Baner Baner
8°   dziś 3°   jutro
Sobota, 20 kwietnia Czesław, Agnieszka, Marian, Czech

Adres piekła: ul. Stalina 269 Limanowa

Opublikowano 25.07.2018 10:35:15 Zaktualizowano 04.09.2018 15:14:21 top
37 19088

Powiatowy Urząd Bezpieczeństwa Publicznego (PUBP) w Limanowej, dawny pałacyk „Pod Pszczółką”, po sfałszowanych wyborach (3 x TAK) i Reformie Rolnej czyli największej grabieży naszych czasów, z Towarzystwa Zaliczkowego rodziny Marsów zmienił się w KATOWNIĘ UB.

Do roku 2018 o zbrodniach na tym obszarze nikt oficjalnie nie chciał mówić. Świadkowie bali się o życie. W wyniku zawiadomienia do Prokuratury w sprawie ludzkich szczątków i przekazaniu tej sprawy do IPN, bezpośredni świadek tamtego czasu złożył zarejestrowane zeznanie, które przeraża.
Obecnie Prokuratura IPN jest w posiadaniu informacji na temat ew. ludzkich szczątków zakopanych a następnie wykopanych w piwnicach budynku pałacyku „Pod Pszczółką”. Jednak już z przekazanych formacji wynika, że teren ew. poszukiwań musi zostać rozszerzony na obszar graniczący z budynkiem UB tzw. blokiem milicyjnym, gdzie mieszkał m.in. Szef Limanowskiego UB.
Informacje świadka, który nie chce ujawniać się publicznie, a swoje zeznania skierował do Prokuratura IPN, potwierdzają, że ekshumacja ciał w 1957 roku miała miejsce właśnie na terenie dziedzińca bloku milicyjnego. Dodatkowe informacje wskazują, że ciała zamordowanych żołnierzy „Ognia” mogły być wrzucane do szamba, którego wejście usytuowane jest również na dziedzińcu. Obecnie w tym miejscu postawiono budynek.
Jednak teren bezpośrednio za budynkiem pałacyku „Pod Pszczółką” ukrywa jedną ze straszniejszych zbrodni, która przez 70 lat była tajemnicą świadka. To historia, która wydarzyła się po 1964 roku (!), a została zaobserwowana z okien bloku milicyjnego. Trzeba pamiętać, że pierwsza znana zbrodnia i zakopanie ciał na terenie UB w Limanowej było dokonane w 1947 r.
Zeznanie dotyczy zamordowanej osoby ubranej w garnitur, co zdaniem świadka było ewenementem, gdyż na przesłuchania przywożono z reguły osoby w ubraniu zwierzchnim zniszczonym. Świadek jasno wskazał, że zwłoki zostały zakopane i dokładnie określił gdzie. Dodał, że wcześniej na teren katowni został przywieziony ksiądz, który terenu jednostki nigdy nie opuścił.
Dodatkowo świadek wyznał, że w latach pięćdziesiątych, jeden z pracowników UB (podaje personalia i relacje z tą osobą) wysokiego stopnia wstawił się za innym przesłuchiwanym księdzem, chcąc oczyścić go z zarzutów. W wyniku tego został zastrzelony na terenie PUBP w Limanowej.
Osoba ta podkreśla, że przez 70 lat od tamtych wydarzeń żyła w strachu, bojąc się o swoje życie, bo wie jak zbudowana jest społeczność limanowska. W pamięci nosi sąsiada, który coś nieopatrznie powiedział i za to został zabity.
Pracownicy IPN nieoficjalnie potwierdzają, że do tej pory na terenie Limanowszczyzny, byłe środowiska związane z UB są bardzo mocne.
W tym kontekście należy zadać pytanie, czy stalinowskie piekło, które mieściło się również w Limanowej pod adresem ul. Stalina 269, zmieniło swój adres?
Czy dziś w Limanowej, gdy mówi się o piekielnych losach Katowni UB nadal trzeba obawiać się o życie?
Potrzeba jeszcze większej odwagi świadków!
Odwagi!
Zobacz również:

Komentarze (37)

