10°   dziś 9°   jutro
Piątek, 19 kwietnia Adolf, Tymon, Włodzimierz, Konrad, Leon, Leonia, Tytus

Felieton: Tonący Puchała, czas na reakcję PiS

Opublikowano 24.09.2017 08:35:13 Zaktualizowano 04.09.2018 16:13:42 top
46 11962

Felieton DJ Baro: Jedynie powtórzenie konkursu w LGD może przeciąć wszelkie z nim związane podejrzenia.

To że powiat limanowski nie posiada elity politycznej na miarę wyzwań przed nim stojących wiemy nie od dziś. Świadczy o tym fakt, że w rozmowach o ewentualnej koalicji, jedną z głównych ról, odgrywał Wacław Zoń cieszący się poparciem 80 (słownie: osiemdziesięciu) wyborców.
Nic tak jednak nie deprawuje polityka jak długoletnie przebywanie u władzy bez poczucia zagrożenia jej utraty. System Jana Puchały, albo jak niektórzy twierdzą Tomasza Krupińskiego, nosi znamiona układu zamkniętego, gdzie pieniądze na dofinansowanie otrzymują swoi ludzie, za prezydentem Jelcynem nazywani po prostu z wielkiej litery Rodziną. Takie wnioski można wyciągnąć obserwując sprawę konkursu w LGD. Co więcej, publicznie nikt na ten temat się nie wypowiada, tak jakby wszyscy myśleli że wszystko jest OK?
Pytanie, czy koalicjant Jana Puchały – Prawo i Sprawiedliwość, które na ustach ma uczciwość, a które używa Fundacji Narodowej do promocji swoich politycznych postulatów stanie na wysokości zadania i sprzeciwi się temu co stało się w LGD? Swoją drogą, skoro projekt reformy sądów był projektem poselskim, to dlaczego obecnie kampanię na rzecz jego przyjęcia sponsoruje rząd z kieszeni spółek Skarbu Państwa? Dbanie o detale, jak powiedziałby Tomasz Hajto robi tą różnicę, która jest truskawką na torcie. W obu tych przypadkach nikt jednak nie p… się w tańcu.
Czasu jest niewiele, można sobie jeszcze wyobrazić ponowne ogłoszenie konkursu, gdzie termin na zgłoszenie wniosków będzie dłuższy, np. 3 miesiące i poprzedzony będzie dużą kampanią informacyjną. Pytanie gdzie w tej sprawie jest opozycja dla koalicji Puchała-PiS? W tak fundamentalnej sprawie uruchomione powinny zostać przede wszystkim Urząd Marszałkowski oraz organy ścigania. Znamy to z doświadczenia - same z siebie nie zrobią niczego.
Myślę, że portal Limanowa.in oddałby darmowe miejsce reklamowe dla ponownego ogłoszenia konkursu LGD, a mieszkańcy powiatu mieliby poczucie, że ten powiat do nich jednak choć trochę należy.
Wydaje się że władza na Ziemi Limanowskiej jeszcze nigdy nie leżała tak blisko ulicy jak obecnie. Problem w tym, że kolejne pokolenia nie wydają się być zainteresowane władzą w powiecie. Stąd najbardziej prawdopodobny scenariusz to przetasowania wewnątrz obozu władzy i pełnia władzy dla PiS. Pan Jan tymczasem coraz bardziej przypomina Pana Romana w jego schyłkowej fazie.
DJ Baro
(autor w żaden sposób nie jest związany z portalem)
O sprawie poruszonej w felietonie DJ Baro pisaliśmy w artykule 'Kto ma dostać pieniądze z LGD? Żony starosty i sekretarza na liście'
Chcesz się podzielić swoim punktem widzenia różnych spraw w formie felietonu? Wyślij go do nas na adres felietony@limanowa.in
Zobacz również:

Komentarze (46)

Wfra
2017-09-24 08:47:20
7 3
CO TO ZA BEŁKOT??

