Baner
6°   dziś 7°   jutro
Czwartek, 18 kwietnia Alicja, Bogusława, Apoloniusz, Gościsława

38-latek zmarł w łazience szpitala

Opublikowano 20.02.2013 15:24:24 Zaktualizowano 05.09.2018 10:30:47 top
105 35427

Limanowa. Wczoraj wieczorem w łazience limanowskiego szpitala rodzina znalazła wykrwawiającego się 38-letniego mężczyznę. Niestety pomimo pomocy lekarskiej mężczyzna zmarł.

38-letni mężczyzna do szpitala w Limanowej trafił w ubiegłą środę z bólem brzucha. Jak poinformowała nas rodzina mężczyzny, został przyjęty na oddział chirurgii. Diagnozy nie udało się ustalić, ale pomimo to w piątek bardzo słabego wypisano go do domu.

- Nie na długo. W niedzielę kolejny raz bardzo źlę się poczuł, miał problemy z brzuchem i oddawaniem moczu - relacjonuje rodzina mężczyzny.

Rodzina zawiozła go do szpitala. - Po kilku godzinach spędzonych na SOR, trafił na oddział chirurgii, a stamtąd na oddział wewnętrzny, celem diagnostyki - dodają.

Wczoraj żona 38-latka odwiedzała męża w szpitalu. Znalazła go w łazience w kałuży krwi po krwotoku. Próbowano ratować życie mężczyzny. Niestety nie udało się.

Kobieta została teraz sama z trójką małych dzieci.

Jak się dowiedzieliśmy rodzina zmarłego zamierza złożyć w tej sprawie zawiadomienie do organów ścigania o możliwości popełnienia przestępstwa.

Czekamy na komentarz szpitala w tej sprawie.

Komentarze (105)

