu


Komentarze (83)

kamiloo8
2013-04-16 09:42:41
0 0
Widocznie wszyscy mają dość tego cyrku i ciągłego upamiętniania związanego z Katastrofą w Smoleńsku.
Odpowiedz
xxx83
2013-04-16 10:09:27
0 0
Uważam, że Straż Graniczna oraz policja postąpiła słusznie. Obie te formacje powinny stać z dala od polityki. Czym innym jest uczczenie pamięci pomordowanych przez NKWD żołnierzy, strażników granicznych i policjantów a czym innym odsłonięcie tablicy upamiętniającej ofiary katastrofy (zwłaszcza po tym co główny śledczy RP wyprawia). Widać organizatorom zabrakło wyczucia.
Odpowiedz
konto usunięte
2013-04-16 11:23:54
0 0
Nareszcie ktoś odmówił uczestnictwa w politycznych jasełkach.
Odpowiedz
napoleon
2013-04-16 11:34:20
0 0
a czy pan macierewicz będzie prezentował swoją pracę czy ma w tym terminie zaplanowany udział w innych konkurencyjnych festynach>
Odpowiedz
paprotnik
2013-04-16 12:03:11
0 0
czym wieksza bieda tym wiecej pomników
Odpowiedz
kota
2013-04-16 12:29:40
0 0
jestem z organizatorami., wstyd mi za treść tych wpisów które tu się pojawiają ale nie ma się co dziwić, homosowietikus wsjegda gatow....
Odpowiedz
Janek64
2013-04-16 12:53:13
0 0
Narod ktory nie dba o swoja histoie nie przetrwa.Pozdrawiam
Odpowiedz
berecik
2013-04-16 13:12:39
0 0
Wyższość mądrości nad głupotą, Koh 9 i 10
17. Spokojne słowa mędrców więcej znaczą niż krzyk panującego wśród głupców.
Odpowiedz
konto usunięte
2013-04-16 13:13:40
0 0
napoleon@ Macierewicz był głupi, jest głupi i taki umrze bo już żaden psychiatryk nie jest w stanie mu pomóc.
Odpowiedz
Doradca
2013-04-16 13:31:59
0 0
Nie dziwi mnie wcale że takie zdanie prezentuje Policja należy przypomnieć podobne uroczystości w Limanowej i kłótnię na tym portalu kto kogo nie wymienił kto był ważniejszy kto to organizował i komu wolno było w tych uroczystościach uczestniczyć , ba nawet dowiedzieliśmy się że uczestnictwo powinno być akredytowane.

Pan Hutek pisał „Rzetelność dziennikarska polega na przekazywaniu pełnych informacji a nie wybranych. Całość uroczystości przygotowały Klub Gazety Polskiej w Limanowej oraz Stowarzyszenie Kulturalno Oświatowe Ziemia Limanowska. Co pominięto w relacji. Kultura dziennikarska wymaga takiej czynności jak akredytacja a taką wydaje gospodarz miejsca a w tym przypadku jest to Proboszcz parafii. Robienie zdjęć i relacji beż wymaganych uzgodnień jest mało profesjonalne. Zapraszam wszystkich zainteresowanych dokładną relacją tej uroczystości na stronę Ziemia Limanowska .Prezes Stowarzyszenia Kulturalno Oświatowego Ziemia Limanowska Stefan Hutek „

I co można po takich wystąpieniach myśleć?.
Odpowiedz
tuskkaczor
2013-04-16 13:49:18
0 0
Do wystąpienia P.Hutek na łamach tego portali nie ma co pisac ,bo wstyd,tylko.Myslę,że cały naród pragn ie wyjaśnienia przyczyn tragrdii 10.04.2010,ale niegodnym jest robienie z tej tragedii podkładu wyborczego przez powiatowych' Nawiedzonych'Ci sami 'samorząowcy 'obciążają nas bardzo skrajnymi podatkami za śmieci,pobierają Bardzo wysokie miesięczne gaże i robią z siebie' Smoleńskich Patriotów' na aut z Nimi
Odpowiedz
kota
2013-04-16 13:51:57
0 0
tak, po policji niczego lepszego nie można się spodziewać, żałosne że w taki głupi sposób sie wykręcają... dostali odgórny zakaz uczestnictwa i zamiast przyznać że nie mogą wziąć udziału przypinają polityczną łatke uroczystości lokalnej, która odbywa sie pod patronatem samorządów i nauczyciela historii a nie jakiejs partii.
Odpowiedz
tuskkaczor
2013-04-16 13:52:19
0 0
Obawiam się,ba -jestem pewny,że to nie jest inicjatywa Wójta z Lukowicy,a patrzcie wszyscy Fundatorzy Gry Smoleńskiej jakie stawki śmieciowe ma Gmina Lukowica-Gratulacje Pani Wójt.
Odpowiedz
tuskkaczor
2013-04-16 13:57:28
0 0
@janku,narody dbają o historię-prawdziwą hisrorię.
Więc w każdej Gminie ma być tablica Smoleńska i kompanie reprezentacyjne,a jaki mamy stan armii,jaką zdolnośc obronną-tylko pewnie do takich rocznic-niewyjaśnionych Panowie.
Odpowiedz
tuskkaczor
2013-04-16 13:59:54
0 0
Gospodarka panowie,gospodarka,jeszcze raz gospodarka a nie gry smoleńskie,bo ludzi ,młdzieży tablicami nie wykarmimy
Odpowiedz
tuskkaczor
2013-04-16 14:04:33
0 0
Znając układy uzależnien działających w naszych samorządach,nietrudno znależć wśród nauczycieki-Dyrekcji namaszczanej przez wójtów-burmistrzów 'inicjatorów'tego 'patriotycznego uniesienia'
Odpowiedz
tw1979
2013-04-16 14:43:59
0 0
@tuskkaczor z komentarzem 16 trafiłeś w samo sedno. Otóż pan Z. Jarosz nie produkuje się na darmo. To że ma poglądy pis-owskie, wiadomo od dawna. Ale oprócz tego startuje w wyborach uzupełniających w Mieście Mszana Dolna - ulica Słomka (12 maja). Ponadto zgłosił się do konkursu na dyrektora Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Mszanie Górnej. A teraz zabawię się w Proroka i postawię na zwycięstwo tego pana w wyborach na dyrektora placówki w Mszanie Górnej. Oczywiście mogę się mylić, ale do naiwnych już dawno przestałem się zaliczać. Jeżeli chodzi o uroczystości, nie mam wątpliwości. Decyzja o odmowie udziału w tym politycznym mitingu Straży Granicznej i Policji była jedynie słuszna. Szopka z Antonim Maciarewiczem jest wystarczająca...
Odpowiedz
namoR
2013-04-16 15:22:32
0 0
'Ziemia trudnej jedności. Ziemia ludzi szukających własnych dróg. Ziemia długiego podziału pośród książąt jednego rodu. Ziemia poddana wolności każdego względem wszystkich. Ziemia na koniec rozdarta przez ciąg prawie szesciu pokoleń. Rozdarta na mapach świata! a jakżesz w losach swych synów! Ziemia poprzez rozdarcie zjednoczona w sercach Polaków jak zadna.' - Karol Wojtyła