Niezwiazany z NIKIM w co trudno uwierzyc:):)

Pozdrawia serdecznie
Odpowiedz
34607szczawa
2017-09-24 09:08:25
4 6
Wfra ból 4 liter?
Odpowiedz
konto usunięte
2017-09-24 09:23:10
2 3
DJBaro albo jesteś naiwny albo nas masz za naiwnych. Limanowa in nie zrobi nic za darmo i nie umieści żadnego artykułu który nie przyniesie im korzyści w postaci czytelności albo uderzenia w starostę.
Odpowiedz
urzedas
2017-09-24 09:44:20
1 5
Widać zatroskane miny tych panów , które świadczą o wizji umykającej władzy.
Odpowiedz
teta
2017-09-24 10:01:38
0 4
W gminie Boćki odbyły się wybory na Wójta wygrała kandydat niezależna- Dorota Kedraptaszyńska, która wygrała z kandydatem PiS. To powinno zastanawiać, czy obecne sondaże wyborcze mówią prawdę!

http://www.wspolczesna.pl/wiadomosci/bielsk-podlaski/a/wybory-wojta-w-bock ach-dorota-kedraptaszynska-nowym-wojtem,12298993/

Jeżeli sytuacja się powtórzy po wyborach samorządowych w 2018r w powiecie może nic się nie zmienić, chyba że 'ziemialimanowska-to lubię' weźmie władzę, dlatego obecny starosta będzie grał do końca. W radzie nie ma nikogo z PiS by miał charyzmę wolę i chęć aby pociągnąć PiS do zwycięstwa i nowego otwarcia.
Odpowiedz
34607szczawa
2017-09-24 10:18:33
1 1
'Wygrana należy do kandydatki Polski Razem, która uzyskała 1235 głosów, a więc o 160 więcej niż jej konkurent z PiS'

Polska razem- spokojnie zostanie zjedzona przez PiS.
Odpowiedz
teta
2017-09-24 10:41:10
0 3
@34607szczawa
Przecież Jan Puchała startował do europarlamentu z Polski razem i nikt nikogo nie zjadł, a w przypadku tyt. powiatu to po wygranych wyborach samorządowych w 2014r to Polska razem zjadła PiS
Odpowiedz
konto usunięte
2017-09-24 11:34:21
0 3
Moim zdaniem nie można przełożyć ogólnopolskich podziałów politycznych na nasz powiat. Struktury partyjne (wszystkie) są u nas chimeryczne. o tym świadczy fakt że tylko PiS wystawił partyjną listę kandydatów i trzeba by zapytać ilu tam było faktycznych członków partii.
Co do aktualnej sytuacji to PiS pomimo dobrego wyniku w wyborach nie przejął władzy i nie wykorzystuje pozycji w zarządzie powiatu. Dlaczego tak się dzieje to już temat na inny komentarz.
Odpowiedz
konto usunięte
2017-09-24 11:57:28
1 3
@DJ Baro Istnieje ciagła walka DOBRA ze złem . Dobro nosimy w sobie, jesteśmy jednak ciągle atakowani siłami zla( demonicznymi energiami, które 'aktywują' sataniści).

Myk polega na tym, aby NIE DAĆ się ZWIEŚĆ tym siłom. Recepta jest dość prosta, czyńmy DOBRO, nagłaśniajmy zło, glośmy PRAWDE. ale najważniejsze w tym wszystkim jest WIARA, głęboka WIARA w czynieniu DOBRA I JEGO ZWYCIĘŚTWA.

Musimy głęboko wierzyć w to , że nasze czyny obliczone na DOBRO zwyciężą. !!!

Nasze realia , to co się dzieje wokół Nas jest rezultatem Naszych myśli, czynów i WIARY w zwycięstwo nad złem.

Wielu ludzi to NIESTETY ignoruje, nie wierzy w fakt , że to My sami KREUJEMY RZECZYWISTOŚĆ.
Tak jednak faktycznie jest!!!, dlatego demoniczne siły BOMBARDUJĄ NAS każdego dnia złymi, katastroficznymi wiadomościami w mediach, dzielą Nas, aby oslabić w Nas dobro i wolę walki ze zlem, wszystkie te działania obliczone są na Nasz strach i uwierzenie w te wszystkie BZDURY, My NIE MOŻEMY poddać się ich ZAKLAMANEJ GRZE , obliczonej na ich zwycięstwo.