Walt
2018-07-25 11:14:45
0 4
'Trzeba pamiętać, że pierwsza znana zbrodnia i zakopanie ciał na terenie UB w Limanowej było dokonane w 1947 r.'.
Pierwszą odnotowaną zbrodnią było zamordowanie Wojciecha Dębskiego 'Bicza' przez funkcjonariuszy UB w kwietniu 1945r. w odwecie za uwolnienie aresztowanych żołnierzy i członków konspiracji AK w akcji z 17 kwietnia 1945r. Akcja kpr. Jana Wąchały 'Łazika', Antoniego Mruka 'Guzika' a drzwi otwierał zastępca szefa plutonu wartowniczego na UB - Teofil Górka 'Dywan'. W odwecie UB zamordowało dowódcę Oddziału LSB 'OPÓR', fałszywie podając że popełnił w celi samobójstwo. Sugeruję szerzej poszukać. Budzenie sensacji nikomu nie służy a na pewno nie uczciwemu upamiętnieniu ofiar zbrodni UB. Temat już wielokrotnie był opisywany i prezentowany na uroczystościach z okazji 1 marca Narodowego Dnia Żołnierzy Wyklętych oraz sesji historycznych, wystarczy poszukać nawet na tym portalu. A co do lat 1947-1956 i dalej to czekamy na konkrety. Owocnej i rzetelnej pracy!
Odpowiedz
pacho
2018-07-25 11:47:32
0 2
Reforma rolna była największa grabieżą naszych czasów? Naprawdę? Nie była przypadkiem dania źródła utrzymania wielodzietnym małorolnym zwłaszcza w Małopolsce. Inna sprawa to późniejsza kretyńska kolektywizacja.
Odpowiedz
DRKidler
2018-07-25 12:10:20
0 4
Historia antykomunistycznej konspiracji po 1944r., jeśli będzie prawdziwa, nie dostarczy pożywki dla legendy. Walka bratobójcza zawsze jest tragiczna, choćby się nie wiadomo co robiło, by odczłowieczyć tego drugiego, podsycić do niego nienawiść, pokazać go jako sługusa obcych lub wręcz jako obcego. Czyniły to wówczas obie strony. Ta zwycięska, przez 40 lat utrzymywała czarny mit podziemia, posługując się półprawdami, nie weryfikując fałszywych danych produkowanych illo tempore przez aparat represji i propagandy. Ten czarny mit, który położył się cieniem na życiu wielu ludzi, walczących o Polskę, męczonych, więzionych latami, musi zostać zweryfikowany.
Źle by się jednak stało, gdyby owa weryfikacja polegała na prostej zmianie barw; na wybieleniu podziemia i zaczernieniu tych, którzy je zwalczali. Już pierwsze kroki na drodze poznania dziejów powojennej konspiracji wskazują, iż są to dzieje pogmatwane wymykające się jednoznacznym ocenom. Zastąpienie potępienia apoteozą byłoby równoznaczne z kreowaniem nowego mitu.
~ Krystyna Kersten, Między wyzwoleniem a zniewoleniem (Polska 1944-56), Londyn 1993, s. 94
Odpowiedz
konto usunięte
2018-07-25 13:43:24
6 1
literatury.......... pod tytułem......... na Nas wszystkich.......... przepraszam za błędy.

Kolejny BARDZO DOBRY felieton Pana Pawła Zastrzeżyńskiego.

Gratuluje.
ODWAGII RODACY, ODWAGI mowcie prawdę , My NAROD POLSKI jej potrzebujemy.

My Polskę odzyskamy oddolnie, nie potrzebujemy na to żadnych partyjniaków łasych na stołki i własne kariery, interesy, TYLKO.

Ten ruch społeczny jest już DUŻY i skuteczny , jak zwykle zaczął się od ROLNIKÓW.
Odpowiedz
konto usunięte
2018-07-25 13:45:44
7 1
OOO MÓJ KOMENTARZ ZNIKNĄŁ , tutaj naprawdę rzadzą spadkobiercy złych ludzi.
Odpowiedz
pan
2018-07-25 14:16:58
2 13
@grazynahayes
Szwarc, mydło i powidło - to Pani komentarze. Wielokrotnie zwracałem na to uwagę, nie rozumiem zatem skąd to zdziwienie. Większość wpisów zawiera całe mnóstwo linków do materiałów niezwiązanych zupełnie z tematem publikacji na portalu.

Już kiedyś pisałem, że na portalu jest miejsce na prezentowanie poglądów w każdej sferze, ale należy to robić w odpowiedni sposób. Bardzo proszę założyć sobie bloga lub publikować w dziale „Wy tu piszecie” - takie artykuły nie mają ograniczeń co do objętości treści, można do nich dodać zdjęcia, zamiast linków umieszczać filmy z YT, a zainteresowani Czytelnicy mogą je komentować. Podkreślę: zainteresowani. Bo ktoś, kto wchodzi na lokalny portal chce uzyskać informacje na temat swojej „małej ojczyzny”, a Pani serwuje codziennie przegląd globalnych teorii. Od tej pory komentarze zawierające odnośniki do wywodów na temat masonów, iluminatów, żydokomuny, lechistanu, chemtrails i in. będą usuwane.

Proszę również, by zaprzestała Pani umieszczania dwóch wpisów jeden po drugim, nawet jeżeli zdarzyła się Pani literówka czy błąd.