'Wołam ja, syn polskiej ziemi, a zarazem ja, Jan Paweł II, papież, wołam z wami wszystkimi: Niech zstąpi Duch Twój! Niech zstąpi Duch Twój! I odmieni oblicze ziemi. Tej ziemi!' - Jan Paweł II



Panie i Panowie!
Prosze Was...nie sama polityka zyje czlowiek...
Odpowiedz
kota
2013-04-16 15:29:49
0 0
czy jak się startuje w wyborach na radnego to nie można uczestniczyć w konkursie na dyrektora? i czy poglądy jak to piszesz PIS-owskie są nielegalne? W normalnym kraju każdy może startować w dowolnej ilości konkursów i wyborach jeśli ma tylko prawa publiczne i spełnia kryteria. Więc zamiast się pluć ciesz się ,że zaczyna normalnieć u nas? bo jeszcze niedawno trzeba było mieć 'błogosławieństwo' pewnych osób żeby w ogóle startować gdziekolwiek...toteż i konkursy były fikcją
Odpowiedz
kota
2013-04-16 15:31:46
0 0
trzymam kciuki za Jarosza...nawet pomimo że obelisk nie jest z chałwy i nie można nim nikogo nakarmić!(może dlatego Policja odmówiła udziału?)
Odpowiedz
tuskkaczor
2013-04-16 15:32:46
0 0
@Namor-Wzruszające,ale stokroc bardziej wszyscy się wzryszymy jak zobaczymy faktury z darczyńcami-Samorządowcami-Ziemi limanowskiej-dotyczącymi wydatków na zamówienie,wmurowanie i organizację tej Patriotycznej imprezy.Jeżeli nie zobaczymy dowodów sponsoringu tych osób-to @Namorze Twe słowa zawadzą o politykę serwowaną przez Fundatorów z Naszych-Samorządowych pieniędzy.
Czekamy Organizatorzy Smoleńskiej Tragedii na dowody waszego osobistego sponsoringu-z datą do dnia 15.04.2013.
Odpowiedz
namoR
2013-04-16 15:42:11
0 0
Hold i czesc wszystkim zamordowanym Oficerom Wojska Polskiego, Policjantom, Zolnierzom, Straznikom, Naukowcom, Lekarzom, Nauczycielom, Artystom, Urzednikom Panstwowym i Przedstawicielom innych wolnych zawodow...

Bol i pamiec po Nich wymazac mial czas...

Jeszcze raz prosze Was...nie sama polityka zyje czlowiek...
Odpowiedz
tw1979
2013-04-16 15:55:33
0 0
@kota a ty czasem nie miałaś 'błogosławieństwa', jak się na stanowisko pchałaś? Co do PIS-u, najlepiej sytuację w tym ugrupowaniu opisuje były poseł tej formacji Paweł Poncyljusz - wyrzucony w 2010 roku. Cytat 'Powiedziano mi jasno: jeśli nie będziesz wyznawał teorii, że Tusk z Putinem zabili Prezydenta Kaczyńskiego, jesteś skończony. Jeśli będziesz uśmiechał się do PO, próbował widzieć cokolwiek w odcieniach, to jesteś zdrajcą i nie masz na nic szans'. Mniej więcej tak wygląda PIS, bardziej sekta niż partia polityczna. A że niektórzy chcą być zakładnikami Jarosława K., Antoniego M., Adama H., czy Mariusza B. to problem bardziej psychiatryczny niż społeczny...
Odpowiedz
TuronGorski
2013-04-16 17:59:27
0 0
ale dyrektor Szpitala Powiatowego z Limanowej na pewno zawita.......
Odpowiedz
marlehill
2013-04-16 18:27:17
0 0
a Mszanę przemianować na Kaczogród
Odpowiedz
konto usunięte
2013-04-16 18:45:57
0 0
Katyń nie polityczny!?oj, grono czołowych intelektualistów z policji obrało słuszną linie.
Odpowiedz
PasazerLinii7
2013-04-16 19:36:32
0 0
Kpina i kolejna kompromitacja wyznawców Słońca Peru.
Od kiedy uczczenie ofiar katastrofy (nie 'zamachu'), w której zginęły osoby, pełniące najważniejsze funkcje państwowe, jest działaniem politycznym?
A jeżeli jest, to konsekwentnie należy wycofać jednostki reprezentacyjne wojska i policji również z uroczystości katyńskich - bo oficerowie pomordowani w Katyniu reprezentowali poglądy skrajnie odmienne od Mira, Zbycha i innych 'gwiazd' PO.
Odpowiedz
wicusiok
2013-04-16 19:40:53
0 0
Nie ważne czy jesteś generałem czy kardynałem.ŚMIERĆ JEST JEDYNYM CZYNNIKIEM SPRAWIEDLIWOŚCI NA TYM ŚWIECIE! Dziś masz pieniądze i pozycje zyskujesz aplauz. Ale w ostatecznym rozrachunku liczy się tylko dusza!!! I to co zyskasz swoją dobrocią.
Odpowiedz
forfiter
2013-04-16 20:45:22
0 0
Patrząc obiektywnie na treść umieszczoną na tablicy trudno doszukać się tam podtekstów politycznych.

Oddaje ona hołd i upamiętnia tych którzy stracili życie,
katastrofa nazwana jest katastrofą a nie zamachem
tak że od tej strony jest wszystko w porządku.