W następnym komentarzu wkleję link na poparcie jak to się dzieje W REALNYM ŚWIECIE, jak to sataniści zakłamują rzeczywistość i poprzez swoje rytuały, symbole , działania znieksztalcili obraz Naszej rzeczywistości.

My już ich zwyciężąmy , bo ludzie BUDZĄ SIĘ. ;-)))
Oto ten cały ARMAGEDON,, wojny żadnej nie będzie, ale DOBRO zwycięży.
Odpowiedz
cichy1
2017-09-24 12:25:23
0 4
west: Masz rację ,a tak z życia wzięte, gdyby Pis miał mocne struktury anie posiłkował się chętnymi do list wyborczych mogło by to inaczej wyglądać. Partia ,która wygrała wybory powinna tworzyć mocne struktury oparte na dołach, począwszy od gmin,a nie tylko na posłach. Walka zawsze przed wyborami trwa i jest o etaty a nie o wartości jakie powinni sobą reprezentować kandydaci mający swój program wyborczy.
Odpowiedz
konto usunięte
2017-09-24 12:30:17
1 2
Jest bardzo wiele książek, publikacji na temat jak zaklamuje się Naszą rzeczywistość, manipuluje ludżmi , CZYNI I WYZWALA SIĘ ZŁO poprzez satanistyczne rytuały, symbolikę , manipulację ludzmi i czynieniu im zla, niestesty to działa.

Największym rytuałem satanistycznym ostatnich czasow i symblolice z tym związanej na które dało się nabrać, zwieść miliardy ludzi i zaplacili to własną smiercia i wyzwoleniem tej zlej energii jest przykład z 11 września z World Trade Center (WTC), takie zlł i wyzwalenie złej energii powstaje także poprzez konflikty, wojny, itp- po to właśnie dzieli się ludzi i ich skłóca.

Wybrałam Wam dokument , który objaśnia wszystko po kolei, to jest pierwszy taki dokument , w którym WSZYSTKO zostało zebrane w jedną całość i bardzo dobrze wytłumaczone.

Dogłębna analiza faktów zaczyna się od ok. 40 minuty zapisu, nie mniej jednak warto zacząć od początku bo tam znajdziecie FAKTY potwierdzające , że sataniści planowali te wydarzenie dużo wcześniej.

Zaskoczą Was fakty, NIE DAJMY sie już więcej manipulować , ignorujmy to czym oni Nas karmią, czyńmy swoje, czyńmy dobro i mocno WIERZMY w zwycięstwo DOBRA nad złem , tak ich wszystkich wspólnie pokonamy. ;-)))

' 9/11 - Rytuał - MISTYCZNY WRZESIEŃ '

https://www.youtube.com/watch?v=7E09SXCnArA
Odpowiedz
zajec
2017-09-24 12:41:06
0 1
Lech Wałęsa, jeden z największych filozofów , jakich urodziła nieboszczka PRL wprowadził w nasze życie pojęcie plusów ujemnych i dodatnich minusów. Nie mówiąc już o 'za, a nawet przeciw', czy ' nie chcę, ale muszę ' Na tym tle, dopuszczalna jest dyskusja o dobru, które rodzi zło i złu , przekształcającym się w dobro.
Nalezy więc wycinać tylko te drzewa, które nie rodzą, albowiem złe owoce też pożyteczne być mogą :)
Odpowiedz
statystyk
2017-09-24 13:34:40
0 4
@west
Moim zdaniem PiS lokalny ma słabe struktury i posłuży się w wyborach 'pospolitym ruszeniem', a powody tego są dwa:

pierwszy to, to że w słabej strukturze nikt nie podskoczy wodzowi i nie zostanie wypromowany nowy poseł z limanowszczyzny.

Po drugie słaba struktura PiS w powiecie umożliwia istnienie doborowo prowadzonej struktury partyjnej jaką ma ugrupowanie Panów Krupińskiego i Puchały, które jak się wydaje zarządza lokalnym PiS-em ( co udowodniły wybory samorządowe 2014 i nie tylko......)
Wiec mówiąc językiem wojny Puchała ma oficerów, a PiS to 'mięso armatnie'.

