Baner Baner
10°   dziś 9°   jutro
Sobota, 20 kwietnia Czesław, Agnieszka, Marian, Czech

Ile trwa mycie na myjni?

Opublikowano 23.09.2010 08:22:50 Zaktualizowano 05.09.2018 12:07:49 top
32 28998

Limanowa. Zdecydowana większość kierowców myśli, że na myjni bezdotykowej przy ulicy Tarnowskiej wrzucając 1 zł mogą myć pojazd 1 minutę. Nic bardziej mylnego. Czas ten jest krótszy.

 
O interwencję w tej sprawie poprosił nas jeden z Czytelników. - Myłem samochód na myjni w Kasinie Wielkiej i Limanowej, wrzucając w Kasinie 7 zł potrafiłem bez problemu umyć pojazd, w Limanowej było to już nie możliwe – mówił prosząc o zachowanie anonimowości. - Ostatnim razem wrzuciłem tak samo 7 zł i popatrzyłem na zegarek... mycie trwało prawie 6 minut. Od obsługi stacji dowiedziałem się, że 1 zł nie jest równa 1 minucie, ale tego nigdzie nie pisze.

Spróbowaliśmy i my. Okazało się, że wrzucając 5 zł samochód można myć przez... 4 minuty i 13 sek., a nie 5 minut jak myślała zdecydowana większość kierowców, z którymi rozmawialiśmy.

Właściciel myjni w rozmowie z nami wytłumaczył, że o czasie nie decyduje on, tylko producent urządzenia, a te, które są na w Limanowej są na gwarancji i on nie ma do tego dostępu. Sam nie wiedział też, jaki jest czas mycia pojazdu.

- O tym jak długo urządzenie jest włączone za wrzuconą 1 zł decyduje inwestor - skomentował sprawę pracownik firmy Ehrle Polska, która jest producentem urządzenia - My nie posiadamy swoich myjni, jedynie dystrybuujemy urządzenia. Natomiast, co do czasu to różnie to bywa. W niektórych, dobrych lokalizacjach za 1 zł myje się 45 sekund, są też myjnie, w których 1 zł to jest 1 minuta. Są też promocje np. nocne "happy hours", gdzie czas ten jest wydłużany. Regulamin powinien być na każdej myjni, a a klient, gdy wrzuca pieniądze to go po prostu akceptuje.

Tego jednak na próżno było szukać...
Zobacz również:

Komentarze (32)