To wydarzenie już nieodłącznie powiązane będzie z dramatem katyńskim i nic tego nie zmieni.

Jeżeli ta tablica ma taki charakter to nie można mieć nic przeciw temu, nawet jeśli ktoś będzie miał życzenie odmówić tam modlitwę.

Nie widzę w tym polityki.

Chyba że ktoś tam będzie umyślnie kierował kohorty moherów z transparentami na których wypiszą kogo to niby trzeba powiesić.
Odpowiedz
Spokojny
2013-04-16 20:50:17
0 0
PasazerLinii7 pomyśl te niby funkcje pełnia i pełnić będą ludzie z rozdania politycznego pchające się do koryta za wszelka cenę. Dlaczego ktoś mi chce udowodnić ze tam same aniołki leciały. Jakoś nie żyło mi się lepiej jak oni byli na stołkach. Wiec w czym byli tacy dobrzy. Współczuje rodzinom które straciły bliskich ale nie kupuje bajki o elicie politycznej kraju.
Odpowiedz
konto usunięte
2013-04-16 21:22:27
0 0
SG i Policja odmawiając udziału właśnie wyraziły swoje poglądy polityczne. Tak jak ktoś napisał to nie jest uroczystość upamiętniająca 'ofiary zamachu' ale ofiary katastrofy, której przyczyn przez TRZY lata nie poznaliśmy co jest ewenementem w historii lotnictwa. Trzeba więcej odwagi żeby powiedzieć 'Nie bierzemy udziału w uroczystościach upamiętniających naszych politycznych wrogów' bo inaczej tego uzasadnić się nie da.
Odpowiedz
supermenix
2013-04-16 21:32:09
0 0
Dokładnie @spokojny, Polska nigdy nie miała elit politycznych czy mężów stanu. Dla jasności nie ma ich również teraz. Jest tylko wyścig po władzę i po pieniądze jakie za tym idą bez względu na przynależność partyjną.
Pan burmistrz myśli, że swoją nieudolność oraz rujnującą politykę wobec miasta jaką serwuje nam od paru lat, przykryje jakimś obeliskiem czy tablicą.
Akceptuję fundowanie pomników czy tablic upamiętniających jakieś wydarzenie ale tylko ze swoich oszczędności nie popieram natomiast uszczęśliwiania na siłę za pieniądze z kasy miasta. Bardzo bym chciał przeczytać sprostowanie za jakiś czas gdzie Pan Redaktor umieści oświadczenie Panów fundatorów tego naszego święta, że to oni ze swoich oszczędności a nie z pieniędzy publicznych zorganizowali nam lekcję patriotyzmu w ich wykonaniu.
Odpowiedz
wyborca77
2013-04-16 21:48:48
0 0
Ktoś kto roztrwonił majątek miasta nie jest godzien nazywać się patriotą. Porównywanie się do pomordowanych oficerów, żołnierzy czy innych ofiar jest chyba dość dużą przesadą.
Patriotyzm, to nie fundowanie nam nowych tablic czy pomników ale dbanie o obywateli, o interes miasta a jak to wygląda u nas wystarczy popatrzeć na pięknie oświetlone nowe centrum handlowe za którego utrzymanie my wszyscy płacimy - to jest nasz prawdziwy mszański patriotyzm.
Dziwię się trochę Panu Jaroszowi, że z takim towarzystwem się zadaje. Oby nie musiał się wstydzić za swoich przyjaciół.
Dla pierwszego patrioty Mszany Dolnej mam bardzo dobry pomysł na następny obelisk upamiętniający trzy ofiary katastrofy które przeżyły.
Odpowiedz
dyrygent
2013-04-16 21:49:56
0 0
Oglądałem pogodę,jutro ma padać.
Supermenix popieram to co napisałeś.
Pan Burmistrz żeby się wybielić,przykryć swoją nieudolność(czyt. śmieci)to by i z diabłem zawarł kontrakt.
Ps.Niepotrzebnie połączono Katyń ze Smoleńskiem.
Odpowiedz
Rudy102
2013-04-16 22:00:35
0 0
Wyborca 77 z tymi trzema osobami które przezyły to Pan Maciarewicz grubo przesadził.Brak szacunku zarówno dla tych którzy zgnineli jak i dla ich rodziń,przyjaciól i znajomych.To takie nieludzkie igranie ze smiercią.
Mam nadzieję że jutrzejszą uroczystość zaszczyci Pan Poseł Jańczyk to moze będzie miał jakieś dodatkowe informacje odnośnie wiedzy przekazanej przez Pana Maciarewicza.
Odpowiedz
supermenix
2013-04-16 22:08:10
0 0
Ciekaw jestem czy udział pana Jarosza w tej szopce jest warunkiem objęcia posady dyrektora w Mszanie Górnej czy robi to tak od siebie?
Co do trzech mogił dla 'trzech ofiar które przeżyły' to w pełni popieram. Uważam, że trzeba to uczcić ponieważ byli to wielcy mężowie stanu i wielcy patrioci. Park mamy duży to i dla nich miejsce się znajdzie.
Odpowiedz
wyborca77
2013-04-16 22:13:17
0 0
Idę o zakład, że dąb który będzie sadził nasz mer nazywał się będzie L.K.
Ciekawe jak będzie nazywał się dąb Wójta Gminy Prawdy i Rozwoju.
Odpowiedz
Rudy102
2013-04-16 22:16:01
0 0
Ja nie znam Pana Jarosza ale mówią w miescie ze ma swoje zdanie i chyba lepiej bedzie gdy on zostanie radnym a nie wdowa po Robercie.
Ta Pani byc może nie wie co to załoba i pamięć po bliskim.
Dla mnie zostanie zawsze w pamięci jako dobry człowiek.
Odpowiedz
supermenix
2013-04-16 22:28:59
0 0
Ja tam uważam, że ktoś wpadł na genialny pomysł z tymi kandydatami bo przecież kto by nie wygrał to i tak będzie sterowany przez mera a brakuje ósmego-ślepo posłusznego.
Odpowiedz
Rudy102
2013-04-16 22:29:15
0 0
Ciekawe dlaczego nie ma Orkiestry z Mszany Dolnej,czyżby byli nie po słowie z Panem Burmistrzem?
Odpowiedz
dyrygent
2013-04-16 22:39:17
0 0
A może Pan Burmistrz próbuje zjednac sobie mieszkańców Gminy Prawdy i Rozwoju i być może wystartuje w nadcodzacych wyborach w te gminie.
W Mszanie Dolnej nie ma już co robić,majatek rozsprzedał,miasto zadłużył.
A w Gminie napewno coś znajdzie się do opedzlowania no i mozna zaciagac kredyty czego niestety w mieśce nie ma.
Wójcie Żaba miejcie się na baczności bo konkurent u bram może stać.
Odpowiedz
supermenix
2013-04-16 22:45:06
0 0
Masz rację. Gminę ponad stan zadłużył Patalita, Żaba ją oddłużył a mer ją opędzluje. Biznes prawie jak z 'Układu zamkniętego'.
Odpowiedz
namoR
2013-04-16 22:45:53
0 0
Panowie!
Jest to cholernie przykre, w jaki sposob i w co obracacie dyskusje pod ta publikacja, mimo moich prosb, iz nie sama polityka zyje czlowiek... ...