Wiec wysnuwa się wniosek, że glosując na PiS oddajesz głos na ugrupowanie Puchały i Krupińskiego gdyż w koalicji powiatowej to panowie Starosta i Przewodniczący mają głos decydujący a PiS jak się wydaje to tylko tło.
Odpowiedz
konto usunięte
2017-09-24 13:35:02
0 1
Moim zdaniem @cichy sprawy mają się tak: Polak w życiu nie podda się kierownictwu innej osoby, gdzie dwóch Polaków tam 3 zdania. Zjednoczy się tylko w obronie Wiary i Ojczyzny. Dlatego nie istnieją struktury partyjne takie jak wyobraża sobie to dzisiejsza konstytucja i pochodne przepisy na których opieramy swoje zdanie. Na niskim szczeblu gmina, powiat rządzą układy towarzysko biznesowe bo żeby rządzić trzeba połączyć siły. Więc siły się łączą wokół znajomości i pieniędzy a nie idei. Dużo dam jak mi ktoś pokaże samorząd oparty na idei.
Odpowiedz
konto usunięte
2017-09-24 13:45:11
0 1
@statystyk PiS to partia stworzona w Warszawie nie dbająca szczególnie o struktury terytorialne bo to partia wodzowska. Jej popularność w tym rejonie bierze się wyłącznie z szanowania wartości które tu są szanowane a które przez lata były wyszydzane. Zapytaj któregokolwiek zwolennika PiS o jego program... .Co do oficerów Puchały to przesadzasz. I znów trzeba wrócić do PiS, moim zdaniem aktywistom którzy tu są brakuje wiary w to że mogą przejąć władzę i tyle.
Odpowiedz
zabawny
2017-09-24 14:10:06
1 2
pytanie
Od jakiego wydarzenia pan Puchała stał się zagorzałym zwolennikiem PiS-u. :)))

@ Dj Baro
Pisz Pan pozytywnie o 'bohaterze' felietonu, ponieważ zacznie znów s....eć u obecnego Prokuratora Generalnego, jak w 2012 roku u Andrzeja Seremeta. :)
Odpowiedz
konto usunięte
2017-09-24 14:34:45
1 2
@west Tutaj się z Tobą zgadzam aktywistom potrzeba wiecej wiary i samozaparcia.
Odpowiedz
statystyk
2017-09-24 14:41:50
0 0
@West
odpowiem Ci krótko: czy powiat istniałby bez wicestarosty (PiS), etatowego członka (PiS), nieetatowego członka (PiS) - oczywiście istniałby
czy może istniałby bez; starosty , przewodniczącego rady, przewodniczącego komisji rewizyjnej, członków komisji rewizyjnej ( wszyscy z ugrupowania Panów Puchały i Krupińskiego) - nie, nie istniałby. Wiec kto dla kogo jest tłem?

Koalicja powiatowa trwa wiele lat pokaż mi kierownika dyrektora, specjalistę wysokiego szczebla w starostwie; który dostał się na swoje stanowisko z namaszczenia PiS - ja takiego nie znam wiec PiS 'oficerów' nie ma.
Odpowiedz
konto usunięte
2017-09-24 14:48:17
0 2
Ludzie to nie partie rzadzą , tylko zwolennicy NWO. oraz Ci którzy ten program realizują, popierają.

Popatrzcie na rzadzących po 1989 roku, kim oni byli?
Odpowiedz
konto usunięte
2017-09-24 14:51:39
0 3
Wielu z nich skaczą z partii do innej partii jak przyslowiowe pchły, bądź zmieniają swoje poglądy jak rękawiczki. ( jeśli się nie identyfikują z daną partię).

Popaczcie kto był kiedyś w UW , wylęgarni takich ludzi, a gdzie sa teraz?