pawlosi1
2013-02-20 15:39:03
0 0
No comment....
Odpowiedz
planet9
2013-02-20 15:44:56
0 0
CORAZ GORZEJ W LIMANOWSKIM SZPITALU SIĘ DZIEJE
Odpowiedz
voldo2
2013-02-20 15:50:37
0 0
czy to jest jeszcze szpital z prawdziwego zdarzenia ? czy tylko z nazwy nim pozostał ?
Odpowiedz
Julek
2013-02-20 16:31:10
0 0
Tomograf był sprawny?
Odpowiedz
Doradca
2013-02-20 16:34:18
0 0
Kobieta została teraz sama z trójką małych dzieci.
Wyrazy Współczucia dla Rodziny.
Czas się zastanowić czy może być coś cenniejszego od życia.
Panowie i Panie lekarze nieomylni coś chyba nie do końca jest w porządku.
7 dni wystarczyło, by zmarł 38 letni mężczyzna pod Waszym okiem.
I jak tu ufać, że do Szpitala idziemy po pomoc?.
Odpowiedz
konto usunięte
2013-02-20 16:48:10
0 0
Umieralnia, a nie szpital. Wyrazy współczucia dla rodziny.
Odpowiedz
maly07
2013-02-20 16:53:08
0 0
szok...
dla dyrekcji ważniejsze są płatne parkingi niż jakość świadczonych usług medycznych.
Odpowiedz
mon
2013-02-20 17:07:48
0 0
Kadra pracująca - to lekarze,którzy mają kwalifikacjie...,a może rodzina za mało dała,albo nic nie dała...nie chcę nawet myśleć o tym ,dobrze że rodzina sprawę pchneła dalej.Wyrazy współczucia dla rodziny...
Odpowiedz
wiemniepowiem
2013-02-20 17:09:00
0 0
przestańcie pisać o głupotach, co mają parkingi wspólnego z tym tragicznym zdarzeniem? co ma wspólnego Dyrektor z tym zgonem? masz jakieś informacje, co było przyczyną tej tragedii? masz w ręku wynik sekcji? Prokuratura postawiła jakieś zarzuty? Opanujcie się i pamiętajcie, ze poza faktem, że Pacjent zmarł, nic innego nie napisano. Panie Top, a Pan może kiedyś nauczy publikować się pełne informacje? Może, żeby uciąć takie głupie komentarze trzeba publikować zdanie wszystkich stron? Stwierdził Pan, że czeka na komentarz Szpitala, nawet ludzką tragedię podzieli Pan na swoje odcinki? Żeby bylo o czym pisać? Dlaczego gazety, poważne Redakcje nie uprawiają takich odcinków jak. Pan? Odpowiem, bo jest to informacyjnie niepełny przekaz i praktyki niezgodne ze sztuką dziennikarską.Rozumiem, skąd Pan to może wiedzieć? Może zajmie się Pan także moderowaniem tych glupawych komentarzy?
Odpowiedz
wiemniepowiem
2013-02-20 17:13:35
0 0
mam pytanie, czy ktoś z Was tam był, w tej łazience, badał tego pacjenta, ktoś z Was jest patomorfologiem który zna wyniki sekcji i analiz? ktoś z Was jest lekarzem? no i po co głupoty pisać?
Odpowiedz
romcio1985
2013-02-20 17:13:37
0 0
wyrazy współczucia dla rodziny :(. Kilka miesięcy temu zmarły bliźniaki, niedawno mieliśmy sprawę śmierci pacjentki, która czekała na karetkę. Teraz wykrwawienie się pacjenta w łazience. To wszystko nie wygląda zbyt dobrze, ale z osądami trzeba poczekać.
Odpowiedz
Doradca
2013-02-20 17:14:55
0 0
@ wiemniepowiem bez urazy ogarnij się i przestań pleść bzdury. Uszanuj ból i rozpacza Rodziny.
Nie odzywaj się w tym temacie jak nie masz nic do powiedzenia.
Odpowiedz
mariohmmm
2013-02-20 17:24:55
0 0
taka jest prawda że nasi lekarze w limanowej czekają tylko na to żeby ktoś im dał w rękę! Bo inaczej to się pacjentem nie interesują, a na pierwszym miejscu są ci którzy coś już dali. Ale oczywicie tym hienom nigdy nie jest dość!
Odpowiedz
MARKOS
2013-02-20 17:26:32
0 0
Sprawę poprowadzi jak zwykle prokuratura w Nowym Targu i powoła jak zwykle biegłych którzy jak zwykle stwierdzą samoistną przyczynę trudną do zweryfikowania przez jakże wykwalifikowany personel medyczny naszego szpitala. Wypisano w piątek bo weekend.
Odpowiedz
Dagi
2013-02-20 17:35:24
0 0
wiemniepowiem- Lepiej zamilcz, bo tylko półgłówek, kretyn, idiota.. może pisać takie komentarze jak ty to robisz przy każdym temacie.
Odpowiedz
kruszyna
2013-02-20 17:35:58
0 0
'naturalna selekcja ludzi'...szok i ogromne współczucie
Odpowiedz
Dagi
2013-02-20 17:50:27
0 0
Wyrazy współczucia dla rodziny.
Odpowiedz
forfiter
2013-02-20 17:55:06
0 0
Za chwilę zacznie się dowodzenie że za wszystkie zgony w limanowskim szpitalu odpowiedzialny jest portal limanowa.in...
Odpowiedz
Daro
2013-02-20 18:10:53
0 0
Siły i odwagi dla rodziny w wyjaśnieniu tej niepotrzebnej śmierci!!! (ja proponuję założyć w gabinetach ordynatorów kamery bez mikrofonów, tak jak widziałem w Krakowie, to może wtedy skończą się łapówki itd )
Odpowiedz
niepis
2013-02-20 18:13:35
0 0
mieszkam w Limanowej kilkadziesiat lat i cały czas dziekuję Bogu za nasz szpital albowiem trzeba znać poziom świadczeń innych szpitali żeby wystawiać ocenę.Jeszcze jedno -nie daję i nie zamierzam dawać łapówek nie mam też z tego powodu problemów.
Odpowiedz
Daro
2013-02-20 18:15:37
0 0
niepis to dobrze że służy Ci zdrowie bo w przeciwnym razie napisałbyś tu co innego.
Odpowiedz
1989rocznik
2013-02-20 18:17:05
0 0
wiemniepowier - glupoty piszesz dobrze Ci nie ktore osoby juz napisaly! Moze jestes lekarzem albo kims bliskim... Taka jest prawda ze szpitalem w limanowej jak lekarz zobaczy u ciebie pieniazki w rece to dopiero wtedy traktuje cie jak czlowieka. A po za tym wiem po sobie jacy lekarze potrafia byc CHAMSCY dla pacjentow, uwazaja sie za nie wiadomo kogo!! Wyrazy współczucia dla rodziny
Odpowiedz
TuronGorski
2013-02-20 18:25:51
0 0
a może najwyższy czas zrobić ranking lekarzy łapowników...i ogłosić konkurs na dyrektora...
Odpowiedz
romcio1985
2013-02-20 18:28:25
0 0
@wiemniepowiem nie jest lekarzem, tylko wielkim obrońcą starostwa, a że niektórzy zaczęli pisać tutaj o Dyrektorze Szpitala, którego nie tak dawno głośno zmieniał starosta to wiemniepowiem uznał za stosowne interweniować. Niepotrzebnie, bo nikt do tej pory nie próbował tego w ten sposób łączyć i mimo wszystko uważam, że niektóre komentarze względem szpitala są przesadzone. W szpitalu pracuje wielu wspaniałych ludzi. Jednakże sprawę zgonów, o których wspominałem wyzej trzeba wyjaśnić i ewentualnie ukarać odpowiedzialne osoby.
Odpowiedz
pinokio12
2013-02-20 18:31:10
0 0
Placówka medyczna żle zarządzana. Romcio ma rację.
Odpowiedz
konto usunięte
2013-02-20 18:31:32
0 0
Wyrazy współczucia.
To prawda że lekarze Limanowscy jak nie dostaną w łape to ci nie pomogą.
Może rada powiatu by się tym zajeła?
Odpowiedz
konto usunięte
2013-02-20 18:42:33
0 0
Czegoś tu nie ogarniam,,Na szpital drugi raz przyjmują pacjenta , a jego rodzina znajduje go w łazience w kałuży krwi po krwotoku? bez komentarza....
Odpowiedz
Pyku
2013-02-20 18:49:17
0 0
telewizje wezwać najlepiej moze zrobi troche porzadku D::
Odpowiedz
bearchen
2013-02-20 18:51:06
0 0
Pacjent zmarl. Dlaczego pod tematem mozna dodawac komentarze?
Tylko po to, aby niektorzy mogli sie wyplakac na limanowski szpital?
Jak jest wszyscy wiemy. Wiec moze uszanujmy bol rodziny i poprostu zamilczmy.

Kondolencje i wyrazy wspolczucia.
Odpowiedz
forfiter
2013-02-20 18:54:31
0 0
Kierowanie jakichkolwiek pretensji w stronę szpitala jest nieuzasadnione
ponieważ
jest on dobrze zarządzany
i nie ma długów.
Odpowiedz
narciarz123
2013-02-20 18:55:05
0 0
Ano po to, że społeczenstwo ma prawo wiedzieć i ma prawo wypowiedzi!
Odpowiedz
wiemniepowiem
2013-02-20 19:07:37
0 0
Hipotetycznie: a co jeśli np Pacjent miał poważne schorzenie o którym nie chciał informować lekarzy a podobnie zachowała się rodzina?

Powtarzam, piszę to tylko hipotetycznie.
I co wtedy powiecie krzyczący i rzucający błotem po Szpitalu 'anonimowi' nikowcy?