Proponuje Wam obejrzenie krotkiego filmu.
UWAGA! Film ten pokazuje drastyczne zdjecia.

http://www.youtube.com/watch?v=I6pfczwJAbE

A pozniej w chwili ciszy zastanowcie sie nad slowami 'Non Omnis Moriar' i nad tym, co jest w naszym zyciu najwazniejsze, ku czemu powinnismy kierowac nasze wysilki i jaka pamiec powinnismy przekazywac kolejnym pokoleniom...
Odpowiedz
dyrygent
2013-04-16 22:51:50
0 0
namoR ja uważam ze połączenie uroczystości upamietniajacęj mord katynski z katastrofą lotniczą wynikającą z totalnego bałaganu to dopiero jest polityka.
Odpowiedz
supermenix
2013-04-16 23:03:59
0 0
Horacy pisząc te zdania na pewno nie myślał o naszym merze a on uważa, że chyba tak.
Historii o Katyniu uczyłem się potajemnie i wyrywkowo ponieważ urodziłem się w czasach kiedy nie wolno było o tym mówić. Dziś kiedy dostępne są publikacje, opracowania historyków poznaliśmy prawdę o tej zbrodni.
@nomR, czy ty również uważasz, że obeliskiem i tablicą można zamknąć nasze usta?
Odpowiedz
Rudy102
2013-04-16 23:31:54
0 0
Żeby przekonać mieszkańców Pan Filipiak zmuszony jest wymyślac róznego rodzaju uroczystośći żeby przykryć swoją nieudolnośc w kierowaniu miastem czyt.grożący nam brak zdolności kredytowej i płynności finansowej.
Teraz kolej na Rynek i pusty postument.
Domyślam się kogo by Pan Burmistrz chciał widziec na tym pomniku?
A okazja moze być nie długo bo w październiku,tylko z skąd tu wziąść kasę?
Odpowiedz
stench
2013-04-17 00:32:54
0 0
@supermenix
Do Twojej wiadomości i ogólnie do wiadomości komentujących i autora artykułu, ta cała uroczystość jest finałem akcji edukacyjnej zorganizowanej przez p.Jarosza w szkołach na terenie gminy i miasta, wiec udział w tej jak twierdzisz 'szopce' nie jest warunkiem koniecznym do objęcia posady. Cała koncepcja narodziła się przypadkiem, jakieś 4 lata temu udało się Panu Jaroszowi zorganizować wyjazd dla młodzieży szkolnej do Katynia, tam przez przypadek natknął się na znajomo brzmiące nazwisko i tak się wszystko zaczęło. Całość nabrała impetu w zeszłym roku, masa czasu poświęcona na grzebanie a archiwach, wywiady itp itd, za dużo by pisać. Więc proszę Cię bardzo, najpierw zdobądź informacje, a dopiero potem zadawaj pytania z tak durnymi podtekstami. Chwała mu za to, że stara się krzewić historię wśród dzieciaków, po prostu się w tym realizuje...
Odpowiedz
Janek64
2013-04-17 02:01:38
0 0
Mialem napisac komentarz i to dlugi Lecz moim komentarzem bedzie milczenie Pozdrawiam
Odpowiedz
xxx83
2013-04-17 07:04:44
0 0
@stench - jeżeli pomysł zrodził się cztery lata temu to a katastrofa była trzy lata temu to dlaczego te dwie sprawy łączy się razem? Czyżby cztery lata temu wiedziano, że za rok będzie katastrofa? Idąc Twoim tokiem myślenia to główny śledczy RP będzie miał kolejny wątek w śledztwie. Prawdopodobnie Pan Jarosz zrobił dużo dobrej roboty przybliżając młodzieży historię Katynia i praca jego byłaby pięknie zakończona w pięknej oprawie z orkiestrą Straży Granicznej, kompaniami honorowymi Straży Granicznej i Policji. Jednak ktoś wpadł na pomysł by wmieszać w to wątek smoleński upolityczniając tym całe uroczystości. Nie jestem przeciwny tablicy smoleńskiej ale ta uroczystość mogła być w innym terminie. Jeżeli na skutek przedstawiania w różnym świetle faktów z katastrofy zmieniają się notowania partii politycznych to wszystko co jest z tym związane jest działaniem politycznym.
Odpowiedz
dyrygent
2013-04-17 07:09:07
0 0
stench tylko po co łączyć na siłę Katyń i Smoleńsk.
Katyń to mord na obywatelach polskich,Smoleńsk to wypadek lotniczy wynikający z bałaganu.
Pan Burmistrz widocznie tego nie rozumie,albo nie chce zrozumieć i próbuje na tym cos ugrać,przykryć swoją nieudolność w kierowaniu miastem czyt.min. śmieci.
Panu Jaroszowi należą się słowa uznania tylko nie potrzebnie dał się zmanipolawać Naszemu Merowi.
Odpowiedz
Rudy102
2013-04-17 07:29:53
0 0
Panie Burmistrzu swoim pomysłym połączenia Katynia i Smoleńska doprowadziłeś do nienadania nalezytej oprawy uroczystośći zwiazanej z upamiętnieniem przez mieszkańców Miasta i Gminy Mszana Dolna mordu w Katyniu.
Trzeba stwierdzić że Pana pomysły we wszystkich dziedzinach zycia społecznego,kulturalnego i historycznego sa nie trafione a wręcz szkodzące mieszkańcom.
Doprowadza Pan swoimi decyzjami do grożącej nam niewypłacalności co potwierdziła Krakowska RIO.
Ale żeby łączyć Katyń i Smoleńsk w jeden historyczny fakt to naprawde wynika to z Pana niewiedzy ale raczej chyba z Pana przekonania ze w Smoleńsku nie był wypadek lotniczy tylko zamach.
Dlatego tylko Panu mieszkńcy Miasta i Gminy Mszana Dolna moga podziękować że tak bardzo ważna uroczystość związana z naszą tragedią narodową nie będzie miała należytej oprawy.