Pozdrawiam!
Odpowiedz
adamuser
2018-07-25 15:04:11
4 7
'Do roku 2018 o zbrodniach na tym obszarze nikt oficjalnie nie chciał mówić.'
I znalazł się Paweł Zastrzeżyński, który nie bacząc na grożące mu śmiertelne niebezpieczeństwo, zaczął drążyć temat.
W felietonie jak zwykle brak jakichkolwiek konkretnych informacji. Jak zwykle jest tajemniczy 'ktoś', nie wiadomo gdzie, nie wiadomo kiedy. Jeśli IPN wykaże wolę obiektywizmu , to przesłucha rodziny osób na których wykonywano wyroki, którym rabowano dobytek, których pobito do nieprzytomności bo bronili swojego majątku. A kto to wszystko robił? Właśnie ci których niektórzy nazywają 'Żołnierzami Wyklętymi'. W jaki sposób walczyli o wolność po zakończeniu wojny? Rabując lub zabijając biednych ludzi? Z kim ta walka była?
Odpowiedz
bigcrash
2018-07-25 15:12:29
4 5
Pan Zastraszyński czy Zastrzeżyński niczego nowego nie opisuje i nie wnosi swoimi 'felietonami'. Masło maślane, podobnie jak w radosnej Twórczości mojej idolki Pani Grażynki - tu Pan Zastraszyński może się uczyć.
Kolejny raz proszę aby Pan przestał robić gów...noburzę w okół katowni UB, bo o tym wszyscy wiedzą od zawsze!
Chyba Pan tylko nagle odkrywa przed sobą prawdę!
Lepiej proszę zrobić akcję zbiórki funduszy na odpowiednią i godną tablicę, pogadać z Bankiem o zgodzie na instalację. Proszę REALNIE zadbać o należną pamięć i męczeństwo a nie paść się na tamtych tragediach RZEKOMO je odkrywając a dodam, że KAŻDY mieszkaniec Limanowej je zna lub ma oględne o tych miejscach pojęcie historyczne.
Odpowiedz
konto usunięte
2018-07-25 15:56:56
3 8
PAN brawo!!!!!!!!!!!!! wreszcie jakaś reakcja na wpisy grażyny :)
Odpowiedz
cichy1
2018-07-25 16:17:55
1 5
No cóż . Prawda jest jedna ,przyszedł nowy system w1945r i aby mógł się zainstalować usuwał wszystko co miało inne barwy inne poglądy . Tą prawdę to ja znam z przekazu rodziców a i częsć z tamtych lat znam i osobiście. Wiedzieli a się bali o utratę życia bo jedno słowo przeciw mogło kosztować życie. Kto zginoł po drodze między Jodłownikiem a Limanową kiedy to zabierano ziemię na tym terenie,i tworzono P.G.R I SPÓŁDZIELNIE. Moi drodzy jeszcze żyje to plemie a i ich dzieci, wnuki . Tak to ta opcja ciągle ingeruje w codzienne życie naszej pięknej limanowszczyzny. Dodatkowo wspierana przez przyjezdych nie wiadomego pochodzenia po latach 80 tych jako ucieczki z terenów ,gdzie byli znani z swojej działalności a i wsparcie dla ubecji z naszych terenów .Dlatego co stoi na pszeszkodzie aby Ipn ujawnił publicznie te nazwiska .
Odpowiedz
Hiena
2018-07-25 16:55:12
4 3
@cichy1 a teraz nadszedł jaki system?
Odpowiedz
konto usunięte
2018-07-25 17:03:06
6 2
@cichy1 Pomyśleć , że minęło siedemdziesiąt kilka lat od tych tragedii , a My wciąż nie możemy nawet nazywać rzeczy po imieniu . Ty to nazywasz 'plemię' , a inni udają, że nic się nie stalo .

@PAN Możesz Pan usuwać wszystko co się Panu podoba wraz z wtórującym Panu PLEMIENIEM, ale PRAWDY nie ukryjecie.

Niedługo rzeczywistość Was przerośnie, ale to zostawiam póki co jako ogromną NIESPODZIANKĘ dla tych, którzy myślą, że wszystko mogą, nawet zakrzyczć prawdę historyczną.
Pycha bowiem kroczy przed upadkiem .

Zgadzam się bowiem z autorem tego felietonu rownież w tym kontekście:
'
Osoba ta podkreśla, że przez 70 lat od tamtych wydarzeń żyła w strachu, bojąc się o swoje życie, bo wie jak zbudowana jest społeczność limanowska. '

Dlaczego tak? Sami pracownicy IPN bowiem mówią tak:

' Pracownicy IPN nieoficjalnie potwierdzają, że do tej pory na terenie Limanowszczyzny, byłe środowiska związane z UB są bardzo mocne.'

Uwierzcie mi proszę, sama osobiście znam takich, którzy' ślizgają się ', istnieją w lokalnych władzach między innymi dlatego, że ścisle są powiązani z tymi środowiskami , a oficjalnie grają rolę 'ANIOŁKÓW', poczciwych ludzi , czasami nawet udawanej opozycji, a wszystko to po to , aby trzymać się stołka i wspierać dawnych OPRAWCÓW. !!!