Na miejscu Szpitala zacząłbym wyciągać konsekwencje prawne wobec takich wpisów które jednoznacznie a bezpodstawnie wskazują czyjąś winę lub piszący nieprawdziwe informacje.
Odpowiedz
Doradca
2013-02-20 19:29:50
0 0
@ wiemniepowiem chcesz prowokować, kogo pytam kogo?
Odpowiedz
club
2013-02-20 19:37:06
0 0
Ludzie opamietajcie sie wypisując takie głupoty czemu widzicie tylko zło lekarz nie jest Bogiem wszechwiedzącym co komu dolega, czemu nie napiszecie ilu ludziom życie uratowali na 100 przypadków jednemu mogą nie uratować żęcia. Znajcie człowieka doskonałego,każdy jest ułomny swoim zawodzie. Kierowca,przepisy łamie,Sklepowej zdarzy sie oszukać,Fryzierka żle z włosami zrobić itd
Odpowiedz
Doradca
2013-02-20 19:38:19
0 0
Napiszesz jeszcze jedno złe zdanie na temat zmarłego lub Jego Rodziny a ja nie odpowiadam za następny mój komentarz na tym portalu, pełną odpowiedzialność poniesiesz Ty.
Odpowiedz
bearchen
2013-02-20 19:49:31
0 0
Jeszcze raz zapytam, dlaczego opcja 'komentarze' nie jest zablokowana?
Odpowiedz
tonymashiko
2013-02-20 20:06:19
0 0

prokuratura już się sprawą zajęła co się dzieje w tym szpitalu?

Odpowiedz
konto usunięte
2013-02-20 20:26:06
0 0
Tak naprawdę żeby śię leczyć w tym szpitalu to trzeba mieć końskie zdrowie bo dla naprawdę chorych jest przeważnie za wcześnie albo za pózno albo brak możliwości.
Odpowiedz
kruszyna
2013-02-20 20:28:20
0 0
JA cie'club' co za porównanie tym '100 - nym'może być każdy nas
człowiek 'to nie kotlet 1 spalony na 100 wydawałoby się że to nic? tu jest kolejny dramat...
Odpowiedz
wiemniepowiem
2013-02-20 20:29:24
0 0
@Doradco, czy TY rozumiesz pojęcie hipotetycznie?
Zachowuję pełen szacunek dla Zmarłego i składam wyrazy współczucia Jego Rodzinie.

Natomiast inna sprawą jest, że próbuję przemówić do sfrustrowanych głów kilku napaleńców, aby na kanwie niedomówienia nie budowali negatywnego wizerunku Szpitala.

Bo po co?

Jeśli ta tragedia wymaga wyjaśnienia a nie ferowania wyroków.

Komentarze?
A po co blokować, leje się krew to jest oglądalność i paliwo dla portalu,
no nie?
Odpowiedz
smo
2013-02-20 20:32:44
0 0
DOKŁADNIE!
KUBO TOPORKIEWICZU!
Z JAKIEGO POWODU KOMENTARZE NIE SĄ ZABLOKOWANE?
MOŻE JEST CI TO NA RĘKĘ, ŻEBY LUDZIE KOMENTOWALI PRACĘ SZPITALA PRZEZ PRYZMAT TEJ TRAGEDII?!
Odpowiedz
top
2013-02-20 20:39:24
0 0
@wiemniepowiem: zawsze zwracam się z prośbą o stanowisko stron. Niektóre instytucje zwlekają z odpowiedzią, inne zaś odpowiadają podczas tej samej rozmowy.
Na komentarz szpitala czekamy od godziny 14. W poprzedniej sprawie (dyspozytorni) czekaliśmy 5 dni.
Gdybyśmy czekali do otrzymania stanowiska, to portal musiałby się zamienić w miesięcznik.
Odpowiedz
top
2013-02-20 21:04:25
0 0
@wiemniepowiem i inni: tragedia miała miejsce w instytucji na której wszystkim nam zależy, aby funkcjonowała jak najlepiej. Czytelnicy mają prawo do wypowiadania się na tematy ważne dla całej społeczności, a temat szpitala jak najbardziej taki jest.

Wyłączamy komentarze tylko w przypadku śmierci w wypadkach np. drogowych, czy też przy samobójstwach.
Odpowiedz
janmaria
2013-02-20 21:21:57
0 0
@wiemniepowiem najpierw trochę wiedzy:
'Komentarz rozpoczyna się od przedstawienia faktów, które zamierza się skomentować, a następnie zamieszczane są własne opinie na dany temat. W tego typu wypowiedziach można używać słów nacechowanych emocjonalnie, by poprzez nie wpływać na czytelnika. '

Jak więc widzisz dodawanie komentarzy nie jest debatą, tylko 'wylaniem swoich spostrzeżeń, uwag.
Jedyną frustrację można zauważyć w twoich wpisach.
Dam ci radę zupełnie koleżeńską, jeżeli emocjonalnie nie radzisz sobie i nie rozumiesz tych wpisów NIE CZYTAJ !!!
Odpowiedz
maly07
2013-02-20 21:25:48
0 0
nie podoba się portal czy komentarze nikt nikogo nie zmusza do czytania zaloguj się np na tvn24
Odpowiedz
Doradca
2013-02-20 21:26:25
0 0
Nie można wrzucać do jednego worka wszystkich Lekarzy i całej służby zdrowia.

Są Lekarze, którzy pracują z wielkim poświęceniem zgodnie ze złożoną przysięgą, którym przyświeca jeden jedyny cel przede wszystkim obowiązki sumiennie spełniać, służą życiu i zdrowiu ludzkiemu, według najlepszej ich wiedzy przeciwdziałają cierpieniu i zapobiegają chorobom, a chorym niosą pomoc, mają na celu wyłącznie dobro pacjentów i okazują im należny szacunek.

Jeżeli coś nie działa jak powinno, powinno się to wyjaśnić. Nie jest rzeczą normalną, gdy w Szpitalu umiera młoda osoba. Osoba, która tydzień wcześniej pracowała na utrzymanie własnej Rodziny.

Jeżeli zawiniły procedury powinno się je zmienić. Jeżeli zawinił ktoś ze Służby Zdrowia powinno się to powiedzieć. Nie wiemy, co się stało i pisanie wiemniepowiem o zmarłym i rodzinie nawet hipotetycznie ma się nijak do faktów. Każdy wiek jest nieodpowiednim do tego by żegnać się z życiem. Jadąc do Szpitala ufamy, że jedziemy po pomoc.
I niech tak będzie. Bo zaufanie do Służby Zdrowia powinniśmy mieć wszak oddajemy Im w ręce zdrowie i życie nas i naszych bliskich.