Panie Burmistrzu po co te manipulacje?
Odpowiedz
subiekt
2013-04-17 07:56:35
0 0
Działania w tej materii Pana Burmistrza to tzw.historyczne pranie mózgów mieszkańcom i skierowane na młodych ludzi.
Bardzo szkoda że jeden człowiek swoimi nierozumnymi działaniami doprowadził do nienalezytego upamiętnienia przez mieszkańców Miasta i Gminy Mszana Dolna 'Mordu Katyńskiego',a jednocześnie zniweczył docenienia ogromnego trudu ludzi bioracych udział w przygotowaniu tej uroczystośći.
Panu Jaroszowi należą się słowa podziękowania a z drugiej strony należy mu współczuć że ogromny wkład pracy jaki włożył nie zostanie należycie doceniony i spalił to jeden człowiek który z tak waznej uroczystośći jak upamiętniene Mordu na Narodzie Polskim zapragnął zorganizować hepening polityczny.
Ja nie mam nic przeciwko upamietnieniu wpadku lotniczego w Smoleńsku ale nie w tym miejscu i nie o tym czasie.
Panie Burmistrzu nie tędy droga.
Odpowiedz
subiekt
2013-04-17 08:05:20
0 0
stench ja osobiście popieram upamietnienie wydarzeń z Katynia i za to nalezy się uznanie.
Natomiast wplątanie przez Pana Burmistrza w tą uroczystość rocznicy pogrzebu Lecha i Marii Kaczyńskich i wypadku lotniczego pod Smoleńskiem to już graniczy z niezrozumieniem przez pomysłodawcę czym rózni się Katyń od Smoleńska.
Katyń to wielka narodowa tragedia a zarazem jedna z najwazniejszych tragedii narodu polskiego.
Odpowiedz
supermenix
2013-04-17 08:41:27
0 0
@stench. Szopkę z tragedii Smoleńskiej robią PISiorki którzy nie potrafią uczcić pamięci wszystkich którzy tam zginęli ale wykorzystują ją do jątrzenia i budowania swojego kapitału politycznego. Ofiarom tragedii oraz członkom ich rodzin należy się spokój a nie ciągłe jątrzenie uczuciami. Dowodem głupoty i jątrzenia są ostatnie doniesienia Macierewicza.
Mer wiedząc, że jest to chwytliwy temat w naszym środowisku (ok.65%społeczeństwa popiera PIS) zapragnął upamiętnić swoje rządy pamiątkową tablicą. Jestem pewien,że słowa 'Non Omnis Moriar' pochodzące z Horacego ('Ustawiłem sobie pomnik trwalszy niż ze spiży [...]
nie wszystek umrę, wiele ze mnie tu zostanie
poza grobem.' tłum. L. Rydel) były użyte celowo i mają podkreślić i docenić wyjątkowe dzieło (park,rynek oraz nowe galerie handlowe).
Odpowiedz
kota
2013-04-17 08:56:26
0 0
nie wiem czy śmiać się czy płakać jak to czytam. Chce tylko powiedzieć, że choćbyście zapluli sobie kiawiatury i monitory i to i tak nie wymażecie z pamięci tego, jak wasz idol Pan Tusk dał ciała przy wyjaśnianiu przyczyn katastrofy. nie wymażecie pamięci o ofiarach katastrofy (bo tylko wy tutaj mówicie o zamachu!) i nie rozdzielicie w świadomości Polaków Katynia od Smoleńska, wszak NASZA ELITA jechała właśnie tam, uczcić Ofiary Mordu Katyńskiego. @tw1979 nie wiem o jakim stanowisku mówisz ale skoro mówisz to pewnie wiesz.
Odpowiedz
Rudy102
2013-04-17 09:02:07
0 0
kota czy ty czasem nie masz kota?
Odpowiedz
kota
2013-04-17 09:24:59
0 0
jeszcze słówko do subiekta: czym różni sie Katyń od Smoleńska? zgadzam sie katyń to wielka Narodowa tragedia ale dla wielu Polaków smoleńsk to tragedia tak samo wielka i narodowa. Fakt że zginęło mniej osób nie zmienia tego choć ty pewnie matematycznie oceniasz wielkość tragedii.... ale tu nie o liczby ofiar chodzi. Smoleńsk jest tragedią naszego narodu bo oprócz ofiar obnażył naszą bezradność, pokazał jak słabe mamy państwo, pomimo dostępnej techniki, kosmicznej technologii nie potrafimy wyjaśnić co sie stało, ba nie potrafimy odzyskać dowodów, nie mogliśmy dopilnować aby zwłoki zapakowano z należytą starannością, dopuściliśmy aby rosjanie bezcześcili zwłoki .. nie można udawać że wszystko jest ok kiedy fakty mówią coś innego!!! a przecież oprócz polityków byli tam żołnierze, duchowni, rodziny pomordowanych, ludzie kultury, nauki!! jak można o takich powiedzieć coś innego niż elita? dlaczego was tak to boli?! jesli to nie elita to kto nią jest?
Odpowiedz
kota
2013-04-17 09:25:27
0 0
Rudy po co pytasz, przecież wiesz!
Odpowiedz
subiekt
2013-04-17 09:50:49
0 0
kota budowanie wspolnego obelisku dla katynia i Smolenska to falszowanie historii.
Ale wlasnie o to chodzi min. Tobie i Tobie podobnym
Odpowiedz
Doradca
2013-04-17 10:14:41
0 0
'Kto mówi o historii, jest zawsze bezpieczny.
Przeciwko niemu świadczyć nie wstaną umarli.
Jakie zapragniesz możesz przypisać im czyny,
Ich odpowiedzią zawsze będzie milczenie.
Z głębi nocy wynurza się ich pusta twarz.
Nadasz jej takie rysy jakich ci potrzeba.
Dumny z władzy nad ludźmi dawno minionymi
Zmieniaj przeszłość na własne, lepsze podobieństwo.'