Przykładow można mnozyć, stały element jest jeden , a mianowicie , oni sa wierni tej ideologii, a i często mierni.
Odpowiedz
konto usunięte
2017-09-24 15:05:38
0 1
Masz rację @statystyk że praktycznie wszystkie powiatowe funkcje to ludzie mianowani przez układ Puchały i Krupińskiego. Dlaczego nie dopuszczasz jednak myśli że nie ma więcej ludzi mogących ich zastąpić? Co będzie jeśli np. pomrą? Jaką masz gwarancję że nie 'zmienią pana' jak będzie trzeba? Oczywiście dzisiaj w powiecie PiS jest tłem. Tym gorzej że jak będzie trzeba to będzie odpowiadał za błędy a nie ma wpływu na decyzje. Dlaczego tak jest? Sam chciałbym wiedzieć.
Odpowiedz
cichy1
2017-09-24 15:25:43
0 3
Przepraszam : Kto wie skąd Ci nasi włodarze przyszli . Miał ktoś możliwość o to zapytać. Może IPN zna prawdę z kim mamy do czynienia. Gdyby doszło do dekomunizacji to nie było by tych pytań.
Odpowiedz
cichy1
2017-09-24 15:31:18
0 2
Nieraz publicznie wypowiadałem się na ten temat. Zebrania do tej pory prowadzi się na styl Egzekutywy P.Z.P.Rowzkiej. Miałem osobiście porównanie chociażby w Gminie Jodłownik.
Odpowiedz
dobryslopnice
2017-09-24 15:35:25
0 1
Oby też i ta PRAWDA znalazła swoje odbędzie w rządach gminy Slopnice gdzie gmina to jeden WIELKI UKŁAD!!! Ręka rękę myje, a jeśli coś przyjdzie załatwić wszystkim kieruje wójt. Pan Bóg nie rychliwy ale SPRAWIEDLIWY!!! Układ się kończy i bardzo dobrze między puchala a władza Słopnic.
Odpowiedz
pawell
2017-09-24 15:39:22
0 2
...czas zejść na ziemię i zdiagnozować chorobę nie tylko samorządów...zamiana jednych na drugich nic dobrego nie wnosi...ten sam interes...prywatny wpisany w struktury państwa.
Czas zrozumieć, że demokracja to interes wszystkich i każdego z osobna...posiada część wspólną jak w matematyce (logika).
Jeżeli w prawodawstwie nie nastapią zmiany w tym kierunku, aby człowiek był podmiotem prawa, a nie jego przedmiotem, to marzenia o lepszych elitach (władzy) możecie sobie wsadzić w buty.

Nikt nie chce takiego prawa i sprawiedliwości aby w sądzie było silne wobec słabych, a słabe wobec silnych.
Można podać wiele przykładów takiej przemocy...chociażby i ekonomicznej.(proponowane ustawy)
PRZEJŚĆ trzeba z mistycyzmu na konkretne rozwiązania w tym ekonomiczne...a takowych adwersarze 'władzy' nie przedstawiają...raczej wstrzymują się z radykalnymi rozwiązaniami, bo niepopularne i biją po kieszeni...Pana, wójta i plebana.
Odpowiedz
stokroteczka
2017-09-24 15:50:02
0 1
Już nawet po tym lekkim,lecz jakże mądrym felietonie ukazują się sceptyczne opinie.
Zgorzkniałości nam nie brak i talentu dołowania innych.
Wznieśmy się ponad swoimi wadami i zacietrzewieniem.
Myslę,że bez ludzi o takich chorysonatach,energii i uczciwości jak pani Grażyna ,niewiele zdziałamy do wyborów.
Więc razem-tak razem do roboty!!!
Odpowiedz
stokroteczka
2017-09-24 15:56:51
0 2
tak w rzeczywistości to w powiecie rządzi układ Krupińskiego .czyli układ z Magdalenki i to na przestrzeni lat bardzo skompromitowany.
A najmądrzejszym dzisiaj czytanym słowem jest stwierdzenie,że gdy PIS nie zrobi porządku ze swoimi bałwanami w Powiecie to każdy głos oddany na PIS będzie głosem oddanym na układ Krupińskiego,którego owoce dziś spożywamy.
Odpowiedz
RNlimanowa3
2017-09-24 16:27:24
0 0
Witam, po dłuższej nieobecności (mam nadzieję, że Redakcji znudziło się blokowanie mojej skromnej osoby)

Jan Puchała, nawet gdy wybory wygra Prawo i Sprawiedliwość nie będzie już Starostą. Na tą funkcje szykowana jest p. Ewa Filipiak. Pytanie czy układ maltański utrzyma się przy władzy, a Pani Ewa będzie sterowana ze szczyrzyckiego fotela.