My Was wygrzebiemy za kurtyny jeden po drugim, ale na INNYM PORTALU , który niedługo zaistnieje.
Zapraszamy już teraz wszystkich obrońców tych katów na nowy portal, tam podyskutujemy sobie merytorycznie, a jak nie to nie ma zmiłuj się.
Odpowiedz
DRKidler
2018-07-25 17:06:33
4 5
@adamsumer: Ten chory pseudo publicysta to zwolennik Pisu , tv republika się kłania, a ponadto pisze jeszcze artykuły dla:
http://www.rp.pl/Prawo-i-Sprawiedliwosc/170729558-List-otwarty-do-Prezesa-Jaroslawa-Kaczynskiego.htm
https://malydziennik.pl/tag/pawel-zastrzezynski/
https://wiadomosci.wp.pl/list-otwarty-do-premier-beaty-szydlo-z-prosba-o-kontrole-youtube-6144773627127937a
Co ten gościu publikuje i dokumentuje. Przecież do tej roboty trzeba mieć choć trochę rozumu. Chłopina niech się pacnie w ten swój zryty beret, bo jeszcze będzie chciał nas ubezwłasnowolnić. W trosce o bezpieczeństwo tego pana należny odebrać mu papier , długopis i komputer
Odpowiedz
cichy1
2018-07-25 17:36:11
2 3
Hiena; Mój drogi ,jak sądzisz dlaczego teraz możesz pisać co chcesz . Jak sądzisz czy możesz mieć pewność , że twNasze dane nie są skrupulatnie przechowywane. Ja już wiele z tego tytułu przeszedłem ale dalej uzewnętrzniam swoje przeżyćia i doświadczenia nie mając pewności ,że ktoś nie zapuka do moich dżwi . Moj drogi to co się stało przy okrągłym stole to jest dalszy ciąg stanu wojennego,jest to inna forma walki ale sprowadza się tylko do jednego , DO UTRZYMANIA WŁADZY .
Odpowiedz
Hiena
2018-07-25 17:57:41
2 5
@@cichy1, przyjacielu no właśnie nie mogę pisać co chcę bo gdybym co chcę napisał to z garbatą nacionalistką z tego portalu łaził bym po sądzie a z autorem niniejszej publikacji jeździłbym do trybunału praw człowieka. Nie mogę zatem pisać co zechcę. Ale na szczęście nie ja robię z siebie matoła srającego we własne gniazdo. Na marginesie, autor tych flaków z olejem nie ma prawa legitymować się tytułem reżysera gdyż zdobył wykształcenie w szkole filmowej Wajdy a na tego sra i wyzywa od komuchów zatem delegalizuje ową placówkę i przeznacza do likwidacji i tak z każdą do jakiej uczęszczał gdyż je wszystkie zawiązał miniony ustrój. Więc dla mnie to ułomny ludowy niewyedukowany twórca, który filmuje martwą naturę gdyż filmowany obiekt się nie przemieszcza...
Odpowiedz
konto usunięte
2018-07-25 18:11:57
5 1
@cichy1 Jakim trzeba być zwyrodnialcem, aby stawiać się po stronie KATÓW polskich bohaterów, tych którzy walczyli za wolność Naszą oraz Polski?

Myślę, że trzeba być wyzutym z wszelkich wartości bądź trzeba być jednym z nich , z tego żmijowego plemienia. Innej opcji nie ma , nawet teoretycznie.
Nie bój się o pukanie przekręrtów, fanow katów do Twoich drzwi, bo popki co to polscy patrioci szykują listę tych katów, zdrajaców, zaprzanców i innych 'wynalazków' dzialających na szkodę Polski i obywateli tego kraju.

Kara ich nie ominie , a nawet Ci pookrągłostołowi zdrajcy ich nie ochronią wraz z agenturą.
Poki co , jak pisałam wcześniej polscy rolnicy skutecznie bronią interesu Polski i Polaków, a to jest dopiero początek OGÓLNOPOLSKIEJ MOBILIZACJI, Osobiście mam zaszczyt brania udziału w tym krajowym projekcie ratowania Polski i Polaków, mamy już dobrze rozbudowujące się struktury patriotów, aktywistów. Nie tylko to , biorę też udział w wspieraniu międzynarodowego dochodzenia w sprawie znikających dzieci.
Niedługo będzie potężny skandal związany z tymi i innymi nadużyciami, matactwami. Sponsorują to zagraniczni milionerzy , włączymy ich i w polskie sprawy.

Nie ma problemu poznamy wszystkich oprawców z dawnego pałacyku 'Pod pszczółką'. To jest rodzaj umowy wiązanej: My damy Polakom ochronę i wizję na lepszą przyszłość, a nasi RODACY powiedzą to co trzeba w imię OBRONY dobrego imienia zamordowanych przez UBeków.