Czesław Miłosz Dziecię Europy

Panowie czas na ciszę. Robicie podobne przedstawienie do tego w Limanowej.
Odpowiedz
Imhoteph
2013-04-17 11:11:10
0 0
o matko... myślałem że chociaż na limanowa.in nie bedzie nic o smoleńsku :( Błagam, nie piszcie juz o tym wiecej... wystarczy ze srają smoleńskiem na okrągło, we wszystkich mediach, przez 3 lata...
Odpowiedz
supermenix
2013-04-17 11:31:08
0 0
Abstrahując od wszystkiego pragnę dodać, że lokalizacja obelisku jest chyba nie przypadkowa. Budowę sąsiadującego z obeliskiem pomnika inicjatorami byli SB-cy którzy byli też podobno koniokradami, pomnik ten miał upamiętniać działaczy utrwalających Władzę Ludową na naszym terenie a po przemianach ustrojowych upamiętnia nie wiadomo co ale chyba coś związanego ze ZBOWIDem. Za dbałość o ten pomnik odznaczeni byli chyba burmistrz T.Filipiak i Wójt Gminy Prawdy i Rozwoju a odznaczał ich ZBOWID. Czyż nie jest to jakaś paranoja, że obok siebie będą upamiętnieni KACI i pomordowani a firmują to najwięksi PATRIOCI naszych okolic.
Zastanawiam się również czy nie jest to nowy rozdział historii pisany przez pana Jarosza.
Odpowiedz
stench
2013-04-17 13:29:51
0 0
@tw1979
Co do Twojej opinii nt. p.Jarosza, to wyjaśnię Ci, że on nie ma zamiaru na tym nic ugrać. Zresztą jak na niczym do tej pory . Organizował przecież masę zajęć dla dzieciaków poświęcając na to swój wolny czas(np. Międzyszkolna liga tenisa stołowego, był jedną z osób tworzących klub UKS Oset w Łostówce), nigdy nie chciał nic w zamian, jest po prostu 'społecznikiem'. Więc te niczym nie poparte insynuacje możesz sobie schować tam gdzie nie dochodzi światło. A co do startu w wyborach, to rok temu w wakacje kiedy zaczęły się przygotowania nikt jeszcze nie wiedział, że będzie potrzebny nowy radny.

@supermenix

Co rozumiesz przez nowy rozdział historii?
Odpowiedz
tw1979
2013-04-17 14:08:22
0 0
Jest społecznikiem w cudzysłowie!? To ja nie mam więcej pytań. Mam jeszcze rozumieć że startuje na dyrektora Gimnazjum w Mszanie Górnej tylko z przypadku, bo przecież tak naprawdę nie chce nim zostać? Oczywiście dzieci go lubią, to pewnie zostanie wybrany. Ha,ha,ha... Nie z nami te numery @stench!!!
Odpowiedz
kota
2013-04-17 14:20:43
0 0
tw1979 to 'wolny' kraj, więc jeśli chce spróbowac swoich sił może wystartować w wyborach na dyrektora...a może wg ciebie stanowisko dyrektora to też funkcja polityczna? otóż pragnę zauważyć że owszem tak było...ale teraz już tak nie będzie....amen
Odpowiedz
supermenix
2013-04-17 14:31:12
0 0
Nowy rozdział historii, to historia widziana oczami jednego człowieka, który zapomina kim byli budowniczy pomnika znajdującego się w parku, nie mówienie o tym, że niektórzy z nich byli SBkami, że nie którzy z nich byli podobno koniokradami, że niektórzy z nich zwalczali Wolną Polskę, że na niektórych z nich AK wydała wyroki śmierci za ich nikczemne czyny. Zapominanie i unikanie tych kwestii jest pisaniem nowej historii.
Dodam jeszcze, że zapominanie o tym, że niektórzy budowniczowie tego pomnika byli podobno też handlarzami cementu który w owych czasach był rarytasem a oni mieli go pod dostatkiem.
Uważam też, że Pan Zbigniew Jarosz jako historyk powinien znać te fakty i dociekać wyjaśnienia wszystkich kontrowersyjnych okoliczności budowy pomnika w parku i powinien również bardzo głęboko przemyśleć czy brać udział w tej hucpie politycznej.
Odpowiedz
napoleon
2013-04-17 14:48:24
0 0
a co gdy by Rosjanie nie pozwolili na ladowanie w Smoleńsku? W mediach kilka dni pozniej pojawialy by sie takie teksty:
> np Jaroslaw K. - To zupełnie oczywiste że Rosjanie prowadzą z nami brudną rozgrywkę na wielu płaszczyznach. Kiedyś ostrzelali prezydenta w Gruzji, teraz omal nie strzelali do samolotu w Smoleńsku! Kiedyś by uniemożliwić ratowanie Gruzinów, wczoraj aby uniemożliwić lądowanie Prezydenckiej delegacji i zepsuć obchody Zbrodni Katyńskiej!

> p. Błaszczak- bezczelność Rosji przechodzi wszelkie granice ! mgła, złe warunki atmosferyczne ... jak widać kazdy pretekst jest dobry żeby zepsuć Prezydentowi wizytę w jakże ważnym dla prawdziwych Polaków miejscu !! Czy następnym razem odeślą samolot, bo deszcz padał ?

> Macierewicz w TV trwam dla ojca Dobromisława Dobro Dobrotka. Czy pan był a Smoleńsku ? M. Tak. Byłem tam! Tam na miejscu w Smoleńsku byłem i żadnej mgły nie widziałem! Bez watpienia zamknięcie lotniska tuż przed lądowaniem samolotu prezydenckiego to działanie sowieckich służb specjalnych ! Sytuacja jest skandaliczna i kuriozalna bez precedensu w całej historii lotnictwa ! Nigdy w przeszłości nie zdarzyło się żeby delegacja Państwa, została odgoniona tuż przed ladowaniem ! Tak odgoniona ! Cytuję słowa kontrolera ' uchadi !! Uchadi Duraki !! ' Taką SKANDALICZNĄ sytuację mozna odbierac jako wypowiedzenie WOJNY ! Po powrocie do kraju na specjalnej komisji Sejmowej będziemy wyjaśniać czy w sowieckie prowokacje nie były zamieszane osoby w kraju!