Mnie natomiast interesuje, czy mieszkańcy limanowej pozbędą się w końcu Platformy obywatelskiej z UM Limanowa.

Pozdrawiam
Odpowiedz
RNlimanowa3
2017-09-24 16:31:39
0 0
Szanowna Redakcjo,

W związku z licznymi pytaniami mieszkańców, mam prośbę o wyjaśnienie zagadki...

#Wacław Zoń # Usługi Doradcze Michał Zoń # Urząd Miasta Limanowa # Certus Partnerzy
Odpowiedz
konto usunięte
2017-09-24 16:50:27
0 0
Widzę @RNlimanowa że Ty już znasz wyniki wyborów. Zobaczymy za rok. Moim zdaniem na rewolucję się nie zanosi.
Odpowiedz
RNlimanowa3
2017-09-24 17:14:08
0 2
Szanowny West,

Rusz cztery litery, to 'rewolucja' się rozpocznie :)

Pozdrawiam
Odpowiedz
sydney
2017-09-24 17:32:20
0 1
Każdy będzie sterowany ze szczyrzyckiego stołka.
Odpowiedz
konto usunięte
2017-09-24 17:34:01
0 3
Myślę, że musimy zacząć od sprawdzenia w IPN kto jest kim, to słuszna uwaga @cichego 1, od czegoś trzeba zacząć.

Zacznijmy zbierać informacje o pochodzeniu ludzi, którzy będą kandydować w przyszłych wyborach, zainicjujmy procedurę, subkulturę wymogu prezentacji kandydatów, wymagajmy od nich pelnej prezentacji , począwszy skąd pochodzą, co osiągnęli w soim zyciu, jakie mają prorytety i zalożenia w swoim programie wyborczym itp.

Zainicjujmy spotkania z wyborcami, zadawajmy kandydatom pytania, czasami pytania takie nawet ' do bólu' , poprośmy limanowa.in, aby rejestrowala, bądź publikowala materiały, które udostępnione bedą z takich prezentacji kandydatów, niech mieszkańcy naszego powiatu maja PEŁNY, RZETELNY przekaz.

Co Wy na to?

Jakieś inne propzycje? Śmialo zrobmy burzę mózgów, proszę. ;-)))
Odpowiedz
czajnik11
2017-09-24 18:19:27
0 1
Ciekawe czy zdąży wybudować dom w Słopnicach-
Odpowiedz
cichy1
2017-09-24 18:36:22
0 1
Grażyna ,tak się buduje silną organizację , to o czym pisałem i potwierdza wielu.
Odpowiedz
konto usunięte
2017-09-24 19:11:30
0 1
@cichy1 Bardzo mądre stwierdzenie. ;-)))
Każdy z Was wniósł do dyskusji świeży powiew optymizmu, @pawell wniósł także słuszną uwagę:
To SUWEREN, NARÓD musi być podmiotem. !!!

Podoba mi się model węgierski, gdzie w ważnych sprawach dla NARODU, mieszkańców, stosuje się referenda, zapytania kierowane do obywateli za pomocą korespondencji, jest to o wiele tańsza i swobodna metoda wyrażania swoich opinii, bez kontaktu i nacisku ze strom włodarzy, samorządowców.

Warta jest ona do rozważenia, ewentualnego wprowadzenia w przyszłości w lokalnej kulturze.
Odpowiedz
adamsmith
2017-09-24 20:35:36
1 0
jestem ciekaw czy autor tekstu z równym podnieceniem policzy ile pieniędzy straciło miasto przez pomysł burmistrza Biedy o kryptonimie Mój Rynek.
Z moich obliczeń wynika że starczyłoby na zatrudnienie całej rodziny starosty na kilkaset lat.
Odpowiedz
konto usunięte
2017-09-24 21:06:27
1 1
Posłuchajcie proszę tego nagrania w 4 minucie 41 sekundzie, z tego wynika, że niedługo kończą się rządy PIS :
' Zabójcze szczepionki i 880 mld za Warszawę, część 2 – Jan Zbigniew hrabia Potocki i Jerzy Zięba '

http://porozmawiajmy.tv/zabojcze-szczepionki-i-880-mld-za-warszawe-czesc-2-jan-zbigniew-hrabia-potocki-i-jerzy-zieba/