Można chronić oprawców na różne podłe sposoby, ale ruchu społecznego broniącego NASZEGO narodowego interesu już NIC i NIKT nie zatrzyma, nawet najwięksi krzykacze na tym portalu.
Odpowiedz
Pracus
2018-07-25 18:50:17
2 6
grazynahayes tyś to jest opetana ! Lecz się !
Odpowiedz
TSilver
2018-07-25 19:54:47
1 4
@bigcrash nie zgodzę się z Tobą, za mało się o tym mówi powinno być głośno o tym by więcej takich błędów nie było... Ja do nie dawna w ogóle o tym nie wiedziałem, lekcjach historii milczy się skąd młodzi ludzie mają o tym wiedzieć? Komuna to jedno wielkie zło!!! Komu się żyło lepiej? Partyjnym, oprawcą , kolegą partyjnych.
Odpowiedz
konto usunięte
2018-07-25 20:04:55
4 3
@Pracus To na potrzeby komentarzu nie w temacie stworzyłeś sobie nowy nick?
He, he , he.
Widzisz wedlug defginicji KK opętani, tudzież wysłannicy szatana na ziemii stworzyli Nam te piekło łącznie z mordami naszych oprawców , katami UB, NKWD, tudzież SB-cy.

W książce pt: ' Szatan naprawdę istnije- największy wróg człowieka' P. Bonifacius GUnther CCD
na stronie 302 została przytoczona Ewangelia wg. Św. Jana rodział 8, 37-44 wyraźnie mówi o tym KTO pochodzi od DIABŁA ( patrz jest przez niego opętany:
' Wy z OJCA DIABŁA JESTEŚCIE i pragnienia ojca waszego wypełniać chcecie, on jest mężobójcą od poczatku i w prawdzie nie wytrwał , bo nie masz w nim PRAWDY, gdy wypowiada kłamstwo , mówi od siebie , bo kłamcą jest i ojcem kłamstwa. '

Przeczytaj calość od 37-44 wtedy masz czarne na białym to o czym pisałam w komentzru usuniętym przez PAN. Wy nawet biblii NIE SZANUJECIE, słowa bożego.

O masonerii KK mówi natomiast , że' sa oni wysłannikami szatana na ziemii'. Wszystko jednak wskazuje na to, że są to prawdy zakazane tutaj.
We wspomnianej ksiązce na stronie 91 rodział nosi nazwę;
' Masoneria hierarchicznym kościołem szatana. '

Tutaj jednak jeden 'EKSPERT' ważniejszy od drugiego. .....

PYCHA kroczy przed upadkiem, powiadam Wam.

http://twojabiblia.pl/czytaj/J/8

Przeczytaj uważnie w linku powyżej i zastanów się co piszesz.
Odpowiedz
34607szczawa
2018-07-25 22:05:03
1 2
Z Leppera sie śmiano i robiono z niego wieśniaka i idiotę. Podobno się powiesił sam a przekrety o których mówił ucichły. Jankowskiego wynosili z sejmu a podobno mu coś dosypano do napoju przed jego wystapieniem a w efekcie polskie cukrownictwo wykupili za darmo Niemcy. Teraz z Pani Grażyny chcą zrobic opętaną hmmm... co tu się wyprawia w tym kraju?

Jeszcze brakuje aby prokuratura ścigała zwykłych komentujacych w internecie. Już były zreszta próby zastraszania ze strony lokalnej władzy.
Odpowiedz
LuckyLuke1
2018-07-25 22:43:04
3 2
@grazynahayes, jeżeli to co mówisz odnosi się do ruchu narodowego tzw 'narodowców' to wszystko jasne. To jest ruch działający tak na prawdę na rzecz Kremla i za jego pieniądze, mający w imię szczytnych haseł siać zamęt i destrukcję m.in. w mediach. Wypisz wymaluj tak wyglądają Twoje działania na tym portalu. Lubisz linki to ten jest dla Ciebie: http://www.fronda.pl/a/polacy-zawsze-wierni-moskwie,35226.html
Odpowiedz
Hiena
2018-07-25 23:32:56
2 3
@GH, błagam naucz się pisać, ja rozumiem pomylić się, zrobić błąd każdemu się zdarzyć może ale Ty nie piszesz zdania bez błędów, jak jakiś ułomnej z czwartej klasy. Przecież tego co piszesz nawet z pełnym zaangażowaniem przeczytać się nie da bo to nie jest po polsku! Ja rozumiem, że posiadając umiejętnoś pisanie w pierwszym pokoleniu jest trudno coś sklecić i trzeba kopiować ale litości, przecież to jakaś porażka...
Odpowiedz
konto usunięte
2018-07-26 00:01:23
3 2
@Hiena Porażką to jesteś ty i inne przekręty tutaj.
Życie to nie bajka , to nie puste słowa,i TEATR, który tutaj tworzycie , lecz konkretne działania. Ty zaś marudzisz , ubliżasz na okrągło innym, niczego pozytywnego nie stworzyłeś poza notorycznym kompromitowaniem siebie i tobie podobnym oszołomom.