piesek
2010-09-23 09:13:54
1 0
...też problem ktoś wymyślił.Uważam,że myjnia jest super, a jak komuś nie pasuje to może jechać np na ręczną myjnie i myć 30 minut i oczywiście solidnie zapłacić.....A różnica 40 czy 50 sekund za minutę niech sobie producent ustawia jak chce, ma do tego prawo.....My mamy wybór, nikt nikogo nie zmusza do mycia akurat na tej myjni.
Odpowiedz
konto usunięte
2010-09-23 09:50:12
0 0
Myjnia spoko,chroni lakier przed rysami,ale najlepiej auto wygląda po myciu gąbką,czyli tradycyjną metodą. (moim zdaniem oczywiście)
Odpowiedz
anonim123
2010-09-23 09:57:33
0 0
KURI oczywiśćie że auto najlepiej wygląda po myciu metodą tzw 'gąbki' , na myjniach bezdotykowych można tanio wymyć nie paprając się przy tym ale nie ma takiego efektu jak z 'gąbką' :D
Odpowiedz
111ksiadz
2010-09-23 10:17:59
0 0
Problem,nie w technice mycia.Problem w nieuczciwości-przyprawiają nam rogi i na dodatek leją po nich(nie wodą)!
Odpowiedz
konto usunięte
2010-09-23 10:24:15
0 0
Myjnie bezdotykowe są najlepsze. Jeśli chodzi o tą w Limanowej to , rewelacji nie robi zbyt dużej- są lepsze w większych miastach , lecz cieszmy się z tego co mamy. A co do tych minut, to każdy zwala wine na innego a prawda jest taka, ze w maszynie mozna samemu ustawic ilosc sekund na cykl, wystarczy miec klucze do maszyny
Odpowiedz
pacho
2010-09-23 10:59:24
1 0
gdyby był regulamin jak mówi dystrybutor urzadzenia to wszytko byloby jasne. w jednej kawiarni kawa jest za 4 w drugiej za 7 ia wybór nalezy do Ciebie. Jak bedzie za drogo to konkrencja pojawi sie bardzo szybko.
Odpowiedz
david
2010-09-23 11:33:35
0 0
Szczerze, to jestem troche w szoku, że właściciel tłumaczy się w tak głupi sposób.. Myslę, że wynika to raczej z jego niewiedzy. Pierwsza zasada bizensu: Liczą się tylko Frankliny ;] A poza tym tylko na pierwszych dwóch stanowiskach (od ulicy) jest dobre ciśnienie wody... No ale o tym też nikt nie poinformować chce
Odpowiedz
misko23
2010-09-23 11:41:36
0 0
ciekawe gdzie w limanowej myjecie ręcznie samochód skoro nie ma do tego specjalnie wydzielonego miejsca. Nawet przed domem nie można tego wykonywać :-) więc i tak jesteśmy zdani na myjnię bezdotykową lub obsługowa. A co do ceny i czasu to każdy podejmuje decyzję czy zgadza sie na takie warunki.
Odpowiedz
david
2010-09-23 11:46:29
0 0
misko23 czyli sugerujesz ze na własnym podwórku nie można sobie umyć samochodu?? Przecież Limanowa to nie tylko bloki... Jeśli chodzi o myjnie ręczne to nad 'dawnym LOK-iem' jest najlepsza. Niestety ta na bazie PKS to porażka... Ja bym się chyba spalił ze wstydu jakbym miał oddać auto klientowi z takim syfem pod siedzeniami po odkurzaniu, jak mnie to ostatnio spotkało..
Odpowiedz
gosia124
2010-09-23 11:49:41
0 0
hej czytając waszych wypowiedzi to od czego macie ręce jeśli jest ci zle na myjni to do roboty szuru buru hi hi hi
Odpowiedz
Mateo
2010-09-23 11:52:30
0 0
swoją drogą, ciekawe ile osób by regulamin przeczytało?
Odpowiedz
konto usunięte
2010-09-23 11:54:59
0 0
Do gosia124 : tu nie chodzi o to , ze 'jak ci zle na myjni to do roboty szuru buru hi hi hi ' TU CHODZI O UCZCIWOŚĆ, MYJNIA JEST OK
Odpowiedz
budu
2010-09-23 12:02:09
0 0
Życze wam samych takich problemów, mnie do głowy nie przyszło że 1zł = 1 min, myje sie super i tyle
Odpowiedz
qwerty
2010-09-23 12:12:05
0 0
Mnie to w niczym nie przeszkadza,że 1 zł nie równa się 1 minuta.Dla mnie najważniejsze jest to,że za 5 zł moge super opucować samochód i do tego bardzo małym nakładem sił.Dlaczego ludzie nie patrzycie na to pod tym kątem? Przecież jakby się uparł to za 2 zł 'z pierwszego brudu' da się rade wymyc autko :)
Odpowiedz
david
2010-09-23 12:14:40
0 0
http://grono.net/kawaly/topic/8463995/sl/kawaly-o-cyganach/
Odpowiedz
michalek
2010-09-23 12:37:07
0 0
a co powiecie o myjni automatycznej na kopernika
Odpowiedz
jimbo
2010-09-23 18:24:55
0 0
Czytając ten artykuł odnoszę wrażenie, że mieszkamy w Szkocji. Wielkie halo,bo za 5 złotych umyję auto przez 5 minut bez 47 sekund. Wielokropek użyty w tekście sugeruje coś nieprawdopodobnego. Panie redaktorze powinno tam być jeszcze zapisane: Skandal! Szok! bardzo modne ostatnio słowa. Jeszcze zrozumiałbym gdyby za te pieniądze można było myć auto przez 2 - 2,5 minuty, a tu taka walka o 47 sekund. Przykre, ale jest to robienie tematu na siłę.
Odpowiedz
SALWADORE
2010-09-23 18:38:10
0 0
To nie redaktor robi halo poproszono go o to czytaj ze zrozumieniem. O interwencję w tej sprawie poprosił nas jeden z Czytelników, jak dla mnie to nawet 4,34 wystarcza na umycie...
Odpowiedz
janko
2010-09-23 19:14:12
0 0
a kawalek dalej tam gdzie scieki sie zrzuca to szczur lezal przejechany !!!! czy bedzie jakas informacja o tym zdarzeniu ??
Odpowiedz
konto usunięte
2010-09-23 19:37:52
0 0