Co się stało już się nie odstanie. Aby takich przypadków było jak najmniej.

Uszanujmy Rodzinę i uszanujmy tych, którzy ratują życie i zdrowie.
Pozostawmy to ocenie Prokuratury i ewentualnie Sądowi.
Odpowiedz
Rita25
2013-02-20 21:27:36
0 0
Bardzo dobrze Panie Toporkiewicz popieram Pana i ten Portal. Każdy ma prawo się wypowiedzieć co myśli o pracy personelu szpitala i wielu innych sprawach.( Jest fakt, że niektórzy robią sobie niestosowne żarty ) Co dotyczy tej sprawy to SKANDAL!!! aby pacjent drugi raz z tymi samymi dolegliwościami w ciągu paru dni był w szpitalu i nie został odpowiednio zdiagnozowany!!! przy dzisiejszych możliwościach???. I na dodatek wykrwawił się pod okiem personelu !!!. Może Pan dyrektor się zastanowi i zatrudni więcej personelu medycznego aby opieka nad pacjentem była jak należy bo na to wszystko dajemy my pacjenci. Rodzinie wyrazy współczucia.
Odpowiedz
Julek
2013-02-20 21:32:35
0 0
A gdzie można poznać bóle mniejsze i większe jak nie w komentarzach? Jak nie chcecie czytać komentarzy to proszę na portale prawicowe, tam tylko prawdy objawione autorów.

Co do tematu, to RTG limanowskie powinno być mocno zreorganizowane, bo czy USG, rtg, czy tomograf, to wynik zawsze jest jeden 'stosownie do wieku'. Jak w ten sposób można rozpoznać trudne przypadki? Czy zarządzający tą komórka szpitala mają ochotę na wgryzienie się w problem? Oni, a raczej on traktuje wszystkich jak badanie przesiewowe, a nie przypadki w których ktoś fatyguje się z problemem. Jeden rzut oka i opis stosownie do wieku, a w prywatnym gabinecie...o to coś zupełnie innego. Opis bogaty, szczegółowy i wskazujący na natychmiastową hospitalizację.

Nie wiem czy w tym wypadku było podobnie, ale kilka dni pobytu w szpitalu nie wykazało schorzenia w tak zaawansowanym stanie o czymś mówi i tu prokurator powinien się wykazać, bo niebawem i on może wpaść na nieroba lub nieudolniaka.
Odpowiedz
wiemniepowiem
2013-02-20 21:43:02
0 0
@Doradco, rozsądne słowa. Oby pozostali nikowcy zauważyli wspomniany problem inaczej a nie wykorzystywali tej tragedii do przyklejania łatek Szpitalowi.

Dobrego wieczoru.
Odpowiedz
Doradca
2013-02-20 21:47:10
0 0

Dobrej Nocy.

Odpowiedz
ABS0LLUT
2013-02-20 21:56:37
0 0
Nie muszę nic pisać, bo @Doradca już wszystko powiedział.

Proszę tylko o rozsądek i powściągliwość w wypowiedziach.
Odpowiedz
Daro
2013-02-20 21:58:45
0 0
oj Doradco ładnie się wypowiadasz i masz tu rację , ale niestety każdy wie jakie tutaj panują układy i układziki , kto kogo 'lubi' , komu trzeba się nisko kłaniać :), komu trzeba coś załatwić aby w zamian coś otrzymać, itd. O tym najlepiej wiedzą pracownicy sądu,szpitala, powiatu, skarbówki. Tak było jest i chyba zawsze bedzie.
Odpowiedz
Trollu
2013-02-20 22:09:20
0 0
To był tata mojej koleżanki, szkoda jej :c A szpital w limanowej oczywiście jak zwykle swoje, ludzie czasem boją się tu już przychodzić.
Odpowiedz
bearchen
2013-02-20 22:11:14
0 0
Cel zamierzony zostal jak widac osiagniety.
Dobrej nocy.
Odpowiedz
luka2
2013-02-20 22:14:21
0 0
w ostatnim czasie byłam dość często na limanowskim SOR w dodatku z dzieckiem z 'brzuchowymi' dolegliwościami i stwierdzam, że panuje jeden schemat badania krwi, moczu, czopek rozkurczowy i kroplówka i ma się polepszyć i do domu. Po drugiej wizycie z takimi dolegliwościami zaznaczam wywalczyłam skierowanie do innego szpitala, gdzie dziecko było natychmiast operowane bagatela na wyrostek. Nic dodać nic ująć
Odpowiedz
CUDNA
2013-02-20 22:15:15
0 0
Góra lodowa - nietypowa góra, widać 10% reszta jest ukryta pod powierzchnią.