Ty NIGDY nawet nie podałeś konkretnego rozwiazania problemu, propozycji takiego rozwiazania. Ludzie twojego pokroju to są typowi MĄCICIELE, dzielacy innych , konkliktowi ludzie, tzw, PUSTAKI. Tacy ludzie niszcza , a nie tworzą, są DESTRUKCJĄ samą w sobie.

@LuckyLuke Nie piszesz dzisiaj o judeo-chrzescijaństwie? Dzisiaj specjalizujesz sie w rosyjskiej agenturze?
Przecież to pookragłostołowe oszołomy , zdrajcy Polski są czesto obcą agenturą. Przecież to wielu z PO, PSL z którego to środowiska sie wywodzisz plus niektórzy PISowcy byli ruskimi agentami. Przypomnij sobie aferę Komorowskiego i jego agenturalne powiązania z GRU itp.

Daj sobie już siana z tymi narodowcami, co jeszcze wymyślicie BEZRADNE przekrety? Czego sie boicie? Macie jak w szwajcarskim banku, że wszystkich was tutaj lub na innych portalach 'wyłuskam' jak wszy z waszej głowy .

Nie ma zmiłuj sie dla fanów UBeków, SBeków, NKWD i innych katów POLSKIEGO NARODU oraz ich spadkobierców.
Odpowiedz
saxon
2018-07-26 00:08:37
3 2
Panie Toporkiewicz - Dzięki za publikację felietonu pana Zastrzeżyńskiego i za utemperowanie cyrku odprawianego na tym portalu przez @grazynahayes. Jedno i drugie było niezbędne.
Odpowiedz
jakoooo
2018-07-26 00:19:34
2 3
Nie mam pojęcia, co bierze Pani GH, ale po wpisach wnioskuję, że jest to dobry towar.
Odpowiedz
Hiena
2018-07-26 00:38:30
1 3
@GH, ojojoj jak prawda boli, nie unoś się tak kobieto bo Ci żyłka pięknie. Miotasz się kobieto, nie znaczysz nic a jedyne co możesz to tupać sobie nóżką. Nie znaczysz nic i też nic sobą nie reprezentujesz bo brak Ci podstawowego wymogu, wiedzy. Pieprzysz to samo bez przerwy o diabłach, żydach i okrąłym stole, o tym co trzeba zrobić żeby ukrzyżowane uleczyć czy naprawić Polskę, a do czego doszłaś, gdzie jesteś? Ano nigdzie, podstarzała, sfrustrowana, przesiąknięta jadem z poturbowanym przez menopauzę umysłem babka z koła gospodyń wiejskich, nic ponad to! Wielka patriotka z emigracji, kompromitujesz się kobieto każdym zdaniem w nim bykami i absolutnym brakiem wiedzy. Taka tam Ledy Burak...
Odpowiedz
zajec
2018-07-26 07:15:37
2 1
Rzecz jest w tym, że człowiek rodzi się z gruntu zły. Jego żądze zabijania i niszczenia są ograniczane jedynie przez warunki w jakich zamieszkuje. Wystarczą drobne zabiegi socjologiczne i wychodzi prawdziwa natura. Za komuny robotnicze i chłopskie syny przebrane w zielone mundury strzelali do swoich ojców i braci i nie byli to żadni sowieci ani ormowcy czy ubecy. To byli chłopcy z zasadniczej służby : tydzień zamknięcia na kompanii bez prawa wyjścia, zagęszczeni po dwóch na łóżko i bez obiadu. To prosty sposób tresury , aby anielskiego serca poszedł strzelić za przepustkę. Oczywiście żaden diabeł nie istnieje, to cecha naszych zwierzęcych charakterów, dzięki czemu, jako nagie małpy przetrwaliśmy w jaskiniach pożary lasów. Gdyby istniał cieleśnie, amerykańscy uczeni dawno temu wyłapaliby wszystkich Asmodeuszy do słoików i pokazywali w ZOO.
Odpowiedz
konto usunięte
2018-07-26 08:33:35
3 2
W książce Wojciecha Sulmińskiego oraz majora Budzyńdskiego dawnego szefa UOP oraz ABW lubelskiego 'To tylko mafia' zostały pokazane wszystkie brudy, podłości i niektóre HIENY, które zdradzały, sprzedawały Polskę za bezcen, takie hieny cmentarne dlq których ojczyzna i rodacy nic nie znaczyły i nie znaczą. Te wszystkie hieny spotykały się na 18 pietrze w hotelu Mariot. Spotykali się tam czołowi politycy z SLD, obecnej PO , i innych partii rzadzacych w III RP, oprócz narodowców.

Byli tam też typowi ludzie z mafii pruszkowskiej, agentura OBCA i ta z dawnej WSI, był tam też osobiście agent z GRU , który ganiał tam z bronią ku ogromnemu postrachowi polskich polityków i 'bonzów'mafijnych . Bywali tam też i ludzie z obecnych partii politycznych w Polsce , niejaki Pan poseł z Nowoczesnej Paweł R.