>anonimowy zwolennik PISu ( delegat radia Maryja, kółko różańcowe parafii Pniewnik) - 8 godzin czekaliśmy na Pana Prezydenta ! 8 godzin k..a mać staliśmy w deszczu i na zimnie, do tego prosze pana załatwić się nie było gdzie, bo ludzi kupa a sowiet nawet o wc nie pomyslal ! a.. i jeszcze podroż pociagiem, 30 godzin a wc zapchane( !) I panie tera co? Co panie tera? ruskie samolot odsyłają? Lotnisko przed nosem zamykają gdy 10 minut wcześniej bezpiecznie laduje, proszę pana samolot JAK- 40 ?? JAK wyladował to TU-tka by nie wylądowała ? Komu oni te kłamstwa chcą wciskać, panie komu ?? Ja mam 60 lat naiwny nie jestem ! To wszystko to jest Brudna ruska gra !! To jest policzek dla Polskiej delegacji ! dziennikarz- ale Rosjanie tłumaczą że mogło dojść do katastrofy ha ha ha.. jakiej katastrofy? Sowietom wszystko kojarzy sie z polityką i naszych wygonili ! A co to za pytanie w ogóle ? A pan z jakij stacji ze tak zapytam ? dziennikarz- Z TVN. Co ? Szatan! Nie kamerować szatany ! Won ty pachołku ruski i zydzie ! .. zaraz bedziesz klamał prowokatorze ! Won... do Moskwy pachołku, zarodki mrozić ! Paszoł won p.dale !!
Odpowiedz
konto usunięte
2013-04-17 14:56:12
0 0
Właśnie wróciłem z uroczystości. Było wzruszająco (miałem 'ciary' przy apelu poległych). Jak na moje niewprawne oko było dość mało politycznie. Nie było nachalnego lansu, skromne, sensowne przemowy. Dużoooo młodzieży. Dużooo kraczcych, czarnych wron, które próbowały zagłuszyć trąbkę. Nie udało im się....
Odpowiedz
stench
2013-04-17 15:12:43
0 0
@supermenix

nie masz się co o jego dociekliwość martwić, osobiście nie znam osoby która jest tak antykomunistycznie nastawiona. Z pewnych źródeł wiem, że kolejnym projektem, którym chciałby się zająć i przekazać tę wiedzę dzieciom, będzie działalność AK i NSZ na naszym terenie. A co do pomnika, fakt, zbudowały go komunistyczne gnidy, ale pamiętaj o tym, że tablice nie będą do niego przytwierdzone. Czy to, że on tam stoi ma być faktem uniemożliwiającym postawienie obelisku, który będzie upamiętniał ofiary czerwonych ścierw?

@tw1979

Cudzysłów został użyty w celu podkreślenia tego słowa. Jakbyś nie zrozumiał sensu mojej wypowiedzi chodziło mi o to, że za działalność społeczną nie oczekuje niczego w zamian, i cała tą akcją chciał edukować dzieci a nie agitować politycznie. Poza tym, co złego jest w zostaniu dyrektorem ja się pytam? Ogólnie rzecz biorąc, nie mając tu już na myśli konkretnie p.Jarosza, to chyba lepiej żeby takie funkcje sprawowali ludzie którzy mają ochotę coś zrobić i na dodatek mają już w tym pewne doświadczenie, no chyba, że się mylę...
Odpowiedz
ABS0LLUT
2013-04-17 16:28:41
0 0
Jeśli ma ktoś zdjęcia z uroczystości to bardzo proszę o udostępnienie.
Odpowiedz
dyrygent
2013-04-17 16:31:06
0 0
Rotmistrz 1 piszesz że dużo młodzieży.
A czy zadałeś sobie pytanie czy z obowiązku jak kiedyś pochody 1 majowe czy tez z własnej woli.
Odpowiedz
konto usunięte
2013-04-17 17:29:34
0 0
Oczywiście, przyprowadzili ich mądrzy nauczyciele. Mam nadzieję, że nie wbrew ich woli. To jest ich historia. Za kilkadziesiąt lat, kiedy te dęby będą już duże, przyjdą ze swoimi dziećmi i opowiedzą im jak bardzo katastrofa smoleńska podzieliła naród, że rodak rodakowi wilkiem był bo państwo dało d... i prawda poszła się paść. Sam latałem ochoczo na pochody, bo to była moja historia. Nigdy nie żałowałem jakoś...
Odpowiedz
nevada
2013-04-17 17:52:31
0 0
Używał ktoś przemocy, żebyś dyrygent szedł na pochód 1-majowy ? nie przypominam sobie żeby kogoś wtedy wlekli za szmaty . Dzisiaj jestes mądry i mówisz że z przymusu mlodzież szła , guzik prawda, my zamiast siedziec przed telewizorami (komputerów nie było)braliśmy udział w takich imprezech, chyba ze ty juz byles taki swiadomy politycznie w tych czasach że szedłes z przymusu, wiekszość jednak patrzyła na takie imprezy z innej strony. Nie pamięta wół..... A teraz nie zmuszaja młodzieży i mamy pokolenie jakie mamy.
Odpowiedz
czarnywdowiec
2013-04-17 19:20:29
0 0
Mydlenie oczu przez organy stojące na straży prawa w naszym kraju zdarza się i już nie dziwi a banialuki,że stronią od polityki są dla małych dzieci.Oni są nieodłączną częścią polityki czy chcą tego czy nie i już sama decyzja nie wzięcia udziału w tak znaczącym święcie może być odebrana jako zagrywka polityczna właśnie.Może chodzić o to aby nie nadawać rangi świętu,na którym upamiętnia się katastrofę Smoleńską?Wątek Smoleński dla wielu 'na górze' jak widać w mediach ciągle pozostaje przecież 'niekomfortowym zagadnieniem'.
To co pogardliwie nazywacie 'polityką' kiedy pada nazwa Smoleńsk to w rzeczywistości Ciała prawdziwej Elity Polskiej sceny politycznej i nie tylko.Dlatego Panowie Policjanci i Panowie ze Straży Granicznej na miłość boską
CZAPKI Z GŁÓW I WSTYDU OSZCZĘDŻCIE.Czy nazwiska na liście ofiar katastrofy Smoleńskiej nic wam nie mówią?
Czy oddanie im należnej czci jest w waszym mniemaniu równoznaczne z określeniem 'cyrk polityczny'?
Ludzie kochani,gdzie my jesteśmy,co to za kraj?!.
Odpowiedz
Janek64
2013-04-18 03:39:15
0 0
Kazdy Narod godnie szanuje swojego Prezydenta i nie wazne z jakiej opcji politycznej sie wywodzi. Jezeli chcemy byc Narodem szanujacym sie musimy zadbac o to inaczej nikt powaznie nie bedzie nas traktowal .Mozemy sie spierac na wszystkie sposoby ale historie przekazywac mlodemu pokoleniu to nasz obowiazek.
Popieram dzialania Pana Z. Jarosza to jeden z nie wielu nauczycieli ktoremu nie jest obce przekazywanie histori mlodemu pokoleniu .Wiele razy tak bylo chociazby wyjazdy na cmentarze i groby naszych przodkow na Ukraine.
Potwierdzam rowniez Pan Zbyszek byl wspolzalozycielem klubu UKS 'OSET' i pierwszym Prezesem klubu ktory przyniosl Lostowce wielkie sukcesy Byl rowniez bardzo dobrym nauczycielem w szkole w Lostowce wiec mysle ze teraz jako nauczyciel gimnazjum spokojnie moze kandydowac w konkursie na dyrektora .Wygra pewnie najlepsza osoba ale im wiecej bedzie kandydatow tym lepiej .Dobrze ze w koncu sa konkursy a nie mianuje sie dyrektorow z nadania .
Panie Zbyszku powodzenia zycze .Pozdrawiam
Odpowiedz
dyrygent
2013-04-18 06:25:29
0 0
Janku64 co do Szanowania Pana Prezydenta nie ma żadnej dyskusji,był Prezydentem wszystkich Polaków tak samo jak i obecny.
Natomiast rozpisujesz się na temat Pana Jarosza.Bardzo dobrze że przekazuje młodym osobom historię Naszego Narodu,tylko niech nie robi tego przy współudziale Pana Burmistrza bo wyjdzie z tego 'NIC'
Byłbym zapomniał co do konkursu.
Czy czasem Pan Jarosz nie jest mężem Pani Dyrektor z Raby Niżnej w której wyborze Wojewódzki Sąd Administracyjny dopatrzył się jakiś niejasności?
Odpowiedz
Doradca
2013-04-18 07:43:46
0 0
Panowie gość robi coś dobrego próbuje przekazać garść historii jak potrafi najlepiej.