Prokuratura zanim zajmie się wyjaśnieniem, jest wiele minut lub godzin na doprecyzowanie dokumentacji medycznej.
Miłych snów.
Odpowiedz
PanKleks
2013-02-20 22:57:50
0 0
jak dobrze pamiętam, kiedyś praktykowano tutaj dobrą zasadę, że pod takimi tragicznymi newsami możliwość dodawania komentarzy była wyłączona. Szanowny redaktorze, czy ta cała wojenka z samorządem jest tego warta?
Odpowiedz
konto usunięte
2013-02-21 00:00:03
0 0
http://www.fakt.pl/Gudzowaty-mial-gronkowca-Lekarze-zarazili-Gudzowatego-gronkowcem-,artykuly,200862,1.html
Odpowiedz
kingkong
2013-02-21 00:01:49
0 0
nie rozumiem co niektórzy widzą złego w możliwości wypowiadania się na temat pracy limanowskiego szpitala... To co tutaj większość pisze to niestety święta prawda: notoryczne problemy z odpowiednim diagnozowaniem pacjenta, nie mówiąc już o tym, że bez extra dodatku dla lekarza pacjent obsługiwany jest jak osoba gorszej kategorii.
Odpowiedz
konto usunięte
2013-02-21 00:07:27
0 0
http://www.fakt.pl/Zmarl-ojciec-Jana-Kulczyka-smierc-Henryka-Kulczyka-Zmarl-ojciec-najbogatszego-Polaka-,artykuly,200706,1.html
Odpowiedz
mala321
2013-02-21 01:04:32
0 0
Tak tak sa dobrzy lekarze - chyba na marsie!!!
Tak naprawde dobrzy lekarze ktorzy powinni sluzyc i dbac o nasze zdrowie bezinteresownie to z dinozaurami wygineli, bo dzisiaj sa tylko ci dobrzy co dobrze w lape dostali a jak ktos chce sie leczyc na kase chorych to lepiej niech sobie w kolejce po trumne stanie a nie do lekarza. Taka niestety jest prawda. Na wlasnej skorze sie przekonalam i to nie jeden raz jacy ,,wspaniali'' sa limanowscy lekarze, ale przeciez prosciej jest malym dzieciom ojca zabrac niz wziac sie do roboty i pomoc potrzebujacemu. Nie popieram komentarzy ze, ...moze byl chory, lekarz tez czlowiek pomylic sie moze... bo wybierajac zawod lekarza chyba powinni liczyc sie z tym ze sa po to by zycie ratowac i bezsensu jest porownywanie lekarza do kierowcy czy fryzjerki tu chodzi o ludzkie zycie a nie o wlosy czy mandaty. My im swoje zycie powierzamy to chyba najwieksza wartosc jaka mamy, wiec chyba jest zrozumiale ze chcemy aby byli nieomylni bo drugiego zycia nam wpisza na recepte. Fakt ze kazdy umrzec kiedys musi ale po co tak szybko??? a dzieci, zona i rodzina... watpie aby mieli jakiekolwiek zaufanie w przyszlosci do sluzby zdrowia.
Mysle, ze niewarto spierac sie kto jest winny bo przeciez szpital powinien byc od leczenia i pomagania a nie wyjasniania nieuzasadnionych smierci

Kondolencje dla rodziny i bliskich
Odpowiedz
1989rocznik
2013-02-21 01:07:19
0 0
Chciałem jeszcze dodać, że lecze sie w Krakowie (kolana) co prawda prywatnie, ale płace tam grosze. Tutaj płaciłem od 50 zł do 100, a podejście jest całkowicie inne. Lekarz w krakowie wysłucha ,wytlumaczy, zrobi wszystkie potrzebne badania! A czemu nie ma tak tutaj?? Ile razy tutaj byłem to lekarzowi zalezalo tylko na tym zeby szybko sie mnie pozbyc skasowac kase i wszystko fajnie. Oczywiscie mowie na swoim przykladzie napewno nie kazdy lekarz jest zły i nie kazedemu zawinił. Ale niestety za duzo sie slyszy o naszych lekarzach. A o korupcji i znajomosciah mozna by bylo pisac bez konca...
Odpowiedz
Doriska
2013-02-21 06:43:51
0 0
wiemniepowiem- przeginasz!!! odkąd Pan Radzięta został dyrektorem bronisz zaciekle szpitala... ale kompromitujesz się... daj się wypowiedzieć i mieć odmienne zdanie...
Pacjent zmarł a znalazła go sama żona... to skandal!!! być może przeoczono krwawienie z przewodu pokarmawego... wykaże wszystko sekcja a rodzina powinna jak najszybciej zawiadomic odpowiednie organy... tak być dalej nie może!!!
Odpowiedz
konto usunięte
2013-02-21 07:18:42
0 0
Coś nie trybi w Szpitalu Limanowskim. Niby taki zarządzany, pomalowane korytarze, tłumy kadry administracyjnej i lekarzy. Coś jednak nie działa.

Jakiś czas temu moja bliska przyjaciółka leżała na ginekologii. Wieczorem przyjęto na oddział młodą dziewczynę, która spadła z drabiny - tak niefortunnie, że dostała krwotoku ( ginekologicznego :-). Bardzo ją bolało a mówiła, że dwie godziny stała na izbie przyjęć bo lekarze się kłócili czy na urazówkę czy na ginekologię ... w końcu ją przyjęto, zrobiono jedno USG z którego wynikło że wszystko ok :-) i następnego dnia miano wypuścić do domu. Nadmienię tylko, że jej stan po tym USG się nie poprawił.

Czyli coś nie trybi. Może ludzie są sfrustrowani, może źle jednak zarządzani? Może źle zmotywowani do pracy ? Może nie mają dostatecznej wiedzy ?
Czy w postępowaniu z pacjentem nie należałoby jednak wykazać większej gorliwości ? Staranności ? Dociekliwości ? Więcej czasu poświęcić na wywiad z pacjentem, żeby dowiedzieć się CO NAPRAWDĘ mu dolega? Przecież chodzi o życie ludzkie.

Coś umyka. Boję się trafić do tego szpitala - chociaż nie można wszystkich lekarzy i personelu wrzucać do jednego worka to jednak boję się.
38 letni mężczyzna, to mężczyzna w kwiecie wieku. To wielka tragedia.