O czym więc tutaj piszecie o jakich ruskich agentach? Oni na salonach bywali w Polsce, siedziała ruska agentura w ambasadzie, poczytajcie o aferze marszałkowej z Komorowskim, w roli głównej, prześledzcie prasę z tamtych czasów. Rosyjscy agenci na salonach bywali u polskich polityków. Teraz inni agenci tam bywają, no napewno jeden slynny 'doradca' obcego kraju., narodu

Teraz sedno sprawy:, UBECJA.
Wiem już od dawna od swojej rodziny z Mszany Górnej oraz od wielu ludzi tutaj gdzie obecnie mieszkam o pewnym rodzaju ludzi, którzy mieszkają w niektórych miejscowosciach w naszym powiecie. Opowieści tychże naocznych świadków potwierdzają ten cytat z tego felietonu:
' Pracownicy IPN nieoficjalnie potwierdzają, że do tej pory na terenie Limanowszczyzny, byłe środowiska związane z UB są bardzo mocne. '

Mówiono mi, że w pewnej miejscowości w naszym powiecie podczas II W. Ś. bywali tacy lokalni ludzie, którzy donosili Niemcom o polskich partyzantach. Ci sami ludzie po wojnie donosili naszym okupantom przywiezionym na rozkaz Stalina z ZSSR na polskich patriotów , żołnierzy niezłomnych.

'Ogień' i jego żołnierze ostrzegali ludzi, aby nie donosili o nich do okupanta. Ostrzegali ich o ewentual;nych konsekwencjach jakie ich spotkają gdy będą donosić na polskich żołnierzy do KATÓW Ubeckich i innych hien z nimi powiązanych.

Reguły były proste, wszystko było jasne i uczciwe, W czasach okupacji NIE MOŻNA ZDRADZAĆ OJCZYZNY i RODAKOW, W czasie wojny zgodnie z regułami wojennymi zdrajcy sa rozstrzeliwani.

Gdyby nie te zdradzieckie gnidy dworskie, które zdradzały i nadal zdradzają , sprzedają POLSKĘ i Polaków, bylibyśmy WOLNYM i szczęśliwym krajem, obywatelami.

Wszyscy Ci, którzy znajdują powody usprawiedliwiania polskich KATÓW , zdrajców naszej ojczyzny są podłymi zdrajcami, zakałą tego kraju. Oni są powodem naszych nieszczęść i wszelkich zmartwień.

@ Hiena i jemu podobni , a może ta sama osoba rozklonowana w nickach:
Póki co to widzę, że Was wszystkich szał ogarnął, gdyż zamiast pisać merytorycznie , na temat skupiacie się na ataku na mnie. Skoro według ciebie nic nie jestem warta to dlaczego poświęcasz mi tyle czasu i własnego jadu, żmijowego jadu? ;-)))
Ponoć nic nie znaczące osoby, ludzie nie warte są wspomnienia, poświęconego im czasu i zachodu, nieprawdaż?

Oj ciapciusie , ciapciusie zwykłe pospolite zaprzaństwo jesteście. Ci, którzy chronią katów sami są nic warci.

Poszlajcie jeszcze troszkę , bo wam krew buzuje ze wściekłości. Wy własną matkę i ojca sprzedalibyscie za 'ducki', tak jak sprzedajecie Nas i naszą ojczyznę za swoje stanowiska itp.

O wszystkich przekrętach żyrujących na Polakach i Polsce w naszym regionie będzie napisane , jak nie tutaj to na naszym portalu.

Miłego dnia Wam zyczę zgredy zdradzieckie. ;-))
Odpowiedz
Hiena
2018-07-26 10:24:36
2 2
Ta dalej swoje, z imprez w Mariocie, nie na 18 ale 1 piętrze pamiętam tylko wiejskie cizie co za funta laskę robiły a za 10 wyjeżdżały robić w Londynie masowo każdemu. Nie ekscytuj się, że ktoś Tobie czas poświęca, poprostu jesteś wyjątkowo irytująca w pisaniu tych idiotyzmów!
Odpowiedz
konto usunięte
2018-07-26 11:24:58
2 3
@Hiena tudzież @LuckyLuke1 Masz rację pewnien człowiek w pewnym biurze w Limanowej mówi wszem i wobec, że pewna 'ciota' robiła laskę w Londynie innym panom ( oczywiście 'ciota' to facet) . Mam to nagrane jak ta osoba to rozpowszechnia, on nawet twierdzi, że ponoć ta 'ciota' pracowała w burdelu w Londynie. Oj takie to są lokalne rozgrywki i pomówienia pomiędzy niby zaprzyjaźnionymi ludźmi w tzw. biznesowo-politycznych sferach.

Jedni warci drugich, bez wzgledu na to czy mówią o sobie prawdę czy kłamią, kręcą oni ze sobą dziwne interesy i donoszą jedni na drugich, a oficjalnie to niby są kolegami , tudzież przyjaciółmi.