Polecam wysłuchać całe nagranie .
Odpowiedz
34607szczawa
2017-09-24 23:47:58
0 0
Jak czytam te pokrętne komentarze obrońców sitw/układów to mam odruch wymiotny.
Odpowiedz
34607szczawa
2017-09-24 23:52:07
0 0
RNlimanowa a możesz trochę więcej konkretów podać o co chodzi? Nie śledzę dokładnie poczynań UM.
Natknąłem się np. na to czytając o certusie... :
'c/ Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej Miasta Limanowa – ponad 3,5 mln zł dofinansowania.'.
Odpowiedz
OstreKolo
2017-09-25 02:00:09
0 0
Problem limanowskiego PiS jest gdzie indziej.

To taka sama sitwa... Przy zakładaniu tych struktur do partii zapisywano rodziny i przyjaciół- później mając prawa głosu wybierali się sami, obsadzali stanowiska. Po katastrofie i rządach PO wielu ludzi utwierdziło się w przekonaniu, że droga, którą szedł PiS była słuszna- zapisali się do partii- mimo iż wielu z nich była blokowana. Aby wyrównać przewagę sitwa zaczęła zapisywać jeszcze więcej swoich znajomych i dalsze rodziny. Nie przewidzieli tylko faktu, że osoby, które są już w PiS także mogą wystawiać rekomendacje- i tak policzyli się przy urnie podczas wyborów na prezesa okręgu. Niestety Kaczyński- nie jest bogiem i nie może posiadać wiedzy nt. 314 powiatów w PL. Miejmy nadzieję, że do wyborów samorządowych zaktualizuje swoją wiedzę- bo inaczej skutki będą katastrofalne dla Jego partii, a co za tym idzie dla Polski.
Odpowiedz
OstreKolo
2017-09-25 02:00:17
0 0
Problem limanowskiego PiS jest gdzie indziej.

To taka sama sitwa... Przy zakładaniu tych struktur do partii zapisywano rodziny i przyjaciół- później mając prawa głosu wybierali się sami, obsadzali stanowiska. Po katastrofie i rządach PO wielu ludzi utwierdziło się w przekonaniu, że droga, którą szedł PiS była słuszna- zapisali się do partii- mimo iż wielu z nich była blokowana. Aby wyrównać przewagę sitwa zaczęła zapisywać jeszcze więcej swoich znajomych i dalsze rodziny. Nie przewidzieli tylko faktu, że osoby, które są już w PiS także mogą wystawiać rekomendacje- i tak policzyli się przy urnie podczas wyborów na prezesa okręgu. Niestety Kaczyński- nie jest bogiem i nie może posiadać wiedzy nt. 314 powiatów w PL. Miejmy nadzieję, że do wyborów samorządowych zaktualizuje swoją wiedzę- bo inaczej skutki będą katastrofalne dla Jego partii, a co za tym idzie dla Polski.
Odpowiedz
Bronislaw
2017-09-25 02:11:09
1 1
Bardzo dziękuję Pani, Pani Grażyno za zamieszczenie nagrania z Panami: Janem Potockim i Jerzym Ziębą!!!

Serdecznie Panią pozdrawiam i życzę dalszej owocnej pracy dla Naszego Narodu Polskiego!!!

Króluj Nam Chryste!!!
Odpowiedz
zajec
2017-09-25 07:27:29
0 0
Świadomość i wykształcenie naszego Narodu znacznie wzrosło. Wprawdzie nikt już nie wierzy, że czarownice latają na miotłach, ale helikopterem, to już tak.
Odpowiedz
zajec
2017-09-25 07:55:05
0 0
W wyniku zmiany granic pan Hrabia stracił znaczne dobra na Wschodzie , do których , jak widzę, chętnie by wrócił. O tym, ilu młodych chłopców do domu by nie wróciło, aby Hrabiego zadowolić, pan Hrabia nie mówi.
Odpowiedz
cichy1
2017-09-25 15:20:29
0 0
zajec Coś mi się wydaje, że nie potrafisz się określić.
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Felieton: Tonący Puchała, czas na reakcję PiS"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na kontakt@limanowa.in