Kondolencję dla Rodziny.
Odpowiedz
1234567
2013-02-21 07:55:27
0 0
'dziś prawdziwych ...... już niema' zastąpiły ich 'standardy europejskie' i 'wspaniałe' procedury polskie wraz z kretyńskimi przepisami NFZ-tu, odbierające zdrowy rozsądek i chęć do pracy dobrym niegdyś lekarzom a jeśli dodamy do żądze pieniądza, no to mamy ,to co mamy.
Odpowiedz
1234567
2013-02-21 07:58:27
0 0
miało być- a jeśli dodamy do tego...Przepraszam!
Odpowiedz
Dagi
2013-02-21 08:02:34
0 0
Ten przypadek wywoła strach u wszystkich mieszkańców naszego powiatu, każdy będzie się bał trafić do tego szpitala.
Tu nie chodzi o jednego lekarza, że nie zdiagnozował na czas pacjenta, ale o cały zespół lekarzy i to z dwóch oddziałów.
Odpowiedz
malpigaj
2013-02-21 08:14:23
0 0
Tylko wiadomość o zawieszeniu natychmiastowym w czynnościach w tego typu tragediach uspokaja opinię społeczną.
Odpowiedz
samson
2013-02-21 08:17:20
0 0
Panie Toporkiewicz popieram Pana i ten Portal.
Niedługo w tym kraju nie będzie można napisać o swoich odczuciach bo znajdą się tacy co uważają inaczej. Jeżeli my sami nie będziemy pisać i walczyć to nikt inny tego nie zrobi a wręcz przeciwnie zakryje prawdę. A prawda niestety jest bolesna i tragiczna .W ostatnim czasie w szpitalu zdarzyły się sytuacje o których nie tylko najbliższe osoby piszą z goryczą w sercu .Coś na pewno jest nie tak skoro tak duża liczba osób wypowiada się negatywnie o tej instytucji tak bardzo potrzebnej i ważnej.
Szczerze trzeba współczuć pracownikom/lekarzom którzy wkładają w swą prace serce i poświęcenie niestety są to jednostki .Szpitalowi życzę takiego zaufania społecznego jak ma np.P.S.Pożarna (niech nikt nie pisze o innym charakterze i specyfice służby , bo w Polsce nie ma rzeczy której nie dało by się zniszczyć lenistwem chciwością bezmyślną biurokracją … –choćby spuścić paliwo i nie dojechać do wypadku nie pracuję w straży).
Odpowiedz
hans23
2013-02-21 08:18:51
0 0
Brak słów, jedyne co się nasuwa to skandal.
Aby się leczyć trzeba mieć dużo czasu, zdrowia i ...pieniędzy.
Odpowiedz
sheitacid
2013-02-21 08:37:07
0 0
Ja tu widzę dobrą książkę lub film kryminalny kręcony na podstawie zdarzeń w szpitalu limanowskim. Za tytuł proponuje 'Śmiertelna pomoc'. Strach trafić do szpitala, a problemem jest że nie tylko w limanowskich szpitalu tak się dzieje.
NASZA SŁÓŻBA ZDROWIA DZIAŁA JAK STOPNIOWA i POWOLNA EUTANAZJA.
Odpowiedz
paprotnik
2013-02-21 08:58:02
0 0
I dobrze że kom. nie są zablokowane, niech każdy może sie wypowiedzieć n/t naszego szpitala, dlaczego blokować.Ja sie cieszę że nareszcie jest taka gazeta i redaktor, który chce zamieszać w lokalnym g... sytuacja w szpitalu w 21 wieku przy cywilizacji i technice jaką mamy UMIERA CZŁOWIEK no niby nic dziwnego każdy umrzeć musi...ale...umiera człowiek MŁODY, który przyszedł do tego szpitala po pomoc i pomocy tej nie otrzymał zmarł jak tu pisze w łazience wykrwawiając sie na podłodze...sytuacja jest wiejąca zgrozą i kryminałem i każdy myśli w podobny sposób i DLACZEGO MAMY MILCZEĆ my zwykli ludzie? nie długo wszystko ucichnie i nic sie nie zmieni i życie wróci do normy, tylko dzieci zostaną bez ojca i pomocy bo pare groszy z opieki to ma być pomoc? nie dawno umarły bliżniaki podobno matka też szukała tu ratunku i go nie znalazła Mamy XXI wiek.Dlaczego nikt nie reaguje? jeszcze piszecie żeby blokować kom.? czekajmy na dalsze tragedie.
Odpowiedz
mikimous
2013-02-21 10:11:44
0 0
Czytając te komentarze myślę że jest w tym trochę prawdy ale mogę na swoim przykładzie powiedzieć że lepiej poczekać na wynik sekcji żeby można było oceniać. J estem młoda osobą i zanim postawiono mi diagnozę to większość osób które mnie znały było w szoku na co jestem chora. Nie zawsze po każdym chorobę widać może ten człowiek też nie wiedział że jest chory w moim przypadku ok 2 lat były obiawy a mimo to nie poszłam do lekarza musiałam dopiero zasłabnąc żeby się pokazać lekarzowi który jak stwierdził co mi jest to sam nie mógł w to uwierzyć.Niestety szkoda że Pan Bóg nie stworzył zamiast lekarzy-jasnowidzów.Pozdrawiam
Odpowiedz
Doradca
2013-02-21 10:28:54
0 0
@ mikimous słuszna racja tylko tak jak piszesz Ty poszłaś do lekarza i lekarz postawił diagnozę w tym przypadku pacjent został wypisany do domu w trzeciej dobie pobytu bez diagnozy. Czy uważasz to za normalne?.
Jak trzeba być wielkim specjalistą żeby wysłać pacjenta do domu bez postawionej diagnozy ?.
Odpowiedz
zly
2013-02-21 10:32:42
0 0
Jak się nie podoba Szpital limanowski, to polecam ten w Szczyrzycu oraz w Nowym Sączu.
Odpowiedz
Doradca
2013-02-21 10:44:25
0 0
Na dobre imię pracuje się @ zły latami.
Można je stracić w jedną chwilę. Pisanie @ zły, że jak się nie podoba to jedźcie sobie gdzieś tam jest niczym innym jak zwykłą szmirą.
Odpowiedz
mala321
2013-02-21 10:50:43
0 0
zly tutaj nie chodzi o to ktory szpital lepszy o w kazdym szpitalu umieraja ludzie, tylko o to ze umieraja chociaz nie powinni w dziwnych okolicznosciach
Odpowiedz
zly
2013-02-21 12:51:02
0 0
Moja opinia dotyczyła większości idiotycznych komentarzy jacy to lekarze w Limanowej są beznadziejni.