Pisałam bowiem już kiedyś : czego można spodziewać się po takich, którzy jak dziwki sprzedają Polskę i jej obywateli? Dziwki to dziwki.

W hotelu Marriott natomiast na 18 piętrze przyjmował wszystkich niejaki Wiktor Kubiak . Jak napisano w książce 'To tylko mafia' na stronie 90:
' 'Wiktor Kubiak urodził się w Brześciu wiosną 1945 roku w rodzinie polskich żydów'

Resztę tych sprzedajnych polityków, biznesmenów, ganksterów pruszkowskich czyli tzw. 'mafii trzepakowej' , bo prawdziwą mafią byli ludzie z dawnego WSI i wskazani w książce politycy od lewa do prawa można znaleźć w w/w książce.

Miłej lektury życzę. ;-)),
Odpowiedz
Pracus
2018-07-26 15:15:47
2 3
Grazynahayes wystarczy na facebook wpisac twojego nicka i zaraz widac ta buzke :-)
Odpowiedz
konto usunięte
2018-07-26 16:48:47
1 5
a ja mam pytanie dlaczego ci mordercy z UB i MO maja tłuste emerytury i żyją na koszt społeczeństwa, odebrac im to wszystko niech ich teraz Putin utrzymuje?

i jeszcze jedno kto broni obecnie esbeckich emerytur??? same ścierwa i konfidenci SB, pora ich też rozliczyc.
Odpowiedz
konto usunięte
2018-07-26 16:52:22
0 5
ciekawostka niektórzy z UB cudownie nawróceni biegaja tez do kościoła, czyżby mieli sumienie???
Odpowiedz
konto usunięte
2018-07-27 11:11:38
2 2
Co do ,,bohaterów ' ''Ognia' to proszę przeczytać książkę pod tytułem ,, Oddział' . Napisał ją syn partyzanta 1 Pułk Strzelców Podhalańskich AK . Tu taki mały wstęp http://krakow.wyborcza.pl/krakow/1,42699,20026053,partyzanci-walczyli-o-polske-ale-niektorzy-zabijali-dla-zysku.html
Odpowiedz
saxon
2018-07-27 17:44:28
1 1
@akko - 'Wyborcza' jak zwykle pisze gównoprawdę.
Odpowiedz
konto usunięte
2018-07-27 18:13:12
0 0
@akko Czego ty się spodziewasz po gazecie, której wlascicielem i sponsorem są potomkowie NKWD, UB, tudzież SBków?
Czy Ty na glowę upadłeś? Jak opracy KACI UBeccy i inni poparańcy mogą źle pisać o sobie lub swoich katowskich pobratancach?

@Pracus Napisałeś tak w swoim ostatnim kometarzu:
' Grazynahayes wystarczy na facebook wpisac twojego nicka i zaraz widac ta buzke :-) '

Czy mógłbyś mi wytłumaczyć o co tobie chodzi z tym facebookiem , moim nickiem i buzką?

Możesz być bardziej precyzyjny w tym komentarzu?
Odpowiedz
konto usunięte
2018-07-28 01:29:02
0 2
saxon ja niczego dobrego nie spodziewam się po neofaszystowskich gadzinówkach typu Gazeta Polska Codzienna i tym podobne które robią sieczkę z mózgu niewykształconym prymitywom pisowskim . Jak to mawia guru medialny tej sekty ciemny niewykształcony pisowiec to kupi .
grazynahayes tyle ubeków i różnej maści stalinowców co jest w Patologi i Skundleniu (czytaj PIS) to nigdzie nie znajdziesz . Cóż mnie mózgu nie wyprali i wiem że wam to nie pasuje niestety . Nawet obecnie napisany tu artykuł potwierdza że pisowska prokuratura w Limanowej składa się z potomków UB . Opisane w książce 'Oddział. Między AK i UB - historia żołnierzy 'Łazika'' wydarzenia miały miejsce i jeszcze je ludzie pamiętają np z Kamienicy , Łącka , Zabrzeży . Nie ma co zaklinać rzeczywistości i wymyślać kłamstw dla lepszego swojego samopoczucia . Nie chodzi też o wyborczą ale o książkę która wam nie pasuje . Nie pasuje wam to do obecnej neofaszystowskiej ideologi pisowskiej . Ideologię tą najlepiej rozpracował marszałek Józef Piłsudski . Kazał pozamykać neofaszystów polskich z ONR w 1934 roku w Berezie Kartuskiej i zdelegalizować to gówno . Gówno to obecnie przeżywa odrodzenie . Bandyci ONR na usługach pislamu są obecnie nietykalni bo to ,,bohatyry ' tak zwani narodowi . Po nowych wyborach trzeba będzie zrobić z neofaszystami pisowskimi porządek . Należy ich na nowo zdelegalizować i pozamykać w nowym obozie pracy Bereza Kartuska II . Razem z nimi sędziego który ich zarejestrował
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Adres piekła: ul. Stalina 269 Limanowa"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na kontakt@limanowa.in