@jimbo: Odnoszę wrażenie, że nie masz zielonego pojęcia ile w ten sposób zarabia się na klientach. Nie jest tu mowa o tysiącach lecz setkach tysięcy, jeśli nie milionach, rocznie. Przykre, że Twoje myślenie jest tak płytkie i krótkowzroczne. Skoro na jednej myjni płaci się 5 zł za 5 min, to niby czemu tworzone są różnice w innych miejscach. Oczywiście, że i ja, jeślibym korzystał z takiej myjni, żądałbym takiego samego traktowania, jak w tych za 5 zł= 5 min, gdyż chodzi o sam fakt, że nie ma 'równych i równiejszych'.
Odpowiedz
jimbo
2010-09-23 19:52:19
0 0
SALVADORE,dzięki za 'cenną' lekcję czytania ze zrozumieniem. Mam wrażenie , że chyba Ty nie zrozumiałeś mojej wypowiedzi. Redaktor powinien selekcjonować tematy, których jest mu pewnie zgłaszanych bez liku wg ich wartości, wagi. Przecież , gdy zgłoszę interwencję , że na rynku do kolumny pod arkadami jest przylepiona guma do żucia to nie będzie z tego felietonu. A tak w ogóle to zastanawiam się czy zbadano jaka jest jakość umycia auta po użyciu myjni i czy zapytano innych użytkowników czy są z tego zadowoleni. Przecież może być tak, że nawet równe 4 minuty wystarcza do dokładnego umycia auta.
Odpowiedz
jimbo
2010-09-23 19:58:05
0 0
Skorpion 13. Czasy socjalizmu się skończyły. To jest prywatny interes i każdy może dyktować ceny takie jakie uważa za słuszne.
Odpowiedz
konto usunięte
2010-09-23 20:14:31
0 0
jimbo najwyraźniej broni własnego interesu lub interesu kogoś z rodziny. 'Czasy socjalizmu się skończyły'?! Wyobraź sobie, że doskonale wiem, co oznacza pojęcie 'gospodarka wolnorynkowa'. Wiem również, co oznacza pojęcie 'oszustwo', 'zdzierstwo', 'ustna propaganda', a w szczególności, co oznacza pojęcie 'zdrowa konkurencja'. ABAHACHI: zgadzam się z Tobą. Nie jest sztuką zerżnąć z klienta i nigdy więcej go nie zobaczyć. Sztuką jest zadowolić klienta tak, by właśnie do mnie ponownie przyszedł.
Odpowiedz
REP
2010-09-23 20:16:03
0 0
Ahh ... jak ja uwielbiam ten portal ... właśnie z te wszystkie genialne komentarze. Parę moich osobistych uwag do artykułu i samych komentaży. Po pierwsze w Kasinie napewno 1 zł też nie równa się 1 minucie, po drugie swięta racja że właściciel się tłumaczy idiotycznie i że powinna być jasna i klarowna informacja ile kosztuje jedna minuta itp... Teraz słówko do Skorpion13 ...gratuluje wyobraźni w kwestii przychodów i zysków w biznesie :)
Odpowiedz
ROBUR
2010-09-23 21:38:46
0 0
A ja popieram interwencje TOP-a w tym wszystkim chodzi o uczciwość 1 zł = 1 min. tak kiedyś pracownik stacji benzynowej wytłumaczył mi jak to działa. więc gdzie jest prawda ?? Własciciel powinien przy wjezdzie na myjnie ustawić tablice z kosztem 1 min. i po problemie
Odpowiedz
konto usunięte
2010-09-23 22:44:04
0 0
@REP: może i chciałeś mnie z*****, bezspornym faktem jest, że i 'mała mucha produkuje gnój' - jeśli pojmiesz to, co chcę Ci powiedzieć. Odnośnie twego, jakże płytkiego stwierdzenie, to nie wyobraźnia lecz nauka w tej dziedzinie powiązana wieloletnią praktyką. Tak więc REP, zajmuj się tym, czym potrafisz, czyli RAP'uj sobie dalej na scenie Twego podwórka :-))))
Odpowiedz
Aerwin
2010-09-24 00:04:31
0 0
A gdzie jest powiedziane, że 1zł-1 minuta ? :I
Odpowiedz
crusader
2010-09-24 09:11:55
0 0
a co to za problem brudnym jezdzic?
Odpowiedz
Szyderca
2010-09-24 12:44:59
0 0
@Crusader jak jesteś brudas, to jeździj brudnym. Nikt Ci auta nie każe myć. Ale każdy normalny człowiek chce wyglądać elegancko w czystym aucie.
Odpowiedz
bebe1
2010-09-24 20:41:06
0 0
A h*** z wierzchu czysto w środku gnój:))hehe
Odpowiedz
konto usunięte
2010-09-25 08:35:24
0 0
Uważam, że takie wypowiedzi jak ,,kandydat zadeklaruje to czy tamto to go poprzemy' są absurdalne. Każdy wie że przed wyborami składa się tylko deklaracje i tym kupuje się wyborców. Nikt później z deklaracji nie rozlicza wybranych, gdy nie ma takiego prawa, a sprawujący władzę jest niezależny i nie może być poddawany jakimkolwiek naciskom zmierzającym do rozliczenia go z deklaracji przedwyborczych. Jedyną formą rozliczenia to jest poparcie lub jego brak w następnych wyborach. W moim przekonaniu rekomendacja czyli polecenie kogoś wynika z pewnych zażyłości, znajomości czy innych układów, gdzie osoby te muszą posiadać na temat siebie pewien zasób wiedzy, informacji i czasem mogą to być osoby bardzo od siebie uzależnione w różnym stopniu życia społecznego. Pamiętać należy, że chcąc coś zmieniać czasem, pomimo ,,bólu' konieczne jest zerwanie z tym co było złe.
Odpowiedz
konto usunięte
2010-09-25 08:38:26
0 0
link powyżej ma swoje miejsce tutaj ,,A przysięgał na krew matki....
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Ile trwa mycie na myjni?"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na kontakt@limanowa.in