A zacznijmy od siebie, czyli pacjentów. Po co plątamy się po Oddziałach Szpitalnych skoro odwiedziny są wyznaczone w odpowiednich godzinach. Nasze miejsce jest w Poradniach Specjalistycznych. Jak widzę włóczących się bez sensu po korytarzach szpitalnych ludzi i zaczepiających lekarzy, którzy w danej chwili pracują i nie mają czasu, a my dalej i dalej (Panie Doktorze tylko chwileczkę, to nie dziwię się, że coś wypali wkurzony i zapracowany lekarz).

w naszym kraju najlepiej, to nic nie robić i po drugie narzekać na maksa.

Skupcie się na innych rzeczach, np.dlaczego Benedykt XVI abdykował. tylko nie piszcie, że ze starości i choroby.
Odpowiedz
paprotnik
2013-02-21 12:59:59
0 0
mam takie wrażenie że zły to ten wkurzony i zapracowany lekarz próbujący na dodatek odwrócić uwagę od szpitala na papieża i abdykację
Odpowiedz
kingkong
2013-02-21 13:34:11
0 0
@zły a co ma piernik do wiatraka?
Odpowiedz
MARKOS
2013-02-21 13:43:53
0 0
Ja polecam jeszcze szpital w Zakliczynie - profesjonalna i miła obsługa dla Pań w ciąży , usg polecam Szczyrzyc plus serducho , badania zależy jaka specjalizacja dla dzieci Kraków a szczepienia i podstawowa opieka przychodnia w Laskowej i zapewnienie sobie prywatnych wizyt. W razie nagłego wypadku od razu w łapę w Limanowej żeby przetransportowali jak najdalej od Limanowej . Piszę to z wielką przykrością ale doświadczenie uczy miałem osobiście do czynienia z personelem medycznym w naszym szpitalu i takiego zezwierzęcenia dawno nie widziałem . Nie dotyczy to personelu niższego szczebla który naprawdę zasuwa i wszystkich oddziałów, ale wewnętrzny i ginekologia to jest masakra - prokurator i CBA dawno powinny z tym zrobić porządek. To tyle i zdrowia wszystkim życzę
Odpowiedz
konto usunięte
2013-02-21 14:25:00
0 0
czytam komentarz @ wiemniepowiem
'Hipotetycznie: a co jeśli np Pacjent miał poważne schorzenie o którym nie chciał informować lekarzy a podobnie zachowała się rodzina?'

Nikt chyba nie traktuje pobytu w kategoriach quizu lub szarady; pójdę do szpitala ale nie powiem im nic; ani co mi dolega ani na co choruję - niech sami zgadną..., może i umrę przez to, ale jaką będę miał satysfakcję, że oni do końca się nie wyznali co mi jest...

Sorry, ale taka hipoteza się nie obroni
chyba, że ktoś aspiruje do nagrody Darwina, a tak z pewnością nie było w tym przypadku.

A poza tym - okłamię lekarza, że nie mam anemii - a on mi uwierzy na słowo czy zrobi morfologię?

Może się zdarzy, że ktoś przychodząc z bólem brzucha nie powie, że od miesiąca boli go duzy paluch u nogi, albo że miał wysypke nad lewą łopatką w zeszłym tygodniu, ale to dlatego, że nie widzi związku a nie przez chęc zatajenia poważnych schorzeń.

Z tego wynika, że pacjent powinien przyjśc do szpitala z gotową diagnozą i zaleceniami co robic, no i oczywiście całodobową opieką rodziny. Bo nie dosyc, że nie poinformował lekarzy o poważnych schorzeniach to dodatkowo nie poinformował, że zamierza iśc do łazienki miec tam krwotok, stracic przytomnośc i umrzec.
Odpowiedz
emka
2013-02-21 15:31:54
0 0
TOPie brak rzetelności, szukasz tylko okazji do sensacji.
Odpowiedz
paprotnik
2013-02-21 16:26:48
0 0
no i dobrze, że szuka tej okazji do sensacji przynajmniej ludzie wiedzą co sie dzieje i mogą sie wypowiedzieć choćby anonimowo a tgak zamiatali by pod dywan ciekawe też a nic TOP nie pisze co z tym chłopakiem co spadł z budowy i kto za to odpowiedział.
Odpowiedz
jeden1
2013-02-21 16:58:36
0 0
więc znów wina TOPa?A gdzie rzetelność opieki medycznej?Pewnie dla niektórych obrońców tych rzeźników TOP miałby przeprowadzić również sekcję?!
Odpowiedz
Doradca
2013-02-21 18:46:06
0 0
Pan Redaktor patomorfologiem hm, no nie wiem.
Odpowiedz
emka
2013-02-21 19:20:39
0 0
jeśli już TOP pisze co się stało, to może jeszcze by napisał co było tego przyczyną, bo równie dobrze mogła to nie być wina szpitala tylko np. nieszczęśliwy wypadek ( niestety wszystko wskazuje, że jednak nie był to wypadek :( ), no ale lepiej napisać niejednoznacznie i czekać aż wszyscy będą najeżdzać na szpital i Dyrektora.
Odpowiedz
franek22
2013-02-21 21:47:43
0 0
panie netoperek czemy pan kasuje komentarze
Odpowiedz
top
2013-02-21 22:14:24
0 0
@franek22: nikt nie kasuje komentarzy. Możliwe, że przed kliknięciem 'dodaj' zostałeś automatycznie wylogowany.
Odpowiedz
mosia
2013-02-21 22:37:59
0 0
Panie Kubo niestety BRAK JEST RZETELNOŚCI w pańskim artykule.
@smo bardzo dobrze napisane. Od jakiegoś czasu czytam reularnie wszystkie artykuły i te, w których pisze Pan Redaktor o szpitalu są pełne nienawiści. Wywołuje Pan tym sposobem dyskusje i złowrogie nastawienie do szpitala tak jakby to było Panu na rękę. Ja także uważam, że komentarze pod takimi artykułami powinny być bezwzględnie wyłączone bo jest to ogromna tragedia dla rodziny. Zgadzam się z pisanymi opiniami, że to co Pan uprawia to nie jest dziennikarstwo.
Odpowiedz
malpigaj
2013-02-21 22:49:03
0 0
Rzetelne dziennikarstwo.Dobra robota Panie Redaktorze. Nie kazda rodzina ma mozliwości aby jej sprawą zajęły się media np. tvn 24 jak to ma miejsce w przypadku Państwa Bonków z Opola/ dotyczy porodu bliżniąt z których jedno jest uszkodzone od 3 miesięcy ale na drugi dzień po porodzie zawieszono kierujących oddziałem połóżniczym-wystarczy?
Odpowiedz
romcio1985
2013-02-21 22:53:30
0 0
@mosia twierdzisz, że komentarze powinny być zablokowane bo to tragedia dla rodziny. A może rodzina chce żeby sprawę nagłośnić i szeroko komentować? Dlaczego wypowiadasz się za rodzinę?
Odpowiedz
Doradca
2013-02-21 22:57:22
0 0
@ mosia na czym opierasz swoje stwierdzenia?.