Śmiało można napisać, że to ewenement, bo mamy niestety takie czasy, że przeważnie nikomu nic się nie chce a jak już coś robimy to liczymy na profity.
Co Wam się nie podoba?. Czy któryś z Was zrobiłby to lepiej?.

A może targają Wami rozterki, że jeszcze jest ktoś, komu się chce coś robić i trzeba temu człowiekowi uświadomić, że jest przepraszam za wyrażenie „głupi”, że się mu chce cokolwiek robić?.

Z kim niby miał to zrobić?. Z Wami?. Przecież jest to robione na terenie Miasta, więc naturalnym jest, że władze Miasta muszą to akceptować.

Dajcie spokój.
Odpowiedz
dyrygent
2013-04-18 08:44:11
0 0
Doradco masz rację,władze miasta mają akceptować a nie mieszać w prawdzie historycznej.
Pan Burmistrz dla swojej tezy połączenia Katynia i Smolenska nie znalazł sojuszników w osobach najwazniejszych w Powiecie.
A to już daje dyżo do myślenia.
Odpowiedz
stench
2013-04-18 11:52:09
0 0
@dyrgent

Co do niejasności, to najwięcej ich widziała osoba, która ten konkurs przegrała - pani B.Dziwisz. Na konkurs nie dotarła osoba z ZNP, co jednak według prawa nie stanowiło powodu do odwołania głosowania. Pani Dziwisz po przegranej usiłowała wszelkimi sposobami najpierw podważyć decyzję komisji(czyżby miała pewność akurat tego brakującego głosu? wszak pracuje w Komisja Edukacji, Kultury Fizycznej, Sportu i Turystyki i jest jej przewodniczącą). Pomijam fakt w jaki sposób traktowała nauczycieli, którzy nie do końca podzielali jej wizję kierowania placówką w Rabie Niżnej. Pomijam już fakt w jaki sposób kilka lat wcześniej P.Dziwisz wraz z ówczesnym wójtem potraktowała P.Agatę, chodzi o sprawy związane z przeniesieniem jej do innej szkoły. Janek64 z pewnością to potwierdzi bo zna temat. Po prostu P.Dziwisz nie potrafiła z honorem pogodzić się z przegraną i wyszukiwała rozmaite opcje podważenia decyzji. Dyrektorem się bywa, a nie jest.
Odpowiedz
dyrygent
2013-04-18 21:50:33
0 0
stench ani Tobie,ani Mnie ani Jankowi 64 dzisiaj nie jest dane rozstrzygać Postanowienia Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego.
Odpowiedz
stench
2013-04-18 22:32:36
0 0
Szczerze to przy takiej możliwości interpretacji prawa oświatowego decyzje sądu mam w głębokim poważaniu. A tak sowją drogą to p.Jarosz nie ma żadnych pleców czego o p.Dziwisz powiedzieć nie można. Dobrej nocy życzę
Odpowiedz
Janek64
2013-04-19 00:14:52
0 0
@ dyrygent zeby byla jasnosc bo mnie wymieniles .Nie mnie rostrzygac mnie to poprostu nie interesuje .Zawsze stawiam na ludzi z ktorymi mozna normalnie rozmawiac . Jezeli sa przy wladzy czynnik ludzi jest dla nich najwazniejszy by zylo sie lepiej .Pozdrawiam
Odpowiedz
dyrygent
2013-04-19 07:21:02
0 0
Janku napewno bym Ciebie nie wymienial gdyby nie zrobil tego stench
Pozdrawiam.
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Kompanie odmówiły. Powodem Smoleńsk?"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na kontakt@limanowa.in