Co niestosownego zawiera ten artykuł?

Czy Twoim zdaniem Pan Redaktor będzie dobrym dziennikarzem gdy będzie pisał tylko to co chcielibyśmy czytać zacierając rzeczywistość ?.

Moim zdaniem dziennikarz powinien przedstawiać faktyczne wydarzenia a nie to co 'ktoś' chce o sobie przeczytać.
Odpowiedz
1234567
2013-02-22 17:57:46
0 0
ten artykuł pobił chyba rekord na tym portalu: 23240 wyświetleń!!!
Odpowiedz
motomarg
2013-02-23 11:20:45
0 0
U nas reguła ze na swoje plujemy. Zastanówcie się co wypisujecie .Jest u nas dobry ładny szpital. Doświadczeni dobrzy lekarze. Doktor Sikoń chirurg do takich należy. Kilka lat temu miałem odpryski łożyska, stalowe drobiny powbijane w scięgna i do kości palca. Dr. Sikoń załatwił mi to za godzine pod monitorem i pousuwał wszystko ,rozwalony miałem palec, pozszywał ,widziałem krople potu na jego czole i nigdy nie zapomne jego determinacji godzinnej ciężkiej pracy.Dziś sprawny palec i znaku blizny nawet nie ma . W Krakowie chirurg nie chciał uwierzyć że mi to zrobili na izbie przyjęć. Cudze chwalimy swego nie znamy -sami nie wiemy co posiadamy.Błąd w sztuce zdarza się wszędzie. Życzmy im lekarzom i nam pacjentom aby było jak najmniej pomyłek,błędów oni nie mogą wiele poprawić, człowiek to skomplikowany mechanizm.Niech Bóg da im siły a my docenienie i dobre słowo.
Odpowiedz
saleen22
2013-02-23 15:57:07
0 0
Ja jestem w szoku czytaniem tych wszystkich postow...i zadaje sobie pytanie w jakim swiecie my zyjemy ,,,szok :(
Odpowiedz
Janek64
2013-02-23 16:28:31
0 0
saleen 22 dobre pytanie zadales !Ale na to pytanie nawet najstarsi gorale nie znaja odpowiedzi! Pozdrawiam
Odpowiedz
saleen22
2013-02-23 18:25:39
0 0
@Janek64,,,,wow...dzieki i pozdr,,,,w Polandzie,,,,jestem pewien ze sie zobaczymy pozdr dla Romcia Omg
Odpowiedz
saleen22
2013-02-23 19:58:48
0 0
@Janek64.....zadzwon do mnie prosze 727-386-3886.....bardzo prosze,,,dzieki PS-- kierunkowy znasz...dzieki
Odpowiedz
saleen22
2013-02-23 20:07:55
0 0
@JAnek64,,,przzepraszam dalam Ci numer do mojej panienki,,,prosze zadzwon na 727-386-4223.....to jest moj tel...Omg przepraszam i i wszystko poszlo na ,,,i wsyztko poszlo ,,U KNOW WHAT ,,,I don'y give a shit ,,,chcialem uzyc mocniej slow,,,,,,but' I DOn't want it ......Kuba dzieki ze mnie mnie wymazales,,,,wielkie dziekx :( hmmm...dziekx again:(
Odpowiedz
saleen22
2013-02-23 20:21:16
0 0
@Janek? az mi glupio tyle razy,,pisac,,,,przepraszam mam jednegop Nicka,'SALEEN22' ,,niektorzy mnie znaja,,,,Janku bardzo iCie przepraszam za wszystko naprawdewielkie 'sorry' od serca ,,,hmmmmmmbaardzo przepraszam
Odpowiedz
konto usunięte
2013-02-23 21:02:51
0 0
ten saleen22 to jest p.....ny :)
Odpowiedz
saleen22
2013-02-24 15:36:43
0 0
@habibi44...napisalem Ci na pv co mysle o tobie,,prosze cie jak cos do mnie masz zapraszam na pv
Odpowiedz
flexi
2013-02-26 11:42:31
0 0
wiemniepowiem- ale Ci pojechali...i dobrze, dziwisz się że ludzie stają po stronie rodziny zmarłego...a ty to co? jesteś pracownikiem tego 'uduś'szpitala? ciekawe jaka była by twoja postawa gdyby to tobie w szpitalu zmarła żona czy mąż zostawiając cie z trójką dzieci?
a co do saleen22- nie pomyliłaś/eś/ przypadkiem portali? zaloguj się najlepiej na psychiatryk.pl, tam twoje komentarze będą lepiej zrozumiane...
Odpowiedz
saleen22
2013-02-26 17:16:06
0 0
@flexi,,sorry ale bylem na malej banii po imprezie..nie pomylilem portali(ale dzieki za troske) i adress na nowy portal,,nie mysle ze skorzystam bo nie mam czasu, ale ten portal bardzo lubie mi sie zawsze bedzie kojarzyl z moja coreczka,chociaz nie jestem z waszych okolic :( i poznalem tutaj fajnych i wartosciowych ludzi...ps- a wiesz dla ciekawosci wejde na ten portal,,,dzieki i pozdr
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"38-latek zmarł w łazience szpitala"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na kontakt@limanowa.in